quote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef DentalFloss het volgende:
operatie gisteravond van half 8 tot half twaalf, volgens arts goed verlopen, ga straks weer naar haar toe
Gelukkig. Had hier gister al een paar keer gekeken voor een update maar het was op de avond zie ik nu.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef DentalFloss het volgende:
operatie gisteravond van half 8 tot half twaalf, volgens arts goed verlopen,
Jouw leven staat ook behoorlijk op zijn kop.quote:ga straks weer naar haar toe
Misschien ben ik de enige dental die het niet begrijpt, maar wat is een te drukke dag voor Disana? Is dit qua behandelingen, onderzoeken, bezoek? Of een combinatie van alles? Begrijp dat je niet veel tijd hebt om hier te reageren en denk dat ook niemand je dat kwalijk neemt. Ik in ieder geval niet, maar soms begrijp ik je berichten gewoon even niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef DentalFloss het volgende:
bedankt iedereen voor de grote kaart en de VVV bonnen
gisteren trof ik Disana in een zeer goede bui aan op de nierdialyse wat snel veranderde toen ze weer op de gewone afdeling terechtkwam. Vandaag een te drukke dag hetgeen teveel was voor haar.maandag gaan we daarover praten of het wat rustiger en gestroomlijnder kan.
Net weer een oxacepam gekregenom iets meer rust te krijgen.
Disana belde net dat de dienstdoende chirurg langs is geweest, de prednisolon en cyclosporine heeft behoorlijk veel tijd nodig opgeruimd te worden, zeer waarschijnlijk is daar de nierdialyse voor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef DentalFloss het volgende:
bedankt iedereen voor de grote kaart en de VVV bonnen
gisteren trof ik Disana in een zeer goede bui aan op de nierdialyse wat snel veranderde toen ze weer op de gewone afdeling terechtkwam. Vandaag een te drukke dag hetgeen teveel was voor haar.maandag gaan we daarover praten of het wat rustiger en gestroomlijnder kan.
Net weer een oxacepam gekregenom iets meer rust te krijgen.
Disana belde net dat de dienstdoende chirurg langs is geweest, de prednisolon en cyclosporine heeft behoorlijk veel tijd nodig opgeruimd te worden, zeer waarschijnlijk is daar de nierdialyse voor
zit ook steeds het topic in de gaten te houden, dus pleace als iemand wat weet.quote:
we zitten te wachten op de laatste Up-date.quote:
ppfftttt hoelang denk je dat het duurt voor ze wel weer op haar buik kan liggen, en hoe gaat het met jou Dentall, red je het een beetje, maar moet ze nou al die tijd in het ziekenhuis verblijven? en wanneer wordt ze dan naar het revelidatiecentrum gebracht. ( kan ze daar niet herstellen tot dat ze de nierpunctie gaan doen)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef DentalFloss het volgende:
als laatste nieuws volgt dat er een nierpunctie genomen moet worden, maar dat kan nog niet daar ze daarvoor een half uur op haar buik moet liggen en dat kan nog lang niet
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef DentalFloss het volgende:
als laatste nieuws volgt dat er een nierpunctie genomen moet worden, maar dat kan nog niet daar ze daarvoor een half uur op haar buik moet liggen en dat kan nog lang niet
ik denk dat het nog wel minimaal een week kan gaan duren eer ze op haar buik kan liggen, maar is nog maar kortgeleden dat de tweede operatie geweest. Het helen is ook niet 123 gebeurd. Maar op en neer reizen is ook niet bevorderlijk, omdat uit die nierpunctiemoet ook weer resultaat Moet komen voor nader onderzoek waarom de nieren het niet goed doen. Ohja, ik red het primaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppfftttt hoelang denk je dat het duurt voor ze wel weer op haar buik kan liggen, en hoe gaat het met jou Dentall, red je het een beetje, maar moet ze nou al die tijd in het ziekenhuis verblijven? en wanneer wordt ze dan naar het revelidatiecentrum gebracht. ( kan ze daar niet herstellen tot dat ze de nierpunctie gaan doen)
wat een vragen he, nou dikke kus voor jullie alle2
oke, dank je voor je antwoord dentall, blij om te lezen dat het ook met jou goed gaat betreft dat je het red.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel minimaal een week kan gaan duren eer ze op haar buik kan liggen, maar is nog maar kortgeleden dat de tweede operatie geweest. Het helen is ook niet 123 gebeurd. Maar op en neer reizen is ook niet bevorderlijk, omdat uit die nierpunctiemoet ook weer resultaat Moet komen voor nader onderzoek waarom de nieren het niet goed doen. Ohja, ik red het prima
Dit dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blijf voor jullie duimen dat je snel je leven weer enigszins normaal op kunt pakken. Sterkte
Ditoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blijf voor jullie duimen dat je snel je leven weer enigszins normaal op kunt pakken. Sterkte
zit ook te wachten op het laatste nieuws, weekend is voorbij en hoop dat het nu weer een stukje beter met haar gaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |