ohquote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef DentalFloss het volgende:
dachten wij alles gehad te hebben: niet dus. Disana ligt nu op een geïsoleerde kamer vanwege een MRSA- infectie. Die is zeer waarschijnlijk de oorzaak dat een interne wondniet is en kan genezen. Hoe lang ze daar moet blijven is ook onbekend
Niet te gelovenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef DentalFloss het volgende:
dachten wij alles gehad te hebben: niet dus. Disana ligt nu op een geïsoleerde kamer vanwege een MRSA- infectie. Die is zeer waarschijnlijk de oorzaak dat een interne wondniet is en kan genezen. Hoe lang ze daar moet blijven is ook onbekend
Jeetje, dat is schrikken. Sterkte voor jullie!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef DentalFloss het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef beequeen het volgende:
Disana net gesproken. Ze ligt nog steeds geïsoleerd en dat is nogal eenzaam. Haar nieren functioneren weer voor 10 a 15%, gaat de goeie kant op. Ze is ook al wat meer mobiel, kan soms stukjes lopen zonder rollator.
Waar ik me echt boos over maak: vannacht om 03.00 uur werd ze wakker gemaakt, stoma verschonen. En dat bij iemand die een slaappil krijgt om überhaubt te kunnen slapen.![]()
Het is voor de avondploeg wrs iets teveel moeite om beschermende kleding aan te trekken, dus laten ze dat over aan de nachtploeg.
Dental heeft hier al over geklaagd en terecht.
Toch blijft ze positief en gaat er gewoon voor. Haar katten mist ze als een dolle, Dental heeft foto's van ze gemaakt vandaag.![]()
Namens Disana, groetjes en bedankt voor het medeleven.
* mootie vibreert lekker met Ruudje mee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoveel "positive vibes" hier voor Disana (en DF), ik probeer die van mij er aan toe te voegen
Bedankt voor de update.quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef beequeen het volgende:
Toch blijft ze positief en gaat er gewoon voor. Haar katten mist ze als een dolle, Dental heeft foto's van ze gemaakt vandaag.![]()
Namens Disana, groetjes en bedankt voor het medeleven.
gelukkig je zet weer wat neer, knuffel haar en dat down voelen ja zal heus wel van de medicijnen zijn en natuurlijk ook gewoon, het duurt nu al zo lang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef DentalFloss het volgende:
vandaag de nierpunctie gehad, ze is wat down, waarschijnlijk doordat haar een rustgevend medicijn is toegediend. Punctie viel mee, maar je weet nooit van te voren niet hoe dat in zijn werk gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |