Vriendelijk advies, ik weet niet of het voor iedere man geldt, maar als je een foto plaatst die net zo vaag is als in je FoBo, zou dat voor mij al een afknapper zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
Damn... ik zit toch sterk te denken om ook eens Knuz of Paiq uit te gaan proberen, maar ik wil voor de verandering eens een andere naam en ik ben te brak om er eentje te bedenkenHoe jammer is dat...
dat geldt niet voor iedere manquote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vriendelijk advies, ik weet niet of het voor iedere man geldt, maar als je een foto plaatst die net zo vaag is als in je FoBo, zou dat voor mij al een afknapper zijn.
Okay, gelukkig dan, maar ik snap dat nooit zo goed. Als je dan toch een foto plaatst, zet er dan 1 neer die duidelijk laat zien wie je bent.quote:
Het geeft een duidelijk idee van hoe ik er ongeveer uit ziequote:Op woensdag 22 september 2010 19:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okay, gelukkig dan, maar ik snap dat nooit zo goed. Als je dan toch een foto plaatst, zet er dan 1 neer die duidelijk laat zien wie je bent.
Dat vind ik just een coole fotoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vriendelijk advies, ik weet niet of het voor iedere man geldt, maar als je een foto plaatst die net zo vaag is als in je FoBo, zou dat voor mij al een afknapper zijn.
touché! 1 point for Miss Spirit82quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het geeft een duidelijk idee van hoe ik er ongeveer uit zieIk hoef niet zo nodig met mn kop heel herkenbaar op internet.
Overigens heb jij niet eens een fobo
Zijn kop staat wel 1000 keer op fok hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het geeft een duidelijk idee van hoe ik er ongeveer uit zieIk hoef niet zo nodig met mn kop heel herkenbaar op internet.
Overigens heb jij niet eens een fobo
Ja idd Lamon heb ik ook een keer gezien op een foto.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef Superlam het volgende:
[..]
Zijn kop staat wel 1000 keer op fok hoor.
Ik had ook een FoBo, tot de pubers van klb TE irritant werden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef Superlam het volgende:
[..]
Zijn kop staat wel 1000 keer op fok hoor.
Dat is toch alleen maar mooi, hartjes van de leuke dames?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef picardmike het volgende:
Rp wil niet echt lukken ben nu iets van 150 keer bekeken maar ik krijg alleen maar hartjes van de leuke dames. Van een mindere heb ik hyves waar ik niks mee kan. En nu heb ik maar 1 of ander dik iemand toegevoegd misschien is die wel lief tegen mij op internet.![]()
Ja door een hartje terug te sturen maar vervolgens hoor je niks meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar mooi, hartjes van de leuke dames?Reageer je daar dan zelf niet op?
Nee, maar dat is niet zo vreemd he, je moet wel een berichtje sturen dan, geen hartje terug.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja door een hartje terug te sturen maar vervolgens hoor je niks meer.
Ik heb het uitgezet, het is geen "Eens kijken of ik populair ben"-wedstrijd, en er komt toch geen ene fuck uit. Alle dates die ik gehad heb kwamen van mezelf uit, niet van die irritante interesseberichtjes van vrouwen die maar blijven sturen naar jan en alleman...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar mooi, hartjes van de leuke dames?Reageer je daar dan zelf niet op?
Oh kun je die uitzetten op RP? Had ik nog niet gezien. Ik heb in mijn profiel gezet dat ik weinig kan met hartjes, ze zijn zo nietszeggend. En toch sturen mannen stug hartjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezet, het is geen "Eens kijken of ik populair ben"-wedstrijd, en er komt toch geen ene fuck uit. Alle dates die ik gehad heb kwamen van mezelf uit, niet van die irritante interesseberichtjes van vrouwen die maar blijven sturen naar jan en alleman...
Betaal je dan niet voor RP?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh kun je die uitzetten op RP? Had ik nog niet gezien. Ik heb in mijn profiel gezet dat ik weinig kan met hartjes, ze zijn zo nietszeggend. En toch sturen mannen stug hartjes.
Yup, die kun je uitzetten, dan kunnen enkel betalende leden je bereiken, of niet betalende leden, die je zelf uit kiest door je mail te geven..haalt wat willekeur weg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh kun je die uitzetten op RP? Had ik nog niet gezien. Ik heb in mijn profiel gezet dat ik weinig kan met hartjes, ze zijn zo nietszeggend. En toch sturen mannen stug hartjes.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Thornado het volgende:
[..]
Bloedgeilesinglechick klinkt wel mooi imho!
Die naam is gewoon te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef Neelix het volgende:
[..]dan zien we haar volgende berichtje ook hier gepost omdat iemand denkt dat het fake is
Ik ga niet meer betalen voor rp, de dames reageren toch niet uit zichzelf en dat kan je aan dat hartje al zien. Van alle dames die ik op msn gesproken heb moest ik altijd zelf het iniatief nemen en op een gegeven moment is het nog allemaal je eigen schuld ook. Want ik laat die meiden niet maanden in mijn contactenlijst modderen tot ze een keer wat zeggen en alles allang weer vergeten is.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet zo vreemd he, je moet wel een berichtje sturen dan, geen hartje terug.
Hartje + hartje = geen hartje
Hartje + berichtje = result!
Heb je paiq al geprobeerd dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Thornado het volgende:
Ik weet het niet met Relatieplanet...misschien word ik gewoon te moe van al die profielen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ga niet meer betalen voor rp, de dames reageren toch niet uit zichzelf en dat kan je aan dat hartje al zien. Van alle dames die ik op msn gesproken heb moest ik altijd zelf het iniatief nemen en op een gegeven moment is het nog allemaal je eigen schuld ook. Want ik laat die meiden niet maanden in mijn contactenlijst modderen tot ze een keer wat zeggen en alles allang weer vergeten is.
Niet helemaal waar, alleen niet de `dames` waar je op zit te wachten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gast, wachten op initiatief van dames dan kan je wachten tot je een ons weegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |