Hun eerste was ook tof, The House of Love. En Steam natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo is het vast ook niet stoer om te zeggen dat East17 stiekem heel gave nummers heeft gemaakt...It's Allright vind ik echt heeeeeeeerlijk.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dus dat is een chello! als het een viool was geweest had ik het ook geloofd
Jaaaaa, ik nam ook nummers op van de radio!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
god ja, huiswerk maken toen ik in groep 8 zat. keukenradiootje mee naar mn kamertje, tot ik in oktober ofzo een stereotoren kreeg. met dubbelcassettedeck! en dan vette liedjes tapen en vette mixjes maken! heerlijk
ik ben volledig amuzikaal en kan insturmenten nauwelijks uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, in principe is een chello ook wel een viool, maar dan een tikkie groter.
Viool en alt-viool klinken een stukkie hoger
op TDK-bandjes van 90minuten en dan vergat ik er altijd op te zetten welke liejdes er op stonden dus dat was steeds een verrassing....quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik nam ook nummers op van de radio!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dus dat is een chello! als het een viool was geweest had ik het ook geloofd
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef Domien het volgende:I just ousted @AlfredJKwak as the mayor of zwemparadijs Het Lachende Visje on @foursquare! http://gawegmetje4sq.com
ik hoor nog net dat een strijkinstrument isquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen cello en een viool niet kan horen, zou ik eens naar een oorarts gaan als ik jou was.
Jongahhh, dat kan echt niet hoor... zo kun je jezelf toch geen muziekliefhebber noemen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben volledig amuzikaal en kan insturmenten nauwelijks uit elkaar houden
kan prima hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jongahhh, dat kan echt niet hoor... zo kun je jezelf toch geen muziekliefhebber noemen!
Ga eens wat instrumentenstudie doen!
zit er niet ook wat ukelele of mandoline bij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat je nu hoort is een gitaar 3rdrock
Klopt. Ik hoor het ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit er niet ook wat ukelele of mandoline bij?
Prima hoor jongenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan prima hoorik hoef het toch niet te spelen? het boeit mij eigenlijk niet zoveel of ik nu een altsax of een tenorsax hoor en of het nu een koebel of een houtblok is. als ik het mooi vind om te horen vind ik het best
Jij bent echt niet wijs he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, nu heb ik tena lady nodig. wahaha! Skunk en Nantie!:D
Iemand uit Ommen aan de lijn? (luister nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ommen... heb ik erg veel zomers doorgebracht
ik ben lkker gek met een pittig kort kapsel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |