Zo dan! goed geboerdquote:
Waar zie jij de Presonus monitor station staan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo dan! goed geboerd![]()
Waarom een Presonus monitor station en geen de hemel ingeprezen Mackie Big Knob?
*Ik zelf denk ook aan de presonus ivm meer aansluitmogelijkheden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:04 schreef djbambam het volgende:
[..]
Waar zie jij de Presonus monitor station staan?
je koopt er een dikke, nieuwe, Merc E-klasse voor.....quote:Op woensdag 10 november 2010 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
djbambam, doe eens een schatting van het geld dat daar staat?
Dat ziet er strak uit,de studio van een ware muziekkant in spe?quote:
Toen zag het er nog netjes uit jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:22 schreef rubje het volgende:
[..]
Dat ziet er strak uit,de studio van een ware muziekkant in spe?
wat voor een keyboard is dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef MvR92 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bescheiden bureautje
Van wat ik kan zien is dat gewoon een Logitec G15 game toetsenbordquote:Op woensdag 15 december 2010 08:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
wat voor een keyboard is dat?
lijkt op een lichtgrijze versie van de m-audio oxygen?
ik bedoelde het midi keyboardquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien is dat gewoon een Logitec G15 game toetsenbord
Ah, je bedoeld dat keyboard dat er echter staatquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik bedoelde het midi keyboard
ik weet, maar daar heb ik nog geen oplossing voor gevondenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat me opvalt is dat veel mensen best leuke monitor dingen hebben staan, maar ze dan recht op het bureau hebben staan. Je wil ze toch juist op oorhoogte hebben op de goeie plaatsing om juist het profijt eruit te halen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |