SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat ik nu in een loods zit. Daar lopen heel wat mensen rond die erg veel meer weten dan ik. Het voordeel is ook nog eens dat je allerlei gereedschappen kan lenen. Dingen als zo´n takel, lasapparaat, compressor bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kzou wel bij huis een ietwat oversized garage willen hebben.. Dan zou er al wel een opknappertje rondhangen
Lasapparaat en compressor staan hier in de schuurquote:Op maandag 20 september 2010 17:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu in een loods zit. Daar lopen heel wat mensen rond die erg veel meer weten dan ik. Het voordeel is ook nog eens dat je allerlei gereedschappen kan lenen. Dingen als zo´n takel, lasapparaat, compressor bijvoorbeeld. Dat schaf je ook niet allemaal tegelijk aan
Das netjes! Als je het lassen een beetje door hebt is het wel te doen, maar duurde bij mij wel even hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lasapparaat en compressor staan hier in de schuur.. Alleen of het voldoet ervoor is de vraag
.. En ik kan niet met een lasapparaat overweg. Dat en het gebrek aan ruimte zijn mijn voornaamste redenen om nog geen echt project te hebben.
In welke buurt zoek je wat?quote:Op maandag 20 september 2010 17:43 schreef Experte het volgende:
wat is eigenlijk de goedkoospte rijschool van Nederland? en bij welke kun je met een voordelig abonnementje lessen?
Thnxquote:
Heb een vader met 30 jaar laservaring maar wil niet afhankelijk van hem zijn er voorquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Das netjes! Als je het lassen een beetje door hebt is het wel te doen, maar duurde bij mij wel even hoor!
Groningenquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Das netjes! Als je het lassen een beetje door hebt is het wel te doen, maar duurde bij mij wel even hoor!
[..]
In welke buurt zoek je wat?
[..]
Thnx
Verkapte tvpquote:
En nu ga ik zeggen dat een tvp niet meer mag en foei en zo en nu staat dit topic ineens wél in mijn actieve topics!quote:Op maandag 20 september 2010 18:44 schreef Purdey het volgende:
En hier ook een TVP, niet eens verkapt
Foei foei foei!quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
En nu ga ik zeggen dat een tvp niet meer mag en foei en zo en nu staat dit topic ineens wél in mijn actieve topics!
Heb em nog nooit gebruikt dus geen idee.quote:Op maandag 20 september 2010 19:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Foei foei foei!
Die verfuckete 'Volg topic' knop werkt gewoon niet![]()
Dat riekt naar pesten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hello! *toeter*
Iemand vond het vandaag leuk om te stoppen voor een stoplicht dat groen werd en wegrijden opt moment dat 'ie rood werd. Fijn
Nee ik weet begod niet wie 't was! Kijk als het nou iemand was die ik ken kon ik er nog een beetje om lachen maar dit ging nergens overquote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat riekt naar pesten.
Akkefietje met die gast gehad voor die tijd?
Ja, met 14 gaat die titel natuurlijk helemaal niet meer opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |