abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86666916
Het vorige deel: < Slank #1174 Thee thee thee thee. >

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_86666922
Ik heb afspraken gemaakt voor artsenbezoekers, watercoolers verkocht, vragenlijsten over pvc buizen afgenomen, enquetes over lipblaasjespleisters, weet ik al wat niet meer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 10:47:52 #3
70532 loveli
N
pi_86666940
Waarom niet zelf afbellen? Ben je er eerder van af, eerder opgelucht en eerder leuke dingen aan het doen.
crap in = crap out
pi_86666967
TT-change :')!
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:49:02 #5
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86666974
Ìpv ziektedag heb ik een vrije dag opgenomen, want ik krijg 'n mooie bonus als ik niet ziek ben :') en dit is de eerste keer van dit jaar w/
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86667005
Ik vind water uit een waterding best fijn, in een winkel of zo bij de paskamer: luxe!
En in West Friesland smaakt het water een beetje muf. Zal dus in veel andere gebieden ook zo zijn.
plus dat Nederland een van de weinige landen is waar mensen uit de kraan drinken, heb je een klant uit Engeland over de vloer, dan zal hij je raar aankijken als je water uit de kraan tapt.
pi_86667019
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb afspraken gemaakt voor artsenbezoekers, watercoolers verkocht, vragenlijsten over pvc buizen afgenomen, enquetes over lipblaasjespleisters, weet ik al wat niet meer.
Heb Bijbels verkocht als overtuigd agnost :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86667033
Plus dat er nu een leuke is van Douwe Egberts, met bubbelstroom O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:51:37 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86667042
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Als iemand tegen me zou zeggen dat het een stukje beleving is zou ik de hoorn erop gooien :P

-edit-Niet dat ik nog een hoorn heb :+
'Een stukje beleving' stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.

Heb vorige week nog een presentatie meegemaakt waarin werd beargumenteerd welke rol 'beleving' tegenwoordig speelt in bijv. keuze voor werkgever.
The love you take is equal to the love you make.
pi_86667060
Mo, je hebt de beslissing al gemaakt, maar ik zou er persoonlijk niet zo'n problemen mee hebben aan een vermogend advocaten-kantoor een hippe watercooler te slijten, als mij dat financieel wat ruimte en rust zou geven.

Een oude vrouw zonder computer een internetabonnement aansmeren is dan weer van een hele andere categorie.
pi_86667104
Het zit niet in mijn aard, om mensen 'dingen aan te smeren', ik kan het niet. Heb net een half uur zitten janken vanwege de wanhoop (geen geld vs. een baan waar ik 100% niet achter sta). Nou, dan liever aan Mr.Mo vragen of hij wat dingen op kan vangen tot ik iets heb waar ik wél achter sta.
Ja doei.
pi_86667140
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Het zit niet in mijn aard, om mensen 'dingen aan te smeren', ik kan het niet. Heb net een half uur zitten janken vanwege de wanhoop (geen geld vs. een baan waar ik 100% niet achter sta). Nou, dan liever aan Mr.Mo vragen of hij wat dingen op kan vangen tot ik iets heb waar ik wél achter sta.
jeetje mo dat is ook klote zo :{ en mensen dingen aansmeren bestaat in verschillende categorieën idd zoals anna zegt... maar als t niet in zit..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86667141
Ik heb Surinamers vlak na de overstroming geld laten doneren aan landen waar ze het niet zo goed hebben.
SURINAME STAAT ER NIET BIJ? ? O zo erg, niemand helpt Suriname :(!

Dus ik... kunt u nagaan dat deze landen het NOG veel slechter hebben dan in Suriname. En daar is het nu al zo slecht.

Werkte wel hoor :7
pi_86667173
Ik moet er zelf ook wel achter staan, dat is waar.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 10:56:17 #15
70532 loveli
N
pi_86667175
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb Bijbels verkocht als overtuigd agnost :D
Het is voor een agnost toch niet raar om een bijbel te hebben? Of jij geeft er een andere invulling aan dan wat ik me bij een agnost voorstel.
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:58:51 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86667237
Ik heb ook een bijbel thuis (en nog wat andere 'heilige' boeken, helaas neit alle). Hoort bij de algemene ontwikkeling vind ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86667286
quote:
Kan ik echt respect voor hebben zo'n instelling! ^O^
Vooral omdat het haaks staat op die van mijzelf.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86667289
quote:
verkopen is niet mensen iets aansmeren. Dat doet iig een goede verkoper niet.

Je kijkt of er een behoefte is en probeert die behoefte te vervullen/aan te vullen etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86667321
Ik zou ook wel een bijbel willen idd. Hm *schrijft op verlanglijstje*. Naast het vierkante ovenschaaltje en de Between the numbers Plum's van Evanovich. En de microSD van 8 Gb.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86667375
Ik kan niks verkopen. Ik mis gewoon de skills. Afdingen kan ik ook niet ;(
Ik kan wel heel goed kopen 8-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86667388
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is voor een agnost toch niet raar om een bijbel te hebben? Of jij geeft er een andere invulling aan dan wat ik me bij een agnost voorstel.
Te hebben niet, het verkopen is een ander geval.
Je hebt vast wel agnosten die wel geloven, de meeste gaan echter voor de onmogelijkheid tot het wetenschappelijk bewijzen van een bovennatuurlijke kracht.

[edit] Evangelisch bezig zijn is dus eigenlijk hypocriet, gezien je zelf onwetendheid aanhangt [/edit]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 21-09-2010 11:16:07 ]
pi_86667511
MoBlo, is dit misschien iets voor je?

http://www.olympia.nl/emp(...)63-b253-55e7a2cb3b2a
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:13:14 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86667653
Mo, voor hoeveel uur zoek je iets?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:16:26 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86667737
'k Zag deze, misschien ook iets? Weet niet precies wat je zoekt natuurlijk...

klik
pi_86667779
Of dit: http://www.netwerkvsp.nl/
Lekker buiten in de stromende regen frisse lucht. ^O^
pi_86667831
Nou ja Mo, ik laat het er maar bij, vooral die laatste opmerking dat je op het werk "neerkijkt", het mag dan niets voor jou zijn, maar dat vind ik echt best ver gaan. Maar goed, ieder zijn meug!
pi_86667835
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
'k Zag deze, misschien ook iets? Weet niet precies wat je zoekt natuurlijk...

klik
Die vacature bestaat niet (kijk maar op de site van Unique), zoals de meeste op de nationalevacaturebank. :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:20:20 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86667868
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Die vacature bestaat niet (kijk maar op de site van Unique), zoals de meeste op de nationalevacaturebank. :')
Ow -O-

:{

Nou, kijk straks nog wel ff misschien, nu richting zkh..

:W
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:21:29 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86667903
Ohai!

Ik heb goede-doel-lidmaatschappen geworven B-) Ethisch nog best prima, want als je goed bent haal je meer binnen dan je kost :P En een goeie verkoperd zorgt dat mensen achteraf vet blij zijn dat ze 'ja' hebben gezegd 8-) Als mensen uber-erge weerzin hadden ofzo dan ging ik natuurlijk ook niet door - neeext!

Maar idd Mo, ik heb ook baantjes gehad waarvan ik doodongelukkig werd - gekapt en volgende gezocht. Het heeft geen zin om ergens te werken waar je depri wordt.

Speaking of jobs, ik faal ook een beetje _O- Ik mag ergens op gesprek komen maar toen hoorde ik gisteren ineens van een student hiero dat je een national insurance card en een UK bank account nodig hebt om te kunnen werken? :') Dat wist ik niet... Dus ik ga zo maar eens naar het International Office om te zien of dat te regelen is voor de 2,5 maand dat ik hier ben ):O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:21:59 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86667922
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ow -O-

:{

Nou, kijk straks nog wel ff misschien, nu richting zkh..

Succes!!! :* :* :*

*;
pi_86667962
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!

Ik heb goede-doel-lidmaatschappen geworven B-) Ethisch nog best prima, want als je goed bent haal je meer binnen dan je kost :P En een goeie verkoperd zorgt dat mensen achteraf vet blij zijn dat ze 'ja' hebben gezegd 8-) Als mensen uber-erge weerzin hadden ofzo dan ging ik natuurlijk ook niet door - neeext!

Maar idd Mo, ik heb ook baantjes gehad waarvan ik doodongelukkig werd - gekapt en volgende gezocht. Het heeft geen zin om ergens te werken waar je depri wordt.

Speaking of jobs, ik faal ook een beetje _O- Ik mag ergens op gesprek komen maar toen hoorde ik gisteren ineens van een student hiero dat je een national insurance card en een UK bank account nodig hebt om te kunnen werken? :') Dat wist ik niet... Dus ik ga zo maar eens naar het International Office om te zien of dat te regelen is voor de 2,5 maand dat ik hier ben ):O
Je bent wel super proactief, goed hoor! Succes :) wanneer beginnen je colleges eigenlijk?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:24:27 #32
236335 neen
schone schijn
pi_86667999
Hè moblo, is TNT niet gewoon iets voor je? Als hè flexibel bent kun je er vaak zo inrollen als je gewoon belt/langsgaat ipv online inschrijven. In het noorden konden ze vaak wel iemand gebruiken en het was best oké werken daar. Heerlijk ontspannen en de meeste mensen zijn blij als ze hun post krijgen.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:26:35 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668063
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je bent wel super proactief, goed hoor! Succes :) wanneer beginnen je colleges eigenlijk?
Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrum O+

Dus mn wokgroenten zijn verplaatst naar vanavond _O- Maar bezig zijn en leuke mensen ontmoeten helpt goed tegen eventuele heimwee.

Ik heb donderdag de eerste meeting van het Postgraduate English gedingest, en dan heb ik volgende week dinsdag als het goed is mn eerste les!
pi_86668082
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef neen het volgende:
Hè moblo, is TNT niet gewoon iets voor je? Als hè flexibel bent kun je er vaak zo inrollen als je gewoon belt/langsgaat ipv online inschrijven. In het noorden konden ze vaak wel iemand gebruiken en het was best oké werken daar. Heerlijk ontspannen en de meeste mensen zijn blij als ze hun post krijgen.
zie pm :)
Ja doei.
pi_86668119
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo, is dit misschien iets voor je?

http://www.olympia.nl/emp(...)63-b253-55e7a2cb3b2a
thanks. Ga straks de stad in, langs uitzendbureau's, zal deze even meenemen :Y
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Nou ja Mo, ik laat het er maar bij, vooral die laatste opmerking dat je op het werk "neerkijkt", het mag dan niets voor jou zijn, maar dat vind ik echt best ver gaan. Maar goed, ieder zijn meug!
Juist, ieder z'n meug.
Ja doei.
pi_86668124
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrum O+

Dus mn wokgroenten zijn verplaatst naar vanavond _O- Maar bezig zijn en leuke mensen ontmoeten helpt goed tegen eventuele heimwee.

Ik heb donderdag de eerste meeting van het Postgraduate English gedingest, en dan heb ik volgende week dinsdag als het goed is mn eerste les!
Wat ben je goed bezig! O+
pi_86668155
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

wow, tof hoor O+
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 11:31:28 #38
70532 loveli
N
pi_86668239
Leuk, die vacatures. Eentje voor klantenservicemedewerker:
quote:
Jij ontvangt oproepen van klanten die hun abonnement willen stopzetten. Het gaat hierbij om de verschillende producten: internet- televisie- en telefonie abonnementen. De doelstelling is om deze klanten toch te behouden én bovendien een extra product te aan te bieden. Het gaat hierbij dus om een commerciële retentieafdeling.
crap in = crap out
pi_86668295
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
_O-
pi_86668302
:')
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:33:46 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668305
quote:
[..]

Oh, die zou me niet eens zo erg lijken. GEwoon vragen waarom ze willen stoppen. Als ze echt niet meer willen, gewoon accepteren. Als het gaat om een oplosbaar probleem fijn om ze binnen boord te houden. Scheelt toch ook veel gedoe voor de klant. Meestal gaat het toch om iets wat makkelijk te verhelpen is. En een bestaande ongelukkige klant gelukkig maken is O+ .
pi_86668319
quote:
[..]

_O-
Ze zijn wel eerlijk!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:36:50 #43
277802 _Calimero_
pi_86668425
O dat heeft laatst iemand bij mij gedaan en het heeft gewerkt :+
Ik wilde mn tv/internet opzzeggen, omdat ik het goedkoper kon krijgen (ietsjes, maar wel met digitale tv) nu boden zij me ook digitale tv aan én 4 maanden de helft van de prijs betalen. Toen dacht ik: dat bespaart me ook het opzeggen en weer moeten aansluiten-gezeik. en heb ik geaccepteerd :7
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:20 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668522
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef _Calimero_ het volgende:
O dat heeft laatst iemand bij mij gedaan en het heeft gewerkt :+
Ik wilde mn tv/internet opzzeggen, omdat ik het goedkoper kon krijgen (ietsjes, maar wel met digitale tv) nu boden zij me ook digitale tv aan én 4 maanden de helft van de prijs betalen. Toen dacht ik: dat bespaart me ook het opzeggen en weer moeten aansluiten-gezeik. en heb ik geaccepteerd :7
Dat dus ^O^
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 11:40:14 #45
70532 loveli
N
pi_86668558
En ook voor vandaag geldt:

mannen :')
neen O+
crap in = crap out
pi_86668569
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, die zou me niet eens zo erg lijken. GEwoon vragen waarom ze willen stoppen. Als ze echt niet meer willen, gewoon accepteren. Als het gaat om een oplosbaar probleem fijn om ze binnen boord te houden. Scheelt toch ook veel gedoe voor de klant. Meestal gaat het toch om iets wat makkelijk te verhelpen is. En een bestaande ongelukkige klant gelukkig maken is O+ .
Ik vind het zo lekker hoe jij van zoveel dingen de zonnige kant inziet O+
pi_86668638
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
En ook voor vandaag geldt:

mannen :')
neen O+
Sorry, namens de gehele sekse dan maar!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:23 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668652
O+

Oh en mootje: inbound callcenterwerk is best okay! Dan bellen mensen jou omdat ze je toch nodig hebben, dus ben je meer een service-verlener, zeg maar. Soort helpdesk. Heb ik ook een tijdje gedaan, was best prima! Maar de kans is groot dat je dat al bekeken hebt :P

Oh en ik ga nu even naar International Office en daarna societies bekijken oO< Bis später alligätor!
pi_86668684
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+

Oh en mootje: inbound callcenterwerk is best okay! Dan bellen mensen jou omdat ze je toch nodig hebben, dus ben je meer een service-verlener, zeg maar. Soort helpdesk. Heb ik ook een tijdje gedaan, was best prima! Maar de kans is groot dat je dat al bekeken hebt :P
ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college? :') Of ze waren al vergeven of alleen in de avonduren. Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden ^O^

Net gebeld door de mensen van de baan in deventer -O- al vergeven. Maar net weer gebeld, brutaal, voor een functie van 36 waarvan ik er 18 kan vervullen, 24 ook wel :) hopen dat ze zo terugbellen
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:45:14 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668713
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind het zo lekker hoe jij van zoveel dingen de zonnige kant inziet O+
Teveel pech gehad in mijn leven en daardoor geleerd dat klagen niet helpt :') En het leven wordt er zoveel leuker op als je op een iets andere manier naar je omgeving kijkt. Vervelend dingen blijken ineens heel leuk te zijn :Y Niet alles natuurlijk, maar voor de meeste dagelijkse dingetjes gaat dit wel op.

En dank je natuurlijk!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:25 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668755
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college? :') Of ze waren al vergeven of alleen in de avonduren. Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden ^O^
Stom zeg. Ik kreeg een info-map mee naar huis en de dag erop werd ik na een korte overhoring achter een pc/telefoon gepleurd - "ah, er belt iemand! neem maar op!" :')

Voor mij was het een goeie baan om mn telefoon-angst te overwinnen :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:53 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668773
quote:

Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden ^O^
Dat is tof!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:48:11 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668845
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Stom zeg. Ik kreeg een info-map mee naar huis en de dag erop werd ik na een korte overhoring achter een pc/telefoon gepleurd - "ah, er belt iemand! neem maar op!" :')

Voor mij was het een goeie baan om mn telefoon-angst te overwinnen :')
't Is balen als je een bijbaantje zoekt, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. Niet ingewerkte klantenservicemederwerkers zijn :r .
pi_86668847
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is tof!
yup :Y
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:49:11 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668887
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

't Is balen als je een bijbaantje zoekt, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. Niet ingewerkte klantenservicemederwerkers zijn :r .
Ja, kwaliteits-gezien is het natuurlijk wel goed, ik voelde me bijv. wel machtig onvoorbereid! :Y

Ohja ik ging er vandoor :D
pi_86669153
quote:
Inbound is tegenwoordig met cross-selling, dus ook verkooptargets halen. :)
pi_86669459
zo, AH nog maar weer 's gebeld. Ze zoeken namelijk nog steeds mensen, ik heb niets gehoord, ook niet na nog een keer bellen, dus nog maar's gebeld.

14.00uur is de 'meneer van de kassa' er weer. Dan maar terugbellen
Ja doei.
pi_86669576
Zo, mijn eerste order bij Bookdespository gedaan 8-) voor het werk. Eens kijken hoe het gaat, heb zelf al een lijstje met titels die voor mezelf zijn O-)
pi_86670015
pas maar op, straks ben je verslaafd :+
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:29:04 #60
236335 neen
schone schijn
pi_86670107
Hebben jullie allemaal al een leuk hoedje op?
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:37:13 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86670380
Lieverds!!!

De echo gaf een verkeerde indruk, uit de CT-scan van afgelopen maandag is gebleken dat er NIETS aan de hand is *O* Ik ben gewoon gezond! :D

Dus, tandartsafspraak maken nu en als daar niets uit blijkt, maar gewoon afwachten.

*O* *O* *O* *O*

Ik ben zoooooo opgelucht :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:37:42 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670394
Welke kleur is die van jou nee? >:O Wel zwaaien naar de koningin he? w/
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:39:02 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670433
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!

De echo gaf een verkeerde indruk, uit de CT-scan van afgelopen maandag is gebleken dat er NIETS aan de hand is *O* Ik ben gewoon gezond! :D

Dus, tandartsafspraak maken nu en als daar niets uit blijkt, maar gewoon afwachten.

*O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_86670447
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

jeuj! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86670466
Wat een ontzettend goed nieuws!! O+
pi_86670511
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

Gelukkig maar! :* Kan me zo voorstellen hoe opgelucht je nu bent!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 12:42:28 #67
70532 loveli
N
pi_86670546
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

taart!
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:42:55 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86670565
* XcUZ_Me gooit de Ascal in de prullenbak en bindt de fietsschoenen onder!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 12:43:29 #69
70532 loveli
N
pi_86670582
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me gooit de Ascal in de prullenbak en duwt een slagroompunt naar binnen!
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:45:04 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86670631
Ja, dit gaan we wel ff vieren ja! :D
pi_86670645
Riep iemand taart?!

Feli XM!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:46:11 #72
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86670662
TAART!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86670693
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

yay O+
Ja doei.
pi_86670713
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dit gaan we wel ff vieren ja! :D
Oh, wat fijn! O+ *O* Geniet van het goede nieuws!
pi_86670722
Wat ontzettend fijn XM & Duvel!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86670744
Oh wat zalig XM!!! Inderdaad, dat roept om taart 8-) *O*
pi_86670745
(had wat teruggelezen)

wat fijn voor je XcUZ-Me! *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:50:36 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86670757
Top!
pi_86670898
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Top!
Hee, ben je weer "online"? (Ik las iets op de FB van DaD ;))
pi_86670899
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

Oh wat goed!
pi_86670927
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
:* eindelijk goed nieuws :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:57:45 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670954
Heb net zulke geniale sushi gemaakt O+
- avocad0
- roomkaas
-rucola
-zalm
- sesamzaadjes
- gegarneerd met bosuitjes
en rijst en nori natuurlijk O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:11:11 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86671383
We gaan vanavond uit eten O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:27 #84
236335 neen
schone schijn
pi_86671430
O goed nieuws xm *O*

Er is net een waxinelichthouder op de gouden koets gegooid :o omg
pi_86671868
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef neen het volgende:
O goed nieuws xm *O*

Er is net een waxinelichthouder op de gouden koets gegooid :o omg
The horror!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:32:22 #86
277802 _Calimero_
pi_86672140
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

Ooohh wat fijn XM!! ik ben zo blij voor je! en opgelucht!! *O* O+
pi_86672656
*O* XM wat fijn!
pi_86673289
Jeej XM is toch normaal :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:12:46 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86673458
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hè, wat? :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86673484
Online sites kijken: http://www.sidereel.com
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:15:18 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86673534
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, dát hebben ze niet onderzocht :').
pi_86674349
*O*
pi_86674558
naanbrood staat te rijzen, ik ga de stad maar 's in..

Ja doei.
pi_86674561

XM, wat een fijn nieuws!

Ik heb net een uur moeten wachten op een GBA uittreksel :(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:49:05 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86674564
wat fijn, XM!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86674641
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:49 schreef Ewelina het volgende:

XM, wat een fijn nieuws!

Ik heb net een uur moeten wachten op een GBA uittreksel :(
kun je bij jou in de gemeente niet online afspraken maken of die met je Dig-ID bestellen?
Ja doei.
pi_86674708
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kun je bij jou in de gemeente niet online afspraken maken of die met je Dig-ID bestellen?
Daar kwam ik pas achter toen ik al in de rij stond... en ik heb hem snel nodig. Moet binnen 1,5 week bezwaar opsturen naar de belastingdienst (ivm onterechte vordering, zou huurtoeslag moeten terugbetalen terwijl ik er wel recht op had.) Volgens de medewerker zou ik een nieuwe aanslag krijgen, maar dat is 3 weken geleden en ik denk niet dat ik die op tijd krijg. Geen zin om alsnog te betalen omdat een aantal medewerkers te lui zijn om hun werk te doen.
pi_86675077
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hee, ben je weer "online"? (Ik las iets op de FB van DaD ;))
Volgens mij ben jij met wat mensen in de war? :D.

XM! Oh meis, ik ben zo vreselijk blij voor je! O+. *O*.

*O*. *O*. *O*. *O*. *O*. *O*. *O*. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:05:31 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86675102
XM XM XM XM XM XM!!! *O* :D

Wat fijn! yaaay!
pi_86675448
XM! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:24:52 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86675737
Even een stom vraagje: als je mailt naar Mr. X, en meneer X mailt terug met Dear 'voornaam', ... , Regards, *eigen voornaam*, dan nodigt dat toch uit om in antwoordmailtje ook voornaam te gebruiken?

Ik heb als het goed is namelijk maandag een job interview :o On topic: en daar moet ik ongeveer een uur voor lopen! :+
pi_86675872
ik spiegel altijd :+

Dus als zij voornaam doen, dan doe ik het ook :Y En vice versa...totdat ik het formele zat ben :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:32:25 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86676000
Ik zie dan in mijn geestesoog altijd een oerdegelijke oude baardmans die niet anders dan een meneer kan zijn die ik dan getutoyeerd en ge-voornaamd heb :')

En dat je dan op zo'n gesprek komt en zegt "Euh. Hoi. Bob." :@ :')

Maar kan denk ik wel. Deze meneer noemt zichzelf al meteen Tim.

Ik kan trouwens als het goed is wel werken hier in de UK, moet alleen een national insurance no. aanvragen, maar ik kan voor die binnen is wel al werken *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:33:26 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86676033
Joe are verie good busy Maria! :D *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:35:22 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86676081
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joe are verie good busy Maria! :D *O*
Tenk joe, mizzus-of-ze-heltie-boddi!!einz!1
pi_86676115
naais indiaantje! :* *O*
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:40:29 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86676231
XM *O*
Jeuhhhhhhh *O* Wat fijn voor je lieverd!! *O*
Bloemkool *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86676232
Ik ben zo pisnijdig dat ik zin heb om iets stuk te gooien maar dat zal geen zin hebben he.. :( :( :( :( :X
pi_86676253
Fijn Maria O+

Boh, heb net nee gezegd tegen een instructie. Ja, sorry, maar in oktober moet ik al drie weken aan de bak, en dit is niet eens dezelfde richting. En ipv dat mijn baas nu mijn collega, wiens vakgebied het is, verplicht om haar dagje weg af te zeggen gaat hij een belangrijke vergadering afzeggen. Maar ik kan hem niks influisteren verdorie :(

Ga nu even zoeken of dat dagje niet ook op een andere dag is.... (informatiedag over een bepaalde databank). :')
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 15:41:17 #110
70532 loveli
N
pi_86676259
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo pisnijdig dat ik zin heb om iets stuk te gooien maar dat zal geen zin hebben he.. :( :( :( :( :X
Waarom ben je nijdig en wat wil je stukgooien? Heb ooit therapeutisch een muurtje omgevoorhamerd, dat werkte best goed.
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:41:28 #111
277802 _Calimero_
pi_86676264
AU! Floris heeft zo juist mijn rug uitgekozen als speelplaats, waar hij lekker met een beessie wild tekeergaat met nagels en tanden... :o
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:42:25 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86676302
Lijst:
O: 200 vla, 200 yoghurt
T's: 2 appels, peer, tomaat
L: 2 boterhammen achterham, kom snert met spek en rookworst :9
T's: sinaasappel, boterham vv kaas, bloje choco, bakje popcorn
D: Zelfgemaakte champignonssoep en een bloemkool
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86676326
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom ben je nijdig en wat wil je stukgooien? Heb ooit therapeutisch een muurtje omgevoorhamerd, dat werkte best goed.
Ziekenhuizen die met mijn ouders dingen bekokstoven waar vervolgens volgens mijn ouders 'geen discussie over mogelijk is' maar het komt me nu gewoon NIET uit!!!!!!!! Dus ik doe het niet. T*ringleijers gaan mijn leven niet bepalen. :( :X o|O :( Zo.
pi_86676446
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ziekenhuizen die met mijn ouders dingen bekokstoven waar vervolgens volgens mijn ouders 'geen discussie over mogelijk is' maar het komt me nu gewoon NIET uit!!!!!!!! Dus ik doe het niet. T*ringleijers gaan mijn leven niet bepalen. :( :X o|O :( Zo.
Oeps dat klinkt vervelend...! Willen ze er ook niet over praten als je wat rustiger bent? Hoe kan het trouwens dat je ouders dingen voor jou bepalen, je bent toch > 18...?
pi_86676468
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij met wat mensen in de war? :D.
Haha, dat kan heel goed zijn, ik heb niets gezegd :D En ik heb dus mensen in mijn FB van wie ik geen enkel idee heb wie ze zijn ;)

Dan maar een lijstje, of had ik die al gepost? ik ben een zeefje vandaag...

O: 2 boterhammen pindakaas
T: sinaansappel
L: 2 boterhammen appelstroop
T: bak yoghurt
T: banaan
D: kleffe broodjes op mijn werk, enigszins yukkie
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:47:55 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86676511
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oeps dat klinkt vervelend...! Willen ze er ook niet over praten als je wat rustiger bent? Hoe kan het trouwens dat je ouders dingen voor jou bepalen, je bent toch > 18...?
Ja, dat dus. Je mag toch zelf beslissen in dezen?
pi_86676573
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik was op school en dus vonden mijn ouders dat ze dat wel even konden afspreken voor me. :( En ik doe het niet en ik heb ze ook uitgelegd waarom niet, maar ja nu ben ik een opstandige puber he. :X
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:51:56 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86676658
Hier Swietje, heb je een paar borden... godkolere daar zou ik ook woedend om worden!! Je mankeert je toch niks aan je hoofd?
pi_86676691
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Swietje het volgende:

[..]

Inderdaad, je bent toch zelf beslissingsbevoegd? Ik snap dat het heel kloterig voor jou is, maar je ouders hebben ws het beste met je voor en menen dat ze een goede beslissing nemen...Dat maakt ze toch nog niet tot "T*ringleijers"?
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:52:47 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86676693
Waarom ga je niet (begeleid) kamerwonen Swientje? Er bestaan toch ook speciale rolstoelvriendelijke appartementen?
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:54:27 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86676756
*lijstje tussendoor gooit

O: 250 gr biogarde met muesli
T: speculaasje
L: 2 boterhammen, 1x kaas, 1x pindakaas
T: div handjes pepernoten :')
D: uit eten

Ik ga een Lau'tje doen denk ik :9.
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:55:04 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86676789
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Inderdaad, je bent toch zelf beslissingsbevoegd? Ik snap dat het heel kloterig voor jou is, maar je ouders hebben ws het beste met je voor en menen dat ze een goede beslissing nemen...Dat maakt ze toch nog niet tot "T*ringleijers"?
Dat laatste trouwens ook. Heb het hier al eerder gepost, volgens mij zou het voor de relatie van Swientje en haar ouders heel goed zijn als ze wat meer afstand van elkaar nemen. Kan Swientje volwassen worden en haar ouders leren dat Swientje geen klein kind meer is.
pi_86676794
T*ringleijers zijn die mensen in 't ziekenhuis die bepalen dat 't moet. En ik doe het ook gewoon niet en als ze in 't ziekenhuis willen weten waarom niet dan krijgen ze dat te horen ook. Maar ja vinden m'n ouders me opstandig, maar ik vind dat ik een goede reden heb. Klaar.
pi_86676831
Als het in mijn geval mogelijk was om op mezelf te wonen, dan woonde ik hier al niet meer hoor.
pi_86676833
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

^O^ ^O^ Super!!!!
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:57:08 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86676882
Mijn daglijstje

o. yoghurt met aarbeitjes
t. banaan + 3 rauwe wortels (groot) + 3 selleriestengels + aioli
l. 2 sushirollen (zie boven voor de beschrijving)
t. yoghurt met frambozen
d. ??????

Iemand een idee?
pi_86676903
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, dat kan heel goed zijn, ik heb niets gezegd :D En ik heb dus mensen in mijn FB van wie ik geen enkel idee heb wie ze zijn ;)

Dan maar een lijstje, of had ik die al gepost? ik ben een zeefje vandaag...

O: 2 boterhammen pindakaas
L: 2 boterhammen appelstroop
T: bak yoghurt
D: kleffe broodjes op mijn werk, enigszins yukkie
Ben jij in ZuidFrankrijk geweest? Volgend heb ik een vriendschapsverzoek geaccepteerd en ik gok dat jij het bent ;)
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:58:36 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86676938
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef Swietje het volgende:
Als het in mijn geval mogelijk was om op mezelf te wonen, dan woonde ik hier al niet meer hoor.
Waarom kan dat eigenlijk niet? Heb je last van ' uitvallen' oid (ken de juiste term niet, maar ik bedoel bewustzijnsverlies). Je hoeft toch niet je hele leven bij je ouders te blijven hoop ik?
pi_86676994
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef Swietje het volgende:
Maar je zal toch ooit een eigen huisje moeten krijgen, toch? Hoe zie je dat voor je? Als je het niet prettig vind om het hier neer te plempen mag je deze vraag negeren :P

En kan je niet met je eigen doktoren afspreken dat je voortaan zelf afspraken met ze maakt? Desnoods met je ouders erbij, die brengen je enzo misschien, dus wellicht noodzakelijk, maar dat je wel zelf weet waar je aan toe bent?
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:00:28 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86677001
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef Swietje het volgende:
T*ringleijers zijn die mensen in 't ziekenhuis die bepalen dat 't moet. En ik doe het ook gewoon niet en als ze in 't ziekenhuis willen weten waarom niet dan krijgen ze dat te horen ook. Maar ja vinden m'n ouders me opstandig, maar ik vind dat ik een goede reden heb. Klaar.
Dan bel je ze gewoon rustig op en leg je in rustige volwassen bewoordingen uit waarom de afspraak helaas neit kan doorgaan en of er gezamenlijk een alternatief gezocht kan worden. Net zoals je zou doen als je de afspraak zelf gemaakt had en om de een of andere reden niet door kan gaan.
pi_86677008
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom kan dat eigenlijk niet? Heb je last van ' uitvallen' oid (ken de juiste term niet, maar ik bedoel bewustzijnsverlies). Je hoeft toch niet je hele leven bij je ouders te blijven hoop ik?
GMTA 8-)
pi_86677150
Ik wil d'r wel op doorgaan maar dan liever via PM, i.v.m. herkenbaarheid :')
pi_86677186
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Swietje het volgende:
Ik wil d'r wel op doorgaan maar dan liever via PM, i.v.m. herkenbaarheid :')
:D nou je weet me te vinden :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:05:05 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86677206
Graag. Ik snap namelijk helemaal niets van jouw situatie en zou het wel graag snappen.
pi_86677296
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ben jij in ZuidFrankrijk geweest? Volgend heb ik een vriendschapsverzoek geaccepteerd en ik gok dat jij het bent ;)
Ja, dat wist ik! Nu heb ik zelf een andere mysterie-slankie :D
pi_86677340
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik! Nu heb ik zelf een andere mysterie-slankie :D
:D ok maar nu weet ik wel wie jij bent. Jij bent slank trouwens! En knap :Y
pi_86677396
Weet niet wat er precies speelt, maar bij deze sterkte Swietje!

En (verrassend, I know) ik ben vanochtend al naar huis gestuurd. Goed ziek ook nu, dus duik mijn bed maar gauw in (heb eerst nog even paar uurtjes wat gewerkt thuis :') ).

Also, had ik al gezegd *O* voor xm?
pi_86677402
Jullie zijn gewoon 6 topics verder... :o

XM, wat fijn dat er niks aan de hand was! *O*

Verder reageer ik wel bij op Facebook, dat is wat overzichtelijker. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_86677451
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef _Calimero_ het volgende:
AU! Floris heeft zo juist mijn rug uitgekozen als speelplaats, waar hij lekker met een beessie wild tekeergaat met nagels en tanden... :o
plantenspuit :Y

He'll never do it again :7
pi_86677522
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Tinkepink het volgende:
Graag. Ik snap namelijk helemaal niets van jouw situatie en zou het wel graag snappen.
^^
pi_86677581
is dit goed engels:

quote:
.......... was so nice! Why haven't I been there before?!
pi_86677608
Perruche, Tinkepink & _aurum_ jullie hebben alle3 'tzelfde PM'tje hoor.. :P
pi_86677648
Mag ik het ook weten?
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:18:43 #144
331 Merel
Be here now.
pi_86677713
Alleen even snel het topic doorgescrolld voor de uitslag van XM, en die was goed zag ik! *O*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86677748
P.f heeft ook PM.
Sorry als het onbegrijpelijk is geschreven ofzo, maar ik ben boooos dus dan gaat dat allemaal niet :') en ik vind het wel lief dat jullie het allemaal willen lezen :Y
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:22:06 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86677871
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef Merel het volgende:
Alleen even snel het topic doorgescrolld voor de uitslag van XM, en die was goed zag ik! *O*
:Y

Ik heb écht heel veel waardering voor het medeleven van jullie allemaal. Echt hartverwarmend O+. Maar ik ben blij dat ik geen Slankies aan m'n ziekenhuisbed hoef te ontvangen, maar jullie bij léuke gelegenheden kan treffen :Y.
pi_86677993
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D ok maar nu weet ik wel wie jij bent. Jij bent slank trouwens! En knap :Y
Dank je! O+ Jij mag er ook zijn! En jouw rokje op de boot-foto is O+

Ik post trouwens heel geniepig alleen foto's van bovenlichaam en hoofd. Het vet concentreert zich bij mij op benen, heup en billen, maar dat zie je nu niet. It's all an illusion ;)
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:26:12 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86678028
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Swietje het volgende:
P.f heeft ook PM.
Sorry als het onbegrijpelijk is geschreven ofzo, maar ik ben boooos dus dan gaat dat allemaal niet :') en ik vind het wel lief dat jullie het allemaal willen lezen :Y
als het niet om juist vanavond zou gaan, was je dan ook zo boos geweest?

Ik vind het trouwens wel wat onnadenkend van je ouders.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinkepink op 21-09-2010 16:31:26 ]
pi_86678044
quote:
P.f heeft ook PM.
Ik ben ook wel benieuwd Swietje. Ik vind het zo'n rotte situatie voor je!
pi_86678278
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

als het niet om juist vanavond zou gaan, was je dan ook zo boos geweest?

Ik vind het trouwens wel wat onnadenkend van je ouders.
Nee. :')
pi_86678384
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dank je! O+

Ik post heel geniepig alleen foto's van bovenlichaam en hoofd. Het vet concentreert zich bij mij op benen, heup en billen, maar dat zie je nu niet. It's all an illusion ;)
Ik geloof er niets van :6

Ik moet zometeen kleding uitzoeken, om 5:30 een soort van telefonisch interview voor een baan in Dublin...? Nou ja. Lijstje:

O: havermout met banaan en kaneel en een dotje maplesyrup.
L: grote salade van romaine sla, tomaat, komkommer, feta en olijven en een omeletje
T: 5 dadels, 3 blokes chocolade
D: ik denk dat ik risotto ga maken met broccoli erbij, ik heb eigengemaakte kippenbo
pi_86678411
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
is dit goed engels:
[..]

Yes, is prima :Y)
pi_86678446
Maria echt supergoed!! Jeej!
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:35:52 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86678447
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van :6

Ik moet zometeen kleding uitzoeken, om 5:30 een soort van telefonisch interview voor een baan in Dublin...?
:D Moet je daarvoor in pak?
pi_86678451
Oja lijstjeeee..

O: 1 volk. boterham met fricandeau + halfvolle melk
T: activia
L: bruin bolletje met vleeswaren en sla en komkommer enzooi
D: macaroni dacht ik
T: bakje vla
T: verse sinaasappelsap
pi_86678500
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

nee :') zomer en winterkleding scheiden. Ik heb niet zoveel opbergruimte dus ik moet een beetje plaatsmaken... :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:39:13 #157
277802 _Calimero_
pi_86678602
ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van swietje...
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 16:40:23 #158
70532 loveli
N
pi_86678650
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ja. Volgens flylady wel.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 16:40:53 #159
70532 loveli
N
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:41:34 #160
277802 _Calimero_
pi_86678695
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

plantenspuit :Y

He'll never do it again :7
Over plantenspuit gesproken ('t beest heeft er al veelvuldig kennis mee gemaakt ;)) eerst twijfelde ik of hij wel of niet op mijn bureau mocht komen (andere tafels niet namelijk) maar ik vind het toch niet zo handig aangezien hij mijn papieren nog wel eens aanvalt/kapot bijt en ook op de bureaustoel klimt en die daarbij kapot trekt met zijn nagels:maar kan ik alsnog vanaf nu dat gaan bestraffen, of is dat te laat? Want eerst mocht het wel (of gedoogde ik het :')) en nu wil ik het toch liever niet...
pi_86678698
Ik moet piesen, maar jullie gunnen mij geen tijd. :'( ;)
pi_86678729
Dat kan best hoor. Maar 1x spuiten per keer he! Anders vind ik het zielig. :P
pi_86678761
quote:
P.f heeft ook PM.
Ik ook, ik wil graag weten hoe jouw situatie is.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 16:44:50 #164
70532 loveli
N
pi_86678839
Als we dan toch allemaal om PM's gaan vragen... :P
crap in = crap out
pi_86678980
En nu verwacht ik van jullie allemaal een PM met een geheim over jezelf.... want ik geef me wel bloot, nu jullie nog :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:48:16 #166
236335 neen
schone schijn
pi_86679004
Wat is het nut van een vrije dag als je van 10 tot 5 op school zit?
pi_86679161
Dat heeft geen nut denk ik neen... :N

Oh en sorrrrry dat ik weer alle aandacht opeis. :X
pi_86679270
O een geheim van mij.. Volgens mij ben ik niet zo goed in geheimen :')
pi_86679321
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ook, ik wil graag weten hoe jouw situatie is.
Als het niet al te veel moeite is, mag ik ook nog? Ik snap dat je het niet zomaar op het forum gooit, maar ik zou graag je situatie beter begrijpen voor ik misschien iets roep wat voor jou helemaal niet mogelijk is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86679383
Oh ik stuur mijn geheimpje via PM hihiiiiihi
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:56:48 #171
236335 neen
schone schijn
pi_86679415
Ik ben een open boek.
pi_86679483
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Over plantenspuit gesproken ('t beest heeft er al veelvuldig kennis mee gemaakt ;)) eerst twijfelde ik of hij wel of niet op mijn bureau mocht komen (andere tafels niet namelijk) maar ik vind het toch niet zo handig aangezien hij mijn papieren nog wel eens aanvalt/kapot bijt en ook op de bureaustoel klimt en die daarbij kapot trekt met zijn nagels:maar kan ik alsnog vanaf nu dat gaan bestraffen, of is dat te laat? Want eerst mocht het wel (of gedoogde ik het :')) en nu wil ik het toch liever niet...
gewoon de plantenspuit erop :P

Zo lang heb je' m toch niet? Door mama poes worden ze _constant_ gecorrigeerd ;)
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:59:21 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86679528
Ik heb niet echt een geheim. Ik pleur alles doorgaans wel hier neer :').
pi_86679564
OOoooooiz! Een geheim in m'n PM boxxxx O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:00:43 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86679584
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef Swietje het volgende:
OOoooooiz! Een geheim in m'n PM boxxxx O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Vertel! :')
pi_86679592
Loveliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, je box is vol. }:|
pi_86679603
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vertel! :')
Ik denk het niet schatjee :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:01:29 #178
236335 neen
schone schijn
pi_86679616
Ik ben eigenlijk een kale gast van 53 btw
pi_86679625
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als het niet al te veel moeite is, mag ik ook nog? Ik snap dat je het niet zomaar op het forum gooit, maar ik zou graag je situatie beter begrijpen voor ik misschien iets roep wat voor jou helemaal niet mogelijk is.
Precies, dat ja.

Ik heb alleen niet zoveel geheimen. :')
Geen boeiende in ieder geval.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:01:55 #180
70532 loveli
N
pi_86679636
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef Swietje het volgende:
Loveliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, je box is vol. }:|
nu niet meer
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:02:12 #181
70532 loveli
N
pi_86679644
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:01 schreef neen het volgende:
O+ :*
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:06:25 #182
277802 _Calimero_
pi_86679804
ik heb geen geheimen meer, alles is hier al bekend :')
pi_86679863
quote:
:D

Swietje, als het niet teveel gedoe is: ik ben heel erg benieuwd wat er aan de hand is. Vooral ook omdat ik een jaar of 2 geleden mn ouders ook nog wel kon schieten en continue ruzie enzo :'). Dat ging plotseling goed en nu hebben mn ouders pas een échte puber om in toom te houden (jongste broertje) >:).

XM wat een geweldig nieuws *O*.

En wat doet Maria het goed in Leeds *O*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86679890
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste trouwens ook. Heb het hier al eerder gepost, volgens mij zou het voor de relatie van Swientje en haar ouders heel goed zijn als ze wat meer afstand van elkaar nemen. Kan Swientje volwassen worden en haar ouders leren dat Swientje geen klein kind meer is.
Wat is dat met die N te veel? :P
pi_86679950
Komt er aaan Chicoooooo :P (voor de rest hebben alle vragers nu denk ik...)

SwieNtje.. het zwijNtje... :'( _O-
pi_86680130
O-)
Ja doei.
pi_86680176
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
O-)
Dat. Mijn PM staat open!
pi_86680177
Ik wil ook PM! Alstublieft.

Ik kreeg net een pakketje van H&M met 7x hetzelfde shirtje in 3 verschillende maten en 3 kleuren. Misschien toch wat veel. :') Dé laarzen zaten er niet bij though. ;( (wist ik al wel, maar toch)

EN ik moet eigenlijk ook mijn herfst/winterkleding onder het bed vandaan toveren, maar ik wil nog niet. }:|
pi_86680318
Nou moet ik wel met jullie allemaal meeten want jullie weten bekant meer over mij dan ik over jullie.. }:|
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:22:16 #190
70532 loveli
N
pi_86680382
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef Swietje het volgende:
Nou moet ik wel met jullie allemaal meeten want jullie weten bekant meer over mij dan ik over jullie.. }:|
Als je lang genoeg meeleest kom je een hoop te weten hier. Sommigen hebben een probleem te onthouden welk verhaal bij wie hoort, anderen weten zich na 3 jaar nog genante details te herinneren.
crap in = crap out
pi_86680399
M, C en E jullie hebben ook PM... ;)
pi_86680417
quote:
Ja, ik weet het. Ik heb wel schoenen aan. Niet een zakelijke outfit, die heb ik sowieso niet. En ik moet morgen op sollicitatie voor een financiele vacature, oh nee!!! Ik denk dat het een wijde pantalon wordt met grijze pumps en een truitje met v-hals (soort wikkelvestje) en een topje eronder. Of misschien een wit boesje met een wollen spencertje, lekker kak :P en veeeel deodorant want ik ga zweten als ik zenuwachtig ben :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:22:56 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86680423
Hoooooooi :W.

M'n Havo 4 liep weer in de soep vanochtend, maar gelukkig was de begeleider erbij en hebben we er nadien een goed gesprek over kunnen voeren, zodat ik nu iig het idee heb dat ik verder kan :). Maandag heb ik ze pas weer. We zullen zien... :).

En ik heb de Gouden Koets gezien en ik werd er zowaar emotioneel van :'). Ik ben echt dol op dat soort plechtigheden met fanfares enzo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86680425
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je lang genoeg meeleest kom je een hoop te weten hier. Sommigen hebben een probleem te onthouden welk verhaal bij wie hoort, anderen weten zich na 3 jaar nog genante details te herinneren.
Ik heb dat eerste denk ik :')
pi_86680445
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef conleche het volgende:

Ik kreeg net een pakketje van H&M met 7x hetzelfde shirtje in 3 verschillende maten en 3 kleuren. Misschien toch wat veel. :') Dé laarzen zaten er niet bij though. ;( (wist ik al wel, maar toch)

EN ik moet eigenlijk ook mijn herfst/winterkleding onder het bed vandaan toveren, maar ik wil nog niet. }:|
Zit er wel wat leuks bij?

Ze gaan me bellen over 3 minuten en ik weet niet wat ik moet zeggen... :') en ik hoest als een zeehond en mn neus loopt als een malle. Lekker gesprek.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:25:24 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86680535
quote:
Da's ongeveer waar ik op val O+
Ik heb er 1 (wel 4 jaar jonger though)
pi_86680585
Eigenlijk wil ik ook wel een pm swietje!
Ben erg energieloos vandaag/laatste tijd, kga eens kijken of een rondje rennen daar een goede invloed op heeft. En kippensoep maken denk ik, lekker comfort food. :)
pi_86680620
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooi :W.

M'n Havo 4 liep weer in de soep vanochtend, maar gelukkig was de begeleider erbij en hebben we er nadien een goed gesprek over kunnen voeren, zodat ik nu iig het idee heb dat ik verder kan :). Maandag heb ik ze pas weer. We zullen zien... :).

En ik heb de Gouden Koets gezien en ik werd er zowaar emotioneel van :'). Ik ben echt dol op dat soort plechtigheden met fanfares enzo :P.
:N famfare :Y

:P
Ja doei.
pi_86680622
Assebliefff Puff
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:28:57 #200
236335 neen
schone schijn
pi_86680688
Ik draag het hele jaar door gewoon hetzelfde :') alleen dan met een lange broek ipv korte en een winterjas? :')

Ik heb ook een leuk spelletje op m'n telefoon nu, dan komen er allemaal knuffelberen op je af en die moet je dan doodschieten want anders gaan ze je doodknuffelen.
pi_86680707
Lastig Swietje. Ik heb eigenlijk geen goede tips... lijkt me heel moeilijk om ermee om te gaan.

Wel leuk dat je een lief vriendinnetje hebt O+
pi_86680715
en dat ik gewoon even een vent wil :') :X
pi_86680716
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Swietje het volgende:
M, C en E jullie hebben ook PM... ;)
dank! als ik thuis ben even lezen :*
Ja doei.
pi_86680792
Ok en nuuuuuuuuuuuu.... ben ik 't zat. :P
pi_86680920
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef Ewelina het volgende:
:D :*
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:34:53 #206
70532 loveli
N
pi_86680935
quote:
Maakt het uit wat voor een? Dan kijk ik even of er iets in de aanbieding is :')
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:35:16 #207
277802 _Calimero_
pi_86680954
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef conleche het volgende:

Ik heb zojuist mijn H&M pakket in de winkel teruggebracht en toen nieuwe dingen
(+ extra) gekocht O-)
Heb nu dezelfde coltrui in het zwart (had 'm in het grijs al) en heb een ander bloesje (zonder pofmouw), een spijkerbroek, een lekker warm vest (2 maten kleiner dan besteld :') ) :+
pi_86681016
quote:
Hmmm, venten genoeg. Pik er eentje van de straat? Of was dat niet je bedoeling? ;)
pi_86681026
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zit er wel wat leuks bij?

Ze gaan me bellen over 3 minuten en ik weet niet wat ik moet zeggen... :') en ik hoest als een zeehond en mn neus loopt als een malle. Lekker gesprek.
Nou ja, 7x hetzelfde ding dus, waar ik er al 1 van had. :') Die was iets te groot, maar zit wel lekker en heb nu ook kleinere maten besteld en andere kleuren. Maar het is toch wat overdreven.

En gewoon direct zeggen dat je een griepje hebt, dan vragen ze zich niet de hele tijd af waarom je aan het proesten bent, maar denken ze eerder: wat een doorzettingsvermogen, die Perruche :+
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:36:51 #210
277802 _Calimero_
pi_86681032
quote:
ik heb nog wel wat kerels hier over, maar weet niet of je daar blij van wordt. zijn afdankertjes :+
pi_86681088
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:36 schreef Swietje het volgende:

[..]

Hmmm, venten genoeg. Pik er eentje van de straat? Of was dat niet je bedoeling? ;)
Het is zo lang geleden dat ik op de versiertoer ben geweest, dat ik een beetje vergeten ben hoe het moet :@ :D

wel een knappe vent vandaag gezien (ontmoet bij het AHM een paar weken geleden) maar hij kende me nog wel. Alleen denk ik ook dat dat wel een zeer gewilde vent is.
pi_86681113
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het is zo lang geleden dat ik op de versiertoer ben geweest, dat ik een beetje vergeten ben hoe het moet :@ :D

wel een knappe vent vandaag gezien (ontmoet bij het AHM een paar weken geleden) maar hij kende me nog wel. Alleen denk ik ook dat dat wel een zeer gewilde vent is.
Dan juist moet je er voor gaan! Hoppatee!
Enne, oefening baart kunst 8-)
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:40:27 #213
70532 loveli
N
pi_86681179
ben vandaag niet aardig :')
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:40:34 #214
277802 _Calimero_
pi_86681188
mijn kerel (mag ik'm al zo noemen?) komt vanavond hier, maar ik hoest en proest dus ook alles onder,ben benieuwd of hij me dan ook nog leuk vindt O-)
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:40:50 #215
277802 _Calimero_
pi_86681195
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:40 schreef loveli het volgende:
ben vandaag niet aardig :')
Gister en morgen wel?
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:41:22 #216
236335 neen
schone schijn
pi_86681210
:') mannen :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:41:52 #217
277802 _Calimero_
pi_86681228
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef neen het volgende:
Neen O+
pi_86681249
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn kerel (mag ik'm al zo noemen?) komt vanavond hier, maar ik hoest en proest dus ook alles onder,ben benieuwd of hij me dan ook nog leuk vindt O-)
Het wordt tijd dat je hem zo noemt!! :P

Ik zou hem wel even vragen of hij belangrijke dingen heeft in de komende dagen: grote kans dat je hem aansteekt natuurlijk :+
pi_86681267
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:38 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dan juist moet je er voor gaan! Hoppatee!
Enne, oefening baart kunst 8-)
Haha ja, maar ik weet niet eens of hij een vriendin heeft.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:45:09 #220
70532 loveli
N
pi_86681336
quote:

[..]

Gister en morgen wel?
Ligt eraan wie ik tegenkom ben ik bang.
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:45:21 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86681342
Ons internet is er ook. Eindelijk weer snel internet vanaf vanavond (hoop ik).

Lol :D. Mark ging net het pakketje ophalen bij de bejaarde buuf, maar de bel doet het niet bij haar en de hond hoorde hem wel, dus die hond kreeg op z'n flikker, omdat 'ie zogenaamd voor niks zat te blaffen, maar zij deed dus de deur niet open :'). Arm beest.

Ik had al gejompeld voor XM op Facebook, maar zal het hier ook nog even doen: *O* *O* *O* superfijn!!!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:45:29 #222
70532 loveli
N
pi_86681346
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alles kan kapot...
crap in = crap out
pi_86681348
quote:

[..]

Alles kan kapot. :)
pi_86681370

O: optimel yoghurt
T: boterham appelstroop, yakult, banaan
L: twee boterhammen sandwichspread
T: appel, 2 plakjes ontbijtkoek
D: spaghetti (nu aan het eten :7 )
S: Bodypump
T: Hangt er van af of ik nog honger krijg :P

En ik heb geen tijd om terug te lezen, excuzez-moi. :* :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:46:16 #225
70532 loveli
N
pi_86681377
quote:
Je en ja, natuurlijk vindt 'ie je nog leuk.
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:46:39 #226
236335 neen
schone schijn
pi_86681382
Ik zou dus echt nooit iemand aan een van m'n vrienden proberen te koppelen omdat ik weet hoe ze zijn :')
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:46:53 #227
70532 loveli
N
pi_86681389
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef neen het volgende:
En dat, natuurlijk.
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:47:14 #228
277802 _Calimero_
pi_86681396
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Alles kan kapot...
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:45 schreef Swietje het volgende:

[..]

Onze liefdevolle positivo's van vandaag O+
pi_86681402
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:45 schreef Swietje het volgende:

[..]

Lekkere instelling :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86681416
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

[..]

Onze liefdevolle positivo's van vandaag O+
Ik probeer 't positief te brengen voor haar, niet voor hem. Om die kerel gaat 't niet. }:|
pi_86681424
Sorry, maar ik ga geen relaties kapot maken.
pi_86681433
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker instelling :')
Lekker taalgebruik. :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:48:34 #233
277802 _Calimero_
pi_86681447
ik had twee 'slogans' (hoe noem je dat??) als puber:

1. Ik móet helemaal NIKS
2. Alles kan kapot

:7
pi_86681451
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, maar ik ga geen relaties kapot maken.
Je weet het niet zeker, dus je bent onschuldig vooralsnog. :Y
pi_86681465
Typo....
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:49:24 #236
277802 _Calimero_
pi_86681489
quote:

[..]

ik zou zeggen: Daar voel je niks van hoor! oO< :7
pi_86681504
Hoe zeg je
Sorry wie ben jij/ken ik jou
in het italiaans?
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:50:23 #238
236335 neen
schone schijn
pi_86681521
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
ik had twee 'slogans' (hoe noem je dat??) als puber:

1. Ik móet helemaal NIKS
2. Alles kan kapot

:7
1. Overmorgen is een weer een dag.
2. Ja, maar ik denk het niet.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:50:26 #239
277802 _Calimero_
pi_86681522
Und jetzt an die schoonmaak-arbeid.
Vanavond komt er een coach langs voor een studie opdracht en ik heb binnenkort óók een presentatie voor een sportteam dat interesse kenbaar heeft gemaakt via twitter *O* (vet eng!) (maar gaaf!)
pi_86681563
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe zeg je
Sorry wie ben jij/ken ik jou
in het italiaans?
Ti amo
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:51:58 #241
70532 loveli
N
pi_86681590
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ti amo
^O^
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:52:12 #242
277802 _Calimero_
pi_86681604
Ik zou zeggen dat dat ik hou van jou betekent? maar ik spreek dan ook geen italiaans :+

I blame the haircolor :')
pi_86681614
quote:

[..]

Ti amo
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:53:25 #244
236335 neen
schone schijn
pi_86681645
quote:

[..]

Ti amo
"Bonjorno quattro stagioni"
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:53:54 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86681663
quote:

[..]

Ti amo
Je liegt! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_86681664
¿Nos conocemos?

Maar dan in 't Italiaaans
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:54:20 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86681675
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[s]Ik zou zeggen dat dat ik hou van jou betekent?
Joh? :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:54:42 #248
236335 neen
schone schijn
pi_86681690
Bel een pizzeria
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:55:17 #249
277802 _Calimero_
pi_86681714
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Joh? :P.
Zie de edit :P

En nu ga ik zuigen (stof, welteverstaan w/ )
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:55:56 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86681742
Scusi? :')
pi_86681747
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
¿Nos conocemos?

Dan waarschijnlijk iets als ti conosco?
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 17:59:10 #252
70532 loveli
N
pi_86681851
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Zie de edit :P

En nu ga ik zuigen (stof, welteverstaan w/ )
Vind je het gek dat je moet hoesten :')
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:59:39 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86681872
Ti conosco idd :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:59:52 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86681879
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
¿Nos conocemos?

Scusa, ti conosco?
pi_86682084
Je kan ook gewoon typen "conosciamo?" oftewel, kennen wij elkaar?
pi_86682118
Ja geloof ik zo :P!
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:10:31 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86682188
Thuis...

Lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien en muesli
T: kleine chocolademuffin
L: spinaziegorgonzola lasagna
T: druiven
S: 10 km. fietsen
D: restje spinaziegorgonzola lasagna, volkorenbroodje met gerookte makreel
T: stukje chocola
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:11:52 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86682218
oh ja, de Duitser en ik hebben vandaag 2 jaar geleden voor het eerst gezoend. Tenminste, dat word verteld want ik was zo dronken dat ik het niet meer weet. Maar dat houden we maar aan als 'onze' datum....
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:24:12 #259
236335 neen
schone schijn
pi_86682549
Maar even zonder gekheid hè, wil je pmen hoe ik die lasagne maak? Qua ingrediënten klinkt het zelfs voor een Friese boer als ik oké.
pi_86682643
Gefeliciteerd, Nynke! ;).
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:27:33 #261
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86682659
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef neen het volgende:
Maar even zonder gekheid hè, wil je pmen hoe ik die lasagne maak? Qua ingrediënten klinkt het zelfs voor een Friese boer als ik oké.
van een twents/friezse boer voor een friese boer:

http://www.ah.nl/recepten(...)inSource=vegetarisch
pi_86682664
Wow, wat gaan jullie hard!
Net thuis enzo, beetje hoofdpijn. Moet nog wel wat voorbereidingen treffen voor morgen, dus de dag is nog niet voorbij.

O: broodje pindakaas en yoghurtdrink
T: appel
L: bouillon, citroenkwark, kiwi broodje kipflet
T: broodje kipfilet, 5 dropjes
D: spinazie, 2 eitjes en pangafilet
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86682762
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag ik het ook weten?
Swietje, als je het niet vervelend vindt, dan zou ik ook wel een pm willen. Snap ik het ook wat beter :)
pi_86682836
XM!!!

Wat ben ik blij dat het gewoon helemaal lekker goed met je gaat! *O*
pi_86682865
Nou m'n "interview" was helemaal geen interview, gewoon van jaaaaah we gaan lekker verder met het recruitment proces. Ok. We zullen zien. Nu even kledingkast opruimen en alles wat voor de zomer is wegdoen, naar beneden. Hoppa.

Oh en gefeli voor nynke!!! w/
pi_86682893
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, de Duitser en ik hebben vandaag 2 jaar geleden voor het eerst gezoend. Tenminste, dat word verteld want ik was zo dronken dat ik het niet meer weet. Maar dat houden we maar aan als 'onze' datum....
Jeej!
pi_86682942
O god ik wil iemand in 8-12 woorden duidelijk maken dat hij op moet bokken gezien zijn deelname (NOT!!) zaterdag. Hij vindt mij dus leuk, maar hij heeft staan toekijken. Ik moet dus duidelijk maken dat het aan hem ligt. Heel erg.

*pijnigt hoofd*
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:38:56 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86683034
Ik wil ook graag een pm van Swietje :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_86683039
Nynke, gefeliciteerd :) *O*
pi_86683089
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Effe verder lezen om te kijken of Vik weer over groene strings begint... :')
pi_86683118
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, mijn schoen is ook niet voorbij gekomen. :+.
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:41:51 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86683132
quote:

[..]

Nee, want ik weet dondersgoed waar jullie dan over beginnen, dus ik houd voortaan mijn mond :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:42:16 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86683145
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, mijn schoen is ook niet voorbij gekomen. :+.
1 keer raden waar ik net aan zat te denken :'). VMW's string en jouw schoen gaan hand in hand :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_86683150
quote:

[..]

Was wel de eerste die mij te binnen schoot :D

Nu je vik noemt denk ik weer an 2 andere dingen oO<
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:42:59 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86683177
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja IKEA en wat anders :O . Boooooooooring!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 18:43:32 #276
70532 loveli
N
pi_86683199
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_86683208
Hahaha, ik zeg niks hoor.. Anders had ik dat al lang wel gedaan :P
pi_86683220
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja IKEA en wat anders :O . Boooooooooring!
Nee hoor, nog steeds niet >:)
pi_86683231
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij jou weet ik niet echt iets.. Hmm :P
pi_86683249
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee hoor, nog steeds niet >:)
Ik ben er wel klaar mee hoor ;)
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 18:44:59 #281
70532 loveli
N
pi_86683255
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Bij jou weet ik niet echt iets.. Hmm :P
Ik ben stiekem doodsaai.
crap in = crap out
pi_86683260
O ja DaD en de schoen.. iets met een trein ook?
pi_86683268
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, want ik weet dondersgoed waar jullie dan over beginnen, dus ik houd voortaan mijn mond :P.
Swietje vindt het vast niet erg dat je een geheim van ons vertelt ipv van jezelf. :')
pi_86683278
Groene strings? Vertel! :9
pi_86683297
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben stiekem doodsaai.
Maar je hebt wel heel veel stalkers gehad, toch?
Ik heb nog nooit een stalker gehad :o (Zou het niet willen ook ;))
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:47:47 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86683341
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Groene strings? Vertel! :9
die van Vik is veel spannender!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 18:48:56 #287
70532 loveli
N
pi_86683366
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Maar je hebt wel heel veel stalkers gehad, toch?
Ik heb nog nooit een stalker gehad :o (Zou het niet willen ook ;))
Eentje maar. Een hele dikke.
crap in = crap out
pi_86683419
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zocht nog even dat leuke gifplaatje, maar kon het niet vinden en toen kwam er iets tussen. :+
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:50:27 #289
236335 neen
schone schijn
pi_86683424
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Eentje maar. Een hele dikke.
:@
pi_86683426
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

die van Vik is veel spannender!
Vik's string? :o
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 18:53:58 #291
70532 loveli
N
pi_86683544
Jullie hadden veel eerder moeten komen lurken, mensen!

Of even +/- 1000 topics teruglezen.
crap in = crap out
pi_86683631
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef AKnynke het volgende:
Gefeliciteerd! :) Hoe gaat het nu?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_86683866
Ik kan het boulevard topic niet vinden :o of bestaat dat niet?
pi_86683906
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
Jullie hadden veel eerder moeten komen lurken, mensen!

Of even +/- 1000 topics teruglezen.
Ik ben de zoekfunctie aan het proberen. Wel fluo-strings gevonden (van VGM), maar niks over strings van Vik ;(
pi_86683929
Mgoed, zo makkelijk geef ik niet op! :7
pi_86683971
Oeh.... Wehkamp bestelling is binnen! Ben benieuwd :D Zo even lekker gaan passen *O*
pi_86684007
Vik was niet met string :P
pi_86684028
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vik was niet met string :P
Oh -O-

Dus ik heb geen spannende dingen over Vik gemist? ;(
pi_86684040
Kom, plemp dit topic even vol, heb nieuwe klaar staan :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:09:01 #300
236335 neen
schone schijn
pi_86684042
Dat wel
pi_86684058
Moet alleen nog een mooi plaatje zoeken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')