Ja C vind ik te jaren 90.quote:
Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag vanochtend bij kleine stukjes teruglezen je medaille![]()
, wat leuk!
Hepatitis Cee. O nee.quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Cee heeft trouwens een brief naar de boer van Boer zoekt vrouw geschreven.!!!!!!!!
Whut??? Echt?quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Cee heeft trouwens een brief naar de boer van Boer zoekt vrouw geschreven.!!!!!!!!
Wat gaafquote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hepatitis Cee. O nee.
Ik geef haar een verdomd goede kans om op tv te komen.
Woon wel in een boerendorp maar ben alles behalve boerin. Al vind ik rode tractors wel erg geil.quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we hier type boerinnen in ons midden?
Die heb ikquote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Woon wel in een boerendorp maar ben alles behalve boerin. Al vind ik rode tractors wel erg geil.
Oeeeh ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom uit een noordelijke provincie maar ik ben ook niet echt een boerin. Al zou ik het leuk vinden om schapen te hebben
Iets met dieren?quote:Op maandag 20 september 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een agrarische opleiding deels gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |