Weer even een update

Ik slaap er nu sinds vorige week vrijdag, en dat bevalt erg goed.
Er moeten nog wel wat zaken gebeuren maar die doe ik wel met de tijd, aangezien ik nu enkel tijdens de weekends wat tijd heb om goed door te kunnen werken.
Zo moeten volgende zaken nog gebeuren:
- Gordijnen (op maat gemaakt bestellen en zelf ophangen overal, paneelgordijnen en overgordijnen)
- Deurstijlen en paar andere zaken afkitten voor een mooiere afwerking (iem zoeken die dit soort precisiewerk netjes kan doen)
- Bureau demonteren in ouderlijke huis en monteren in de kleine slaapkamer
- Resterende dozen verder uitpakken (hoofdzakelijk bureauspullen)
- Binnendeuren een nieuw laagje verf geven (verschil met nieuwe verf/oude verf is te groot, dus moet ze in hun geheel schilderen volgende zomer als het mooi weer is en ik ze op het terras kan leggen)
- Vestiaireoplossing zoeken (ofwel het meubel dat vorige bewoner achterliet, ofwel zelf iets improviseren met stang/gordijn ofzo, ofwel een op maat gemaakte kast laten maken)
- Kastjes langs de zijkanten van spiegel in badkamer laten maken ter versteviging van het bovenblad waar spots in zitten.
- Houten scheidingswand plaatsen op terras aan linkerzijde (aan andere kant staat al iets van de buurvrouw)
- Terrasinrichting aankopen.
- Wat planten, muurdecoratie voor binnen zoeken (oogt nogal kaal hier en daar momenteel)
- housewarmings organiseren
Allemaal dingen die niet zo heel dringend zijn, en die kunnen gebeuren wanneer er tijd is en/of budget om het te laten uitvoeren.
Dan nog even een foto update van het interieur enzo zoals het er nu uit ziet:
![P1010349.JPG]()
De voorkant van het gebouw ontbrak nog in deze reeks

Mijn app zijn de drie ramen op de eerste verdieping in de lichte gevel.
![P1010344.JPG]()
De woonkamer. Het salon is overgeërfd van de buren, dus heeft me niets gekost en heb ik ook niet zelf gekozen dus.
Maar het zit/ligt ontzettend goed! De barkast zit achter de hoek (waar de tv staat) en kan je niet zien op deze foto. De barkast staat dus in de inham die voorzien is om de tv te plaatsen (te zien op een van de eerdere fotos), maar de barkast paste mooi erin en zo kon ik weer wat ruimtegevoel winnen.
![P1010345.JPG]()
De eetkamer. De tafel heeft ook een glazen blad net zoals de dressoirkast, maar ik heb er een tafelkleed op gelegd om niet te veel krassen te maken.
![P1010346.JPG]()
De keuken. Ik vind het nogal kaal nu, dus wsl haal ik binnenkort wel een plant ofzo om op het hoek van het waseiland te zetten.
![P1010348.JPG]()
De master bedroom, met de malm 2-ladekastjes als nachtkastje ipv de oorpronkelijke nachtkastjes. Ik vind het erg goed geslaagd

Het tapijt dat je op de foto ziet komt ook uit ikea en zijn drie stuks (links/rechts en achter het bed), ook erg fijn om met de voeten op te lopen 's morgens.
![P1010350.JPG]()
En tenslotte de badkamer, is op zich niet veel aan veranderd, maar had volgens mij nog geen specifieke foto genomen daarvan.
Zo dat was het weer, de volgende update zal wel wat op zich laten wachten denk ik, want gordijnen en kastjes duurt wel even voor die er komen.