abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86786439
*meldt*

Slecht geslapen (heb het nog 5 uur zien worden) chagrijnig, en mijn lijf doet zeer...
*poef* nu is het weg
pi_86788115
claudia :*, fijn dat je vriend bereikbaar is

kaatje :*

Hier de vorige keer ook alles gedaan tegen het vocht, maar helaas.

Aha, dus gember helpt ook tegen misselijkheid? Probeer! Hier is het de hele dag nonstop kokhalzen. Maar je hoort me niet klagen, ik ben liever de hele dag gammel dan zo moe en rugpijn als de vorige keer.....
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:11:19 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86788564
Bij kind # vier word je kennelijk toch wat "makkelijker" als het gaat om bepaalde basisprincipe's... :X

Zie hier Jamie met pasgeboren (vorige week woensdagavond) zoon Buddy:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86788632
Dat ie anders ff zn hoofdje vasthoudt ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86788805
oei ziet er naar uit...
en dan vond mijn zwager ons al onvoorzichtig met floris :D
pi_86790357
Zo schijnt die Jamie de hele winkelstraat te zijn doorgelopen, baby was 6 dagen oud. Beetje rare manier van pronken met je langverwachte zoon.
pi_86791031
Jamie :') wtf...
zal Jools blij mee zijn geweest.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:32:16 #183
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86791880
Dat ie z'n kind geen blanket heeft genoemd... Naar goed voorbeeld...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 18:22:54 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86798644
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
Bij kind # vier word je kennelijk toch wat "makkelijker" als het gaat om bepaalde basisprincipe's... :X

Zie hier Jamie met pasgeboren (vorige week woensdagavond) zoon Buddy:

[ afbeelding ]
eikel.

ik ben compleet afgedraaid. veel te druk programma gehad vandaag maar ja, soms zijn er dingen die gewoon moeten. kind slaapt, ik heb rust. eigenlijk zou ik nog een broek en jas moeten maken van johan, maar ik ben te gaar om het oog van de naald te vinden :')

Zou Jan nu al kunnen merken dat er een baby bijkomt? Bij anderen is hij een engel, bij mij is het een Bengel -O- ik word er zo verdrietig van als ik weer eens boos wordt omdat hij voor de duizendste keer m'n laatje overhoop haalt, of aan de kabels loopt te trekken. Of zijn dat mijn hormonen die opspelen dat ik minder van hem kan hebben? :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 19:29:32 #185
240917 Mula
pi_86801442
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Jamie :') wtf...
zal Jools blij mee zijn geweest.
Jools ging een dag later met Buddy op pad in een draagzak (geen doek, maar echt zo`n zak) waarin het kind wederom niet ondersteund werd. :X

LINK
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 19:34:59 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86801668
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Het is nog een voor-bezoekje/rondleiding. Kind is er nog niet! :D
en dan ga je nu al kijken? :o zijn die wachtlijsten daar zo lang joh?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86802544
Jaaa..ik werk op een kdv, onze wachtlijst is anderhalf jaar :D Je moet dus al ingeschreven zijn voor je zwanger wordt zeg maar.
Hik, ga op je gevoel af, dat is het belangrijkste. Adem de sfeer in, kijk hoe de medewerkers met andere kinderen omgaan, of er wel genoeg ruimte is op de groepen, niet te druk en de buitenspeelruimte is ook wel fijn als dat wat groter is, maar goed, dat is niet ieder dagverblijf gegeven. Maar je gevoel is toch het belangrijkste. ( En via de site van de GGD kun je ook dagverblijven checken in hoeverre ze omgaan met regels en hygiene enzo)
Ik heb het voorrecht dat onze kleine voorrang heeft op de lijst en dus verzekerd is van een plekje bij mij. Het idee dat mijn 2 fijnste collega's voor hem gaan zorgen, doet me nu al goed.

Mevrouw Mus, welkom!

En de rest ben ik even vergeten. :@

Hier trouwens alweer 30 weken + 1 dag! De laatste weken gaan nu echt in! :X Nog maar 4 weekjes werken....
Back in business.
pi_86802906
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Jools ging een dag later met Buddy op pad in een draagzak (geen doek, maar echt zo`n zak) waarin het kind wederom niet ondersteund werd. :X

LINK
oh dat ziet er ook eh... heerlijk knus uit :') :X
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:13:13 #189
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86803329
Claudia, wat naar dat je je zo rot voelt. Dappere vrouw ben je. :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:30:45 #190
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86804075
Erg onrustig weer hier. -O- kweet niet wat ik ermee aan moet. Voelt als de vrijdag dat ik werd opgenomen, maar wacht het nog even af. Zere nieren, rug en onderbuik met regelmaat a 5 minuten, maar niet elke keer een harde buik, wat ik vrijdag ook niet had, maar kreeg toen wel ontsluiting.

Dus we houden het even spannend.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 20:54:16 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86805118
Sil, wees nou verstandig en bel gewoon de vk .. je maakt jezelf ook gek op deze manier meis :*

pi_86807397
Hier ook sinds vannacht (voor)weeen. Heel de dag op en af gegaan. Net ff onder de douche geweest en 20 min geslapen, nou lijkt het even rustig..

Sil, klote joh! Ik snap wel dat je het ff aan wil kijken. Hebben ze eigenlijk een plan voor je? Gewoon bevallen nu of toch nog remmers?
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:35:36 #193
54772 Silmarwen
pi_86810187
Knut weer onder sil's account.

Ze ligt weer aan de CTG. Vanaf 34 weken laten ze het gewoon komen vooral door de anamnese en de zwangerschapssuiker
pi_86813587
Weer thuis. Geen extra ontsluiting dus er was geen verandering en dan kunnen ze niks.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_86814517
:*
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:30:00 #196
54772 Silmarwen
pi_86819253
Goed ik heb dus uiteindelijk voor jan lul 6 uur kunnen puffen en zuchten. Volgens de verloskundige heb ik gewoon hele pijnlijke voorweeen. Jippie.
Volgende bel ik wel als ik of moet persen of mn vliezen breken, want ik verging echt van de pijn.

En dan vraagt ze "wat wil je wat we doen?" Dat is zo'n stomme zelfanalytische vraag... Ten eerste weet ik de opties niet, daar ben jij voor, en wat ik echt wil doen jullie niet met 34 weken. Ben uiteindelijk om 2 uur in slaap gevallen omdat de pijn toen wat wegzakte, maar werd vanochtend al weer wakker met de ergste menstruatiepijn die ik ooit gevoeld heb. dus dat belooft weinig goeds.
pi_86819734
Oh oh... arme jij... ik heb zo met je te doen! heel veel sterkte. Ik heb ook altijd van die pijnlijke voorweeën, bij mijn laatste zwangerschap heb ik een aantal keer echt een valse start gehad (zoals die van jou lijkt te zijn geweest) en dat is echt zó balen... voor je gevoel echt voor niets (maar volgens mij helpt het uiteindelijk wel mee, bij mij wel denk ik, in ieder geval ging de uiteindelijke bevalling zó snel dat de vk bijna te laat was... )

Alleen begint het bij jou ook wel érg vroeg allemaal... dat is extra vervelend :{ ... nogmaals ontzettend veel sterkte en 'houd de moed erin' .... (hmm wat een loze kreet is dat dan he...)
:*
pi_86820558
Silmarwen....vervelende situatie hoor....succes en sterkte. :* Hoop dat de kleine nog ff blijft zitten zonder pijnlijke voorweeen.

Hier is de start begonnen van de bouw van de babykamer in onze slaapkamer...as we speak worden de gipsen wanden er zo ingezet en begint het langzaam vorm te krijgen. Met een beetje geluk kunnen we volgend weekend de meubeltjes al erin kwijt. *O*
Back in business.
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:21:17 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86820645
Heerlijk Shirley, wat een lekker gevoel dat daar vooruitgang in zit *O*

Hier overigens vannacht zo ongeveer per ongeluk een remedie tegen brandend maagzuur in bed ontdekt:
Het hoofdeind van het bed bzzzzzzt een eindje omhoog gedaan!
Niet heel ver, er was maar een vuist hoogteverschil tussen beide matrassen op het hoogste punt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:40:16 #200
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86820988
Bedankt iedereen voor de tips voor mijn verkoudheid Ik heb ze gisteravond een voor een uitgevoerd (stomen, neusspray voor kinderen, ui gesneden). ik kan nu gelukkig weer door 1 neusgat ademen :P
Combinatie met supermisselijkheid is niet prettig b.t.w. heb net 3 keer naar het toilet moeten rennen :(

Knuffel voor Sil, kan mij niet voorstellen hoe moeilijk dit voor je is :N
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')