Is het hoge kalium geen gevolg van de lage nierfunctie? De nieren horen het teveel aan kalium uit het bloed te halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef DentalFloss het volgende:
het verpleegtehuis gaat weer even niet door, nog niet echt berekend op iemand met een MRSA- infectie.het kalium gehalte blijft schommelen tussen 13% en 17%. Dat is nog steeds een raadsel voor de artsen. Als er verder geen nieuws meer komt uit Nijmegen wordt het afwachten wanneer ze een donor nier krijgt, dat wordt eerst nog eens vier jaar wachten, maar zo laat is het nog niet.
Maar het is ook een raadsel voor de artsen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ze waarschijnlijk 1 van de 4 soorten van FSGS heeft, een genetische afwijking die de nieren betreft.
Doe ik.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
Dank je BQ, en als jij al nieuw adres hebt wil je die even in mijn pm gooien
Natuurlijk. Wat lievvvv.quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij ook? Ik heb nog een kleinigheidje voor haar liggen.
Zou je mij die ook willen PM'en? Ik heb zo'n leuke kaartje gevonden voor haar.quote:
Die bedoelen we dus ook :-)quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou kijken of je een keukenapparaat kan vinden met zowel een functie als blender als staafmixer. Dat eerste is wel fijn voor het malen van vastere zooi, met een staafmixer kan je ook shakes en smoothies maken et cetera!
Sterkte DF en beterschap Disana!
quote:
Fhilips heeft in ieder geval zo'n ding in de handel. Veel sterkte en hoop echt voor jullie dat Disana met de kerst in jullie eigen optrekje is!quote:
Wat een tof nieuws.....super...eindelijk weer samenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef DentalFloss het volgende:
dames en heren, nu nog even de kans om een kaartje te versturen. Jos belde net even op dat ze dinsdag weer terug is in huis :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |