haha.quote:Op maandag 20 september 2010 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
Bij het eerste nummer, dat stuk nadat je bent opgehouden met zingen, gaat je keyboard daar stuk ofzo?
Ja klopt... Die eerste is iets te hoog voor me waardoor ik redelijk in de problemen kwam.... en die 2e naja.. die is inderdaad wat minder, was nog geen 10 minuten wakker toen ik die opnam.quote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef SpecialK het volgende:
Het is niet afschuwelijk maar je hebt zeker wel wat problemen met de juiste toon aan te halen en vooral het veranderen van tonen is echt tenekrommend in sommige gevallen.
Wellicht wat zanglessen of gewoon al je werk laten auto-tunen zoals al die al die R&B mocro's dat doen en 80% van de amerikaanse artiesten.
House Of The Rising Sun? of Sweet Child O Mine?quote:Op maandag 20 september 2010 19:51 schreef daftme het volgende:
Wel een erg lastig nummer om te zingen hoor. Best leuke stem, maar zou je cd niet kopen ofzo.
En hoe heet dat nummer ook alweer :S?
Dank.quote:Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef Crutch het volgende:
Eerlijk gezegd wist ik niet wat ik moest verwachten en durfde bijna niet te klikken, maar het valt wel mee.
Je zingt niet vals ofzo, wel een slechte timing en nauwelijks verstaanbaar, maar op de goede weg.
Dank.quote:Op maandag 20 september 2010 20:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb enkel het eerste liedje gehoord en vond het wel meevallen. De muziek an sich vond ik wel leuk klinken. Je stem is ook wel doenbaar mits een wat betere timing
O ja, ook dat.quote:Op maandag 20 september 2010 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht jij was gestopt met fok?
Klopt..quote:Op maandag 20 september 2010 20:13 schreef DeZoektocht het volgende:
je hebt wel een prettige stem![]()
je lijkt alleen sommige woorden wat te lang te rekken, en je articulatie vind ik af en toe een beetje overdreven.
niks dat wat zanglessen niet zou kunnen verhelpen lijkt me
Dankje!.quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het best heel goed hoor. Inderdaad: beter articuleren komt het nummer wel ten goede. En: wéét waar je over zingt en breng dat tot uitdrukking in hóe je zingt.
Ik ben wel benieuwd naar meerdere nummers eigenlijk.
EDIT: het tweede nummer Sweet Child of Mine vind ik écht héél goed gezongen. Mooie stem hoor!
Inderdaad, het is niet echt vervelend om naar te luisteren ofzo. Ik vind dat je wel kunt horen dat er nog rek in je stem zit. Dus inderdaad; probeer ergens zanglessen te nemen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:13 schreef DeZoektocht het volgende:
je hebt wel een prettige stem![]()
je lijkt alleen sommige woorden wat te lang te rekken, en je articulatie vind ik af en toe een beetje overdreven.
niks dat wat zanglessen niet zou kunnen verhelpen lijkt me
Rek in mijn stem?quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet echt vervelend om naar te luisteren ofzo. Ik vind dat je wel kunt horen dat er nog rek in je stem zit. Dus inderdaad; probeer ergens zanglessen te nemen.
Blijf vooral oefenen!
Dankje Rectumquote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Rectum het volgende:
Klinkt beter dan dat ik verwacht had.
Dank... dat vond ik zelf eigenlijk ook wel, bij die "riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiising suuuuuuuuuuuun" vond ik het niet heel vals klinken of zo, maar ik ben super onzeker qua zingen..quote:Op maandag 20 september 2010 20:46 schreef timoteetje het volgende:
Tja, nou heb ik weinig verstand van muziek qua zingen enzo, maar ik moet zeggen dat eerste nummer, House Of The Rising Sun, dat je daar wel mooi uithaalt
Ga zo doooorrr
ik moet steeds weer lachen om deze reactiequote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mogen we ook verzoekjes doen?![]()
Thanks!quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef KaMo het volgende:
Braddie respect! Klinkt namelijk erg goed. Blijf oefenen en je komt er wel
Iets van The Fray, Coldplay of Snow Patrol zal tof zijn.quote:
Ik zat er inderdaad erg naast... bij dat stukquote:Op maandag 20 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Allereerst, ik kan niet goed zingen, maar wel goed luisteren...
Op basis van 'Sweet Child Of Mine' denk ik niet dat je naar de theatershows was doorgegaan. Er zitten goede stukken tussen, maar af en toe zit je echt naast de juiste noot of ben je niet toonvast ('special place')...
Maar zoals Barry Stevens altijd zei: 'Vooral doorgaan!'...
Coldplay moet lukken, Viva La Vida vind ik wel erg tof!quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Iets van The Fray, Coldplay of Snow Patrol zal tof zijn.
Dank voor het bevestigen van mijn goede gehoor.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zat er inderdaad erg naast... bij dat stuk
Engels is niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind het goed klinken.
Alleen je engelse uitspraken klinken met een dialect.
Er zijn mensen die met een dergelijk accent een songfestival winnen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef fotostarter het volgende:
Het eerste ging nog wel, maar tou much love.... sorry maar dat klinkt echt niet.
Thanks!.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind dat je een prettige stem hebt om naar te luisteren!![]()
Alleen heb ik soms het idee dat je meer tegen de noot aan zit te zingen, zegmaar. Sommige mensen horen dat niet, maar voor de mensen die het wél horen, kan dat vrij irritant zijn.
Misschien kan je proberen ´m er echt óp te pakken?
Not bad, though!
Klopt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef fotostarter het volgende:
Het eerste ging nog wel, maar tou much love.... sorry maar dat klinkt echt niet.
Dank!, zal er aan werken!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef trololo het volgende:
Sweet Child O' Mine is erg onzuiver, maar je hebt wel een stem met potentie; probeer te werken aan nauwkeurigheid.
Ja sorry, kan het niet beter omschrijven. Maar ik bedoelde te zeggen dat je zang best goed is, maar je stem wat raar klinkt. Tis net of je de woorden wat te lang uitrekt, waardoor je de pit verliest. Dat is dan misschien wel weer nodig omdat het anders moeilijk is de juiste tonen te pakken, maar dat viel me gewoon op.quote:
Ik had de microfoon op een plek, normaal moet je als je harder zingt de microfoon naar achter halen, en als je zacht zingt wat naar voren... maar dit deed ik niet.Ik heb het wat aangepast in Cool Edit Proquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:12 schreef Tanin het volgende:
Stukken beter al
Wat me wel opvalt is dat het geluidsniveau van je stem een beetje willekeurig is (dan zing je hard, dan weer zacht)
Maar blijven oefenen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |