SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon dit niet in een spoiler?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Shasty het volgende:
hmm ik vond na het kijken van ep2 eigenlijk de pilot beter, inclusief de vage flashbacks. Waarom nou _weer_ aliens, V was ook al zo kansloos uitgewerkt. Hoopte zo dat het om Nazi ubermensch hadden toen het over 1944 ging.. maar nee, aliens die al 60 jaar gevangen worden gehouden, waar iedereen vanaf weet behalve de president.__ maargoed, ik geef het nog een kans, aangezien de rest van het aanbod van nieuwe series ook belabberd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wel: Laura Innes![]()
Tsja, weet niet. Houd niet zo van dat soort 'in your face' science fiction. Had het liever bij menselijke conspiracy theories gehouden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat is er mis met het feit dat het aliens zijn (mits ze dat ook echt zijn dan)? Zolang ze er een fatsoenlijk verhaal omheen kunnen breien heb ik er geen problemen mee.
oh, ik wist niet dat dat regel was..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? De aflevering is toch al uitgezonden.
Ze zeggen toch dat ze extra-terrestial zijn? Verder kan de serie ook mij ook niet boeien, dus de door de plee spoelen deze crap.quote:
Ohhhhhhh interessant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat ze daar nog wel op doorgaan, op waarom ze zo veel op ons lijken.
Die sinistere kerel speculeerde al over een common ancestor ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |