Heb Bijbels verkocht als overtuigd agnostquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb afspraken gemaakt voor artsenbezoekers, watercoolers verkocht, vragenlijsten over pvc buizen afgenomen, enquetes over lipblaasjespleisters, weet ik al wat niet meer.
'Een stukje beleving' stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Als iemand tegen me zou zeggen dat het een stukje beleving is zou ik de hoorn erop gooien
-edit-Niet dat ik nog een hoorn heb
jeetje mo dat is ook klote zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Het zit niet in mijn aard, om mensen 'dingen aan te smeren', ik kan het niet. Heb net een half uur zitten janken vanwege de wanhoop (geen geld vs. een baan waar ik 100% niet achter sta). Nou, dan liever aan Mr.Mo vragen of hij wat dingen op kan vangen tot ik iets heb waar ik wél achter sta.
Het is voor een agnost toch niet raar om een bijbel te hebben? Of jij geeft er een andere invulling aan dan wat ik me bij een agnost voorstel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb Bijbels verkocht als overtuigd agnost
Kan ik echt respect voor hebben zo'n instelling!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Het zit niet in mijn aard, om mensen 'dingen aan te smeren', ik kan het niet. Heb net een half uur zitten janken vanwege de wanhoop (geen geld vs. een baan waar ik 100% niet achter sta). Nou, dan liever aan Mr.Mo vragen of hij wat dingen op kan vangen tot ik iets heb waar ik wél achter sta.
verkopen is niet mensen iets aansmeren. Dat doet iig een goede verkoper niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Te hebben niet, het verkopen is een ander geval.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is voor een agnost toch niet raar om een bijbel te hebben? Of jij geeft er een andere invulling aan dan wat ik me bij een agnost voorstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 21-09-2010 11:16:07 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Die vacature bestaat niet (kijk maar op de site van Unique), zoals de meeste op de nationalevacaturebank.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
'k Zag deze, misschien ook iets? Weet niet precies wat je zoekt natuurlijk...
klik
Owquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die vacature bestaat niet (kijk maar op de site van Unique), zoals de meeste op de nationalevacaturebank.
Succes!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow
Nou, kijk straks nog wel ff misschien, nu richting zkh..
Je bent wel super proactief, goed hoor! Succesquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Ik heb goede-doel-lidmaatschappen geworvenEthisch nog best prima, want als je goed bent haal je meer binnen dan je kost
En een goeie verkoperd zorgt dat mensen achteraf vet blij zijn dat ze 'ja' hebben gezegd
Als mensen uber-erge weerzin hadden ofzo dan ging ik natuurlijk ook niet door - neeext!
Maar idd Mo, ik heb ook baantjes gehad waarvan ik doodongelukkig werd - gekapt en volgende gezocht. Het heeft geen zin om ergens te werken waar je depri wordt.
Speaking of jobs, ik faal ook een beetjeIk mag ergens op gesprek komen maar toen hoorde ik gisteren ineens van een student hiero dat je een national insurance card en een UK bank account nodig hebt om te kunnen werken?
Dat wist ik niet... Dus ik ga zo maar eens naar het International Office om te zien of dat te regelen is voor de 2,5 maand dat ik hier ben
Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrumquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je bent wel super proactief, goed hoor! Succeswanneer beginnen je colleges eigenlijk?
zie pmquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef neen het volgende:
Hè moblo, is TNT niet gewoon iets voor je? Als hè flexibel bent kun je er vaak zo inrollen als je gewoon belt/langsgaat ipv online inschrijven. In het noorden konden ze vaak wel iemand gebruiken en het was best oké werken daar. Heerlijk ontspannen en de meeste mensen zijn blij als ze hun post krijgen.
thanks. Ga straks de stad in, langs uitzendbureau's, zal deze even meenemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo, is dit misschien iets voor je?
http://www.olympia.nl/emp(...)63-b253-55e7a2cb3b2a
Juist, ieder z'n meug.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Nou ja Mo, ik laat het er maar bij, vooral die laatste opmerking dat je op het werk "neerkijkt", het mag dan niets voor jou zijn, maar dat vind ik echt best ver gaan. Maar goed, ieder zijn meug!
Wat ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrum![]()
Dus mn wokgroenten zijn verplaatst naar vanavondMaar bezig zijn en leuke mensen ontmoeten helpt goed tegen eventuele heimwee.
Ik heb donderdag de eerste meeting van het Postgraduate English gedingest, en dan heb ik volgende week dinsdag als het goed is mn eerste les!
wow, tof hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks! Ik doe mn best! Gisteren heb ik uiteindelijk gegeten en een colaatje gedronken met wat internationale mensen (uit Pakistan, Zuid-Afrika, Jamaica en Kenya), was heel leuk en vandaag gaan we met dezelfde mensen naar het centrum![]()
Dus mn wokgroenten zijn verplaatst naar vanavondMaar bezig zijn en leuke mensen ontmoeten helpt goed tegen eventuele heimwee.
Ik heb donderdag de eerste meeting van het Postgraduate English gedingest, en dan heb ik volgende week dinsdag als het goed is mn eerste les!
quote:Jij ontvangt oproepen van klanten die hun abonnement willen stopzetten. Het gaat hierbij om de verschillende producten: internet- televisie- en telefonie abonnementen. De doelstelling is om deze klanten toch te behouden én bovendien een extra product te aan te bieden. Het gaat hierbij dus om een commerciële retentieafdeling.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
Leuk, die vacatures. Eentje voor klantenservicemedewerker:
Oh, die zou me niet eens zo erg lijken. GEwoon vragen waarom ze willen stoppen. Als ze echt niet meer willen, gewoon accepteren. Als het gaat om een oplosbaar probleem fijn om ze binnen boord te houden. Scheelt toch ook veel gedoe voor de klant. Meestal gaat het toch om iets wat makkelijk te verhelpen is. En een bestaande ongelukkige klant gelukkig maken isquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef _Calimero_ het volgende:
O dat heeft laatst iemand bij mij gedaan en het heeft gewerkt![]()
Ik wilde mn tv/internet opzzeggen, omdat ik het goedkoper kon krijgen (ietsjes, maar wel met digitale tv) nu boden zij me ook digitale tv aan én 4 maanden de helft van de prijs betalen. Toen dacht ik: dat bespaart me ook het opzeggen en weer moeten aansluiten-gezeik. en heb ik geaccepteerd
Ik vind het zo lekker hoe jij van zoveel dingen de zonnige kant inzietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die zou me niet eens zo erg lijken. GEwoon vragen waarom ze willen stoppen. Als ze echt niet meer willen, gewoon accepteren. Als het gaat om een oplosbaar probleem fijn om ze binnen boord te houden. Scheelt toch ook veel gedoe voor de klant. Meestal gaat het toch om iets wat makkelijk te verhelpen is. En een bestaande ongelukkige klant gelukkig maken is.
Sorry, namens de gehele sekse dan maar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
En ook voor vandaag geldt:
mannen
neen
ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Oh en mootje: inbound callcenterwerk is best okay! Dan bellen mensen jou omdat ze je toch nodig hebben, dus ben je meer een service-verlener, zeg maar. Soort helpdesk. Heb ik ook een tijdje gedaan, was best prima! Maar de kans is groot dat je dat al bekeken hebt
Teveel pech gehad in mijn leven en daardoor geleerd dat klagen niet helptquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker hoe jij van zoveel dingen de zonnige kant inziet
Stom zeg. Ik kreeg een info-map mee naar huis en de dag erop werd ik na een korte overhoring achter een pc/telefoon gepleurd - "ah, er belt iemand! neem maar op!"quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college?Of ze waren al vergeven of alleen in de avonduren. Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden
Dat is tof!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden
't Is balen als je een bijbaantje zoekt, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. Niet ingewerkte klantenservicemederwerkers zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stom zeg. Ik kreeg een info-map mee naar huis en de dag erop werd ik na een korte overhoring achter een pc/telefoon gepleurd - "ah, er belt iemand! neem maar op!"![]()
Voor mij was het een goeie baan om mn telefoon-angst te overwinnen![]()
Ja, kwaliteits-gezien is het natuurlijk wel goed, ik voelde me bijv. wel machtig onvoorbereid!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is balen als je een bijbaantje zoekt, maar ik vind het wel een goede ontwikkeling. Niet ingewerkte klantenservicemederwerkers zijn.
Inbound is tegenwoordig met cross-selling, dus ook verkooptargets halen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, klantenservice (échte) vind ik ook helemaal niet erg. Probleem daarmee is, is dat je voor al die banen die daar nu voor open staan 2 volle weken op cursus moet (10 of 11 werkdagen) van 09.00 tot 17.00 en geen enkele dag daarvan mag missen. Ja, euh,... college?Of ze waren al vergeven of alleen in de avonduren. Maar de mevrouw waar ik net heb afgebeld zou me voor klantenservice onthouden. Ze begreep m'n afzegmotivatie helemaal en zou d'r ogen openhouden
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
De echo gaf een verkeerde indruk, uit de CT-scan van afgelopen maandag is gebleken dat er NIETS aan de hand isIk ben gewoon gezond!
Dus, tandartsafspraak maken nu en als daar niets uit blijkt, maar gewoon afwachten.![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
jeuj!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
De echo gaf een verkeerde indruk, uit de CT-scan van afgelopen maandag is gebleken dat er NIETS aan de hand isIk ben gewoon gezond!
Dus, tandartsafspraak maken nu en als daar niets uit blijkt, maar gewoon afwachten.![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me gooit de Ascal in de prullenbak en duwt een slagroompunt naar binnen!
yayquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
Oh wat goed!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
The horror!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef neen het volgende:
O goed nieuws xm
Er is net een waxinelichthouder op de gouden koets gegooidomg
Ooohh wat fijn XM!! ik ben zo blij voor je! en opgelucht!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieverds!!!
![]()
![]()
Ik ben zoooooo opgelucht
Hè, wat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeej XM is toch normaal
Nou, dát hebben ze niet onderzochtquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeej XM is toch normaal
kun je bij jou in de gemeente niet online afspraken maken of die met je Dig-ID bestellen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:49 schreef Ewelina het volgende:
XM, wat een fijn nieuws!
Ik heb net een uur moeten wachten op een GBA uittreksel
Daar kwam ik pas achter toen ik al in de rij stond... en ik heb hem snel nodig. Moet binnen 1,5 week bezwaar opsturen naar de belastingdienst (ivm onterechte vordering, zou huurtoeslag moeten terugbetalen terwijl ik er wel recht op had.) Volgens de medewerker zou ik een nieuwe aanslag krijgen, maar dat is 3 weken geleden en ik denk niet dat ik die op tijd krijg. Geen zin om alsnog te betalen omdat een aantal medewerkers te lui zijn om hun werk te doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kun je bij jou in de gemeente niet online afspraken maken of die met je Dig-ID bestellen?
Volgens mij ben jij met wat mensen in de war?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hee, ben je weer "online"? (Ik las iets op de FB van DaD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |