abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88930711
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
Beterschap DentalFloss voor Disana! en sterkte voor jou, het is voor jou ook een rare tijd zo.
Hoop dat ze nu echt mag gaan opknappen en snel weer eens naar huis mag en haar poezen mag knuffelen.
Kaartje kan nog steeds gestuurd worden naar adres in de OP???
Zou jammer zijn dat ze van ons in het begin van haar ziekenhuis opnamen zoveel post en kado's kreeg en nu niks meer.
Adres vragen aan BQ of Teun
pi_88932588
hoho :{w

1. "adres vragen aan bq of teun". is dat gebiedende wijs of is je toetsenbord stuk? :{w
2. een beetje mysterieus doen over het adres van onze saantje :{w
3. maar wel verlinken dat bq en teun een relatie hebben :{w
4.beterschap :{w
pi_88936202
daarom, stuur Disana een leuk kaartje, of een gekke kaart, of weet ik veel maar laat haar weten dat we haar niet vergeten zijn. O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89160643
Vandaag te horen gekregen dat ze waarschijnlijk 1 van de 4 soorten van FSGS heeft, een genetische afwijking die de nieren betreft. ook het kalium gehalte wil maar niet dalen. Dat betekent waarschijnlijk een kalium en natrium vrij dieet. Ook vandaag te horen gekregen dat ze ergens volgende week naar een verpleegtehuis gaat. 1 voordeel: ze zit dan niet meer geïsoleerd vanwege de MRSA-infectie.
pi_89164872
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
daarom, stuur Disana een leuk kaartje, of een gekke kaart, of weet ik veel maar laat haar weten dat we haar niet vergeten zijn. O+
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ze waarschijnlijk 1 van de 4 soorten van FSGS heeft, een genetische afwijking die de nieren betreft. ook het kalium gehalte wil maar niet dalen. Dat betekent waarschijnlijk een kalium en natrium vrij dieet. Ook vandaag te horen gekregen dat ze ergens volgende week naar een verpleegtehuis gaat. 1 voordeel: ze zit dan niet meer geïsoleerd vanwege de MRSA-infectie.
Zeg even tegen haar dat we haar missen in NWS. krijgen we haar nieuwe adres ook? kan ik haar eens wat anders sturen dan een kaart. Is een puzzelboek iets? Of is dat te inspannend? :@
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89166463
Goedemorgen, open FOK en zie het nieuws over Disana, nou maar hopen dat alles doorgaat volgende week en dat ze naar verpleeghuis mag.
Dentall dank je wel weer voor je up-date en Paddy het nieuwe adres komt naar je toe zodra ik het weet. O+
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:01:11 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89177891
Op 14 aug begon deel 1 van 'deze reeks', inmiddels dik 3 maanden verder en ze ligt nog steeds in het ziekenhuis :{ Nu maar hopen dat ze volgende week naar het verpleegtehuis mag, is er al enig zicht op hoe lang ze daar moet blijven? Zou wel fijn zijn als ze met de kerst weer thuis is. . .
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:11:00 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89186860
Darn, wat een ellende op ellende...

Disana, heel veel sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 17:15:14 #234
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89187075
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DentalFloss het volgende:
Oeioei, het blijft van de regen in de drup! Sterkte!
pi_89188274
Ohja, nog vergeten te zeggen dat door die afwijking een verhoogd eiwitgehalte wordt afgegeven.
pi_89330357
Heb haar gisteren gebeld en vond haar redelijk monter en fris klinken. Zag een beetje op tegen dat verpleegtehuis omdat ze niet exact weet wat haar daar te wachten staat. Weet niet of het hier door Dental al vermeld is, maar ze is vrij van alle apparatuur en wordt daar niet meer door beperkt. Alle waarden blijven op dit moment stabiel, die van Kalium was 4 en dat is goed.

Wat Dental al schreef, ze moet op een streng zoutloos dieet, want haar nieren zitten vol gaten en filteren onvoldoende. Een heel leven lang piepers zonder zout eten leek haar maar matige shit. Ze is nieuwsgierig naar Fok! en wil hier graag weer eens een kijkje nemen.

Toen ik belde kwam Dental net op bezoek. Hulde voor hem, met zijn handicap die dagelijkse gang naar dat ziekenhuis. Nu al bijna vijf maanden lang, dat kun je rustig liefde noemen ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:33:12 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89332425
Jee, nieren vol gaten. Daar is dus niks meer aan te doen? Ik heb er geen verstand van, weet alleen wel dat een gaatje in je long wel vanzelf dicht kan gaan. Is dat ook zo met de nieren?

En ja, petje af voor Dental.

Misschien dat Disana in het verpleegtehuis zin/tijd heeft om weer eens te fokken. Hopelijk tot snel :W
pi_89332642
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 04:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb haar gisteren gebeld en vond haar redelijk monter en fris klinken. Zag een beetje op tegen dat verpleegtehuis omdat ze niet exact weet wat haar daar te wachten staat. Weet niet of het hier door Dental al vermeld is, maar ze is vrij van alle apparatuur en wordt daar niet meer door beperkt. Alle waarden blijven op dit moment stabiel, die van Kalium was 4 en dat is goed.

Wat Dental al schreef, ze moet op een streng zoutloos dieet, want haar nieren zitten vol gaten en filteren onvoldoende. Een heel leven lang piepers zonder zout eten leek haar maar matige shit. Ze is nieuwsgierig naar Fok! en wil hier graag weer eens een kijkje nemen.

Toen ik belde kwam Dental net op bezoek. Hulde voor hem, met zijn handicap die dagelijkse gang naar dat ziekenhuis. Nu al bijna vijf maanden lang, dat kun je rustig liefde noemen ^O^
mooie post Teun, vooral voor Dentall en dikke vette pluim ^O^
pi_89335059
Thanx teun...Goed om te horen dat ze al wat energie heeft dat dr nieuwsgierigheid wordt geprikkeld...hopelijk kan ze gauw weer op fok...

Liefs voor Disana en Dentall
pi_89337663
Voor Disana :*

En bedankt voor de updates!
pi_89341597
Bedankt voor de update, Teun. Ik hoop dat het verpleeghuis een korte stop op weg naar huis betekent voor Disana en dat ze gauw weer bij haar katten is.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 14:00:52 #242
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89341999
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 04:30 schreef Teun_ZHV het volgende:

Hulde DF en wens maar sterkte aan Disana!
pi_89347338
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Marrije het volgende:
Jee, nieren vol gaten. Daar is dus niks meer aan te doen? Ik heb er geen verstand van, weet alleen wel dat een gaatje in je long wel vanzelf dicht kan gaan. Is dat ook zo met de nieren?

En ja, petje af voor Dental.

Misschien dat Disana in het verpleegtehuis zin/tijd heeft om weer eens te fokken. Hopelijk tot snel :W
Ze doen nog voor 15-18 procent hun werk. Nog net genoeg om niet aan de dialysemachine te hoeven hangen. Die dingen schijnen niet meer echt beter te worden met één kanttekening, er is een nieuw medicijn die ze nog iets kan oppeppen. Althans, dat begreep ik uit haar woorden. En ik geloof dat ze daar mee bezig zijn, het organiseren van dat medicijn. Dental weet er vast meer van!
pi_89380491
wat een kuttnieuws allemaal, sterkte Disana!
pi_89393509
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ze doen nog voor 15-18 procent hun werk. Nog net genoeg om niet aan de dialysemachine te hoeven hangen. Die dingen schijnen niet meer echt beter te worden met één kanttekening, er is een nieuw medicijn die ze nog iets kan oppeppen. Althans, dat begreep ik uit haar woorden. En ik geloof dat ze daar mee bezig zijn, het organiseren van dat medicijn. Dental weet er vast meer van!
De A.C.E. remmers die hun werk zouden moeten doen worden al niet meer gegeven. Het kaliumgehalte ging er weer van stijgen wat de artsen weer voor een raadsel stelt. Vrijdag gaat ze naar het verpleegtehuis. De berichten alhier doen haar goed.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 17:38:33 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_89393682
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef DentalFloss het volgende:

De A.C.E. remmers die hun werk zouden moeten doen worden al niet meer gegeven. Het kaliumgehalte ging er weer van stijgen wat de artsen weer voor een raadsel stelt. Vrijdag gaat ze naar het verpleegtehuis. De berichten alhier doen haar goed.
Bedankt voor de update Dental. Wat vreemd toch, dat gedoe met dat kaliumgehalte.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89406758
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef DentalFloss het volgende:

[..]

hoi Dentall, wil je dan het adres door mailen, dank je wel. :*
pi_89439990
het verpleegtehuis gaat weer even niet door, nog niet echt berekend op iemand met een MRSA- infectie.het kalium gehalte blijft schommelen tussen 13% en 17%. Dat is nog steeds een raadsel voor de artsen. Als er verder geen nieuws meer komt uit Nijmegen wordt het afwachten wanneer ze een donor nier krijgt, dat wordt eerst nog eens vier jaar wachten, maar zo laat is het nog niet.
pi_89440118
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef DentalFloss het volgende:
het verpleegtehuis gaat weer even niet door, nog niet echt berekend op iemand met een MRSA- infectie.het kalium gehalte blijft schommelen tussen 13% en 17%. Dat is nog steeds een raadsel voor de artsen. Als er verder geen nieuws meer komt uit Nijmegen wordt het afwachten wanneer ze een donor nier krijgt, dat wordt eerst nog eens vier jaar wachten, maar zo laat is het nog niet.
pppffttt ik had al gehoopt dat ze haar intrek had genomen in verpleegtehuis, jullie zullen langzaam aan wel gillend gek worden.
Nou Dentall, ^O^ en kus aan Disana
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 18:31:56 #250
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89440264
Het zit jullie niet mee zeg! :(
Ik weet soms niet eens wat ik ervan moet zeggen, omdat ik de woorden niet kan vinden. Maar 'kut' en 'sterkte' dekt deels de lading wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')