Dat is een fikse operatie geweest, jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het herstel nu kan beginnen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef DentalFloss het volgende:
operatie gisteravond van half 8 tot half twaalf, volgens arts goed verlopen, ga straks weer naar haar toe
Jemig............Hoop dat dit echt het laatste was en het nu eindelijk eens de goede kant op gaat! Sterkte.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef DentalFloss het volgende:
operatie gisteravond van half 8 tot half twaalf, volgens arts goed verlopen, ga straks weer naar haar toe
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef DentalFloss het volgende:
Gelukkig. Had hier gister al een paar keer gekeken voor een update maar het was op de avond zie ik nu.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef DentalFloss het volgende:
operatie gisteravond van half 8 tot half twaalf, volgens arts goed verlopen,
Jouw leven staat ook behoorlijk op zijn kop.quote:ga straks weer naar haar toe
Misschien ben ik de enige dental die het niet begrijpt, maar wat is een te drukke dag voor Disana? Is dit qua behandelingen, onderzoeken, bezoek? Of een combinatie van alles? Begrijp dat je niet veel tijd hebt om hier te reageren en denk dat ook niemand je dat kwalijk neemt. Ik in ieder geval niet, maar soms begrijp ik je berichten gewoon even niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef DentalFloss het volgende:
bedankt iedereen voor de grote kaart en de VVV bonnen
gisteren trof ik Disana in een zeer goede bui aan op de nierdialyse wat snel veranderde toen ze weer op de gewone afdeling terechtkwam. Vandaag een te drukke dag hetgeen teveel was voor haar.maandag gaan we daarover praten of het wat rustiger en gestroomlijnder kan.
Net weer een oxacepam gekregenom iets meer rust te krijgen.
Disana belde net dat de dienstdoende chirurg langs is geweest, de prednisolon en cyclosporine heeft behoorlijk veel tijd nodig opgeruimd te worden, zeer waarschijnlijk is daar de nierdialyse voor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef DentalFloss het volgende:
bedankt iedereen voor de grote kaart en de VVV bonnen
gisteren trof ik Disana in een zeer goede bui aan op de nierdialyse wat snel veranderde toen ze weer op de gewone afdeling terechtkwam. Vandaag een te drukke dag hetgeen teveel was voor haar.maandag gaan we daarover praten of het wat rustiger en gestroomlijnder kan.
Net weer een oxacepam gekregenom iets meer rust te krijgen.
Disana belde net dat de dienstdoende chirurg langs is geweest, de prednisolon en cyclosporine heeft behoorlijk veel tijd nodig opgeruimd te worden, zeer waarschijnlijk is daar de nierdialyse voor
zit ook steeds het topic in de gaten te houden, dus pleace als iemand wat weet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |