laat mij lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 17:19 schreef neen het volgende:
Knap hoor, zo'n fipo, gefeliciteerd!
Maar goed, ik ben weer thuis en er komt toch een inkakmoment! Oei! Nou ja koffie dan maar.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
sigme, je mag je fiets alleen buiten de spits meenemen in de trein!
Dagkaart fiets
Buiten de spits kunt u uw fiets onder bepaalde voorwaarden meenemen in de trein.
Een Dagkaart fiets kost ¤ 6, ongeacht het aantal te reizen kilometers.
U koopt daarvoor bij de kaartautomaat een Dagkaart fiets.
(Opvouwbare) tandems, ligfietsen of gedemonteerde racefietsen mag u ook meenemen met een Dagkaart fiets.
Geldigheid
Dagkaart fiets: als u uw fiets wilt meenemen in de trein, houdt u er dan rekening mee dat dit alleen buiten de spits op werkdagen kan (spitsuren: 06.30 - 09.00 uur en 16.30 - 18.00 uur).
Ja opzouten met die onhandige karrenquote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef Swietje het volgende:
Fietsen in de trein zijn irritant.![]()
Maar dat denken die mensen met fiets vast ook van die rolstoelen.
Geintje toch? (Moe en loop al 3 weken te kutten met mn keel. Zit steeds dicht, stem kwijt geweest, dikke lymfeklieren en nu nog steeds moeite met slikken).quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pfeiffer? Hoor ik de laatste tijd veel (twee collega's, man-van-andere-collega). Als je ook last heb van keelpijn enzo, zou dat kunnen kloppen.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef sigme het volgende:
[..]Dankjewel!
Ben je thuis inmiddels?
Nee, heb om 11:40 afspraak bij de neuroloog die me gaat vertellen wat er te zien is op de scan die afgelopen maandag is gemaakt. En hoe verder. En dan moet ik 2 dingen even voor mezelf echt niet vergeten te vragen:quote:En hoe gaat dat morgen eigenlijk; heb je een afspraak met iemand die alle uitslagen met je doorneemt of moet je de boel bijeensprokkelen en dan maar conclusies bedenken?
Ja, want als ik k*-nieuws krijg, ben ik niet meer in staat om een zinnige vraag te formuleren denk ik.quote:En gaat Duvel met je mee?
Quote before the editquote:
*vioolspel*quote:
Memorecordertje of kladblok meenemen? Om het antwoord op je zinnige vragen te helpen onthouden. (Ben zelf meerdere keren met mensen meegeweest om specifieke vragen te stellen en antwoorden te onthouden en wat ik als buitenstaander van een arts hoorde, was heel vaak wat anders dan wat er bij de mensen zelf bleef hangen. Dan is het heel fijn om nog te weten hoe de arts het heeft geformuleerd.)quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Nee, heb om 11:40 afspraak bij de neuroloog die me gaat vertellen wat er te zien is op de scan die afgelopen maandag is gemaakt. En hoe verder. En dan moet ik 2 dingen even voor mezelf echt niet vergeten te vragen:
- Niet sporten is not an option, want dan kan ik binnen de kortste keren niet meer voor- of achteruit door de Ehler-Danlos. Dus ik moet kunnen sporten. Ik heb al een aangepaste levensstijl, nog meer aanpassingen gaat gewoon niet werken.
- Leuk die vernauwing in mn hals, maar hoe is het in de rest van het lijf?![]()
[..]
Ja, want als ik k*-nieuws krijg, ben ik niet meer in staat om een zinnige vraag te formuleren denk ik.
Ik doe me besd.quote:Op maandag 20 september 2010 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*vioolspel*
Ik zal hem maar laten staan dan he! Haudt eauk moedt, XMert!
Ja, zat zelf ook al te denken om een aantekeningending mee te nemenquote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Memorecordertje of kladblok meenemen? Om het antwoord op je zinnige vragen te helpen onthouden. (Ben zelf meerdere keren met mensen meegeweest om specifieke vragen te stellen en antwoorden te onthouden en wat ik als buitenstaander van een arts hoorde, was heel vaak wat anders dan wat er bij de mensen zelf bleef hangen. Dan is het heel fijn om nog te weten hoe de arts het heeft geformuleerd.)
Vakantie, toch? Ofzo?quote:Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
@phaidra: ik lees niet genoeg bij om te merken dat er uberhaupt iemand mist... zie steeds flarden van topicsmaar fijn dat je er weer bent. waar was je? i-net stuk?
Beide, denk ik.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel veel succes morgen XM..
j.t, de pest is nou juist dat ze níet oud en wijs genoeg zijn om zelf de verantwoordelijkheid te nemen van een slecht gemaakte toets - hun prefrontale cortex is nog onderontwikkeld. En die zorgt nou juist voor het houden van overzicht, het maken van keuzes, het in kunnen zien van gevolgen van die keuzes, prioriteiten stellen en plannen. Lees Puberbrein binnenstebuiten maar eens.
Hoe dan ook, veel succes ermee Vik. Is de toets slecht gemaakt op vakinhoudelijke kennis of ligt het probleem eerder bij slechte studievaardigheden (vragen niet goed lezen en zo)?
Dat dus!quote:Vik: balen is datHoudt moet, volgens mij ben je hier best goed in, ondanks dat het niet leuk is
![]()
Vakantie idd!! Halverwege de laatste pagina van het vorige topic heb ik gepost dat ik weer thuis was enzo en niemand die daar op had gereageerd. Maar het was een grapje hoor, ik weet ondertussen wel dat het hier zo snel kan gaan dat dingen gemist wordenquote:Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
@phaidra: ik lees niet genoeg bij om te merken dat er uberhaupt iemand mist... zie steeds flarden van topicsmaar fijn dat je er weer bent. waar was je? i-net stuk?
Je was naar de Ardennen toch? Wat heb je gedaan? Veel zonnebaden zal er wel niet bijgeweest zijn, musea bezocht?quote:Op maandag 20 september 2010 18:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vakantie idd!! Halverwege de laatste pagina van het vorige topic heb ik gepost dat ik weer thuis was enzo en niemand die daar op had gereageerd. Maar het was een grapje hoor, ik weet ondertussen wel dat het hier zo snel kan gaan dat dingen gemist worden.
Ik zag ook nog dat ik een aantal foto-momenten heb gemist, jammer!
En jij dan? Morgen weer naar 't werk ondanks dat je niet beter bent?quote:Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef ihatefastcars het volgende:
En heel veel succes voor XM morgen: will be thinking good thoughts!!
Nou ja, je hoeft het natuurlijk niet te hebben. Maar die dingen die je opnoemt, behoren wel tot de symptomen van pfeiffer (zie spoiler).quote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Geintje toch? (Moe en loop al 3 weken te kutten met mn keel. Zit steeds dicht, stem kwijt geweest, dikke lymfeklieren en nu nog steeds moeite met slikken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk. En mocht je je toch zorgen maken, dan is het erg simpel te testen bij de huisarts![]()
Ja, Ardennen! We hebben veel gewandeld, het weer viel ontzettend mee! We hebben uiteindelijk 1 ochtend en 1 middag regen gehad, verder prima wandelweer. Zelfs nog 2 dagen buiten in het zonnetje kunnen zitten. Verder een dagje gewinkeld in Luik, best een leuke stad! En lekker gegeten en veel chocola gekochtquote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Je was naar de Ardennen toch? Wat heb je gedaan? Veel zonnebaden zal er wel niet bijgeweest zijn, musea bezocht?
Volgende keer de vraag stellen: omschrijf de band tussen moeder en zoon, noem minstens 5 punten (of in 5 zinnen). Dan moeten ze wel.quote:Op maandag 20 september 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
En dan krijg je op een vraag als "omschrijf de band tussen moeder en zoon" een reactie als: "Die band is goed." Ik vind het zo jammer: ik steek er zoveel energie in en ik zie er zo weinig van terug, in de vorm van goede resultaten. Maar morgen spreek ik hun mentor en dan gaan we het erover hebben. Goed mogelijk dat ze naar de huiswerkklas en/of op bijles moeten.
Yay en yay! Waren je arbeidsvoorwaarden naar wens?quote:Op maandag 20 september 2010 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Heb getekend!
En mn vriendje heeft broccoli gemaakt
Als je marge vrij smal is, kan je beter wat langzamer afvallen dan te weinig eten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Siral het volgende:
Ik had voor de grap net eens mijn BMR berekend.
En die is 1373kcal, mijn onderhoud is 1888kcal. Nu had ik ergens gelezen dat als je wilt afvallen je 500 kcal onder je onderhoud moet gaan zitten, en dan ongeveer een halve kilo per week af valt.
Maar is dat niet erg veel? 500 kcal minder? Dan zit ik inprincipe op alleen mijn onderhoud.
1) eet geen troep. Zonde van je lijf.quote:Lijstje:
O : 2 volkoren boterhammen (halve plak 40+ kaas, 1 plakje kipfilet), 1 glas optimel
L: 1 volkoren boterham met pindakaas, 1 kruidkoek, 1 glas sinaasappelsap
T: handje bakkers pepernoten
T: 1 appel, 1 peer (klein gesneden, met wat krentjes erdoorheen)
D: kleine schnitsel, met 1 kleine schep gebakken aardappeltjes (vind die dingen namelijk niet te vreten) en 2 flinke scheppen gestoomde broccoli.
T: Zit flink in de stress dus zal straks mezelf wel weer moeten inhouden om geen chocolade of snoep te gaan (vr)eten.........
Arbeidsvoorwaarden prima! Salaris wel iets minder riant dan elders, maar daar staan goede arbeidstijden tegenover. Ik vind het een mooi beginquote:Op maandag 20 september 2010 19:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay en yay! Waren je arbeidsvoorwaarden naar wens?
Ja precies, ik hoef ook niet als een gek af te vallen, wil gewoon een paar kilo kwijt, en meer beweging toepassen gaat niet lukken, ik fitness op dit moment al 3x per week een uur of anderhalf uur.quote:Op maandag 20 september 2010 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je marge vrij smal is, kan je beter wat langzamer afvallen dan te weinig eten.
Nog beter kan je je verbranding omhoog gooien - kan je extra beweging toevoegen?
[..]
1) eet geen troep. Zonde van je lijf.
2) eet geen gebakken aardappeltjes tenzij je dat vreselijk lekker vindt.
3) eet meer broccoli (zie OP)
Welkom! (Of was je hier al langer? Dan heb ik je over 't hoofd gezien of ben ik het vergeten).
Als je zoveel fitnesst zou je marge breder moeten zijnquote:Op maandag 20 september 2010 19:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoef ook niet als een gek af te vallen, wil gewoon een paar kilo kwijt, en meer beweging toepassen gaat niet lukken, ik fitness op dit moment al 3x per week een uur of anderhalf uur.
Kan je de aardappeltjes dan niet overslaan? Of krijg je dan gepreek aan je kop?quote:En wat betreft die gebakken aardappeltjes, ik vind het echt niet te bikkenmaar ik heb niks te zeggen over het eten thuis helaas.
En ik ben er al langerAlleen de topics gaan mij veel te snel
Dus kom zo af en toe ff kijken.
Ja, de vraagstelling kan duidelijker. Als er niet om toelichting gevraagd wordt, waarom zou je dan toelichting geven? Ook vind ik dat bepaalde vragen meerdere antwoorden kunnen krijgen, afh. van je argumentatie. Zo zou het verhaal volgens mijn collega een gesloten einde hebben. Iedereen schreef echter op: 'open einde' en beargumenteerde dat ook en ik denk dat ik die vraag idd goed ga rekenen. Dan krijgen ze er nog wat puntjes bijquote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer de vraag stellen: omschrijf de band tussen moeder en zoon, noem minstens 5 punten (of in 5 zinnen). Dan moeten ze wel.
Als ik zie dat een leraar Nederlands tegenwoordig als tip bij een opstel schrijft "volgende keer spellingscontrole gebruiken", vraag ik me af waar we naartoe gaan. Ben blij met docenten NL die wel goed les geven.
enne, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje!quote:Op maandag 20 september 2010 19:39 schreef DarkElf het volgende:
Klein beetje teruggelezen, gefeliciteerd mevr. Puff. XcUZ-me, ik heb niet gevolgd wat er is met je maar t klinkt alsof het serieus is dus sterkte! En Vik, klinkt stressvol, jij ook sterkte.
Nu ga ik weer 3 topics missen tot ik weer eens kom posten
Oh ja en het eten/sporten/gewichtgebeuren gaat goed hier.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en het eten/sporten/gewichtgebeuren gaat goed hier.
Ga volgende week beginnen aan de 10 km trainingen denk ik. Hoewel het voor mij 9-9.5 zal zijn in een uur want dat is mijn tempo.quote:
thanksquote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en welkom Siral!
JT, is je auto verkopen aan een garage geen idee? weet niet of je er snel vanaf moet, maar eventueel kan dat ook.
Ik ging vanmiddag een portemonnee kopen maar de enige die ik mooi vond was 70 euro, dan heb ik geen geld meer om erin te doen
Conleche was cafe au lait aan het drinken laatst. Geheel in tegenspraak met haar ondertitelquote:Op maandag 20 september 2010 19:37 schreef Perruche het volgende:
Puffjefijn!!
voor vik want het lijkt me best lastig.
Een slankie heeft me toegevoegd op Facebook, iemand die net naar La Douce France op vakantie geweest en d'r voornaam begint met een H, maar wie is het?I'm lost!!!
Ik loop soms lang, en de laatste tijd niet veel (eenmaal per week, met moeite). Net ietsjes harder dan jouw tempo, ik schommel gewoonlijk rond de 10km/u, wisselt wat afhankelijk van de mate van onverhardheid. Vandaag 15km met 9,7km/u door heide en bos.quote:Op maandag 20 september 2010 19:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ga volgende week beginnen aan de 10 km trainingen denk ik. Hoewel het voor mij 9-9.5 zal zijn in een uur want dat is mijn tempo.
Jij loopt toch echt veel en lang? Knap hoor
Oh ja dat is net iets harder ja. ik vind dit een prima snelheid, zo hou ik t een tijd vol en daar gaat het om. als ik wilde sprinten deed ik dat welquote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik loop soms lang, en de laatste tijd niet veel (eenmaal per week, met moeite). Net ietsjes harder dan jouw tempo, ik schommel gewoonlijk rond de 10km/u, wisselt wat afhankelijk van de mate van onverhardheid. Vandaag 15km met 9,7km/u door heide en bos.
Waar loop je? Stad, weilanden, bos?
We hadden een huisje gehuurd, heel knus. Ik dacht dat Luik vooral industrie zou zijn, maar er was zowaar een historisch centrum!quote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef sigme het volgende:
Wandelen in de Ardennen, heerlijk. Luik vind ik ook wel een aardige stad, hoewel ik toch jammer vind dat de boel zo is opgeknapt, de afgelopen 15 jaar. Leuk voor de Luikenaars natuurlijk, maar ik vond de afbraakstad ook wel charmant.
Had je een huisje gehuurd of heb je rondgetrokken?
Dat lijkt me inderdaad ook prima, thanksquote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef V1z0R het volgende:
Siral, 75-80% van onderhoud aanhouden gaat beter op!
Stiekem wel, ja. En waarschijnlijk is dat niet verstandig, maar ik ga er meestal vanuit dat the laws of logic niet op mezelf van toepassing zijn: daarom moet Kwak thuisblijven en mag ik gewoon naar m'n werk.quote:Op maandag 20 september 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
En jij dan? Morgen weer naar 't werk ondanks dat je niet beter bent?
Co heb ik alquote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Conleche was cafe au lait aan het drinken laatst. Geheel in tegenspraak met haar ondertitel
Dat zou kunnenquote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
perruche: ik ben even vergeten wie dat isik dacht Anna82
same here...quote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Stiekem wel, ja. En waarschijnlijk is dat niet verstandig, maar ik ga er meestal vanuit dat the laws of logic niet op mezelf van toepassing zijn: daarom moet Kwak thuisblijven en mag ik gewoon naar m'n werk.
Klinkt als een heerlijke vakantie! En WB natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 19:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, Ardennen! We hebben veel gewandeld, het weer viel ontzettend mee! We hebben uiteindelijk 1 ochtend en 1 middag regen gehad, verder prima wandelweer. Zelfs nog 2 dagen buiten in het zonnetje kunnen zitten. Verder een dagje gewinkeld in Luik, best een leuke stad! En lekker gegeten en veel chocola gekocht. De natuur was echt mooi, veel paddenstoelen gezien!
quote:Op maandag 20 september 2010 19:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft het natuurlijk niet te hebben. Maar die dingen die je opnoemt, behoren wel tot de symptomen van pfeiffer (zie spoiler).Ik zou er zo echt nooit op gekomen zijn, ik denk bij Pfeiffer alleen aan dodelijk vermoeid zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk. En mocht je je toch zorgen maken, dan is het erg simpel te testen bij de huisarts
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Puff
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
heb ik jou eigenlijk wel??quote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Co heb ik alhet is iemand anders!
[..]
Dat zou kunnen
Staat jequote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef Swietje het volgende:
Wie heb ik nu weer geaccepteerd als vriendje op fbHerken je niet op je foto's, sorry.
begint jouw naam met een N?quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
m'n kwartet is nog niet compleet
Tsk. Zie je er nog zo tegenop of waren dat bozekoortsdromen?quote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Stiekem wel, ja. En waarschijnlijk is dat niet verstandig, maar ik ga er meestal vanuit dat the laws of logic niet op mezelf van toepassing zijn: daarom moet Kwak thuisblijven en mag ik gewoon naar m'n werk.
Lastig hoor! Tickets halen voor een verrassingsbezoek?quote:Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, op dagen als deze mis ik de Duitser echt heel erg. Het zou zo fijn zijn om nou even te knuffelen en alles te bespreken. Over de telefoon met een een brakke internetverbinding gaat dat toch een stuk lastiger...
Ik heb echt een hekel aan bussen. Ze hebben er in Assen ook een handje van. Is het rustig op de weg en bij de haltes. Komen ze vijf minuten eerder bij een halte aan, rijden ze gewoon door. Sta ik daar prima op tijd een beetje te wachten, komt die bus niet.. Of in het weekend, rijdt de bus van het station naar mijn ouders alleen om .47 en .53.. welke mongool verzint zoiets..quote:
Stoer hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, vloertje ligt ben wel helemaal gaar nuHopelijk is het vloertje morgen droog genoeg om er laminaat over te gooien
Damn!quote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De mensen hebben 3 uur in de bus gezeten ipv 40 minuten. Omg
Klopt!!quote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Conleche was cafe au lait aan het drinken laatst. Geheel in tegenspraak met haar ondertitel
Waar ben je dan?quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat ja.. Omygaga.. Hoe kom ik uit dit oord
Niets blijft onopgemerktquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Klopt!!Heel af en toe doe ik dat. Meestal zwart, though.
Almere! Maar de bussen uit Amsterdam doen en 3-4 uur over, dus de bussen die nu uit Amsterdam gaan en waar ik in zou moeten die stoppen met rijden?quote:
Tot zover het mysteriequote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
perruche: ik ben even vergeten wie dat isik dacht Anna82
Nope, vrees nog steeds het ergste na 't fiasco van vorige week, en heb me ook nog eens amper voor kunnen bereiden. Maar hoop dat de koorts terugkeert en dat ik al ijlende geloof dat ik 't ineens allemaal prima doe.quote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk. Zie je er nog zo tegenop of waren dat bozekoortsdromen?
Dan zou ik lekker daar blijven en morgenochtend gaan. Of moet je heel vroeg ergens zijn? Of kijk je papa lief aan, misschien werkt het.quote:Op maandag 20 september 2010 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Almere! Maar de bussen uit Amsterdam doen en 3-4 uur over, dus de bussen die nu uit Amsterdam gaan en waar ik in zou moeten die stoppen met rijden?
Adem in, adem uit, wat is het ergste dat kan gebeuren?quote:Op maandag 20 september 2010 21:07 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Nope, vrees nog steeds het ergste na 't fiasco van vorige week, en heb me ook nog eens amper voor kunnen bereiden. Maar hoop dat de koorts terugkeert en dat ik al ijlende geloof dat ik 't ineens allemaal prima doe.
Hu. Hoezo doen die er zo lang over.. met de trein is Almere-Amsterdam toch maar 20 minuten?quote:Op maandag 20 september 2010 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Almere! Maar de bussen uit Amsterdam doen en 3-4 uur over, dus de bussen die nu uit Amsterdam gaan en waar ik in zou moeten die stoppen met rijden?
Bus naar centrum of muziekwijk en dan met de trein gaan? Is het snelst als er veel file is denk ik?quote:Op maandag 20 september 2010 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bedankt! En kan inderdaad maar beter (ook in verband met herkenbaarheid, haha) niet uitweiden over al 't gedoe maar waardeer je advies, en je hebt natuurlijk ook nog eens gewoon helemaal gelijk!quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, wat is het ergste dat kan gebeuren?
Niet over uitweiden als je geen zin hebt hoor, succes in elk geval morgen.
Geleikquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Bedankt! En kan inderdaad maar beter (ook in verband met herkenbaarheid, haha) niet uitweiden over al 't gedoe maar waardeer je advies, en je hebt natuurlijk ook nog eens gewoon helemaal gelijk!
Beetje vette vis erbij, voor de blij, en dan komt alles goed. Desnoods doe je echt die riem om je regenjasquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Er mag een witte wijn en een pizza aan mijn afschuwelijke lijstje worden toegevoegd. De knop is echt helemaal de verkeerde kant op gegaan sinds m'n fiets gejat is. Maar kreeg vandaag ein-de-lijk bericht van de verzekering dat het goed gaat komen. En dan weer fietsen én gezond doen.
Ja, het gebrek aan blij zou best wel eens met m'n slechte lijstjes (die ik daarom meestal niet post) te maken kunnen hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje vette vis erbij, voor de blij, en dan komt alles goed.
Zodra ik m'n fiets terug heb: zeker!quote:Desnoods doe je echt die riem om je regenjas.
Zou ik ook wat meer moeten doen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef sigme het volgende:
Meestal heb ik nergens last van, door me zeer actief in herinnering te brengen dat collega's en werk niet werkelijk belangrijk zijn. Geliefden, familie, vrienden, die zijn belangrijk.
Hij komt volgende week donderdag hierheen.....Dus dat is al heel erg fijn! Minder dan 2 weken..maar goed...quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lastig hoor! Tickets halen voor een verrassingsbezoek?
Bij de WE heb ik een erg mooie jas gezien! In de kleur van mn Mo's-wedding-dress
En een tas en schoenen etc en dan wil ik ook nog een nieuw jurkje...Jammer dat het mn maat niet is ewelina, nr 1 en 3 vind ik leuk!
quote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij komt volgende week donderdag hierheen
Ja, daar zit ik wel over te denken. Maar het is ook een soort (misplaatste?) trots, als ik nu al niet een huishouden draaiende kan houden terwijl ik niet eens fulltime werk, hoe moet dat dan als we ooit kindjes zouden krijgen? Het voelt een beetje als falenquote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Merel het volgende:
Phaidra, is dat huishouden niet op te lossen met een, uh, interieurverzorgster? Als je echt zo krap in de tijd zit en tijd aan je zieke mams wilt besteden is dat misschien het geld wel waard?
Ah gewoon doen!! Kan jou het schelen. Later zie je dan wel weer.quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik wel over te denken. Maar het is ook een soort (misplaatste?) trots, als ik nu al niet een huishouden draaiende kan houden terwijl ik niet eens fulltime werk, hoe moet dat dan als we ooit kindjes zouden krijgen? Het voelt een beetje als falen.
En ik heb in mijn tas het mobiele nr. van een goede en betaalbare huishoudelijke hulp. Al een maand of 3.
Maar je hebt soms tijd voor jezelf nodig....toch? En als je nou eerst 1 avond in de week gaat sporten? Dan zit je iig wat lekkerder in je vel en je hebt wat ontspanning. Ik zeg win-winquote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef Phaidra het volgende:
Er was een probleem met treinen naar Almere omdat er een defecte trein in de weg staat. Maar dat is waarschijnlijk wel weer opgelost sinds 18 uur lijkt me. Hoewel, NS...
Ik wil dolgraag weer meer sporten. Maar ik kom er de laatste tijd niet zo toe door blessures, zieke mams en een huishouden dat zichzelf niet doet. Ik kan heel goedkoop sporten op mijn werk, maar dat betekent dat ik (als ik dat 2x in de week zou doen) 2 extra avonden óf heel laat thuis ben (ca. half 8) óf niet thuis eet. En dat wil ik eigenlijk ook niet.
Gewoon doen! Serieus, het is natuurlijk wel een luxeding, maar als je je het kunt permitteren... Je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd dan schoonmaken toch?quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik wel over te denken. Maar het is ook een soort (misplaatste?) trots, als ik nu al niet een huishouden draaiende kan houden terwijl ik niet eens fulltime werk, hoe moet dat dan als we ooit kindjes zouden krijgen? Het voelt een beetje als falen.
En ik heb in mijn tas het mobiele nr. van een goede en betaalbare huishoudelijke hulp. Al een maand of 3.
quote:En ik hoop dat jij binnenkort ook je knop weer vindt... en de blijheid terugkrijgt.
Misplaatste trots! Kindjes zijn niet gelijk aan een zieke moeder met honden.quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had om 8 uur een afspraak, tot 12.. Ik kan mijn papa wel lief aankijken maar die auto staat in dezelfde file..quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker daar blijven en morgenochtend gaan. Of moet je heel vroeg ergens zijn? Of kijk je papa lief aan, misschien werkt het.
Ja, maar die bussen moeten uit Amsterdam komen..quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
Het goede neiuws: richting Almere is 1 rijstrook dicht, richting A'dam staat volgens de ANWB geen file.
http://www.anwb.nl/verkee(...)uatie_amsterdam.html
Dacht dat je er inmiddels in zat, maar no such luck begrijp ik.quote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, maar die bussen moeten uit Amsterdam komen..
Heel geen reiger gezien. ;-)quote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Geleik(d'r zat een vreselijke reiger in mijn post, de ninja-edit was niet snel genoeg zie ik).
Heeeeeeeeeeel vervelend, gedoe op werk. Meestal heb ik nergens last van, door me zeer actief in herinnering te brengen dat collega's en werk niet werkelijk belangrijk zijn. Geliefden, familie, vrienden, die zijn belangrijk. De anderen zijn de hel. Oh nee, de anderen zijn onbelangrijk.
Koop een fast car en drive home for the weekendsquote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel geen reiger gezien. ;-)
En dat vergeet ik dus soms - nu net mijn familie en vrienden achtergelaten voor nieuwe baan, en dat maakt 't allemaal net iets zwaarder, als je alleen maar het gedoe hebt, zeg maar. Maar goed, in principe is 't maar voor een jaartje (mijn mantra these days).
Lekker!quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, de huisvrouw in me is bouillon aan het trekken. Van echte mergpijpen en schenkel. En ik heb sukadelappen geprutteld en stoofperen gekocht.
M'n moeder gaf het altijd aan de hond, die vond het absoluut een delicatesse.quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker!Dat spul wat uit de mergpijp komt als de bouillon klaar is: dat is met peper en zout op een stukje geroosterd brood een delicatesse. Schijnt.
Uhmmmm, hoe moet dat?? En nu heb ik een pakje mini biscuitjes met chocolade opgegeten.quote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef j.t het volgende:
Zo, zo goed als mn powerpoint afgerond voor ouderavond woensdagavond!
Hopelijk is het wat! Mn eerste infoavond!
Ik ga nu relaxen, dat heb ik nog niet gedaan vandaag!
quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, de huisvrouw in me is bouillon aan het trekken. Van echte mergpijpen en schenkel. En ik heb sukadelappen geprutteld en stoofperen gekocht.
Ben je ver weg gaan wonen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel geen reiger gezien. ;-)
En dat vergeet ik dus soms - nu net mijn familie en vrienden achtergelaten voor nieuwe baan, en dat maakt 't allemaal net iets zwaarder, als je alleen maar het gedoe hebt, zeg maar. Maar goed, in principe is 't maar voor een jaartje (mijn mantra these days).
Weg van de PC, boeke erbij, wijntje inschenken, muziekje op, of en filmpje en dan geen boekje natuurlijk, en even chillenquote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef j.t het volgende:
[..]
Uhmmmm, hoe moet dat?? En nu heb ik een pakje mini biscuitjes met chocolade opgegeten.
op dit moment helemaal niet. Ik vind het moeilijk hier een sociaal leven op te bouwen, en ben op de ene of andere manier toe aan iets nieuws, ik ben sinds m'n 16e minstens elke 3 jaar van stad veranderd, en ik zit hier nu al twee jaar. Maar, het zou ook goed voor me zijn om eens ergens wat langer te blijven plakken, zitvlees te kweken, so to say!quote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef Perruche het volgende:
Nynke wat fijn dat de duutser komt! Zie je het wel een beetje zitten om in Zweden te blijven?
[..]
Weg van de PC, boeke erbij, wijntje inschenken, muziekje op, of en filmpje en dan geen boekje natuurlijk, en even chillen
Da's toch gewoon merg?quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker!Dat spul wat uit de mergpijp komt als de bouillon klaar is: dat is met peper en zout op een stukje geroosterd brood een delicatesse. Schijnt.
Hm begrijpelijk. Is het ook niet een beetje "angst" om te settelen? Daar heb ik een beetje last van. Beetje bang om een echt volwassen leven te hebben, met een baan, een huis, een leuke vriendengroep, zo'n leven waar je eigenlijk niet weg van wilt...quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
op dit moment helemaal niet. Ik vind het moeilijk hier een sociaal leven op te bouwen, en ben op de ene of andere manier toe aan iets nieuws, ik ben sinds m'n 16e minstens elke 3 jaar van stad veranderd, en ik zit hier nu al twee jaar. Maar, het zou ook goed voor me zijn om eens ergens wat langer te blijven plakken, zitvlees te kweken, so to say!
Hello? Als je ooit kindjes krijgt, dan leen je de betaalbare huishoudelijke hulp van je ma. Dus.quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij binnenkort ook je knop weer vindt... en de blijheid terugkrijgt.
Ik heb tegen meneer gezegd: kom even bij me zitten, kan ik op je liggen en mag je kriebelen, dan val ik in slaap.quote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef Perruche het volgende:
Nynke wat fijn dat de duutser komt! Zie je het wel een beetje zitten om in Zweden te blijven?
[..]
Weg van de PC, boeke erbij, wijntje inschenken, muziekje op, of en filmpje en dan geen boekje natuurlijk, en even chillen
Nee, wnat dat wil ik eigenlijk wel graag. Maar ik weet niet of ik hier ooit echt heel erg gelukkig ga worden..quote:Op maandag 20 september 2010 22:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm begrijpelijk. Is het ook niet een beetje "angst" om te settelen? Daar heb ik een beetje last van. Beetje bang om een echt volwassen leven te hebben, met een baan, een huis, een leuke vriendengroep, zo'n leven waar je eigenlijk niet weg van wilt...
De huishoudelijke hulp van mijn ma is een kamper van 20 die denkt dat je ramen kan lappen met glassex. No thanks.quote:Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Hello? Als je ooit kindjes krijgt, dan leen je de betaalbare huishoudelijke hulp van je ma. Dus.
Moeilijk lijkt me. Maar er dient zich vast een oplossing aanquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, wnat dat wil ik eigenlijk wel graag. Maar ik weet niet of ik hier ooit echt heel erg gelukkig ga worden..
Aan de andere kant, dit is the place to be, in mijn vakgebied. Lastig dilemma...
Herkenbaar..... ik word meestal chagerijnig VAN die puistenkopquote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Swietje het volgende:
Nou, ik heb een puistenkop en nu ben ik chagrijnig.
Hip hoor, modje!quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Siral het volgende:
Wat doen jullie als je een gigantische vreetbui hebt? Ik heb dat namelijk elke avond de laatste tijd, ik sta vol van de stress en dan ga ik eten als een vuilnisbak. Tenminste, ik bedwing me....maar mijn maag rommelt als een idioooooooooooot.
Oh en vanaf vandaag ben ik mod!
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Herkenbaar..... ik word meestal chagerijnig VAN die puistenkopen depressief.
Ik heb net twee mini brosjes naar binnen gewerkt, gewoon voor de smaak (want ze zijn echt heul klein HAHA echt) Maar ik heb gewoon honger!! Echt erg.. na het avondeten verder niks meer gepakt.quote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hip hoor, modje!
Geen idee. Ik doe er niks tegen want ik heb het niet vaak dus dan geef ik er soms maar aan toe.. dan ben ik na die vreetbui weer een tijdje bestand tegen snaaien..
Gefeli.quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Siral het volgende:
Wat doen jullie als je een gigantische vreetbui hebt? Ik heb dat namelijk elke avond de laatste tijd, ik sta vol van de stress en dan ga ik eten als een vuilnisbak. Tenminste, ik bedwing me....maar mijn maag rommelt als een idioooooooooooot.
Het valt heus wel mee johquote:
Ik denk dat ik het maar negeer anders voel ik me echt in en in slechtquote:Op maandag 20 september 2010 22:34 schreef Swietje het volgende:
Neem een boterham als je echt honger hebt.
Naja zie mijn lijstje blzs terug.quote:Op maandag 20 september 2010 22:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Gefeli.
Vreetbuien? Meestal geef ik eraan toe. Alleen sinds ik minder troep eet, heb ik ook minder vreetbuien.
En als ik halverwege een zak koekjes/zoete zooi/chips ben en me realiseer wat ik naar binnen werk, flikker ik 'em leeg in de kliko.
Relatief ver weg. Zo'n 200 km verderop. Maar (nog?) geen sociaal leven hier en kan hier ook echt niet op mijn werk heen zodra ik een voet buiten de deur zet, helaas!quote:
Heb een huurcontract voor een jaar, dus dat jaar moet 'm eigenlijk wel worden. Maar goed, zijn hier natuurlijk ook vast wel andere banen te krijgen (niet dat ik al vacatures bekeken heb natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop een fast car en drive home for the weekends
't Is maar een jaartje (of korter, als ze in de ***** kunnen zakken).
Klopt, als je gewoon goed eet ga je minder snoepen. Maarja, om 11 uur nog een boterham gaan eten is ook zoiets.quote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef Swietje het volgende:
Honger moet je niet negeren denk ik. Lekkere trek wel. En zo lang ik daar niet aan begin, heb ik er ook minder behoefte aan. Vaak gooi ik het ook halverwege weg of ik verzin 'n excuus waarom ik het wel mag eten
Heb ik ook wel een beetje, dat ik denk dat 't goed voor me zou zijn, maar om de een of andere reden wil 't settelen niet zo lukken. Vind 't allemaal al gauw erg benauwend als ik eenmaal commitments aanga op welk gebied dan ook - wat dan weer wel verklaart waarom ik zo goed in het single zijn ben.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
op dit moment helemaal niet. Ik vind het moeilijk hier een sociaal leven op te bouwen, en ben op de ene of andere manier toe aan iets nieuws, ik ben sinds m'n 16e minstens elke 3 jaar van stad veranderd, en ik zit hier nu al twee jaar. Maar, het zou ook goed voor me zijn om eens ergens wat langer te blijven plakken, zitvlees te kweken, so to say!
nee, moequote:
Hoeveel kcals zijn het? Ik heb daar niet echt kijk op (weet alleen dat er in zoete en vette zooi +/- 500 kcals per 100 gram zit), maatr heb het idee dat het toch wel tegen kan vallen. Er zijn ook eetmeters/sites waar je lijstje kunt invullen en dat je ziet hoe de verhouding tuissen vetten/carbs en eiwit is.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar negeer anders voel ik me echt in en in slecht
[..]
Naja zie mijn lijstje blzs terug.
Opzich heb ik genoeg gegeten vandaag, maar heb serieus honger. Of is dat gewoon iets wat je moet negeren?
Wacht maar tot ze 30 wordt.quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Swietje het volgende:
Ik ken iemand die dat altijd doet en graatmager is dus wie weet is dat de toverformule juist wel
Nou dat zegt niks, mijn moeder eet elke dag chips en koeken (geen grap, ELKE dag) en die word voor geen meter dik. Helaas kan ik dat niet veroorloven...quote:
Hier 2 van die gezinsleden.quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat zegt niks, mijn moeder eet elke dag chips en koeken (geen grap, ELKE dag) en die word voor geen meter dik. Helaas kan ik dat niet veroorloven...
Schildklier? Glutenallergie? Of neemt ze een portie (30 gram) chips en 2 koekjes?quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat zegt niks, mijn moeder eet elke dag chips en koeken (geen grap, ELKE dag) en die word voor geen meter dik. Helaas kan ik dat niet veroorloven...
Die mankeert niks joh.quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Schildklier? Glutenallergie? Of neemt ze een portie (30 gram) chips en 2 koekjes?
Een bak kwark met een beetje muesli, lijnzaad en wat fruit pakken.quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Siral het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In kwark zit vrij veel eiwit en dat vult enorm en geeft lang een verzadigd gevoel dus het helpt goed tegen trek. Ik eet dat iedere avond rond een uur of 10. Lekker de verbranding op gang houden en het voorkomt snektrek.
There is no love sincerer than the love of food.
15kg in 3 maanden? Dat kan je het beste níet doen. Eet gezond, eet veel groente, drink water, sport veel en koop een meetlint ipv een weegschaal. Oh en probeer het niet in 3 maanden te doen, dat kan bijna niet op een gezonde manier.quote:Op maandag 20 september 2010 23:44 schreef electrocrash het volgende:
Ik ben een jongen 17 eigenlijk al 18, en ik wil ong. 15 kg verliezen en dat wil ik in december al bereikt hebben
hoe kan ik dat het beste doen.![]()
Drankjes die goed zijn eten dat goed is? tips?
website links?
GIVE ME HELP or something (to eat) lol.
Hoeveel kun je het beste afvallen dan?quote:Op maandag 20 september 2010 23:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
15kg in 3 maanden? Dat kan je het beste níet doen. Eet gezond, eet veel groente, drink water, sport veel en koop een meetlint ipv een weegschaal. Oh en probeer het niet in 3 maanden te doen, dat kan bijna niet op een gezonde manier.
Je bent jong en man, gaat nog wel goedkomen. Geen zooi eten, ijzer tillen en bewegen. Niet voor december alles kwijt willen zijn, gewoon voor de zomer.quote:Op maandag 20 september 2010 23:44 schreef electrocrash het volgende:
Ik ben een jongen 17 eigenlijk al 18, en ik wil ong. 15 kg verliezen en dat wil ik in december al bereikt hebben
hoe kan ik dat het beste doen.![]()
Drankjes die goed zijn eten dat goed is? tips?
website links?
GIVE ME HELP or something (to eat) lol.
Ja maar ik wil op zn minst wel maatje 90 en dat gaat me lukken met veel water en beweging en zweetquote:Op maandag 20 september 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent jong en man, gaat nog wel goedkomen. Geen zooi eten, ijzer tillen en bewegen. Niet voor december alles kwijt willen zijn, gewoon voor de zomer.
Pond per week en niet te snel ivm loshangend vel.quote:Op maandag 20 september 2010 23:48 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Hoeveel kun je het beste afvallen dan?
Stel je voor
101kg
-15
___
86kg
Met beweging enzo kan dat wel toch?
iK Wil ook een plat buikje hebben.
Augurkje erbij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:21 schreef Swietje het volgende:
Balen Puff!
Hm. Ochtendmisselijkheid
Kan dat niet met de post? Of is het je echte echte papiertje, dan weet ik inderdaad niet of ik dat zou durven ivm kwijtrakenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen naar Zwolle om m'n diploma op te halen. Echt, 1,5 uur heen en 1,5 uur terug voor dat papiertje
.
Nee, want ik moet het daar ondertekenen. Daar gaat m'n vrije dagquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan dat niet met de post? Of is het je echte echte papiertje, dan weet ik inderdaad niet of ik dat zou durven ivm kwijtraken
Ja, about that. (*streng kijkt) Hoeveel weeg je nu en hoe lang ben je en val je nog steeds af?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. 12 kilo afvallen in een jaar en dan hoogst verbaasd zijn dat je winterkleren van vorig jaar niet meer passen..
Zoveelquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. 12 kilo afvallen in een jaar en dan hoogst verbaasd zijn dat je winterkleren van vorig jaar niet meer passen..
als ze me aan zouden nemen had ik dat ook gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:20 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm, Mo, ik wens je echt een andere baan toe, dus geen succes met dit. Ik zou geloof ik liever vakken vullen bij de Appie of schoonmaken, of achter de lopende band staan dan telefonische verkoop. En, belangrijker: volgens mij heb jij hetzelfde.
56 kilo, 1m73, ben constant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, about that. (*streng kijkt) Hoeveel weeg je nu en hoe lang ben je en val je nog steeds af?
Da's te weinig, beeb. Da's een BMI van 18,7. Ik denk dat er op zijn minst 2 kilo bijmoeten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
56 kilo, 1m73, ben constant.
Opsturen doen ze niet aan. Het mijne ligt nog steeds bij de universiteit, ik heb geen zin om er een dag voor uit te trekken om 't op te halenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan dat niet met de post? Of is het je echte echte papiertje, dan weet ik inderdaad niet of ik dat zou durven ivm kwijtraken
Heul niet! Jij hoort ook in het lijstje! Zeg op, wanneerquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
binnenkort propedeuse, maargoedda's alleen voor mij heel bijzonder
Die van mij kwamen ook hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
heb nog geen datum... maar ik vind 't best sneu dat ik wil dat m'n ouders naar m'n P-uitreiking komen..
'heeft 't kind toch nog wat bereikt'!
Je zult ook van die afgestudeerde gasten hebben die op de Hyves van jou kijken en zich afvragen waarom ze nog alleen zijn en niet getrouwd. Iedereen maakt toch gewoon andere keuzes voor zichzelf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook stoppen met het bekijken van de hyves van oud klasgenoten enzo die al lang afgestudeerd zijn met uiteraard 8en gemiddeld en een baan hebben enzo
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, op hyves/facebook/andere openbare profielen lijkt het altijd wel of iedereen belachelijk gelukkig, rijk, succesvol en perfect is. Dus. Sowieso niet teveel van aantrekken
Dat...En mo, volgens mij moet jij eens beginnen met je gelukigheid afmeten aan jezelf, en niet aan de andere mensen om je heen. Wat zij bereikt hebben maakt voor jouw geluk helemaal niets uit!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:14 schreef neen het volgende:
[..]
Je zult ook van die afgestudeerde gasten hebben die op de Hyves van jou kijken en zich afvragen waarom ze nog alleen zijn en niet getrouwd. Iedereen maakt toch gewoon andere keuzes voor zichzelf.
^^quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:42 schreef conleche het volgende:
Op zich is er niks mis met een beetje ambitie, maar je moet niet in de valkuil stappen dat je daar je geluk aan ophangt. Ik hoor zo vaak: als ik eerst maar eens dat of dat heb bereikt, gedaan of whatever, dán zou ik echt gelukkig zijn. En dan vergeten ze te genieten van het nu, van de kleine dingen die een mens gelukkig kan maken: fietsen op de gracht in de eerste lentezon, lopen door verse sneeuw, een onverwacht leuk gesprek met iemand, in bad liggen niksen met een fijn boek, op het dakterras/in de tuin liggen om te kijken naar de sterrenhemel, nou ja, vul maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En zo is het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Wat de rest zegt over geluk: ik heb het al eerder gepost: in de ogen van sommigen anderen heb ik alles wat het hartje begeert, maar dat wil niet zeggen dat mijn hartje dat ook begeert. Geluk en het vervullen van wensen is zo iets persoonlijks. Zelfs iemand die op het oog een perfect leven heeft kan diep ongelukkig zijn.
Oh, voor het verkeerd begrepen wordt, ik ben dus niet ongelukkig![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik schrijf ook over dingen die minder goed aan op hyves en FBheb je een voorbeeldcase van ze gekregen? Of is het een telefonisch sollicitatiegesprek, als in een 'normaal' solli gesprek maar dan over de foon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
5 voorbeeld cases...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je een voorbeeldcase van ze gekregen? Of is het een telefonisch sollicitatiegesprek, als in een 'normaal' solli gesprek maar dan over de foon?
Ikke niet snappenquote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Relatief ver weg. Zo'n 200 km verderop. Maar (nog?) geen sociaal leven hier en kan hier ook echt niet op mijn werk heen zodra ik een voet buiten de deur zet, helaas!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:24 schreef neen het volgende:
Ja gast, gewoon beetje gezonder doen en dan komt het vanzelf wel. Als je heul snel veul afvalt is het er ook weer heul snel bijDaarnaast is het lekker warm in de winter.
Nu nog even een biertje doen met een huisgenoot, lekker hoor. Hmm, ik zou ook nee toch niet.
jij verdient nu een hele grote schop onder je kont. Je wilt werk, wat voor werk dan ook. Liever niet in een callcentrum, maar iets anders is lastig op het moment. Dus hup, ga eens even wat oefenen, niet zo sarcastisch overh et werk en dan heb je een baan op zak. Met baan op zak kun je weer rustig verder kijken en hoef je niet zo te stressen....En vorige week was je nog redelijk positief over dit werk! Hup, je kunt het!quote:
Hier ben ik het ook wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jij verdient nu een hele grote schop onder je kont. Je wilt werk, wat voor werk dan ook. Liever niet in een callcentrum, maar iets anders is lastig op het moment. Dus hup, ga eens even wat oefenen, niet zo sarcastisch overh et werk en dan heb je een baan op zak. Met baan op zak kun je weer rustig verder kijken en hoef je niet zo te stressen....En vorige week was je nog redelijk positief over dit werk! Hup, je kunt het!
Net als al die tentamens van je, ook allemaal gefaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan het nog wel willenmaar ik ga echt gewoon vastlopen (vanuit ethisch oogpunt) zodra ik door moet vragen of 'druk moet zetten'. Dat zit er gewoon niet in... niet dat ik m'n best niet zal doen, want ja, werk, maar ik wéét gewoon dat ik ga falen omdat ik het gewoon niet kan. Is net zoiets als solliciteren naar de functie van hartchirurg ofzo. Ja, leuk dat je 't wilt, maar je kunt 't gewoon niet.
Oh, en de reden dat ik niet met Mr.Mo oefen is omdat hij dat ook gewoon niet kan![]()
[/werk]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als het je zo tegenzit, hou dan de eer aan jezelf en bel dat je het niet doet. Als je geldzorgen harder wegen dan je ethische bezwaren, wat nynke zei.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik WIL dit niet nee.
Ik zit hier nu dingen op te schrijven. Argumenten om mensen te overtuigen een watercooler te nemen. En ik kan er géén bedenken, omdat ik watercoolers en mineraalwater onzin vind en het argument 'we hebben een kraan' helemaal valide vind!
Niet voor 5 werknemers, niet voor een advocatenkantoor, niet voor niemand. En dat water is meestal toch te koud om te drinken, behalve in de zomer, maar het wordt nu winter. En mineraalwater is overrated.
Okidoki. Niet doen dus. Je hebt andere opties, je eet nog geen kattevoer omdat je geld op is.quote:
*image (zie ons eens hip en trendy zijn)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit hier nu dingen op te schrijven. Argumenten om mensen te overtuigen een watercooler te nemen. En ik kan er géén bedenken, omdat ik watercoolers en mineraalwater onzin vind en het argument 'we hebben een kraan' helemaal valide vind!
Niet voor 5 werknemers, niet voor een advocatenkantoor, niet voor niemand. En dat water is meestal toch te koud om te drinken, behalve in de zomer, maar het wordt nu winter. En mineraalwater is overrated.
Truc is dan, om van de negatieve punten die je erin ziet, het tegenovergestelde te nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben ze ook staan en het is 'een stukje beleving': het geeft een luxe gevoel dat je werkgever zo'n ding voor je neerzet en dat je niet ordinair uit de kraan hoeft te tappen. Daarnaast staan ze strategisch opgesteld, bijv. bij het kopieerapparaat: kun je even wat water drinken terwijl je kopieën gemaakt worden. En het kan, net als een koffie-automaat, een plek zijn waar collega's elkaar even treffen voor een gesprekje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Prima dat je er zo over denkt, maar waarom ga je dan in godsnaam die sollicitatie doen? dat slaat toch helemaal nergens op? Het afgelopen uur ben je bovendien van ik vind het niet echt leuk maar het moet maar, naar NO WAY dat ik dit ga doen, gegaan.... ipv je voor te bereiden, wordt de tegenzin alleen maar steeds groter...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
met 'kunnen' bedoel ik dus dat ik dat werk niet over m'n hart verkrijg. Nee is nee, punt. Los van of ik kan 'acteren' of weetikveel hoe je het noemt.
Als mensen al zo'n ding hebben en je kunt het ze goedkoper aanbieden ofzo, prima, maar mensen die zo'n ding niet hebben en zeggen geen interesse te hebben overhalen, no way
Ben het met je eens. En toch is het mogelijk succesvol te verkopen. Je hoeft de mensen toch neits door de strot te drukkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
met 'kunnen' bedoel ik dus dat ik dat werk niet over m'n hart verkrijg. Nee is nee, punt. Los van of ik kan 'acteren' of weetikveel hoe je het noemt.
Als mensen al zo'n ding hebben en je kunt het ze goedkoper aanbieden ofzo, prima, maar mensen die zo'n ding niet hebben en zeggen geen interesse te hebben overhalen, no way
Wat wil je nou horen? Doe het dan gewoon niet? Mensen geven je tips, doe je niets mee, bel dan op dat je het niet wilt doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Maart dat is wél wat je moet gaan doen, want niemand zegt op de vraag of ze een waterkoeler willen: "Ja, goed idee, doet u mij er maar één."quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Als je altijd zo moralistisch bent, knap! Echt waar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga't niet doen. bah.quote:3. Je belt een advocatenkantoor waar vijf advocaten werkzaam zijn. Je krijgt mevr.
mr. Janneke baronesse van Zuijlen Van Nijevelt aan de lijn. Zij is binnen het
kantoor de verantwoordelijk voor de inkoop. Het kantoor heeft nog geen
watercoolers en mevr. Van Zuijlen Van Nijevelt ziet er ook eigenlijk de noodzaak niet
zo van in. Ze geeft aan het erg druk te hebben met een belangrijke rechtszaak.
Probeer haar te overtuigen dat een afspraak slechts een half uur kost en noem de
voordelen van een watercooler voor zowel het bedrijf zelf als voor de cliënten die op
bezoek komen.
Als iemand tegen me zou zeggen dat het een stukje beleving is zou ik de hoorn erop gooienquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook staan en het is 'een stukje beleving': het geeft een luxe gevoel dat je werkgever zo'n ding voor je neerzet en dat je niet ordinair uit de kraan hoeft te tappen. Daarnaast staan ze strategisch opgesteld, bijv. bij het kopieerapparaat: kun je even wat water drinken terwijl je kopieën gemaakt worden. En het kan, net als een koffie-automaat, een plek zijn waar collega's elkaar even treffen voor een gesprekje.
ja, ik kijk er op neer. ik vind 't afgrijselijk, dus ik ga straks vriendelijk bedankenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt et alsof je heel erg neerkijkt op dit soort werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |