gepasseerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja idd iedereen met een uitkering doet dit.TS is gewoon een sukkel maar daar komt ie nog wel achter als ie de 15 gepaseert is.
ik heb er nog veel meer, ze waren in de aanbiieding bij de hamsterweken, heb er gelijk een zooitje gekocht. Die ene met dat theeluchtje, die is heerlijk, das echt genieten, weldadig, heerlijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
TS heeft een verzameling van AXE shampoo
Het is de allerduurste van de mediamarkt, check de reviews eens van de Logitech Z5500, op elk forum wordt hij de hemel iin geprezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef zovty het volgende:
Surround systemen van de mediamarkt.
Paupertokkie.![]()
.
jou,quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef Document1 het volgende:
Tief nou eenz op met het kuttopics van jouw.
Pas je je kennis dan nu even toe op je eigen posts?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef Experte het volgende:
jou,
jouw met w is alleen wanneer het als bezittelijk voornaamwoord wordt gebruikt
Heb je nou nog niet door dat ik je zit te trollen, die laatste post was niet duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef Experte het volgende:
[..]
jou,
jouw met w is alleen wanneer het als bezittelijk voornaamwoord wordt gebruikt
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat ik je zit te trollen, die laatste post was niet duidelijk genoeg?
ik ben non chalant, ik douche me met axe shampooquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pas je je kennis dan nu even toe op je eigen posts?
Dat ie geniet terwijl wij werken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef LXIV het volgende:
Niemand zegt dat uitkeringen niet lonen. Het is algemeen bekend dat een uitkering inclusief alle extraatjes meer oplevert dan een -laagbetaalde- baan. Dus wat is je punt?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Hulde voor de TS. Hij laat met zijn Hollandse ondernemerschap zien hoe je zonder te werken toch heel comfortabel kan leven.
Het is dat ik een goedverdienende baan had, anders had ik precies hetzelfde gedaan als de TS. Dikke middelvinger richting al die haters, de staat is zo dom het op deze manier in stand te houden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ie geniet terwijl wij werken.
Herman Brood jung..quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef risussardonicus het volgende:
- Ik snap waarom je geen vrouw hebt; dat schilderij aan de muur in je zweetkamertje is een impressionistische afbeelding van jou.
Hoezo genieten? Hij zit de hele dag in zijn eentje thuis achter zijn ' mooie' spulletjes. Lijkt me geen flikker aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ie geniet terwijl wij werken.
nee hoor, ik loop stage als je goed gelezen hebt, doe aan vechtsport, ga op stapquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo genieten? Hij zit de hele dag in zijn eentje thuis achter zijn ' mooie' spulletjes. Lijkt me geen flikker aan.
Nou, als ik minder dan 1800 netto zou verdienen dan zou ik ook echt niet gaan werken. Want ik wil best wel iets doen, maar voor minder geld dan iemand die niks uitvoert iedere dag mijn bed uit lijkt me ook niks. Dat is niet uberkansloos, dat is gewoon je verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef Mr_Mojo het volgende:
Je noemt jezelf geniaal en bent er trots op een uitkering te hebben. Ik noem dit uberkansloos.
Ga werken
Je hád een goed verdienende baan? Binnenkort ook een uitkering dus? Ben benieuwd naar je volgende topic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dat ik een goedverdienende baan had, anders had ik precies hetzelfde gedaan als de TS.
whehehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |