Eens kijken of ik daar nog een verloopstukje voor kan vinden.
 Eens kijken of ik daar nog een verloopstukje voor kan vinden. 

Hahahahaquote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef Catch_me het volgende:
Ik kon vandaag eindelijk mijn Mr Jummy ophalen, vanaf nu rij ik nooit meer alleen
[ link | afbeelding ]

Hij moet 'm ook in z'n auto doen
 Hij moet 'm ook in z'n auto doen   Bedankt voor de tip Catch!
  Bedankt voor de tip Catch!   

Ik heb voor het eerst een alternatieve route Rotterdam-Breda gebruikt gister. Bij Dordrecht was één van de twee tunnelbuizen dicht. Daar ga ik dus niet aansluitenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een vreselijke drukte vanavond op de weg zeg.
 .
. .
.

Lekker he? Om dan zo door te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Zat om half 05:30 in de auto, was om 6 uur op mn bestemming waar als ik om 6 uur vetrek pas om 7 ben.
half uurtje maakt zoveel verschil! En lekker doorrijden
Heb zelfs de nachtprogrammering van 538 nog gehoord haha
 . Ik ga meestal om half 7 weg, dan rij ik het ook in een uurtje. Anders wordt het al snel een half uur tot een uur langer...
. Ik ga meestal om half 7 weg, dan rij ik het ook in een uurtje. Anders wordt het al snel een half uur tot een uur langer...

.
.

Zelfde als hier dus, alleen dan nooit filequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef monsterd. het volgende:
Ik vertrek om 08:45 en dan ben ik er om 08:50, mocht er een beetje file op de weg staan dan ben ik er om 08:55

Nouja, ik zou wel kunnen fietsen, maar dat is hier in Warschau niet zo veilig als in NLquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfde als hier dus, alleen dan nooit file
Ja, ik zou net zo goed op de fiets kunnen gaan
 . Ik zou kunnen lopen, maar dan doe ik er 20 minuten over en daar heb ik ook niet zoveel zin in als het koud is en het regent etc.
. Ik zou kunnen lopen, maar dan doe ik er 20 minuten over en daar heb ik ook niet zoveel zin in als het koud is en het regent etc.   

Dat is op de terugweg naar Utrecht echt veel te druk
 Dat is op de terugweg naar Utrecht echt veel te druk

haha ja inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Lekker he? Om dan zo door te kunnen rijden. Ik ga meestal om half 7 weg, dan rij ik het ook in een uurtje. Anders wordt het al snel een half uur tot een uur langer...

ligt eraan hoelaat... overdag zal er niks aan de hand zijn.. 's nachts wss wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
Weet er iemand of er morgen wegwerkzaamheden zijn op de A20? A16?
Traject Rotterdam Alexander-Rotterdam Airport?
Ik ga voor het eerst de snelweg op, en ik heb geen zin in file

Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat... overdag zal er niks aan de hand zijn.. 's nachts wss wel.
en zaterdag ochtend misschien langzaam rijdend verkeer..
File is zonde de van je tijd ja.. maar verder.. maakt het wat uit?

Aldus http://vananaarbeter.nl/quote:# A20, Terbregseplein: Wegwerkzaamheden
Waar: A20 Gouda-Hoek van Holland, Terbregseplein
Wanneer: 2 oktober 2010 om 21:00 uur t/m 4 oktober 2010 om 10:00 uur
Hinder categorie: Matige hinder
Welke hinder: Afgesloten

Je bent geweldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Aldus http://vananaarbeter.nl/
Verder niks, dus heb je nergens last van

Da bomb.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef Catch_me het volgende:
Ik kon vandaag eindelijk mijn Mr Jummy ophalen, vanaf nu rij ik nooit meer alleen
[ link | afbeelding ]

Ze hebben op de vaste telefoon gebeld, dus ik hoorde de voicemail pas toen de garage al dicht was
 Ze hebben op de vaste telefoon gebeld, dus ik hoorde de voicemail pas toen de garage al dicht was  . Hopelijk kunnen ze hem morgenochtend nog brengen, anders weet ik niet hoe ik bij de garage kom.
 . Hopelijk kunnen ze hem morgenochtend nog brengen, anders weet ik niet hoe ik bij de garage kom.

Iemand jou daarheen laten brengen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Kak, de auto is klaar maar ik kan hem maandag pas ophalenZe hebben op de vaste telefoon gebeld, dus ik hoorde de voicemail pas toen de garage al dicht was
. Hopelijk kunnen ze hem morgenochtend nog brengen, anders weet ik niet hoe ik bij de garage kom.

Maar wiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iemand jou daarheen laten brengen?
 M'n zus en zwager zijn de hele dag weg, m'n broer woont in een ander dorp, een vriendin zit met twee kinderen, andere vrienden wonen ook in ander dorp. Blijft m'n opa over, maar die durft niet meer te rijden geloof ik.
 M'n zus en zwager zijn de hele dag weg, m'n broer woont in een ander dorp, een vriendin zit met twee kinderen, andere vrienden wonen ook in ander dorp. Blijft m'n opa over, maar die durft niet meer te rijden geloof ik. 

Of je vraagt de buurman/vrouw.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wieM'n zus en zwager zijn de hele dag weg, m'n broer woont in een ander dorp, een vriendin zit met twee kinderen, andere vrienden wonen ook in ander dorp. Blijft m'n opa over, maar die durft niet meer te rijden geloof ik.
Misschien kunnen ze hem brengen, of een eind lopen vanaf de bushalte.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |