quote:Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef DestroyerPiet het volgende:
denk "stik erin" en het gewoon zo laten.
Mailtje er achteraan kan geen kwaad toch? Niet geschoten altijd mis.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef DestroyerPiet het volgende:
Ik had via Relatieplanet een leuk mail contact met iemand. end at waren best lange mails deed er ongeveer een uur over om ze te typen.
Maar naar 3 weken mailen over en weer had ik via de mail voorgesteld om iets af te spreken. Maar daarna heb ik niets meer van haar gehoord 1,5 week al niet.
en nu ben ik aan het twijfelen ofdat ik er nog een mailtje achteraan moet sturen ofdat ik moet denken "stik erin" en het gewoon zo moet laten. Wat vinden jullie?
Inderdaad, gewoon aangeven wat je er bij voelt en een mailtje sturen Piet. Dus iets als "ik heb het gevoel dat het aardig klikt en ben benieuwd of dat in het echt ook zo is. Misschien vind je het wat eng om af te spreken, nou - ik ook. Kun je in ieder geval iets van je laten horen en mij laten weten wat je er van vind?". Nou ja, verzin maar wat.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mailtje er achteraan kan geen kwaad toch? Niet geschoten altijd mis.
But don't get your hopes up.
Dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:09 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik wou het eigenlijk meer over de technologie boeg gooien.
iets van "ik heb je anderhalve week een mailtje gestuurd en nog niets gehoord en daarom vroeg ik me af dat ofdat je hem ontvangen hebt mijn email doet de laaste tijd wel meer rare dingen"
Gezocht: kettingrooksterquote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo, m'n profiel op Knuz maar ff aangepast. Krijg alleen maar reacties van rokende vrouwen![]()
in je profiel neergezet dat je zelf rokend bent misschien?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo, m'n profiel op Knuz maar ff aangepast. Krijg alleen maar reacties van rokende vrouwen![]()
helaas het is niet meer nodig krijg net een mailtje terug dat ze iemand anders heeft gevonden waarmee het goed klikt.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef DestroyerPiet het volgende:
nee we mailde gewoon via de mail want zij had een gratis account. maar ik ga er vanavond denk ik maar een mailtje heen sturen. niet geschoten is altijd mis!
In ieder geval is ze dan wel zo netjes om zo'n mailtje te sturenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:56 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
helaas het is niet meer nodig krijg net een mailtje terug dat ze iemand anders heeft gevonden waarmee het goed klikt.
jammer maar goed niet getreurd vanavond maar weer eens wat berichjes op Relatieplanet gaan versturen
jammer, maar wel netjes dat er iig een reactie is gekomenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:56 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
helaas het is niet meer nodig krijg net een mailtje terug dat ze iemand anders heeft gevonden waarmee het goed klikt.
jammer maar goed niet getreurd vanavond maar weer eens wat berichjes op Relatieplanet gaan versturen
Overigens, wat ingekort, de smskosten staan heeeeeel ver onderaan zodat je er meestal overheen leest.quote:Heey Godshand!
Fijn dat je zo snel gereageerd hebt op me advertentie.. Wie weet ben jij wel diegene die ik zoek en ik voor jou, die jij zoekt?!
Ik zou het dan ook heel erg fijn vinden om wat meer te weten te komen over jou, net als dat dat ondersom is denk ik?
Het is al even geleden dat ik zo,n mail over mezelf naar iemand heb moeten schrijven, ben dan ook wat zenuwachtig dus vergeef me als het wat sukkelig over komt hoor haha, maar doe mijn best!!
Mijn echte naam is Wendy, Sommige mensen gebruiken schuilnamen op een datingsite maar dat heb ik dus voor alle duidelijkheid, niet gedaan.. Een eigen naam is makkelijker, niet dan? haha
Ik ben 25 jaar, sinds 7 augustus, dus nog niet zo lang en ben van horoscoop dus een leeuw. Ik weet niet of jij interesse hebt in heel dat horoscoopgedoe maar dat is dus iets wat ik wel wekelijks even door kijk in een magazine, de flair bijvoorbeeld.. Maar zal waarschijnlijk wel typisch vrouwelijk zijn he?! hihi
Verder woon ik in Alphen aan den rijn en woon hier ook prima! Woon nu ruim vijf jaar op mezelf en ik moet zeggen dat het me prima bevalt! Een eigen plekje om je je eigen in terug te trekken zo af en toe zonder verantwoording af te leggen…Heerlijk!
In het dagelijkse leven ben ik financieel deskundige van beroep, dus ben ik veel bezig met cijfertjes, maar ik zeg je wel, dat ik op het einde van de dag, geen cijfertjes meer kan zien hoor…!!
Wat doe jij voor werk? Werk jij ook veel met cijfertjes of ben je een persoon dat liever met zijn handen werkt…niet dat ik dat een probleem vind hoor, want vind het best handig om zo een handige harry in huis te hebben dan…hihi!
Mmm…even denken, wat kan ik meer vertellen over mezelf, zodat je niet direct in slaap valt? Misschien mijn hobbies? Ik ben best wel iemand die van de natuur houdt en het dan ook heel leuk vind om een lekkere wandeling te gaan maken in het bos, een spannend boek lees ik ook heel graag en verder houd ik ook wel van koken, dus ik hoop dat jij van lekker eten houdt?
Ja nu heb ik best al wel wat over mezelf verteld, maar nu zou ik het fijn vinden om nog wat meer te weten te komen over jou want dan heb ik er toch ook een beetje een zicht op van wat voor persoon dat jij bent, snap je?
Om verder contact met je te houden, is het een beetje moeilijk want ik had de laptop van me werk, maar dankzij de welbekende crisis hebben we die allemaal terug kunnen brengen en zit ik zonder, waardoor ik dan af en toe bij me zusje eens langs ga om me mailtjes te controleren, maar zij vind het ook niet leuk dat ik daar elke dag zit natuurlijk. Ik heb me dan laten vertellen dat er een box is waarmee je gewoon contact kan hebben via je mobieltje en dat je dan enkel ster Wendy naar 2828 hoeft te sturen om met me in contact te komen. Dus moeilijk kan dat niet zijn, toch?
Ik hoop dan ook snel weer iets van je te horen en zeker dat het je niet afschrikt om op die manier contact te houden, maar het is ook maar een tijdelijke oplossing tot ik zelf weer een computer heb, snap je?
Ik wacht in volle spanning op jouw berichtje.
Knuffie Wendy
¤1,50 per ontvangen bericht, (max.2)¤3/1:1 chat
--------------------------------------------------------------------------------
Subject: FW: Nieuw bericht van Wendy op Relatieplanet.nl
Date: Tue, 21 Sep 2010 13:47:01 +0200
From: xxx@xxx.nl
To: w.ennen@hotmail.com
Hoi,
Bedankt voor je berichtje. Het leek me leuk je te leren kennen dus ik stuur je dit berichtje. Jij woont in Alphen? Wat doe je daar allemaal? Wellicht kan je mij ooit nog iets van Alphen laten zien.
Groetjes
Mannenkomenvanmars aka Godshand
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Relatieplanet Datingcommunity [mailto:postmaster@relatieplanet.nl]
Verzonden: ma 20-9-2010 23:52
Aan: Godshand
Onderwerp: Nieuw bericht van Wendy op Relatieplanet.nl
Beste MannenkomenvanMars,
Je hebt een nieuw bericht ontvangen van Wendy (NL80303736).
Log in op de site om het bericht te lezen.
Succes en veel plezier bij het vinden van een leuk contact!
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
http://www.relatieplanet.nl/
Je ontvangt dit bericht omdat je ingeschreven staat bij Relatieplanet.
veel plezier over 3kwartier! en de rest van de avond natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Godshand het volgende:
En weer een berichtje van een paysite dame (of er zit een man achter).
Ik plaats het hele bericht express, kreeg ik in mn mail, zodat jullie snappen dat je hier niet moet intrappen. Dus PicardMike, let ff op
[..]
Overigens, wat ingekort, de smskosten staan heeeeeel ver onderaan zodat je er meestal overheen leest.
Ik heb teruggemaild dat een meid met ballen haar 06 geeft en niet dit soort geldklopperij. En dat ik niet gek ben. Jullie hoop ik ook niet, en een gewaarschuwd man telt voor 2.
Mocht zij wel echt zijn, dan is zij ook niet goed snik. Big fail iig..
Succes, over 3 kwartier heb ik wel een echte RP date
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
Damn... ik zit toch sterk te denken om ook eens Knuz of Paiq uit te gaan proberen, maar ik wil voor de verandering eens een andere naam en ik ben te brak om er eentje te bedenkenHoe jammer is dat...
82spirit een optie?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
Damn... ik zit toch sterk te denken om ook eens Knuz of Paiq uit te gaan proberen, maar ik wil voor de verandering eens een andere naam en ik ben te brak om er eentje te bedenkenHoe jammer is dat...
Bloedgeilesinglechick klinkt wel mooi imho!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |