Uh, ons kind wordt binnen nu en drie weken geboren en gaat daar vanaf januari naartoe. Dan is het toch niet zo raar nu te gaan kijken? Wachtlijsten zijn inderdaad enorm hier, maar sowieso lijkt het me niet heel raar om een idee van het KDV te krijgen nu...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dan ga je nu al kijken?zijn die wachtlijsten daar zo lang joh?
Dat deed ik ook in het begin, maar naarmate het maagzuur erger werd moest het hoofdwond steeds hoger en ging dat een beetje ten koste van mijn slaap en mijn stuitje. Mijn remedie: niet te laat, te veel en te vet eten 's avonds en een cupje Antagel voor je gaat slapen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Heerlijk Shirley, wat een lekker gevoel dat daar vooruitgang in zit![]()
Hier overigens vannacht zo ongeveer per ongeluk een remedie tegen brandend maagzuur in bed ontdekt:
Het hoofdeind van het bed bzzzzzzt een eindje omhoog gedaan!
Niet heel ver, er was maar een vuist hoogteverschil tussen beide matrassen op het hoogste punt.
Jammer van gisteren en wat goed dat je lief je is komen helpen. Nog beter dat vandaag fijner is!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
Het was uiteindelijk een vrij nare dag gister, dus m´n lief is naar huis gekomen. Vandaag voel ik me veel beter!
ik was in de veronderstelling dat het om een psz ging .. had niet door dat het om een kdv gingquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Uh, ons kind wordt binnen nu en drie weken geboren en gaat daar vanaf januari naartoe. Dan is het toch niet zo raar nu te gaan kijken? Wachtlijsten zijn inderdaad enorm hier, maar sowieso lijkt het me niet heel raar om een idee van het KDV te krijgen nu...
het was idd wel lekker, en ook effe nodig, voor ons alledrie. ik was ontzettend blij om weer thuis te zijn, en m'n ventje(s) te kunnen knufelen. Maar ik kwam echt een half uur voor Jan naar bed moest pas thuis, dus ik vond het heul niet erg dat hij vanavond nog even wakker werd en nog even met me wilde knuffelenquote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nope. Veel harde buiken, zo een uur lang heel regelmatig en steeds pijnlijker, om weer weg te zakken. Zo gaat het de hele dag door.Met jou?
Heerlijk he DJMO, soms een kinderloos weekendje.Ben altijd wel weer blij als Yade dan weer thuis is, en kan dan niet wachten om haar op te halen. Leidens Ontzet, gaat Yade naar mijn ouders toe voor het weekend. Maar das volgende week al, misschien is baby er dan...
Claudia, nog veel last gehad van harde buiken? Voel je je al wat beter.
is dat laatste vermoeden er? of moet je echt alleen op basis van lotte's gewicht nu suiker prikken? of krijg je eerst een echo en wordt er dan besloten wat te doen?quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef mrien het volgende:
Nee hoor, ze was alleen bij geboorte 4120 gr en daarom moest het in 1e instantie van gyn. Vk vond dat pas bij baby's boven 4500 gram of als er vermoedens waren van groot kind/buik/veel vruchtwater
Wat frustrerend, zeg! Heb je al een afspraak staan voor een volgende controle?quote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nope. Veel harde buiken, zo een uur lang heel regelmatig en steeds pijnlijker, om weer weg te zakken. Zo gaat het de hele dag door.Met jou?
Lief dat je ernaar vraagt! Ik zit nog in het stadium stel je niet zo aan, muts. Maar het gaat nog steeds niet. Gister was een goede dag en sinds gisteravond voel ik me weer heel slecht. Het is lastig om uit te vinden in hoeverre ik er controle over uitoefen en wat ik zoal aankan op een dag. Ik begin me er steeds meer bij neer te leggen dat ik tot de bevalling weinig nog zal doen.quote:Claudia, nog veel last gehad van harde buiken? Voel je je al wat beter.
Oh zaterdag al!!quote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zit er steeds minder mee. Dat wil zeggen, ik denk steeds meer 'wat betekenen die paar maanden nou op een leven'.En omdat het de laatste keer is wil ik de zwangerschap ook niet 'wegdenken' maar er juist van genieten. Aanstaande zaterdag hebben we de 3d/4d-echo alweer!
Merken degenen die al een keer zijn bevallen ook dat ze meer last hebben van hun bekkenbodem? Ik heb er niet altijd evenveel last van, maar vandaag kan ik amper staan zonder pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door huuphuup op 27-09-2010 09:46:23 ]
Ik denk dat dat een hele verstandige benadering is.... laat het maar even gaan dat schuldgevoel en geniet van het relatief korte moment dat een zwangerschap eigenlijk is, en al helemaal als "normaal" funcitoneren fysiek lastig begint te worden.quote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zit er steeds minder mee. Dat wil zeggen, ik denk steeds meer 'wat betekenen die paar maanden nou op een leven'.En omdat het de laatste keer is wil ik de zwangerschap ook niet 'wegdenken' maar er juist van genieten. Aanstaande zaterdag hebben we de 3d/4d-echo alweer!
Merken degenen die al een keer zijn bevallen ook dat ze meer last hebben van hun bekkenbodem? Ik heb er niet altijd evenveel last van, maar vandaag kan ik amper staan zonder pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |