abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86930257
Goede 2e episode. Dit zou best nog eens wat kunnen worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_86936501
Hele vette 2e ep inderdaad. Stuk beter dan de eerste en beter uitgewerkte tijdschakelingen dit keer.
pi_86944181
Mee eens. Blijf voorlopig wel kijken :)
pi_86953759
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president. :')__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
pi_86954287
Ik ga het ook volgen.. vanavond maar ff binnenhalen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86954905
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Shasty het volgende:
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president. :')__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
kon dit niet in een spoiler?
pi_86955243
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
pi_86955936
Er zit in ieder geval een beetje tempo in. We weten nu al dat het aliens zijn, en wie de Cylon is die in de regering is geïnfiltreerd. Ik was al bang dat we daar een seizoen naar moesten raden.

Die flashbacks zijn niet echt irritant, het verhaal is simpel genoeg om te volgen, maar voegen ook weinig toe. Een beetje een goedkope manier om wat spanning toe te voegen door een niet chronologische volgorde.
pi_86959105
Net aflevering 2 gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens wel: Laura Innes *O*
pi_86959378
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
pi_86959497
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
Tsja, weet niet. Houd niet zo van dat soort 'in your face' science fiction. Had het liever bij menselijke conspiracy theories gehouden.
pi_86961327
Goede tweede aflevering.

Ik lees dat sommigen denken dat ze echte aliens zijn, maar is dat wel echt duidelijk?
En dan bedoel ik aliens uit ons universum, afkomstig van een verre planeet.
Waarom zouden het geen personen kunnen zijn uit een ander universum.

Sophia zei in 1944: "Unless you go, there is no hope. For anyone for us."

Dat ze zijn gekomen was voor hun dus een noodzaak en willen iets hebben wat hun wereld zal helpen om te overleven. Als ze de technologie en energiebronnen hebben om het hele universum door te reizen, maar uiteindelijk crashen op onze wereld dan vind ik dat toch erg merkwaardig. Ook zou het reizen aanzienlijk veel tijd kosten en moet je met het infiltreren ook rekening houden hoe je jezelf presenteert, zoals mode en kapsels. Je zag vrouwen met jaren '40 kapsels en als je zolang moet reizen is het lastig om deze dingen in te schatten.

Dat ze de kennis hebben om naar verschillende universums te gaan en dat ze door de grote hoeveelheid elektromagnetische straling die vrijkomt en tijdsdruk niet in staat zijn om vliegtuig in de lucht te houden vind ik dan al een stuk waarschijnlijker.

Ik vond het voor mijn gevoel nu meer een mix van Fringe en een beetje The 4400, en dan bedoel ik vooral de argwaan voor de personen in het begin van seizoen 1.

De flashbacks waren nu niet hinderlijk, maar dat komt vooral omdat ze meestal nuttige details gaven en niet telkens spannende scenes onderbraken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-09-2010 23:27:42 ]
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:26:26 #63
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_86964483
Ik vond de tweede aflevering eerlijk gezegd flink tegenvallen tov de pilot. De serie opgeven gaat echter zeker nog niet gebeuren, daarvoor keek ik er te veel naar uit. Bovendien is het aanbod van nieuwe series dit jaar nogal mager, dus erg veel alternatieven zijn er niet. Hopen dus maar op verbetering volgende week.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
pi_86967896
Prima ep... aliens zijn prima, als het verhaal eromheen maar een beetje origineel is.

En a.u.b geen alternate universe, ik heb geen behoefte aan Fringe 2.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_86969220
Wel een prima aflevering idd!

Mijn gedachte was ook dat het geen aliens zijn. Misschien uit een ander universum of bijvoorbeeld tijdreizigers (1% verschil in DNA door evolutie?)
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_86979113
de tweede aflevering vond ik een teleursteling, twas lang niet zo spannend meer als afl. 1
pi_86979415
Snap er nu al geen kut meer van, maar ik blijf het nog wel even aanzien :)
pi_86994557
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
oh, ik wist niet dat dat regel was..
pi_87007257
dat zustertje was wel een echte bitch
pi_87111654
Zo, eerste 2 afleveringen bekeken.

Godverdomme, wat is een superslechte serie zeg. Het hangt aan elkaar van voorspelbare cliché's en vervelende flashbacks.

En die "Aliens", for christ sake. Aliens is 100% op mensen lijken???????? Aliens die perfect Engels praten? Aliens die dezelfde kleding hebben als mensen???? WTF is dat verdomme? Ik wil echte aliens, die op een kruising tussen Pokemon en It the Clown lijken, niet aliens die op mensen lijken. Tering jantje, dat haalt toch alle spanning meteen weg. Stelletje goedkope kut-acteurs die aliens.

Voor de rest zitten er natuurlijk ook weer 1001 plotholes in de serie, en daarom zal het ook niet verder bekijken. Dan is zelfs het extreem matige V nog een meer spannende alien-serie.
pi_87111762
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.

Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
pi_87111789
Wie zegt dat het Aliens zijn?
Dat is toch niet met zovel woorden gezegd?
Wat mis ik / zie ik over het hoofd?

Voor hetzelfde geld is het een groep die anders geevolueerd is in en afgelegen streek (klinkt mij niet erg aannemelijk/geloofwaardig overigens) of tijdreizigers die schipbreuk hebben geleden (uit de toekomst, mensheid die verder is geevolueerd, zou ook de techniek van hen enigzins kunnen verklaren).
Burnt to the core but not broken
pi_87111877
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef PPL het volgende:
Non-terrestrial origin zei die kerel toch? Of zou dat ook gewoon speculatie zijn?
pi_87111886
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef PPL het volgende:
Ze zeggen toch dat ze extra-terrestial zijn? Verder kan de serie ook mij ook niet boeien, dus de door de plee spoelen deze crap.
pi_87111935
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.

Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
Ohhhhhhh interessant.

Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')