Als je dat allebei leuk vindt, dan is dat prima toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef brunette82 het volgende:
is het raar, als je als 1e date gaat badmintonnen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef brunette82 het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef brunette82 het volgende:
Het is origineel! En loopt niet het risico under,- of overdressed te zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef brunette82 het volgende:
Tijd om buiten Grunn te kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
me = @ RP. t aantal kandidaten in Grunn is iig beperkt tot 1.....en die houdt van veel reizen. ik niet
duh ;-)quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tijd om buiten Grunn te kijken.
Ik heb een emailadres bemachtigd vanavond.
Fquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Thornado het volgende:
Ik heb Relatieplanet wel even gehad. Eens kijken of ik op andere manieren kan daten
Nice! Way to go!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een emailadres bemachtigd vanavond.
je gaat IRL dames (of heren) aanspreken??? doe niet zo eng! brrrrrquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat ik het Fok!daten even oversla om wat redenen
Eigenlijk ben ik dat wel van plan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je gaat IRL dames aanspreken??? doe niet zo eng! brrrrr
ze zou eigenlijk een compleet uitgewerkt plan bij Danny neer moeten leggen....quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Natalie is helemaal niet enthousiast over Fok! dating hoor, lijkt alleen maar zo
jij gaat met hangende pootjes terugkomen.....nee hoor! succes man! you can do it! her ergste dat je kan overkomen is dat ze niet wil.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef Thornado het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dat wel van plan.
Idd, alleen even het moment bepalen...en dan zie ik het welquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat met hangende pootjes terugkomen.....nee hoor! succes man! you can do it! her ergste dat je kan overkomen is dat ze niet wil.
Ik zat vrijdag bijna pal naast haar in de kroeg aan de bar. Ik had al te veel bier op om haar serieus aan te sprekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
dat moment bepalen....dat lijkt me het lastigste.....
oh, ik dacht dat je wildvreemde vrouwen ging aanspreken! maar je hebt al iemand op het oog. komt vast goed joh! biedt haar wat te drinken aan ofzo, je weet waarschijnlijk al wat ze drinkt, dus je kunt ook alvast een colaatje ofzo halen...:)quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag bijna pal naast haar in de kroeg aan de bar. Ik had al te veel bier op om haar serieus aan te spreken
(ze sport wel vaak in de zelfde sportschool als ik. Dus ik kom haar best vaak tegen.:))
Ik heb haar eerst al eens tactisch tijdens het sporten aangesproken. Toen de instructrice wilde beginnen, kregen wij te horen dat wij ons hele gezellige gesprek een andere keer moesten voortzetten...ik zie wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je wildvreemde vrouwen ging aanspreken! maar je hebt al iemand op het oog. komt vast goed joh! biedt haar wat te drinken aan ofzo, je weet waarschijnlijk al wat ze drinkt, dus je kunt ook alvast een colaatje ofzo halen...:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |