Dat dus. Ik heb het halverwege afgezet. Vond er totaal niets aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
better with you vond ik verassend grappig
maar wat er zo leuk is aan idiot abroad .... ??
Ik vind het geniale humor, maar snap wel dat het voor veel mensen niet weggelegd is. Typisch Engelse humor, droog, erg droog.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
maar wat er zo leuk is aan idiot abroad .... ??
Ik heb hem 3 keer gezien, die 1e aflevering. Hij wordt steeds beter. Het moet inderdaad je humor zijn, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef AMDB het volgende:
Ik vind het geniale humor, maar snap wel dat het voor veel mensen niet weggelegd is. Typisch Engelse humor, droog, erg droog.
Is soort reünie maar dan steeds met hetzelfde mensen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Hoe is dat my generations? Zo'n highschoolserie of meer?
hardstikke leuk , gewoon de eerste aflevering bekijken, maar smaken verschillenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Hoe is dat my generations? Zo'n highschoolserie of meer?
Klopt alleen beetje te langzaam in het begin maar zit ondertussen wel meer schot in en wordt steeds boeienderquote:
Die kritiek lees ik dus vaker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:57 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Klopt alleen beetje te langzaam in het begin maar zit ondertussen wel meer schot in en wordt steeds boeiender
Hoe goed of hoe slecht een serie het doet kun je hier vinden, maar de ratings van de tweede aflevering zijn pas bekend rond een uur 18.00.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:48 schreef AMDB het volgende:
Outsourced gaat een blijvertje worden denk ik![]()
Iemand info over de ratings?
Hij moet haast wel een tekstschrijver zijn oid. Echt fokking baas. Alle cultuur wordt door hem in 1 keer teniet gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
An Idiot Abroad![]()
Hoe Karl deze situaties beleeft en verwoord is echt geweldig.
ik ga hem vanavond kijken , hopelijk net zo goed als aflevering 3quote:
was hij niet een radio producent?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef friekin_ het volgende:
Hij moet haast wel een tekstschrijver zijn oid. Echt fokking baas. Alle cultuur wordt door hem in 1 keer teniet gedaan
Jep, radio, podcast en een aantal boeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
was hij niet een radio producent?
Ben gestopt bij aflevering drie. Ik krijg wel zin om de draad weer op te pakken.quote:
Bronquote:An angsty new drama at ABC became the second casuality of the 2010-11 TV season today. ABC has confirmed that it put the kibosh on My Generation, an ensemble series about a group of youths who attended a suburban high school together. The drama attracted 5.17 million viewers when it premiered a week ago but dropped to 3.82 million on Thursday.
Typisch gevalletje eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
En het tweede slachtoffer is bekent, My Generation is gecanceled.
[..]
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |