abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86666916
Het vorige deel: < Slank #1174 Thee thee thee thee. >

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_86666922
Ik heb afspraken gemaakt voor artsenbezoekers, watercoolers verkocht, vragenlijsten over pvc buizen afgenomen, enquetes over lipblaasjespleisters, weet ik al wat niet meer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 10:47:52 #3
70532 loveli
N
pi_86666940
Waarom niet zelf afbellen? Ben je er eerder van af, eerder opgelucht en eerder leuke dingen aan het doen.
crap in = crap out
pi_86666967
TT-change :')!
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:49:02 #5
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86666974
Ìpv ziektedag heb ik een vrije dag opgenomen, want ik krijg 'n mooie bonus als ik niet ziek ben :') en dit is de eerste keer van dit jaar w/
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86667005
Ik vind water uit een waterding best fijn, in een winkel of zo bij de paskamer: luxe!
En in West Friesland smaakt het water een beetje muf. Zal dus in veel andere gebieden ook zo zijn.
plus dat Nederland een van de weinige landen is waar mensen uit de kraan drinken, heb je een klant uit Engeland over de vloer, dan zal hij je raar aankijken als je water uit de kraan tapt.
pi_86667019
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb afspraken gemaakt voor artsenbezoekers, watercoolers verkocht, vragenlijsten over pvc buizen afgenomen, enquetes over lipblaasjespleisters, weet ik al wat niet meer.
Heb Bijbels verkocht als overtuigd agnost :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86667033
Plus dat er nu een leuke is van Douwe Egberts, met bubbelstroom O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:51:37 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86667042
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Als iemand tegen me zou zeggen dat het een stukje beleving is zou ik de hoorn erop gooien :P

-edit-Niet dat ik nog een hoorn heb :+
'Een stukje beleving' stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.

Heb vorige week nog een presentatie meegemaakt waarin werd beargumenteerd welke rol 'beleving' tegenwoordig speelt in bijv. keuze voor werkgever.
The love you take is equal to the love you make.
pi_86667060
Mo, je hebt de beslissing al gemaakt, maar ik zou er persoonlijk niet zo'n problemen mee hebben aan een vermogend advocaten-kantoor een hippe watercooler te slijten, als mij dat financieel wat ruimte en rust zou geven.

Een oude vrouw zonder computer een internetabonnement aansmeren is dan weer van een hele andere categorie.
pi_86667104
Het zit niet in mijn aard, om mensen 'dingen aan te smeren', ik kan het niet. Heb net een half uur zitten janken vanwege de wanhoop (geen geld vs. een baan waar ik 100% niet achter sta). Nou, dan liever aan Mr.Mo vragen of hij wat dingen op kan vangen tot ik iets heb waar ik wél achter sta.
Ja doei.
pi_86667140
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Het zit niet in mijn aard, om mensen 'dingen aan te smeren', ik kan het niet. Heb net een half uur zitten janken vanwege de wanhoop (geen geld vs. een baan waar ik 100% niet achter sta). Nou, dan liever aan Mr.Mo vragen of hij wat dingen op kan vangen tot ik iets heb waar ik wél achter sta.
jeetje mo dat is ook klote zo :{ en mensen dingen aansmeren bestaat in verschillende categorieën idd zoals anna zegt... maar als t niet in zit..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86667141
Ik heb Surinamers vlak na de overstroming geld laten doneren aan landen waar ze het niet zo goed hebben.
SURINAME STAAT ER NIET BIJ? ? O zo erg, niemand helpt Suriname :(!

Dus ik... kunt u nagaan dat deze landen het NOG veel slechter hebben dan in Suriname. En daar is het nu al zo slecht.

Werkte wel hoor :7
pi_86667173
Ik moet er zelf ook wel achter staan, dat is waar.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 10:56:17 #15
70532 loveli
N
pi_86667175
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb Bijbels verkocht als overtuigd agnost :D
Het is voor een agnost toch niet raar om een bijbel te hebben? Of jij geeft er een andere invulling aan dan wat ik me bij een agnost voorstel.
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:58:51 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86667237
Ik heb ook een bijbel thuis (en nog wat andere 'heilige' boeken, helaas neit alle). Hoort bij de algemene ontwikkeling vind ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86667286
quote:
Kan ik echt respect voor hebben zo'n instelling! ^O^
Vooral omdat het haaks staat op die van mijzelf.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86667289
quote:
verkopen is niet mensen iets aansmeren. Dat doet iig een goede verkoper niet.

Je kijkt of er een behoefte is en probeert die behoefte te vervullen/aan te vullen etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86667321
Ik zou ook wel een bijbel willen idd. Hm *schrijft op verlanglijstje*. Naast het vierkante ovenschaaltje en de Between the numbers Plum's van Evanovich. En de microSD van 8 Gb.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86667375
Ik kan niks verkopen. Ik mis gewoon de skills. Afdingen kan ik ook niet ;(
Ik kan wel heel goed kopen 8-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86667388
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is voor een agnost toch niet raar om een bijbel te hebben? Of jij geeft er een andere invulling aan dan wat ik me bij een agnost voorstel.
Te hebben niet, het verkopen is een ander geval.
Je hebt vast wel agnosten die wel geloven, de meeste gaan echter voor de onmogelijkheid tot het wetenschappelijk bewijzen van een bovennatuurlijke kracht.

[edit] Evangelisch bezig zijn is dus eigenlijk hypocriet, gezien je zelf onwetendheid aanhangt [/edit]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 21-09-2010 11:16:07 ]
pi_86667511
MoBlo, is dit misschien iets voor je?

http://www.olympia.nl/emp(...)63-b253-55e7a2cb3b2a
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:13:14 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86667653
Mo, voor hoeveel uur zoek je iets?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:16:26 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86667737
'k Zag deze, misschien ook iets? Weet niet precies wat je zoekt natuurlijk...

klik
pi_86667779
Of dit: http://www.netwerkvsp.nl/
Lekker buiten in de stromende regen frisse lucht. ^O^
pi_86667831
Nou ja Mo, ik laat het er maar bij, vooral die laatste opmerking dat je op het werk "neerkijkt", het mag dan niets voor jou zijn, maar dat vind ik echt best ver gaan. Maar goed, ieder zijn meug!
pi_86667835
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
'k Zag deze, misschien ook iets? Weet niet precies wat je zoekt natuurlijk...

klik
Die vacature bestaat niet (kijk maar op de site van Unique), zoals de meeste op de nationalevacaturebank. :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:20:20 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86667868
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Die vacature bestaat niet (kijk maar op de site van Unique), zoals de meeste op de nationalevacaturebank. :')
Ow -O-

:{

Nou, kijk straks nog wel ff misschien, nu richting zkh..

:W
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:21:29 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86667903
Ohai!

Ik heb goede-doel-lidmaatschappen geworven B-) Ethisch nog best prima, want als je goed bent haal je meer binnen dan je kost :P En een goeie verkoperd zorgt dat mensen achteraf vet blij zijn dat ze 'ja' hebben gezegd 8-) Als mensen uber-erge weerzin hadden ofzo dan ging ik natuurlijk ook niet door - neeext!

Maar idd Mo, ik heb ook baantjes gehad waarvan ik doodongelukkig werd - gekapt en volgende gezocht. Het heeft geen zin om ergens te werken waar je depri wordt.

Speaking of jobs, ik faal ook een beetje _O- Ik mag ergens op gesprek komen maar toen hoorde ik gisteren ineens van een student hiero dat je een national insurance card en een UK bank account nodig hebt om te kunnen werken? :') Dat wist ik niet... Dus ik ga zo maar eens naar het International Office om te zien of dat te regelen is voor de 2,5 maand dat ik hier ben ):O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:21:59 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86667922
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ow -O-

:{

Nou, kijk straks nog wel ff misschien, nu richting zkh..

Succes!!! :* :* :*

*;
pi_86667962
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!

Ik heb goede-doel-lidmaatschappen geworven B-) Ethisch nog best prima, want als je goed bent haal je meer binnen dan je kost :P En een goeie verkoperd zorgt dat mensen achteraf vet blij zijn dat ze 'ja' hebben gezegd 8-) Als mensen uber-erge weerzin hadden ofzo dan ging ik natuurlijk ook niet door - neeext!

Maar idd Mo, ik heb ook baantjes gehad waarvan ik doodongelukkig werd - gekapt en volgende gezocht. Het heeft geen zin om ergens te werken waar je depri wordt.

Speaking of jobs, ik faal ook een beetje _O- Ik mag ergens op gesprek komen maar toen hoorde ik gisteren ineens van een student hiero dat je een national insurance card en een UK bank account nodig hebt om te kunnen werken? :') Dat wist ik niet... Dus ik ga zo maar eens naar het International Office om te zien of dat te regelen is voor de 2,5 maand dat ik hier ben ):O
Je bent wel super proactief, goed hoor! Succes :) wanneer beginnen je colleges eigenlijk?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:24:27 #32
236335 neen
schone schijn
pi_86667999
Hè moblo, is TNT niet gewoon iets voor je? Als hè flexibel bent kun je er vaak zo inrollen als je gewoon belt/langsgaat ipv online inschrijven. In het noorden konden ze vaak wel iemand gebruiken en het was best oké werken daar. Heerlijk ontspannen en de meeste mensen zijn blij als ze hun post krijgen.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:26:35 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668063
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je bent wel super proactief, goed hoor! Succes :) wanneer beginnen je colleges eigenlijk?
Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrum O+

Dus mn wokgroenten zijn verplaatst naar vanavond _O- Maar bezig zijn en leuke mensen ontmoeten helpt goed tegen eventuele heimwee.

Ik heb donderdag de eerste meeting van het Postgraduate English gedingest, en dan heb ik volgende week dinsdag als het goed is mn eerste les!
pi_86668082
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef neen het volgende:
Hè moblo, is TNT niet gewoon iets voor je? Als hè flexibel bent kun je er vaak zo inrollen als je gewoon belt/langsgaat ipv online inschrijven. In het noorden konden ze vaak wel iemand gebruiken en het was best oké werken daar. Heerlijk ontspannen en de meeste mensen zijn blij als ze hun post krijgen.
zie pm :)
Ja doei.
pi_86668119
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo, is dit misschien iets voor je?

http://www.olympia.nl/emp(...)63-b253-55e7a2cb3b2a
thanks. Ga straks de stad in, langs uitzendbureau's, zal deze even meenemen :Y
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Nou ja Mo, ik laat het er maar bij, vooral die laatste opmerking dat je op het werk "neerkijkt", het mag dan niets voor jou zijn, maar dat vind ik echt best ver gaan. Maar goed, ieder zijn meug!
Juist, ieder z'n meug.
Ja doei.
pi_86668124
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrum O+

Dus mn wokgroenten zijn verplaatst naar vanavond _O- Maar bezig zijn en leuke mensen ontmoeten helpt goed tegen eventuele heimwee.

Ik heb donderdag de eerste meeting van het Postgraduate English gedingest, en dan heb ik volgende week dinsdag als het goed is mn eerste les!
Wat ben je goed bezig! O+
pi_86668155
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

wow, tof hoor O+
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 11:31:28 #38
70532 loveli
N
pi_86668239
Leuk, die vacatures. Eentje voor klantenservicemedewerker:
quote:
Jij ontvangt oproepen van klanten die hun abonnement willen stopzetten. Het gaat hierbij om de verschillende producten: internet- televisie- en telefonie abonnementen. De doelstelling is om deze klanten toch te behouden én bovendien een extra product te aan te bieden. Het gaat hierbij dus om een commerciële retentieafdeling.
crap in = crap out
pi_86668295
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
_O-
pi_86668302
:')
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:33:46 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668305
quote:
[..]

Oh, die zou me niet eens zo erg lijken. GEwoon vragen waarom ze willen stoppen. Als ze echt niet meer willen, gewoon accepteren. Als het gaat om een oplosbaar probleem fijn om ze binnen boord te houden. Scheelt toch ook veel gedoe voor de klant. Meestal gaat het toch om iets wat makkelijk te verhelpen is. En een bestaande ongelukkige klant gelukkig maken is O+ .
pi_86668319
quote:
[..]

_O-
Ze zijn wel eerlijk!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:36:50 #43
277802 _Calimero_
pi_86668425
O dat heeft laatst iemand bij mij gedaan en het heeft gewerkt :+
Ik wilde mn tv/internet opzzeggen, omdat ik het goedkoper kon krijgen (ietsjes, maar wel met digitale tv) nu boden zij me ook digitale tv aan én 4 maanden de helft van de prijs betalen. Toen dacht ik: dat bespaart me ook het opzeggen en weer moeten aansluiten-gezeik. en heb ik geaccepteerd :7
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:20 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668522
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef _Calimero_ het volgende:
O dat heeft laatst iemand bij mij gedaan en het heeft gewerkt :+
Ik wilde mn tv/internet opzzeggen, omdat ik het goedkoper kon krijgen (ietsjes, maar wel met digitale tv) nu boden zij me ook digitale tv aan én 4 maanden de helft van de prijs betalen. Toen dacht ik: dat bespaart me ook het opzeggen en weer moeten aansluiten-gezeik. en heb ik geaccepteerd :7
Dat dus ^O^
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 11:40:14 #45
70532 loveli
N
pi_86668558
En ook voor vandaag geldt:

mannen :')
neen O+
crap in = crap out
pi_86668569
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, die zou me niet eens zo erg lijken. GEwoon vragen waarom ze willen stoppen. Als ze echt niet meer willen, gewoon accepteren. Als het gaat om een oplosbaar probleem fijn om ze binnen boord te houden. Scheelt toch ook veel gedoe voor de klant. Meestal gaat het toch om iets wat makkelijk te verhelpen is. En een bestaande ongelukkige klant gelukkig maken is O+ .
Ik vind het zo lekker hoe jij van zoveel dingen de zonnige kant inziet O+
pi_86668638
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
En ook voor vandaag geldt:

mannen :')
neen O+
Sorry, namens de gehele sekse dan maar!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:23 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668652
O+

Oh en mootje: inbound callcenterwerk is best okay! Dan bellen mensen jou omdat ze je toch nodig hebben, dus ben je meer een service-verlener, zeg maar. Soort helpdesk. Heb ik ook een tijdje gedaan, was best prima! Maar de kans is groot dat je dat al bekeken hebt :P

Oh en ik ga nu even naar International Office en daarna societies bekijken oO< Bis später alligätor!
pi_86668684
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+

Oh en mootje: inbound callcenterwerk is best okay! Dan bellen mensen jou omdat ze je toch nodig hebben, dus ben je meer een service-verlener, zeg maar. Soort helpdesk. Heb ik ook een tijdje gedaan, was best prima! Maar de kans is groot dat je dat al bekeken hebt :P
ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college? :') Of ze waren al vergeven of alleen in de avonduren. Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden ^O^

Net gebeld door de mensen van de baan in deventer -O- al vergeven. Maar net weer gebeld, brutaal, voor een functie van 36 waarvan ik er 18 kan vervullen, 24 ook wel :) hopen dat ze zo terugbellen
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:45:14 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668713
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind het zo lekker hoe jij van zoveel dingen de zonnige kant inziet O+
Teveel pech gehad in mijn leven en daardoor geleerd dat klagen niet helpt :') En het leven wordt er zoveel leuker op als je op een iets andere manier naar je omgeving kijkt. Vervelend dingen blijken ineens heel leuk te zijn :Y Niet alles natuurlijk, maar voor de meeste dagelijkse dingetjes gaat dit wel op.

En dank je natuurlijk!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:25 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668755
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college? :') Of ze waren al vergeven of alleen in de avonduren. Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden ^O^
Stom zeg. Ik kreeg een info-map mee naar huis en de dag erop werd ik na een korte overhoring achter een pc/telefoon gepleurd - "ah, er belt iemand! neem maar op!" :')

Voor mij was het een goeie baan om mn telefoon-angst te overwinnen :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:53 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668773
quote:

Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden ^O^
Dat is tof!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:48:11 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86668845
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Stom zeg. Ik kreeg een info-map mee naar huis en de dag erop werd ik na een korte overhoring achter een pc/telefoon gepleurd - "ah, er belt iemand! neem maar op!" :')

Voor mij was het een goeie baan om mn telefoon-angst te overwinnen :')
't Is balen als je een bijbaantje zoekt, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. Niet ingewerkte klantenservicemederwerkers zijn :r .
pi_86668847
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is tof!
yup :Y
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:49:11 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86668887
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

't Is balen als je een bijbaantje zoekt, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. Niet ingewerkte klantenservicemederwerkers zijn :r .
Ja, kwaliteits-gezien is het natuurlijk wel goed, ik voelde me bijv. wel machtig onvoorbereid! :Y

Ohja ik ging er vandoor :D
pi_86669153
quote:
Inbound is tegenwoordig met cross-selling, dus ook verkooptargets halen. :)
pi_86669459
zo, AH nog maar weer 's gebeld. Ze zoeken namelijk nog steeds mensen, ik heb niets gehoord, ook niet na nog een keer bellen, dus nog maar's gebeld.

14.00uur is de 'meneer van de kassa' er weer. Dan maar terugbellen
Ja doei.
pi_86669576
Zo, mijn eerste order bij Bookdespository gedaan 8-) voor het werk. Eens kijken hoe het gaat, heb zelf al een lijstje met titels die voor mezelf zijn O-)
pi_86670015
pas maar op, straks ben je verslaafd :+
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:29:04 #60
236335 neen
schone schijn
pi_86670107
Hebben jullie allemaal al een leuk hoedje op?
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:37:13 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86670380
Lieverds!!!

De echo gaf een verkeerde indruk, uit de CT-scan van afgelopen maandag is gebleken dat er NIETS aan de hand is *O* Ik ben gewoon gezond! :D

Dus, tandartsafspraak maken nu en als daar niets uit blijkt, maar gewoon afwachten.

*O* *O* *O* *O*

Ik ben zoooooo opgelucht :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:37:42 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670394
Welke kleur is die van jou nee? >:O Wel zwaaien naar de koningin he? w/
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:39:02 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670433
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!

De echo gaf een verkeerde indruk, uit de CT-scan van afgelopen maandag is gebleken dat er NIETS aan de hand is *O* Ik ben gewoon gezond! :D

Dus, tandartsafspraak maken nu en als daar niets uit blijkt, maar gewoon afwachten.

*O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_86670447
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

jeuj! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86670466
Wat een ontzettend goed nieuws!! O+
pi_86670511
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

Gelukkig maar! :* Kan me zo voorstellen hoe opgelucht je nu bent!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 12:42:28 #67
70532 loveli
N
pi_86670546
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

taart!
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:42:55 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86670565
* XcUZ_Me gooit de Ascal in de prullenbak en bindt de fietsschoenen onder!
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 12:43:29 #69
70532 loveli
N
pi_86670582
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me gooit de Ascal in de prullenbak en duwt een slagroompunt naar binnen!
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:45:04 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86670631
Ja, dit gaan we wel ff vieren ja! :D
pi_86670645
Riep iemand taart?!

Feli XM!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:46:11 #72
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86670662
TAART!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86670693
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

yay O+
Ja doei.
pi_86670713
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dit gaan we wel ff vieren ja! :D
Oh, wat fijn! O+ *O* Geniet van het goede nieuws!
pi_86670722
Wat ontzettend fijn XM & Duvel!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86670744
Oh wat zalig XM!!! Inderdaad, dat roept om taart 8-) *O*
pi_86670745
(had wat teruggelezen)

wat fijn voor je XcUZ-Me! *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:50:36 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86670757
Top!
The love you take is equal to the love you make.
pi_86670898
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Top!
Hee, ben je weer "online"? (Ik las iets op de FB van DaD ;))
pi_86670899
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

Oh wat goed!
pi_86670927
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
:* eindelijk goed nieuws :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:57:45 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670954
Heb net zulke geniale sushi gemaakt O+
- avocad0
- roomkaas
-rucola
-zalm
- sesamzaadjes
- gegarneerd met bosuitjes
en rijst en nori natuurlijk O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:11:11 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86671383
We gaan vanavond uit eten O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:27 #84
236335 neen
schone schijn
pi_86671430
O goed nieuws xm *O*

Er is net een waxinelichthouder op de gouden koets gegooid :o omg
pi_86671868
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef neen het volgende:
O goed nieuws xm *O*

Er is net een waxinelichthouder op de gouden koets gegooid :o omg
The horror!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:32:22 #86
277802 _Calimero_
pi_86672140
quote:
Lieverds!!!

*O* *O* *O* *O*

Ooohh wat fijn XM!! ik ben zo blij voor je! en opgelucht!! *O* O+
pi_86672656
*O* XM wat fijn!
pi_86673289
Jeej XM is toch normaal :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:12:46 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86673458
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hè, wat? :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86673484
Online sites kijken: http://www.sidereel.com
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:15:18 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86673534
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, dát hebben ze niet onderzocht :').
pi_86674349
*O*
pi_86674558
naanbrood staat te rijzen, ik ga de stad maar 's in..

Ja doei.
pi_86674561

XM, wat een fijn nieuws!

Ik heb net een uur moeten wachten op een GBA uittreksel :(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:49:05 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86674564
wat fijn, XM!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86674641
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:49 schreef Ewelina het volgende:

XM, wat een fijn nieuws!

Ik heb net een uur moeten wachten op een GBA uittreksel :(
kun je bij jou in de gemeente niet online afspraken maken of die met je Dig-ID bestellen?
Ja doei.
pi_86674708
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kun je bij jou in de gemeente niet online afspraken maken of die met je Dig-ID bestellen?
Daar kwam ik pas achter toen ik al in de rij stond... en ik heb hem snel nodig. Moet binnen 1,5 week bezwaar opsturen naar de belastingdienst (ivm onterechte vordering, zou huurtoeslag moeten terugbetalen terwijl ik er wel recht op had.) Volgens de medewerker zou ik een nieuwe aanslag krijgen, maar dat is 3 weken geleden en ik denk niet dat ik die op tijd krijg. Geen zin om alsnog te betalen omdat een aantal medewerkers te lui zijn om hun werk te doen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86675077
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hee, ben je weer "online"? (Ik las iets op de FB van DaD ;))
Volgens mij ben jij met wat mensen in de war? :D.

XM! Oh meis, ik ben zo vreselijk blij voor je! O+. *O*.

*O*. *O*. *O*. *O*. *O*. *O*. *O*. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:05:31 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86675102
XM XM XM XM XM XM!!! *O* :D

Wat fijn! yaaay!
pi_86675448
XM! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties