ik ben zelf homo. ik weet niet of je dat wel hebt begrepen netquote:Op maandag 20 september 2010 23:36 schreef keste010 het volgende:
[..]
Zoals ik al in een eerdere post schreef, is het maar de vraag of dit wel echt uit jou zelf komt. Homohaat is echt absoluut iets wat we elkaar aanpraten, en waar we elkaar in feite mee opvoeden. Als je ziet dat kinderen van 8 jaar elkaar tegenwoordig al voor homo uitmaken is het helemaal schrikken. Let dus eens op in hoeverre die gevoelens van jou echt uit jezelf komen. Ik vind dat je er wat gemakkelijk op reageert.
Zo vind ik in het algemeen al die opmerkingen hier over tongende nichten echt belachelijk. Sowieso zijn dit natuurlijk de opvallende uitersten, je zou eens moeten weten hoeveel homo's gewoon gedrag vertonen of zelfs kotsen van dit gedrag. Daarentegen denk ik zelfs dat hetero's op dit gebied nog veel kleffer zijn in het openbaar. Alleen de reden dat mensen zo graag dit soort homo's willen aanstippen, is dat ze op deze manier zichzelf kunnen verdedigen! Onbewust hebben ze totaal geen grond om homo's te haten, en daarom gaan ze maar voor de makkelijke manier, namelijk de opvallende verschijningen wegzetten als 'van die nichten waar je nu eenmaal een hekel aan hebt'. Mensen, zo kan ik ook wel een hekel hebben aan mensen die in de bios lopen te bekken in het algemeen, maar daarom hoef je homo's nog niet zo weg te zetten. Open your eyes! Homo's zijn een verrijking voor onze wereld!
Ik vind kiwi niet lekker omdat het zurig is, waar ik nare associaties mee heb, en omdat de pitjes tussen mijn tanden blijven zitten en dat voelt vervelend.quote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef A-noniem het volgende:
[..]
zoals ik al zei. net zoals je niet kunt uitleggen waarom je een kiwi niet lekker vind,
ja dat is waarquote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, bij veel mensen is dat ook grootspraak heur, en verandert het ineens als er een homo in z'n vriendenkring blijkt te zitten. Hoeft overigens niet, kan wel. Ik had een vriend die echt ontzéttend antihomo was, tot z'n beste vriend het bleek te zijn. Mijn beste vriend is fervent PVV-stemmer, terwijl ik moslima ben. Vriendschappen kunnen rare bruggen slaan.
http://www.google.com/sea(...)f%20homo%20onderzoekquote:
hahaquote:Op maandag 20 september 2010 23:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zie je vrijdag wel bij Laveloss
Absoluut niet, vooral moeders kunnen zeer homofoob zijn. Meestal omdat ze voor hun eigen kroost het zo makkelijk mogelijk willen maken en een leven als homo is dat niet per se. Rationeel niet te onderbouwen maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 23:36 schreef capricia het volgende:
[..]
zijn het trouwens bij uitstek mannen, die homofoob zijn?
quote:Op maandag 20 september 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)f%20homo%20onderzoek
Drie weken terug uitgebreid in het nieuws geweest.
lesbisch heeft hij niks tegen, dat is allang geil!quote:Op maandag 20 september 2010 23:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zuid limburg dus, dorpje zeker? Vandaar... Maar dat het voelt alsof ie 't niet over jou heeft, tja... als iemand zoiets tegen mij zegt heb ik dus juist het gevoel dat die het ook over mij heeft, want stel dat ik lesbisch zou zijn.....
Nja, ik hoop dat je er goed mee kunt leven, op wat voor manier je er ook mee omgaat.
Dat vind ik dus echt vreemd...quote:Op maandag 20 september 2010 23:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
lesbisch heeft hij niks tegen, dat is allang geil!
Dat vind ik echt te erg, homo's haten maar wel geilen op lesbo's.quote:Op maandag 20 september 2010 23:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou ik ga er niet naartoe hoor. ik ga andere dingen doen vrijdagquote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neem een bordje met FOK erop mee, ik ben er met meerdere fokkers![]()
Ik zal aan je denken als ik lol trapquote:Op maandag 20 september 2010 23:47 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou ik ga er niet naartoe hoor. ik ga andere dingen doen vrijdag
Komt waarschijnlijk omdat vrouwelijke homoseksualiteit over het algemeen veel minder serieus genomen wordt.quote:
er zit geen logica in. het is gewoon dom en hypocriet. maar ondanks dat mag ik die jongen toch graag. ik vind het gewoon gezellig om met hem op te trekken, ondanks dat ik weet dat hij me eigenlijk niet zou moeten als hij meer over me wist.quote:Op maandag 20 september 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te erg, homo's haten maar wel geilen op lesbo's.
Dat is echt in- en intriest... Dat zou er dan imo rustig zoéén kunnen zijn als in dat onderzoek waar ik net over lees.quote:Op maandag 20 september 2010 23:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
haha, doe datquote:Op maandag 20 september 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik lol trap
Is het ook moeilijker voor lesbo's om geaccepteerd te worden, ten opzichte van homo's denk je?quote:Op maandag 20 september 2010 23:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat vrouwelijke homoseksualiteit over het algemeen veel minder serieus genomen wordt.
Waarschijnlijk denkt hij zelfs dat die vrouwen hem graag erbij willen hebben.
In eerste instantie niet. Maar toch blijven mensen vaak denken dat het een fase is en dat 'later' de behoefte aan een gezin enzovoort het allemaal om zou draaien.quote:Op maandag 20 september 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook moeilijker voor lesbo's om geaccepteerd te worden, ten opzichte van homo's denk je?
Volgens mij lopen lesbiennes er wel vaak tegenaan dat mannen denken "oeh geil, mag ik een keer meedoen??", dat ze uit moeten leggen dat het dus niet zo werkt...quote:Op maandag 20 september 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook moeilijker voor lesbo's om geaccepteerd te worden, ten opzichte van homo's denk je?
Gelukkig is dat meestal als grapje bedoeld dus ik erger me er niet meer aanquote:Op maandag 20 september 2010 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Volgens mij lopen lesbiennes er wel vaak tegenaan dat mannen denken "oeh geil, mag ik een keer meedoen??", dat ze uit moeten leggen dat het dus niet zo werkt...
Hmm, naar is dat.quote:Op maandag 20 september 2010 23:51 schreef Avey het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. Maar toch blijven mensen vaak denken dat het een fase is en dat 'later' de behoefte aan een gezin enzovoort het allemaal om zou draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |