Sorry nerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef zarGon het volgende:
Drie woorden, twee fouten.
"Jouw internetsnelheid".
Gelukkig is dit geen nerdy topicquote:
Goede ping man!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef 0546timm het volgende:
Post hier je internetsnelheid.
Om te beginnen:
[ afbeelding ]
Tevens verkapt-ik-zit-op-een-stoere-uni-topicquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef Luchtkoker het volgende:
Tevens verkapt kijk-mij-snel-internet-hebben topic.
In een topic over internet-snelheid. Ge-ni-aal.quote:
quote:
Die datum verraad je gewoon sukkelquote:
Waarom verraad mij dat? Omdat ik die ooit opgeslagen heb en die nog ergens op mijn pc rondslingert?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die datum verraad je gewoon sukkel
Baas!quote:
Ja idd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom verraad mij dat? Omdat ik die ooit opgeslagen heb en die nog ergens op mijn pc rondslingert?
Geloofwaardigheid op internet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja idd!
Als jij je geloofwaardigheid te grabbel wilt gooien moet je dat lekker zelf weten hoor
De datum maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, meer het feit dat je het vanaf je universiteit hebt gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom verraad mij dat? Omdat ik die ooit opgeslagen heb en die nog ergens op mijn pc rondslingert?
Ik zit ook nog op IE 6.0quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat een kudt verbinding voor het Ministerie van Justitie
Bedankt voor je IP, even hacken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
Op zolder gemeten via WiFi met Sitecom router beneden(dat zijn dus 2 betonnen vloeren)
[ afbeelding ]
Succes ermee, doe eerst maar gewoon een http naar dat adresquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bedankt voor je IP, even hacken.
Was uiteraard maar een garpje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Succes ermee, die eerst maar gewoon een http naar dat adres
I know, dat garpje maak ik ook altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Was uiteraard maar een garpje.
Waar heb jij internet van?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef 0546timm het volgende:
Post hier je internetsnelheid.
Om te beginnen:
[ afbeelding ]
Nee klopt wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Die upload is niet erg realistisch, ben je iets aan het uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |