Hoe durf je!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef bierjoost het volgende:
William Schuman (shoester) in de serie Glee.
Geen idee, hoe hij in het echt heet
Oh, sorry bedoel je dat deze vraag gisteren ook is geweest? Heb de vorige delen niet doorgekeken. Ik geef trouwens het punt aan degene die het tweede deel geeft. Zie net in de OP dat ik dat erbij had moeten vermelden.quote:Op maandag 20 september 2010 16:28 schreef Mark het volgende:
Gisteren ook gezien, kan er niets aan toevoegen
Nee, ik bedoelde dat ik het gisteren ook op TV gezien heb. Ik denk eigenlijk niet dat veel mensen zijn echte naam zullen kunnen reproduceren, van mij mag bierjoost het punt hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 16:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh, sorry bedoel je dat deze vraag gisteren ook is geweest? Heb de vorige delen niet doorgekeken. Ik geef trouwens het punt aan degene die het tweede deel geeft. Zie net in de OP dat ik dat erbij had moeten vermelden.
Nou als je dat wil, prima, maar is niet echt een onbekende acteur en zo moeilijk vond ik de vraag niet, zeker in vergelijking met andere vragen die hier soms gesteld worden.quote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het gisteren ook op TV gezien heb. Ik denk eigenlijk niet dat veel mensen zijn echte naam zullen kunnen reproduceren, van mij mag bierjoost het punt hebben.
Zijn filmografie is toch echt beperkt: http://www.imdb.com/name/nm1285162/quote:Op maandag 20 september 2010 16:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou als je dat wil, prima, maar is niet echt een onbekende acteur en zo moeilijk vond ik de vraag niet, zeker in vergelijking met andere vragen die hier soms gesteld worden.
Het antwoord was Matthew Morrison.
PepsiCo - Miamiquote:Op maandag 20 september 2010 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan waag ik een poging:
Coca Cola - Atlanta
Microsoft -Redmond
quote:Op maandag 20 september 2010 16:59 schreef tomtomaat het volgende:
Coca Cola - Atlanta
PepsiCo - Miami
McDonalds - Purchase
Burger King - Oak Brook
Apple - Cupertino
Microsoft -Redmond
Forum Opties | |
---|---|