we zitten te wachten op de laatste Up-date.quote:
ppfftttt hoelang denk je dat het duurt voor ze wel weer op haar buik kan liggen, en hoe gaat het met jou Dentall, red je het een beetje, maar moet ze nou al die tijd in het ziekenhuis verblijven? en wanneer wordt ze dan naar het revelidatiecentrum gebracht. ( kan ze daar niet herstellen tot dat ze de nierpunctie gaan doen)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef DentalFloss het volgende:
als laatste nieuws volgt dat er een nierpunctie genomen moet worden, maar dat kan nog niet daar ze daarvoor een half uur op haar buik moet liggen en dat kan nog lang niet
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef DentalFloss het volgende:
als laatste nieuws volgt dat er een nierpunctie genomen moet worden, maar dat kan nog niet daar ze daarvoor een half uur op haar buik moet liggen en dat kan nog lang niet
ik denk dat het nog wel minimaal een week kan gaan duren eer ze op haar buik kan liggen, maar is nog maar kortgeleden dat de tweede operatie geweest. Het helen is ook niet 123 gebeurd. Maar op en neer reizen is ook niet bevorderlijk, omdat uit die nierpunctiemoet ook weer resultaat Moet komen voor nader onderzoek waarom de nieren het niet goed doen. Ohja, ik red het primaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppfftttt hoelang denk je dat het duurt voor ze wel weer op haar buik kan liggen, en hoe gaat het met jou Dentall, red je het een beetje, maar moet ze nou al die tijd in het ziekenhuis verblijven? en wanneer wordt ze dan naar het revelidatiecentrum gebracht. ( kan ze daar niet herstellen tot dat ze de nierpunctie gaan doen)
wat een vragen he, nou dikke kus voor jullie alle2
oke, dank je voor je antwoord dentall, blij om te lezen dat het ook met jou goed gaat betreft dat je het red.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel minimaal een week kan gaan duren eer ze op haar buik kan liggen, maar is nog maar kortgeleden dat de tweede operatie geweest. Het helen is ook niet 123 gebeurd. Maar op en neer reizen is ook niet bevorderlijk, omdat uit die nierpunctiemoet ook weer resultaat Moet komen voor nader onderzoek waarom de nieren het niet goed doen. Ohja, ik red het prima
Dit dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blijf voor jullie duimen dat je snel je leven weer enigszins normaal op kunt pakken. Sterkte
Ditoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blijf voor jullie duimen dat je snel je leven weer enigszins normaal op kunt pakken. Sterkte
zit ook te wachten op het laatste nieuws, weekend is voorbij en hoop dat het nu weer een stukje beter met haar gaat.quote:
Ik heb er ook twee en die doen meequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef beequeen het volgende:
Korte update:
Het gaat redelijk met Disana. Ze eet zo af en toe vast voedsel maar heeft nog steeds sondevoeding.
Het wachten is op de nierpunctie. Ze heeft nog om de dag nierdialyse.. Donderdag verhuisd ze naar een verpeegtehuis en daar is ze best onzeker over. Beetje banging wat haar daar te wachten staat.
Het is best moeilijk om onder woorden te brengen wat de denkt of voelt.
Ik ga dik duimen dat het in het verpleegtehuis beter met haar gaat.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef beequeen het volgende:
Korte update:
Het gaat redelijk met Disana. Ze eet zo af en toe vast voedsel maar heeft nog steeds sondevoeding.
Het wachten is op de nierpunctie. Ze heeft nog om de dag nierdialyse.. Donderdag verhuisd ze naar een verpeegtehuis en daar is ze best onzeker over. Beetje banging wat haar daar te wachten staat.
Het is best moeilijk om onder woorden te brengen wat de denkt of voelt.
Ik ga dik duimen dat het in het verpleegtehuis beter met haar gaat.
Thnx voor de updatequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef DentalFloss het volgende:
Disana gaat donderdag naar het verpleegtehuis en wacht daar tot ze de punctie kan ondergaan. daar is ook niet zoveel haast bij. Dinsdag keert ze weer even terug naar het ziekenhuis. Dan volgen meerdere onderzoeken om precies te weten waarom haar nieren niet goed functioneren.dat is waarschijnlijk al iets wat ze langer onder de leden heeft
In elk geval bedankt allemaal voor het medeleven.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef DentalFloss het volgende:
Disana gaat donderdag naar het verpleegtehuis en wacht daar tot ze de punctie kan ondergaan. daar is ook niet zoveel haast bij. Dinsdag keert ze weer even terug naar het ziekenhuis. Dan volgen meerdere onderzoeken om precies te weten waarom haar nieren niet goed functioneren.dat is waarschijnlijk al iets wat ze langer onder de leden heeft
In elk geval bedankt allemaal voor het medeleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |