Vorige week dinsdag ging ik naar school. Duurt ongeveer 50 minuten voor je er bent, de bus was er pas na 2 uur.quote:Op maandag 20 september 2010 18:15 schreef -SG- het volgende:
leuk joh, 50 minuten doen over iets waar je normaal 20 minuten over doet
Die bestaan ook alleen maar in de bewoonde wereldquote:Op maandag 20 september 2010 18:17 schreef Renesite het volgende:
Wat ik dus eigenlijk bedoel: FILES WAT ZIJN DAT!!!
Is die verbinding zo slecht?quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag ging ik naar school. Duurt ongeveer 50 minuten voor je er bent, de bus was er pas na 2 uur.
Klaag ik? Nee.quote:Op maandag 20 september 2010 18:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Die bestaan ook alleen maar in de bewoonde wereld
Pff filesquote:Op maandag 20 september 2010 18:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Die bestaan ook alleen maar in de bewoonde wereld
Ik trouwens ook zeldenquote:
Jij woont kats niet in de bewoonde wereld. Je woont immers niet onder Amersfoort.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 20 september 2010 18:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan worden je billen automagisch gepoederd, wanneer je op het zadel zit?
Is wel koud, want dan moet je altijd in je blote reet fietsen, anders krijg je een gepoederde broek.quote:
Bwaap.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is wel koud, want dan moet je altijd in je blote reet fietsen, anders krijg je een gepoederde broek.
Ik mis een knijptoeter.quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bwaap.
Kijk dan hoe vet
[ afbeelding ]
Die is overigens wel vetquote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bwaap.
Kijk dan hoe vet
[ afbeelding ]
Ik zag er een staan in Amsterdam en ik baalde zo erg dat ik geen zaag bij me had.quote:
Wel een grappige auto, maar ik zoek nét iets nieuwers.quote:Op maandag 20 september 2010 18:29 schreef Pinkerton het volgende:
http://link.marktplaats.nl/373676676
Niks voor jou Heimen?
Ja tog.quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge, zo is livalo nog in die topic, zo komt renesite binnenvallen!
Zo'n ding wordt toch binnen 2 seconden gejat joh.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag er een staan in Amsterdam en ik baalde zo erg dat ik geen zaag bij me had.Maaaar er staat er eentje op marktplaats en ik wil een fiets voor mijn verjaardag.
Goed slot aan een paal>succesquote:Op maandag 20 september 2010 18:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zo'n ding wordt toch binnen 2 seconden gejat joh.
335quote:
Tijd geleden dat ik je heb gesproken. Maar ik ga nu lekker trainenquote:
Ik heb wel gehoord dat sleutelen aan 740's een stuk lastiger is dan aan oudere Volvo modellen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel een grappige auto, maar ik zoek nét iets nieuwers.
Okiedokiequote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik je heb gesproken. Maar ik ga nu lekker trainen
's ochtends vroeg bij Hoogkerk immer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
335![]()
Maar er waren files en er was ook een ongeluk gebeurd.
Om de stilte te breken:quote:
Lijkt net ariel x maar dan 10x zo breed.quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het volle vrouwen topic, ik zou ineens bang worden als zij bij me in de kamer stond.
QFT.quote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lijkt net ariel x maar dan 10x zo breed.
[ afbeelding ]
Ik wil geen sex met haar.quote:
Volgens mij overleef je dat nietquote:
Zie bovenstaand plaatjequote:Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij overleef je dat niet
Ja dat jaquote:
Heimen sleutelt toch niet zelfquote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat sleutelen aan 740's een stuk lastiger is dan aan oudere Volvo modellen.
Pft er is echt onmogelijk weinig te makken vrijdag.quote:
Weinig te makken?quote:Op maandag 20 september 2010 20:13 schreef TripleP het volgende:
[..]
Pft er is echt onmogelijk weinig te makken vrijdag.
Mag ik straks zeker voor je opknappenquote:
Ja, op school/stage.quote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag ik straks zeker voor je opknappen..
Niet eens op de oprit bij jou?quote:
Ik spierpijn.quote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik haat wiskunde in het Engels.
Dat was mijn groep 8 anthemquote:
Ja maar.. Why?quote:
quote:
dat is origamiquote:
Livalo was falafel eten en naar de film met d'r huisgenootje, en kwam nog even hoi zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |