Hé, op alle lootjes staat toch mijn adres??quote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Keshet het volgende:
Of de bedoel je waar je je pakketje heen stuurt? Naar mij natuurlijk.
Bij nader inzien doe ik toch niet mee. Sorry!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef Oxymoron het volgende:
* Happyme28
* Sorbootje
* Pvoesss
* simmu
* miss_sly
* lijnloos
* Vicky
* Twinkly
* Sonnetje85
* Ssserpente
* Ynske
* Mrien
* Zuster87
* Vlindur
* McLaura
* Keshet
* Davinia
* Poppejans
* Tessie
* Ticootje
* trui
* Lenaatje
* Lois
* Taartjesfee
* Beessie Jen
* Droomvrouwtje
* Mikoxx
* Joshua
* Shandaly
* Tan
* Kersjes
*henk Kleurdoos
* Flowerbox
* Orea
* innepin
* Sugarsnap
*Chan
* mefke79
Extra:
* Oxymoron en Yppy, hebben elkaar!
Psies! En ben niet 'toevallig' rond die tijd in NL of komt iemand deze kant op, dus dan kan er ook niets 'geregeld' worden....quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef trui het volgende:
begrijpelijk basboussa! maar wel jammer inderdaad. maar ja, internationale verzendkosten zijn zo belachelijk duur, daar kom je er niet eens mee als je het hele budget eraan besteedt...
kan niet.quote:
kan niet, ik heb jou alquote:Op donderdag 23 september 2010 00:51 schreef RockabeIIa het volgende:
f*ck, opnieuw trekken dames! Ik heb mezelf!
Is beetje belachelijk duur, vorige keer was mijn moeder voor een klein pakketje 32 euro kwijt...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef amaranta het volgende:
Is het duur om iets naar Amerika te sturen? Ik wil jou best wel een cadeautje sturen bassb, en daar hoef ik niks voor terug.
stuurt iedereen jou gewoon 1 postzegelquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:12 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is beetje belachelijk duur, vorige keer was mijn moeder voor een klein pakketje 32 euro kwijt...
Lief aangeboden, maar hoeft niet hoor.... Ik trek gewoon mezelf ofzo, of de man, die kan ook wel een cadeautje gebruiken (met dank aan mijn hormonen)...
prima, komt helemaal goedquote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wie mij heeft mag wel een PM sturen dan zal ik even mijn adres doorgeven
*pakjes dienen wel in hoogsteigen persoon afgeleverd te worden in mijn trailer!*
nee hoor... btje financiele crisis hier...quote:Op donderdag 30 september 2010 09:02 schreef mijsje het volgende:
jammer Vicky... was het omdat Oxy en Yppy, ik en Marie je niet hebben dit jaar?
Ahquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Tan het volgende:
[..]
AhMaar wat heeft dat met Secret Santa te maken?
Oh wachtDe haaksters gaan een cadeautje haken
![]()
Ik wil een haakster!!
Iedereen heeft Rocka.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef seilram het volgende:
Ff een domme vraag misschien, ik moet toch half oktober pas iets doen?(omdat ik lees dat mensen elkaar al hebben enzo begin ik nu te twijfelen of ik het wel goed begrijp hahaha)
Dat dacht ik ook, idd.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef trui het volgende:
toch zie ik maar amper namen van mensen die echt weinig in OUD komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
dat is toch ook logisch als je geen kinderen hebt in die leeftijdcategorie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:06 schreef Jeetjejom het volgende:Maar tja, ik post ook eigenlijk alleen maar in Z&G, namen en neus rond in verschillende topics, maar in het kleutertopic en voor ouderen kom ik eigenlijk nooit, dus ik ken ook geen users die daarin posten.....
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Het lijkt me wel leuk om ook mee te doen en aangezien ik dan nog verlof heb, moet het goed te doen zijn
[...]
Precies!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:11 schreef simmu het volgende:
maar het is toch juist het leuke dat je mensen leert kennen?
ik had vorig jaar toch zoooo'n moeite om mijn ss te raden, maar wel de grootste lol ermee hoor
Probeer je niemand op z`n teentjes te trappen en het voorzichtig in te kleden is het weer niet goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:25 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer dat die posts van Muks en TF zo'n negatieve lading blijken te hebben.
Geen idee eigenlijk. Had ik zelfs niet bij nagedachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het zo veel duurder dan, om het naar Belgie te sturen?
Ik zou het leuk vinden als je meedoet Leonieke.
Dit geldt trouwens ook voor Becky, en alle anderen die twijfelen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
eensch. het is vooral bedoeld als aardigheidje, laten we 't niet al te zwaar maken!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:05 schreef Tan het volgende:
Ken je iemand: zoek je iets persoonlijks. Ken je iemand TOTAAL niet, prop het pakje vol met dingen die altijd wel leuk zijn om te geven/krijgen. Een gedicht is ook al niet verplicht en dat rijmt ook nog eens. Het is allemaal zo simpelLol heb je toch wel
Mjah, dan weet je inderdaad meteen wie je Secret Santa is maar dan weet je nog steeds niet wat er in het pakje zit he! Doe je mee? Ah toe?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Had ik zelfs niet bij nagedacht![]()
Ik had voornamelijk zitten denken hoe vlug de verrassing zou verdwenen zijn met de poststempel op de het pakketje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |