quote:
Ik heb hem even geschopt, maar je mag wat mij betreft ook een verse starten.quote:Er is al 3289 dagen niet in dit topic gepost...
nee joh, leuk een OP waarin audiogalaxy genoemd wordt. Wie weet nog wat dat was?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem even geschopt, maar je mag wat mij betreft ook een verse starten.
Welks???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
nee joh, leuk een OP waarin audiogalaxy genoemd wordt. Wie weet nog wat dat was?
quote:Spotify #3: All the music, all the timeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het kwam wat spammerig over als ik er een nieuw topic voor zou aanmaken, dus ik weet verder niet waar ik het anders kwijt moet dan hier.
quote:TT even aangepast, dan is het duidelijk. Het is een veel lichtere insteek dan dat andere topic.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef TripleP het volgende:
Dupstep (de nieuwe hype)
Nergens voor nodig dat topic, er is een allang een Dubstep&Grime topic lopende.
quote:Ja maar haal dan ook die spelvaut eruit. DuPstep??Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef belsen het volgende:
[..]
TT even aangepast, dan is het duidelijk. Het is een veel lichtere insteek dan dat andere topic.
quote:Dat hoort toch zo?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja maar haal dan ook die spelvaut eruit. DuPstep??
quote:John Zorn! deel 4Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Grobbel het volgende:
Kunnen jullie het vierde deel vinden van het John Zorn topic? Deel 3 is al anderhalf jaar dicht (en die staat nog in het B&A overzicht), en nu is er een nieuw topic over de beste man begonnen.
Anders wellicht dit nieuwe topic tot deel 4 bombarderen?
John Zorn
quote:Yep.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:44 schreef Mark het volgende:
Help ik zoek een nummerde clip is in een toilet is gefilmd mag wel dicht
Sure.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie detitel van dit topic Fok! Muziek Trivia deel XXXI veranderen in Fok! Muziek Trivia deel MCXXXI ?
Dank.
Nogmaals, waarom vallen hier gratis mixtapes onder die door artiesten zelf worden vrijgegeven op het internet?quote:Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |