quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef beequeen het volgende:
Disana net gesproken. Ze ligt nog steeds geïsoleerd en dat is nogal eenzaam. Haar nieren functioneren weer voor 10 a 15%, gaat de goeie kant op. Ze is ook al wat meer mobiel, kan soms stukjes lopen zonder rollator.
Waar ik me echt boos over maak: vannacht om 03.00 uur werd ze wakker gemaakt, stoma verschonen. En dat bij iemand die een slaappil krijgt om überhaubt te kunnen slapen.![]()
Het is voor de avondploeg wrs iets teveel moeite om beschermende kleding aan te trekken, dus laten ze dat over aan de nachtploeg.
Dental heeft hier al over geklaagd en terecht.
Toch blijft ze positief en gaat er gewoon voor. Haar katten mist ze als een dolle, Dental heeft foto's van ze gemaakt vandaag.![]()
Namens Disana, groetjes en bedankt voor het medeleven.
* mootie vibreert lekker met Ruudje mee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoveel "positive vibes" hier voor Disana (en DF), ik probeer die van mij er aan toe te voegen
Bedankt voor de update.quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef beequeen het volgende:
Toch blijft ze positief en gaat er gewoon voor. Haar katten mist ze als een dolle, Dental heeft foto's van ze gemaakt vandaag.![]()
Namens Disana, groetjes en bedankt voor het medeleven.
gelukkig je zet weer wat neer, knuffel haar en dat down voelen ja zal heus wel van de medicijnen zijn en natuurlijk ook gewoon, het duurt nu al zo lang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef DentalFloss het volgende:
vandaag de nierpunctie gehad, ze is wat down, waarschijnlijk doordat haar een rustgevend medicijn is toegediend. Punctie viel mee, maar je weet nooit van te voren niet hoe dat in zijn werk gaat.
Adres vragen aan BQ of Teunquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
Beterschap DentalFloss voor Disana! en sterkte voor jou, het is voor jou ook een rare tijd zo.
Hoop dat ze nu echt mag gaan opknappen en snel weer eens naar huis mag en haar poezen mag knuffelen.
Kaartje kan nog steeds gestuurd worden naar adres in de OP???
Zou jammer zijn dat ze van ons in het begin van haar ziekenhuis opnamen zoveel post en kado's kreeg en nu niks meer.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
daarom, stuur Disana een leuk kaartje, of een gekke kaart, of weet ik veel maar laat haar weten dat we haar niet vergeten zijn.
Zeg even tegen haar dat we haar missen in NWS. krijgen we haar nieuwe adres ook? kan ik haar eens wat anders sturen dan een kaart. Is een puzzelboek iets? Of is dat te inspannend?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ze waarschijnlijk 1 van de 4 soorten van FSGS heeft, een genetische afwijking die de nieren betreft. ook het kalium gehalte wil maar niet dalen. Dat betekent waarschijnlijk een kalium en natrium vrij dieet. Ook vandaag te horen gekregen dat ze ergens volgende week naar een verpleegtehuis gaat. 1 voordeel: ze zit dan niet meer geïsoleerd vanwege de MRSA-infectie.
Oeioei, het blijft van de regen in de drup! Sterkte!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ze waarschijnlijk 1 van de 4 soorten van FSGS heeft, een genetische afwijking die de nieren betreft. ook het kalium gehalte wil maar niet dalen. Dat betekent waarschijnlijk een kalium en natrium vrij dieet. Ook vandaag te horen gekregen dat ze ergens volgende week naar een verpleegtehuis gaat. 1 voordeel: ze zit dan niet meer geïsoleerd vanwege de MRSA-infectie.
mooie post Teun, vooral voor Dentall en dikke vette pluimquote:Op dinsdag 30 november 2010 04:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb haar gisteren gebeld en vond haar redelijk monter en fris klinken. Zag een beetje op tegen dat verpleegtehuis omdat ze niet exact weet wat haar daar te wachten staat. Weet niet of het hier door Dental al vermeld is, maar ze is vrij van alle apparatuur en wordt daar niet meer door beperkt. Alle waarden blijven op dit moment stabiel, die van Kalium was 4 en dat is goed.
Wat Dental al schreef, ze moet op een streng zoutloos dieet, want haar nieren zitten vol gaten en filteren onvoldoende. Een heel leven lang piepers zonder zout eten leek haar maar matige shit. Ze is nieuwsgierig naar Fok! en wil hier graag weer eens een kijkje nemen.
Toen ik belde kwam Dental net op bezoek. Hulde voor hem, met zijn handicap die dagelijkse gang naar dat ziekenhuis. Nu al bijna vijf maanden lang, dat kun je rustig liefde noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |