abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 07:57:05 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86663606
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet echt. Als je de kiwi niet hoeft te eten is er geen probleem. Als de kiwi constant voor je neus wordt gehouden met 'KIJK IK BEN EEN KIWI' geroep, wordt het pas irritant.
en als die kiwi ergens verschipt wordt op een boot en roept, ik ben een kiwi...?

projecteren op uitbundige relnichten is natuurlijk een leuke niet ter zake doende zijweg, beetje zoals de kutmarokkaantjes verantwoordelijk houden voor alle moslims, zal maar zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86663651
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hier wringt bij mij enorm de schoen. Er wordt zo vaak gedaan (niet per se door jou, maar in het algemeen) alsof mensen de straat niet over kunnen zonder mannen in leren broeken met opengewerkte achterkanten te zien, of "relnichten" of nergens kunnen lopen zonder dat ze bij wijze van spreken neukende mannen in een hoek van de straat zien...

Nou woon ik niet in Amsterdam, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar enórm anders is dan in Utrecht, maar het enige wat ik heel af en toe zie is een homostel (man of vrouw) dat hand in hand loopt O+. Samen op een Terrasje zit O+. Een bil van de ander aanraakt O+.
Je hebt een punt. Dat komt denk ik doordat in dit soort discussies de conclusie al snel getrokken is over échte homofoben: mensen die bang zijnvoor het onbekende, of homoseksualiteit niet kunnen rijmen met hun wereldbeeld. Dan houd je de groep: 'ik heb niets tegen homo's, maar...' over, en daarna komt de groep die alleen iets heeft tegen de excessen.

En qua tegenkomen: hier in Rotterdam is het niet veel meer.
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:07:04 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_86663710
Ohja, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel de mensen die beweren dat iemand wel homo mag zijn (as if I need permission), maar dan wel (en dan komen de voorwaarden), dat ze niet zus, dat ze niet zo, dat ze dit, dat, absoluut niet...

"Ik heb geen problemen met homo's, als ze maar...."

:r.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_86663743
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel de mensen die beweren dat iemand wel homo mag zijn (as if I need permission), maar dan wel (en dan komen de voorwaarden), dat ze niet zus, dat ze niet zo, dat ze dit, dat, absoluut niet...

"Ik heb geen problemen met homo's, als ze maar...."

:r.
De 'als ze maar niet bij me in de kleedkamer staan'-types, ja :').

Heh, ik besef me net dat ik ook best irritant ben, door te discussiëren over relnichten terwijl het gaat over homo's. Terwijl ik hele leuke homovriendjes heb ;( :').
pi_86663745
"Ik heb ook geen hekel aan hetero's, als ze zich maar niet als hetero gedragen".
Zoiets :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:20:52 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_86663842
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet echt. Als je de kiwi niet hoeft te eten is er geen probleem. Als de kiwi constant voor je neus wordt gehouden met 'KIJK IK BEN EEN KIWI' geroep, wordt het pas irritant.
Als je naar de groentenboer gaat moet je niet gek opkijken dat er kiwi's zijn. Gewoon op straat kom ik echter weinig kiwi's tegen. Zo kom ik ook op straat eigenlijk nooit overdreven homo's tegen op straat.
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:22:45 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_86663858
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:11 schreef lezzer het volgende:
"Ik heb ook geen hekel aan hetero's, als ze zich maar niet als hetero gedragen".
Zoiets :D
Er zijn zat hetero-mannen die zich gruwelijk irritant kunnen gedragen. Je zou daar natuurlijk ook iets over kunnen gaan roepen. :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:44:04 #183
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_86664178
Ik heb niks tegen hetero's, als ze zich maar als homo gedragen :{w
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_86664204
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zijn zat hetero-mannen die zich gruwelijk irritant kunnen gedragen. Je zou daar natuurlijk ook iets over kunnen gaan roepen. :D
Mijn vrouw heeft wel eens wat gezegd van twee lebberende hetero's in een volle ikea.
Nou, verontwaardigd dat ze waren! :o
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:52:15 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86664284
Re, je komt zelf uit de randstad maar hier in de provincie is homofoob gedrag nog steeds normaal. Dit komt doordat met name de oudere garde iets tegen homo's heeft, en die verander je niet zomaar.
Mijn economieleraar op de middelbare school zei zelfs dat het doodnormaal was in zijn tijd om nadat de kroeg dicht was homo's in elkaar te gaan meppen bij de gaybar :).

Aan de andere kant heb ik ook zelf een godsgruwelijke hekel aan het gebruiken van Homo als scheldwoord of om iemand mee te beledigen. Ik raak er persoonlijk ook door beledigd. De laatste persoon die in de kroeg tegen een meiske waar ik mee had gepraat zei dat ik homo was, heb ik naderhand een flinke stoot verkocht.. ik weet ook niet meer waarom ik dat deed of waarom ik er zo kwaad om werd :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86664329
Ik zou denk ik een klacht indienen tegen zo'n leraar. Wat een triestheid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:01:33 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86664446
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik een klacht indienen tegen zo'n leraar. Wat een triestheid.
Je vergeet dat het vroeger gewoon cultuur was en hij enkel met ons communiceerde wat vroeger normaal was, en zoals veel oude mensen blijft ie daarin hangen. Kun je iemand aanklagen voor een cultuur die uit de tijd is?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86664529
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef teknomist het volgende:
Homofobie betekent dat je bang bent voor homo's en/of homoseksualiteit. Hoe kun je nu bang zijn voor homo's? :? Je kunt hooguit bang zijn voor je eigen latente homoseksualiteit en de reacties van je omgeving daarop als het manifest zou worden...
Bang en/of een afkeer hebben van
pi_86664572
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:52 schreef Maanvis het volgende:
Re, je komt zelf uit de randstad maar hier in de provincie is homofoob gedrag nog steeds normaal. Dit komt doordat met name de oudere garde iets tegen homo's heeft, en die verander je niet zomaar.
Mijn economieleraar op de middelbare school zei zelfs dat het doodnormaal was in zijn tijd om nadat de kroeg dicht was homo's in elkaar te gaan meppen bij de gaybar :).

Aan de andere kant heb ik ook zelf een godsgruwelijke hekel aan het gebruiken van Homo als scheldwoord of om iemand mee te beledigen. Ik raak er persoonlijk ook door beledigd. De laatste persoon die in de kroeg tegen een meiske waar ik mee had gepraat zei dat ik homo was, heb ik naderhand een flinke stoot verkocht.. ik weet ook niet meer waarom ik dat deed of waarom ik er zo kwaad om werd :).
Idd, al snap ik wel dat het beledigend is voor een hetero iemand om homo genoemd te worden, want dan denk je toch al sneller aan een verwijfde jongen. Voor een hetero is dat niet leuk om te zijn, bij homo's komt het wel vaker voor.

Al denk ik dat het scheldwoord niet altijd op deze manier wordt gebruikt en vaak is het ook gewoon omdat ze homo's als mindere mannen zien of iets dergelijks. Ik doe er ook niet aan mee, kan ik er ook niet goed tegen, maar het lijkt wel een zelfde soort stop(scheld)woordje als kanker.
pi_86664852
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je vergeet dat het vroeger gewoon cultuur was en hij enkel met ons communiceerde wat vroeger normaal was, en zoals veel oude mensen blijft ie daarin hangen. Kun je iemand aanklagen voor een cultuur die uit de tijd is?
Ik had even het 'in zijn tijd' gemist, maar vind dan alsnog dat hij erbij zou moeten aangeven dat dat gedrag dus echt niet kan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86664857
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Idd, al snap ik wel dat het beledigend is voor een hetero iemand om homo genoemd te worden, want dan denk je toch al sneller aan een verwijfde jongen. Voor een hetero is dat niet leuk om te zijn, bij homo's komt het wel vaker voor.
Eigenlijk...
Eigenlijk vind ik het beledigend voor homo's dat het een scheldwoord is voor hetero's.
En ik vind het een godsgruwelijk schandaal dat de rechter vastgesteld heeft dat het woord intussen zo ingeburgerd is dat een politieagent zich niet beledigd moet voelen als het naar z'n hoofd geslingerd wordt.
Dat vind ik een schandaal voor onze (zogenaamd) tolerante samenleving in het algemeen en voor de homosexuele mens in het bijzonder.
Wat moeten we daar nou van vinden? Dat iemand homo noemen niet erg is omdat het geen zonde is? Of wat nou? Als je iemand vuile Turk noemt wordt je zo'n beetje door een swatteam opgehaald wegens discriminiatie. Het is allemaal zo dubbel.

Vandaag kopt de Limburger: "Homofiele burgemeester moet schipperen" (Onno Hoes burgemeester Maastricht), met dan een artikel van 3/4 pagina over mogelijke problemen die een burgemeester die homo is kan tegenkomen inzake internationale betrekkingen.
Geen woord (!!) over de kundigheid van die man, over zijn cv, over wat hij de stad te bieden heeft en ga zo maar door.
Bah, minpunten voor die krant :r
pi_86664897
Waarschijnlijk heeft het deels met (het bewijzen van) mannelijkheid te maken. Waar dus de homofoob zich genoodzaakt ziet homo's te haten om niet het risico te lopen als homo te worden bestempeld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:32:07 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_86664991
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:

Mijn vrouw heeft wel eens wat gezegd van twee lebberende hetero's in een volle ikea.
Nou, verontwaardigd dat ze waren! :o
Voor de spiegel is dat wel weer grappig dan. :D
pi_86665140
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Voor de spiegel is dat wel weer grappig dan. :D
Ik zie vaker onzedelijk gedragende hetero's dan homo's eerlijk gezegd...
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:38:48 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86665146
Ik denk ook dat Gordon, Paul de Leeuw en Gerard Joling schuldig zijn aan de veroorzaking van homofobie. Als ze zich niet zo achterlijk zouden gedragen soms zouden homo's veul mehr geaccepteerd worden.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:39:13 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86665151
Daarnaast is Gordon eigenlijk een onzekere hetero, maar dat heeft ie zelf nog niet helemaal door :).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:42:00 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_86665220
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk ook dat Gordon, Paul de Leeuw en Gerard Joling schuldig zijn aan de veroorzaking van homofobie. Als ze zich niet zo achterlijk zouden gedragen soms zouden homo's veul mehr geaccepteerd worden.
Maar HOE "achterlijk" gedragen ze zich nou helemaal? En zijn er niet ook hetero's die zich achterlijk gedragen, maar daar krijgt niemand een hekel van aan hetero's? Ik noem Ursul de Geer, of Willibrord Frequin...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_86665221
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef Maanvis het volgende:
Ja, een beetje minder de nichterigheid uitventen zou misschien wel helpen.
Hoewel het ook wel weer een beetje een functie heeft.

Daarbij dan nog alle heterosexuele aandachtshoeren van die boten af in de gaypride, is die meteen ook met de helft geslonken en gaat het ook weer ergens over.
pi_86665257
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar HOE "achterlijk" gedragen ze zich nou helemaal? En zijn er niet ook hetero's die zich achterlijk gedragen, maar daar krijgt niemand een hekel van aan hetero's? Ik noem Ursul de Geer, of Willibrord Frequin...
Ik denk dat Maanvis bedoelt dat ze het wel heel erg uitventen. En eerlijk gezegd, ik vind ook wel dat ze het enorm aanzetten. Rob Verlinden is ook een homo, maar die hoor ik nooit opmerkingen maken over zijn lekkere tuinmannen (of iets dergelijks!). M.a.w. geer en goor maken er wel een nichtenshow van. Maar goed, dat is hun ding dan denk ik, en er is toch ook een omroep die dat graag wil.
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:46:36 #200
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_86665320
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik denk dat Maanvis bedoelt dat ze het wel heel erg uitventen. En eerlijk gezegd, ik vind ook wel dat ze het enorm aanzetten. Rob Verlinden is ook een homo, maar die hoor ik nooit opmerkingen maken over zijn lekkere tuinmannen (of iets dergelijks!). M.a.w. geer en goor maken er wel een nichtenshow van. Maar goed, dat is hun ding dan denk ik, en er is toch ook een omroep die dat graag wil.
Zijn zat heterokerels die ook wel duidelijk laten merken dat ze een vrouwtje zien zitten. Maar hij homo's valt het meer op en dan is het ineens uitventen.

Ze doen overdreven, maar om dat nu aan hun geaardheid te linken... beetje raar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')