Ah, Diaan heeft een plaat voor d'r kop...quote:
Ja, ik werd nieuwsgierig wat die berichten deden dus ging ik er toch maar even naar kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, Diaan heeft een plaat voor d'r kop...
En even wat anders HT, op Twitter waarschuwen voor de vreemde berichten en er dan zelf wel 1 vlak daarne retweeten...
Aan de andere kant is de voorgevel van Heidi Montag zo groot dat ze vijf Dirndl-jurkjes nodig heeft voordat het er enigszins op lijkt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dirndl moet wel iets gevuld zijn aan de bovenkant, anders is het zo'n zak met lucht.
En de gemiddelde boezem van een Japanese is simpelweg te klein voor een goede vulling, dus lijkt het net een geplofte airbag...
Er waren tijden dat ze zich ook nog kon laten chirurgeren naar een Japanese...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de voorgevel van Heidi Montag zo groot dat ze vijf Dirndl-jurkjes nodig heeft voordat het er enigszins op lijkt...
Dat is nu juist de grap, er zit een onmouseover-javascript in, dus als je er alleen al overheen gaat met je muis is het leed al geleden...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ik werd nieuwsgierig wat die berichten deden dus ging ik er toch maar even naar kijkenIn een van die vage berichten bleek een automatische retweet te zitten kwam ik later achter
Hmja, het was een beetje domquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nu juist de grap, er zit een onmouseover-javascript in, dus als je er alleen al overheen gaat met je muis is het leed al geleden...
Is het een zoekplaatje? Zoek de 2 verschillen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ze zich ook nog kon laten chirurgeren naar een Japanese...
[ afbeelding ]
En 5 dirndl jurkjes voor deze maat? Nog niet eens 2...![]()
Geen idee waar andersquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef lubje25 het volgende:
Zou in de polder bij biddinghuizen of zeewolde of iets dergelijks kunnen zijn. Waarom vraag je dat hier eigenlijk?
Dat wordt bij elk quiz-topic gewaardeerd denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef De_Hertog het volgende:
[NL] Street View Quiz [#06] .
Vraag wel eerst even of je tussendoor een vraag mag stellen waar je het antwoord zelf ook niet van weet, ze hebben een systeem daar en zijn vast behulpzamer als je eerst even netjes toestemming vraagt
Bij dat eerste plaatje moest ik gelijk aan Lowlands denkquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef lubje25 het volgende:
Zou in de polder bij biddinghuizen of zeewolde of iets dergelijks kunnen zijn. Waarom vraag je dat hier eigenlijk?
Uiteraard, maar aangezien hij hier zo kwam binnenvallen dacht ik, ik zeg het evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt bij elk quiz-topic gewaardeerd denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |