Das geen snelweg toch?quote:
quote:De vrachtwagen voor me nam gelukkig al vrij snel aan afslag, kon ik even doorjakkeren, en toen moest ik er alweer af.
Nou ja, de A12 danquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Das geen snelweg toch?
Voor de geïnteresseerde: de route van vandaag
[..]
wat moet je nou weer met een franse auto joh?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/374719085
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wat moet je nou weer met een franse auto joh?
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Ik heb niks tegen Franse auto's hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wat moet je nou weer met een franse auto joh?
achterkant ingezakt? alsin schokdempers kapoet?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
ProbleemBij het vertrekken uit Amsterdam gister voelde ik na een drempel een enorme knal aan de achterkant van de auto, ik dacht dat ik de bodem had geraakt en er verder vrij weinig aan de hand was. Het gekke is wel dat ik gewoon de drempel heel rustig nam en niet als een gek eroverheen vloog.. Nou keek ik later (onderhand in Hengelo) bij de pomp er nog even naar en terwijl m'n vrienden nog achterin zaten was de hele achterkant van de auto ingezakt..
iemand enig idee op wat voor prijskaartje ik me kan voorbereiden?
gewoon een eikel achter je... denk ik. zo te horen hield JIJ wel genoeg afstand op degene voor je.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Empathologica het volgende:
Even situatieschets:
Rechter rijbaan veel vrachtwagens, linker rijbaan een auto, ik en een bumperklever die alle drie inhalen.
Ik had genoeg afstand tot de auto voor mij maar die liet ineens z'n gas los (van 120 naar 90 ofzo?) waardoor ik ineens veel minder afstand had. En auto voor me remde daarna ook nog is af. Dus ik liet ook m'n gas los maar die plakker achter me werd ik nerveus van, dus ik tik ook de rem aan dat ie ook weet dat er iets gebeurd. Geen ongelukken gebeurd ofzo, maar ik schrok wel dat die kerel voor me ineens zoiets doet tijdens inhalen.
Gast voor mij besluit dus ineens dat ie de afslag moest hebben, zoeft tussen 2 vrachtwagens door en is weg. Ik haal vrachtwagens in, ga naar rechter rijbaan. Plakker haalt me in en steekt z'n vinger op.
Had ik dit misschien anders aan moeten pakken? Begon ineens zo te twijfelen of het wel goed was. Alhoewel, als ik het niet had gedaan had ik in die auto voor me gezeten, maar toch.
volgens mij heb jij niets fout gedaan.. Jij hield immers genoeg afstand, dat die plakker dat nou niet doet.. Tja dat is zijn probleemquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Empathologica het volgende:
Even situatieschets:
Rechter rijbaan veel vrachtwagens, linker rijbaan een auto, ik en een bumperklever die alle drie inhalen.
Ik had genoeg afstand tot de auto voor mij maar die liet ineens z'n gas los (van 120 naar 90 ofzo?) waardoor ik ineens veel minder afstand had. En auto voor me remde daarna ook nog is af. Dus ik liet ook m'n gas los maar die plakker achter me werd ik nerveus van, dus ik tik ook de rem aan dat ie ook weet dat er iets gebeurd. Geen ongelukken gebeurd ofzo, maar ik schrok wel dat die kerel voor me ineens zoiets doet tijdens inhalen.
Gast voor mij besluit dus ineens dat ie de afslag moest hebben, zoeft tussen 2 vrachtwagens door en is weg. Ik haal vrachtwagens in, ga naar rechter rijbaan. Plakker haalt me in en steekt z'n vinger op.
Had ik dit misschien anders aan moeten pakken? Begon ineens zo te twijfelen of het wel goed was. Alhoewel, als ik het niet had gedaan had ik in die auto voor me gezeten, maar toch.
Nu is het even lastig om te beschrijven want als er niemand achterin zit is het verschil niet héél erg groot, wel een beetje zichtbaar. Maar toen ik dat vannacht gezien had was het aan een kant sowieso helemaal ingezakt, andere kant duidelijk ook maar of daar nog verschil tussen zat weet ik niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
achterkant ingezakt? alsin schokdempers kapoet?
Zoals je het beschrijft lijkt dat me...
hangt tie scheef? dus aan 1 kant bv kapot?
Hmm okay.. en als je langs je band de wielkast inkijkt? zie je dan iets apparts?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nu is het even lastig om te beschrijven want als er niemand achterin zit is het verschil niet héél erg groot, wel een beetje zichtbaar. Maar toen ik dat vannacht gezien had was het aan een kant sowieso helemaal ingezakt, andere kant duidelijk ook maar of daar nog verschil tussen zat weet ik niet.
Alsof je de auto helemaal zou volladen met zwaar spul er in, alleen waren het gewoon 2 personen van ik gok in totaal 150kg. Dan hoort ie niet zo laag aan de grond te zitten.
Ik zou niet weten wat raar en wat normaal is, dus daar durf ik niets over te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm okay.. en als je langs je band de wielkast inkijkt? zie je dan iets apparts?
t is niet zo gek dat als er geen gewicht is dat je bijna geen verschil ziet, dus dan denk ik inderdaad je schokdemper...
maarja ben ook geen expert.. zal wel de nodige kosten met zich meebrengen als je dat door de garage laat doen.
mja daar heb je ook weer een punt..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat raar en wat normaal is, dus daar durf ik niets over te zeggen.
Ik voelde 'm gister inderdaad raar doen bij afwijkingen in de weg en toen ging de drempels supervoorzichtig doen. Het is wel raarder aan de achterkant dan eerst, dat wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mja daar heb je ook weer een punt..
Als je nu met je auto over een drempel rijdt? merk je dan iets? dat tie klapt ofzo?
maar je voelt/hoort geen klap ofzo? dat iets tegenelkaar aan komt?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik voelde 'm gister inderdaad raar doen bij afwijkingen in de weg en toen ging de drempels supervoorzichtig doen. Het is wel raarder aan de achterkant dan eerst, dat wel.
Nee, want nu ben ik supervoorzichtigquote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
maar je voelt/hoort geen klap ofzo? dat iets tegenelkaar aan komt?
hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee, want nu ben ik supervoorzichtigNet naar de dealer geweest; auto op de brug, gekeken, rondje gereden -> niets aan de hand.
Ik zal wel weer last hebben van ocd-panieksverschijnselen ofzo. Vind 'm echt anders aanvoelen!
Mitsubishi Lancer uit 1996.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
hahanouja beter toch!
wat voor auto is het eigenlijk?
nice, picsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mitsubishi Lancer uit 1996.
Volgens mij had ik 'm hier al eens neergezet maar vooruit, even snel vanuit 't raam met telefoon eentje gemaakt.quote:
Mooie foto!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef Marco001 het volgende:
ook maar eens wat foto's gemaakt van mijn nieuw wagentje.
alvast 1 random..
[ link | afbeelding ]
Die heb ik dan gemistquote:Op donderdag 23 september 2010 15:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Volgens mij had ik 'm hier al eens neergezet maar vooruit, even snel vanuit 't raam met telefoon eentje gemaakt.
[ afbeelding ]
@Marco, grote foto hoorwel een leuke auto!
open dakkie!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Volgens mij had ik 'm hier al eens neergezet maar vooruit, even snel vanuit 't raam met telefoon eentje gemaakt.
[ afbeelding ]
Ook al open dakkie.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen jullie je dak veel open dan? Ik doe het eigenlijk haast nooit, want dat maakt herrie of mijn rit is te kort om het te openenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook al open dakkie.
Ik ookgeweldig handig
Leuke mitsu wel trouwens.
Het was dan ook ergens in Juni dat ik 'm gekocht hebquote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist
nog plannen met de auto? of enkel als vervoersmiddel en niet hobbyen eraan?
quote:
Dankquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook al open dakkie.
Ik ookgeweldig handig
Leuke mitsu wel trouwens.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef FalleNk810i het volgende:
open dakkie lijkt me inderdaad wel chill, wat lichter in je auto enzo !
Het is echt héél fijn met frisse lucht de auto in blazen zonder dat je de wind van open ramen aan de zijkant hebt. Het geeft ook nog eens een beetje goed zomergevoel, zoals gisterquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Doen jullie je dak veel open dan? Ik doe het eigenlijk haast nooit, want dat maakt herrie of mijn rit is te kort om het te openen
Kia Pride, nou, dáár kan je trots op zijn!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef PolkaDots het volgende:
Ik ga zaterdag mijn eerste auto kopen! Een Kia Pride uit '99![]()
Ok het is geen schoonheid, en heeft geen enkele luxe. Maar dat heb ik ook helemaal niet nodig.
[ afbeelding ] Zo een is het er. Maar dan zonder meegespoten bumpers.
Preciesquote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
Leuk PolkaDots! Een eigen autootje is heel fijn, en je eerste auto sowieso. Maakt niks uit wat voor merk/type/kleur dat ie is, als het maar rijdt!
Ik weet niet wie hier zo'n ding had, maar zag vanmorgen een Skoda Facia parkeren, ziet er ook wel koel uitquote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies.. Nooit gedacht dat ik de mijne zo leuk zou vinden
.. Moet eigenlijk nog wel verSjoegerd worden
Haiquote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier zo'n ding had, maar zag vanmorgen een Skoda Facia parkeren, ziet er ook wel koel uitOf had hier nu iemand een Felicia? Natuurlijk zie je in Micra's alleen maar bejaarden, maar ach.. Ik vind hem stiekem wel leuk
Jaaa het lijkt me heeerlijk om altijd overal heen te kunnen zonder eerst een auto te lenen!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
Leuk PolkaDots! Een eigen autootje is heel fijn, en je eerste auto sowieso. Maakt niks uit wat voor merk/type/kleur dat ie is, als het maar rijdt!
Haha dat had ik eerst ook, ik had in geen enkele schoen 'gevoel' in de pedalen behalve mijn all-stars. Maar nu maakt het eigenlijk niks meer uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:37 schreef Catch_me het volgende:
Ik moest gisteren in mijn nette luchtmacht kostuum naar Breda toe met de auto. Dat betekend dat je dan ook van die lekkere (:')) nette schoentjes aan heb waar ik dus totaal geen gevoel in had met de pedalen.
Gevolg: Een keer of drie terwijl ik bij het stoplicht toevallig vooraan stond met piepende banden wegrijden omdat ik de koppeling liet schieten, om me vervolgens natuurlijk keurig aan de snelheid te houden![]()
O ja en ik heb de 1000km op mijn nieuwe auto aangetikt op de terugweg
Je went er ontzettend gauw aan. Lui als ik ben, pak ik bijna overal de auto voor.. gewoon omdat het lekker snel is etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:47 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Jaaa het lijkt me heeerlijk om altijd overal heen te kunnen zonder eerst een auto te lenen!
Ik vind het bejaardengehalte best meevallen al vinden veel mensen de bekleding iets voor 65plussers, maargoed, ik vind het wel mooi passen bij mijn overige interieurquote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Natuurlijk zie je in Micra's alleen maar bejaarden, maar ach.. Ik vind hem stiekem wel leuk
Wij vrouwen moeten zelfs zo nu en dan in hakken die pedalen bedienen. Dat was pas wennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Haha dat had ik eerst ook, ik had in geen enkele schoen 'gevoel' in de pedalen behalve mijn all-stars. Maar nu maakt het eigenlijk niks meer uitAlleen blote voeten is irritant omdat je dan niet je hak op de grond kan zetten, ofterwijl iedere keer met piepende banden wegscheuren
En mijn slippers willen ook nog wel eens dubbel klappen. Alhoewel ik die de komende maanden niet meer nodig heb
Alles went, rij nu ook zonder moeite met van die bouwschoenen met stalen neuzen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:37 schreef Catch_me het volgende:
Ik moest gisteren in mijn nette luchtmacht kostuum naar Breda toe met de auto. Dat betekend dat je dan ook van die lekkere (:')) nette schoentjes aan heb waar ik dus totaal geen gevoel in had met de pedalen.
Gevolg: Een keer of drie terwijl ik bij het stoplicht toevallig vooraan stond met piepende banden wegrijden omdat ik de koppeling liet schieten, om me vervolgens natuurlijk keurig aan de snelheid te houden![]()
O ja en ik heb de 1000km op mijn nieuwe auto aangetikt op de terugweg
Hou je je voet in de 'lucht' dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Hak op de grond bij koppelen? Nooit gedaan
Jup.. Werkt voor mij stukken preciezer. En voelt fijner voor mijn enkel.quote:
Ik wissel beetje tussen de voetsteun en voor de stoel.. Vooral als je hele einden snelweg hebt is het wel fijn om te wisselenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Catch_me het volgende:
Yup ik koppel ook met mijn voet in de lucht als het ware. Ligt er misschien aan hoe je je linkervoet tijdens het rijden hebt staan? Ik heb hem als ik hem niet gebruik vóór de koppeling op de grond staan ipv het voetrustplankje (nieuw woord voor scrabbel)
Doe ik ook wel eens 's nachts jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Bij lange afstanden en als je geen cruise control hebt en lege rustige weg hebt is het ook wel eens chill om gas te blijven geven met je linkervoet ghehe
en er aan de andere kant ook nog eens BMW staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Vriend van me twijfelt tussen een BMW 5-serie en een Volvo 740.. Hoe kun je nou twijfelen als er een Volvo tussen staat..
Juist.. Volvo is gewoon überquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
en er aan de andere kant ook nog eens BMW staat
Ik vind BMW's dus echt 100x niks.. Volvo en terreinwagens in hart en nieren denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoe kun je uberhaubt twijfelen tussen een auto en een lijkenkist?
vind die volvo's echt allemaal lelijk.. behalve de amazon en de C30
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef FalleNk810i het volgende:
vind volvo's een beetje gefaalde amerikanen, die 740 is een uitstekend voorbeeld
Volvo's vergelijken met amerikaanse auto'squote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef FalleNk810i het volgende:
vind volvo's een beetje gefaalde amerikanen, die 740 is een uitstekend voorbeeld
Had gister op m'n werk via mobiel een heel bericht getypt, maar de verbinding is in de lunchhoek nogal traag. En nu zie ik dus dat het bericht helemaal niet is geplaatst..Anyway: Ik was van plan een auto te kopen, en heb dat ook gedaan! Een Nissan Micra uit '98quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:47 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Jaaa het lijkt me heeerlijk om altijd overal heen te kunnen zonder eerst een auto te lenen!
Jij was toch ook van plan om een auto te kopen of heb je er al een?
Trevis is lelijk inderdaad, maar de Materia en de Kia SOul vind ik best toffe wagentjes eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Een BMW is toch totaal niet vergelijkbaar met een Volvo
Dit is echt een typisch voorbeeld van 'Appels en peren' met elkaar vergelijken. Ik had echt een paar auto's waar ik tussen twijfelde die ik ook met elkaar overeen kwamen: Micra, Twingo, cuore
Zag trouwens van de week een lelijk ding geparkeerd staan, even kijken of ik 'm kan vinden!
Ik heb 'm! Een Daihatsu Materia! Onbeschrijfelijke lelijk![]()
[ afbeelding ]
Ontdekte net met zoeken ook de Daihatsu Trevis, net zo'n dramatisch verhaal
Daithatsu heeft -over het algemeen- altijd lelijke auto's.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Dit is echt een typisch voorbeeld van 'Appels en peren' met elkaar vergelijken. Ik had echt een paar auto's waar ik tussen twijfelde die ik ook met elkaar overeen kwamen: Micra, Twingo, cuore
Zag trouwens van de week een lelijk ding geparkeerd staan, even kijken of ik 'm kan vinden!
[ afbeelding ]
Ik heb die Trevis ook eens in het bruin gezien, als lesautoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daithatsu heeft -over het algemeen- altijd lelijke auto's.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb die Trevis ook eens in het bruin gezien, als lesauto![]()
Brrr! Ik vind de Cuore wel aardig, maar daarmee houdt het ook op. Kia soul vind ik ook heel lelijk![]()
Of een Fiat MultiplaDaarvan begrijp ik echt niet dat mensen erin willen rijden!
wie vergelijkt een bmw dan met een volvo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
[ afbeelding ]
De Feroza is wel gaafquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daithatsu heeft -over het algemeen- altijd lelijke auto's.
Misschien is de benzine op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad
O, en de Nissan Note van m'n vader is er gisteren mee opgehoudenIk had donderdag al het idee dat hij heel erg schokte, maar ik dacht dat het aan mij lag (
). Maar gistermiddag zei m'n vader hetzelfde en gisteravond hield de auto er honderd meter van huis mee op
Ben blij dat ik niet achter het stuur zat. Hij kan nog wel kleine stukjes langzaam rijden geloof ik, dus zometeen kijken hoe we hem naar de garage krijgen
.
Dat dacht m'n vader dus ookquote:
Gebaseerd op:quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef monsterd. het volgende:
Deze past ook in het rijtje van lelijke auto's:
[ afbeelding ]
De Nissan cube!
Een vriend van Sjoegerd twijfelt tussen het kopen van een BMW 5 serie, en een Volvo 740.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wie vergelijkt een bmw dan met een volvo?
Ja, maar die Jappanners hebben wel meer rare dingen. Ik heb er in NL nog nooit een gezien eigenlijk, wist echt van het bestaan niet af. Maar een heel hoog Pieter Post gehalte dus indd..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:29 schreef davidov2009 het volgende:
Is al jarenlang dé hit in oosterse markten. Inmiddels wordt ie hier ook verkocht. En wie de review uit TopGear heeft gezien, weet dat het een verschrikkelijke auto is
Oeh balen hé! Van welk jaar is ie? En al veel km'ers gemaakt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad
O, en de Nissan Note van m'n vader is er gisteren mee opgehoudenIk had donderdag al het idee dat hij heel erg schokte, maar ik dacht dat het aan mij lag (
). Maar gistermiddag zei m'n vader hetzelfde en gisteravond hield de auto er honderd meter van huis mee op
Ben blij dat ik niet achter het stuur zat. Hij kan nog wel kleine stukjes langzaam rijden geloof ik, dus zometeen kijken hoe we hem naar de garage krijgen
.
De oude Multipla is veel erger, die bedoeld ze waarschquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard busje, zo'n multipla.
Klopt, die bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
De oude Multipla is veel erger, die bedoeld ze waarsch
[ afbeelding ]
Ik heb hem bij de Nissan dealer zien staan. Wel ruim etc. maar echtquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, maar die Jappanners hebben wel meer rare dingen. Ik heb er in NL nog nooit een gezien eigenlijk, wist echt van het bestaan niet af. Maar een heel hoog Pieter Post gehalte dus indd..
Echt het type auto waarmee je nog niet tegen een boom aan wil rijdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de Nissan dealer zien staan. Wel ruim etc. maar echt![]()
Ik wil mijn auto ook gaan wassen, of iig hier door de wasstraat rijden. Maar ik weet a. niet precies waar die wasstraten zijn, b. niet hoe dat hier werkt in polen, c. mijn auto is binnen no time (lees: 1.5 week) weer vuil)quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Echt het type auto waarmee je nog niet tegen een boom aan wil rijden
Ik had vandaag m'n auto willen gaan wassen, maar het is de hele dag met bakken uit de hemel gevallen
Wacht maar tot je bij een stoplicht staat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik wil mijn auto ook gaan wassen, of iig hier door de wasstraat rijden. Maar ik weet a. niet precies waar die wasstraten zijn, b. niet hoe dat hier werkt in polen, c. mijn auto is binnen no time (lees: 1.5 week) weer vuil)
Ja maar die knakkers willen alleen snel mijn ruit doen, de hele auto moetquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij een stoplicht staat.
Vier jaar oud, nog helemaal niet veel km mee gemaakt. Echt zo'n boodschappenwagentje geloof ik. En ik heb hem volgende week zaterdag nodig, anders moet ik m'n zus lief aankijken of ik de Yaris mag lenen. En ik moet woensdag/donderdag iets ophalen in Veenendaal, dan is een auto ook wel fijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh balen hé! Van welk jaar is ie? En al veel km'ers gemaakt?
Wel kut dat die auto er precies mee ophoudt nadat jij ermee bent gaan rijden, gevalletje bad karma?
de Scion TC is dan wel weer vet!quote:Op zondag 26 september 2010 03:53 schreef twiFight het volgende:
Die auto's doen me denken aan de Scion. Ook al zo'n broodtrommel. Vooral populair in de USA geloof ik.
[ afbeelding ]
Ik zou inderdaad geen Civic nemen, 99% van die civics zijn afgetrapt.. zijn nogal populair onder het jongere volk...quote:Op zondag 26 september 2010 19:58 schreef The6thgate het volgende:
Pff wat gaat deze reeks hard![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar een auto (wordt mijn 2e, die de startersbak vervangt). Vorige week naar een Honda Civic gekeken, zat toch meer roest aan dan ik dacht en toen ie ook nog naar rechts trok + een bijgeluid had in een bocht ben ik maar weer naar huis gegaan
Deze week kijken naar een Peugeot 306 die er op de foto's iig erg netjes uit ziet. Als ie ook goed rijdt heb ik 'm eind van de week in bezit
Ja dacht dat die Civic wel mee viel, maar bleek in het echt toch tegen te vallen.quote:Op zondag 26 september 2010 20:08 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad geen Civic nemen, 99% van die civics zijn afgetrapt.. zijn nogal populair onder het jongere volk...
306 uit welk jaar?
Er zijn een aantal auto's waarmee je indd moet oppassenquote:Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ja dacht dat die Civic wel mee viel, maar bleek in het echt toch tegen te vallen.
Deze 306 is uit 1996. Heeft 187.500 gelopen, maar is als het goed is wel aantoonbaar onderhouden. Gaat om deze advertentie.
Als ie er motorisch ook ok uit ziet en een beetje fatsoenlijk rijdt neem ik aan dat ik er nog wel een tijdje mee vooruit moet kunnen. Rij niet meer dan 15k per jaar namelijk.
Heeft iemand nog tips waar specifiek op te letten bij dit type?
Vind deze kleur juist wel prima, hoef niet echt opvallende auto. Ben ook heel benieuwd, vooral nog naar de onderhoudshistorie + rijgedrag... zo irritant dat je dan nog een paar dagen moet wachtenquote:Op maandag 27 september 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Er zijn een aantal auto's waarmee je indd moet oppassen
VW Golf/Polo hebben zeker met de jaartallen van '96-'98 een torenhoge km stand. En met Civic's is vaak niet erg vriendelijk omgegaan. Deze 306 ziet er trouwens nog aardig uit. En al doe je er maar een jaartje/2 jaar mee. De kleur is niet zo mijn ding, maar daar heb je niks in te zeggen als je voor 2dehands gaat. Als de auto verder perfect is, dan moet de kleur wel heel afschuwelijk zijn wil je daarvoor nee zeggen
Ben benieuwd of het 'm gaat worden!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Purdey het volgende:
Edit: Wat ik helemaal vergeet, toen m'n ruiten besloegen wist ik totaal niet wat ik moest doen, uiteindelijk de ramen geopend en toen kwam het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |