Mag ik vragen hoevaak jullie elkaar uberhaupt nog spreken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef melanie_x het volgende:
Hmm daarnet toch maar even mijn ex aangesproken op msn omdat het vorige gesprek zo kut was. Hij reageerde ook meteen dus volgens mij wachtte hij totdat ik iets zei o.i.d. Gewoon een leuk gesprek gehad. Het deed me weinig, ik mis hem niet. Ik wil best normaal met hem praten op msn enzo, zolang hij maar niet constant zegt dat hij me mist en van me houdt.. daar schieten we allebei niks mee op.
Voor de rest gaat het prima. Van de week 2 dagen naar school geweest waar ik het prima naar mijn zin heb. Rest van de week lekker werken en wat aan school doen, zaterdagavond uit![]()
En ik een tijd geleden maar denken dat ik nooit over mijn liefdesverdriet heen zou komen
Inderdaad en ik heb haar al los gelaten voor mijn gevoel hoor. Maar als ik dan zo kut sms krijg helpt me dat er niet echt bij. =/quote:Op woensdag 22 september 2010 10:41 schreef goofy_goober het volgende:
Door, zoals zovaak wordt geroepen, geen contact meer op te nemen met je ex. 'Wat niet weet, wat niet deert' is in dit geval heel belangrijk bij de verwerking van je verdriet.
Ik snap heus wel dat het pijn doet/kut voelt! Ik en mijn ex hebben elkaar nu ook losgelaten, en op deze manier lukt dat prima zonder contact. Maar als zij mij sms' jes zou gaan sturen in de trend van '' Ik heb het helemaal niet leuk met je gehad, ben nu met een jongen die veel leuker is dan jij, etc etc'' , dan zou me dat ook pijn doen hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:42 schreef Fellows het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb haar al los gelaten voor mijn gevoel hoor. Maar als ik dan zo kut sms krijg helpt me dat er niet echt bij. =/
Ehm het is nu 2 weken uit en voor het eerst een 'normaal' gesprek gehad via msn. (Ik schrik hier zelfs van, ik dacht dat het veel langer wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoevaak jullie elkaar uberhaupt nog spreken?
Lijkt me erg fijn zo' n gesprek met mn ex, maar heb haar al 2 weken niet gesproken en heb het idee dat het een beetje raar is om op msn een gesprek te beginnen alsof er niets aan de hand is...
Als jij zo doorgaat ben je over een jaar nog niet over haar heen, dan loop je nog steeds als een hondje achter haar aan. Ik weet haast wel zeker dat jij het nog heel erg moeilijk gaat hebben de komende maanden omdat jij je er gewoon niet overheen WIL zetten. Wáárom reageer je op zo'n smsje. Jouw ex heeft je totaal in haar machtquote:Op woensdag 22 september 2010 09:25 schreef Fellows het volgende:
Kreeg gister avond een smsje van der dat ze 2 weken geleden met een gast heeft zitten zoenen..
Naja gister was ik daar echt behoorlijk overstuur mee en ik denk ook wel dat dat haar bedoeling was.
Heb haar net een smsje gestuurt met dat ze dat allemaal zelf moet weten want het is uit tussen ons en als zij daar gelukkig van word? I wont fucking stop her. Krijg ik er op terug dat het echt nooit wat zou worden tussen hun. Waarop ik antwoorden dat ze mij dat soort verklaringen echt niet schuldig is.
En dan krijg je te horen van nee je vooroordeel staat al klaar??
Naja voel me er wel een klein beetje kut over maar t grootste deel is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |