Wat stuurde ik?quote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef Hyman het volgende:
Patrick stuurde mij ¤450, dat was echt geweldig!
Ik ben lang niet meer hier geweestquote:
Postalgold reclame mang.quote:Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef Pinkerton het volgende:
Dat zijn toch niet van die kutdingen die je altijd op msn krijgt?
Postalgoldquote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk dat hij een gek is.quote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
PostalgoldIk denk altijd als ik die reclame zie dat die gozer uit het duits gesynchroniseerd is
Dat zoiezoquote:
De mensen die het wel doen vragen eromquote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Pinkerton het volgende:
Volgens mij stuurt ook bijna niemand echt iets op naar dat bedrijf
Losers zijn het ookquote:Op maandag 20 september 2010 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De mensen die het wel doen vragen erom
Whaai that?quote:
Is rene90 jouw broertje?quote:Op maandag 20 september 2010 17:43 schreef livalo het volgende:
Mensen moeten zich leren uitloggen als ze op mijn laptop zitten. Zat pas ook op m'n broertjes account, terwijl ik niet eens wist dat 'ie FOK! kende.
Dòh. Ik doe niet aan vriendjes, ik doe aan klonen.quote:
Omdat jij erin postquote:
Ieh. Bah. Nee.quote:
quote:
nee, je zegt dat hij je vriendje is. Maar ondertussen is het je kloonquote:Op maandag 20 september 2010 17:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Dòh. Ik doe niet aan vriendjes, ik doe aan klonen.
Ik post hier de afgelopen 2 maanden toch weer druk meequote:Op maandag 20 september 2010 17:54 schreef livalo het volgende:
[..]
. Jou heb ik ook al lang niet gezien hierzo!
quote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef livalo het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent toffe Kanovinnie.
Shit, je bent de eerste die me door heeft, eigenlijk bestaat René niet.quote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee, je zegt dat hij je vriendje is. Maar ondertussen is het je kloon
Tja, en ik heb het de afgelopen 2 maanden te druk gehad met vakantie, tentamens, stage, Renéquote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik post hier de afgelopen 2 maanden toch weer druk mee
Nog steeds dezelfde rene als uit nijmegen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Tja, en ik heb het de afgelopen 2 maanden te druk gehad met vakantie, tentamens, stage, Renéen school
.
Nee, ik heb als missie alle René's uit Nederland af te gaan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde rene als uit nijmegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik heb als missie alle René's uit Nederland af te gaan.Nog leuker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang hebben jullie dan wat? meer dan 3/4 jaar al dan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Jij was toch nog bezig met je rijbewijs?quote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef -SG- het volgende:
half uuur over een stuk weg doen waar je normaal in 5 minuten over heen knalt
Jazeker.quote:Op maandag 20 september 2010 18:08 schreef -SG- het volgende:
noor, woon jij nou in een zijstraat van de boschdijk
busquote:Op maandag 20 september 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij was toch nog bezig met je rijbewijs?
Pastoor van Arslaan.quote:Op maandag 20 september 2010 18:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
oh welke? Was laatst in de marconelilaan ofzo
Eens zien of ze Groningen overtreffen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
OJA Glazen Huis staat in Eindhoven dit jaar.![]()
![]()
: D
johquote:Op maandag 20 september 2010 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
OJA Glazen Huis staat in Eindhoven dit jaar.![]()
![]()
: D
Jo.quote:Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef VASND het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Uhm, bijna 8 maanden, dus alweer een tijdje.quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog leuker?
Hoe lang hebben jullie dan wat? meer dan 3/4 jaar al dan?
Blijf.quote:Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Uhm, bijna 8 maanden, dus alweer een tijdje.
Maar ik ben weg.
Vorige week dinsdag ging ik naar school. Duurt ongeveer 50 minuten voor je er bent, de bus was er pas na 2 uur.quote:Op maandag 20 september 2010 18:15 schreef -SG- het volgende:
leuk joh, 50 minuten doen over iets waar je normaal 20 minuten over doet
Die bestaan ook alleen maar in de bewoonde wereldquote:Op maandag 20 september 2010 18:17 schreef Renesite het volgende:
Wat ik dus eigenlijk bedoel: FILES WAT ZIJN DAT!!!
Is die verbinding zo slecht?quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag ging ik naar school. Duurt ongeveer 50 minuten voor je er bent, de bus was er pas na 2 uur.
Klaag ik? Nee.quote:Op maandag 20 september 2010 18:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Die bestaan ook alleen maar in de bewoonde wereld
Pff filesquote:Op maandag 20 september 2010 18:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Die bestaan ook alleen maar in de bewoonde wereld
Ik trouwens ook zeldenquote:
Jij woont kats niet in de bewoonde wereld. Je woont immers niet onder Amersfoort.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 20 september 2010 18:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan worden je billen automagisch gepoederd, wanneer je op het zadel zit?
Is wel koud, want dan moet je altijd in je blote reet fietsen, anders krijg je een gepoederde broek.quote:
Bwaap.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is wel koud, want dan moet je altijd in je blote reet fietsen, anders krijg je een gepoederde broek.
Ik mis een knijptoeter.quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bwaap.
Kijk dan hoe vet
[ afbeelding ]
Die is overigens wel vetquote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bwaap.
Kijk dan hoe vet
[ afbeelding ]
Ik zag er een staan in Amsterdam en ik baalde zo erg dat ik geen zaag bij me had.quote:
Wel een grappige auto, maar ik zoek nét iets nieuwers.quote:Op maandag 20 september 2010 18:29 schreef Pinkerton het volgende:
http://link.marktplaats.nl/373676676
Niks voor jou Heimen?
Ja tog.quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge, zo is livalo nog in die topic, zo komt renesite binnenvallen!
Zo'n ding wordt toch binnen 2 seconden gejat joh.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag er een staan in Amsterdam en ik baalde zo erg dat ik geen zaag bij me had.Maaaar er staat er eentje op marktplaats en ik wil een fiets voor mijn verjaardag.
Goed slot aan een paal>succesquote:Op maandag 20 september 2010 18:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zo'n ding wordt toch binnen 2 seconden gejat joh.
335quote:
Tijd geleden dat ik je heb gesproken. Maar ik ga nu lekker trainenquote:
Ik heb wel gehoord dat sleutelen aan 740's een stuk lastiger is dan aan oudere Volvo modellen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel een grappige auto, maar ik zoek nét iets nieuwers.
Okiedokiequote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik je heb gesproken. Maar ik ga nu lekker trainen
's ochtends vroeg bij Hoogkerk immer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
335![]()
Maar er waren files en er was ook een ongeluk gebeurd.
Om de stilte te breken:quote:
Lijkt net ariel x maar dan 10x zo breed.quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het volle vrouwen topic, ik zou ineens bang worden als zij bij me in de kamer stond.
QFT.quote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lijkt net ariel x maar dan 10x zo breed.
[ afbeelding ]
Ik wil geen sex met haar.quote:
Volgens mij overleef je dat nietquote:
Zie bovenstaand plaatjequote:Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij overleef je dat niet
Ja dat jaquote:
Heimen sleutelt toch niet zelfquote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat sleutelen aan 740's een stuk lastiger is dan aan oudere Volvo modellen.
Pft er is echt onmogelijk weinig te makken vrijdag.quote:
Weinig te makken?quote:Op maandag 20 september 2010 20:13 schreef TripleP het volgende:
[..]
Pft er is echt onmogelijk weinig te makken vrijdag.
Mag ik straks zeker voor je opknappenquote:
Ja, op school/stage.quote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag ik straks zeker voor je opknappen..
Niet eens op de oprit bij jou?quote:
Ik spierpijn.quote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik haat wiskunde in het Engels.
Dat was mijn groep 8 anthemquote:
Ja maar.. Why?quote:
quote:
dat is origamiquote:
Livalo was falafel eten en naar de film met d'r huisgenootje, en kwam nog even hoi zeggen!quote:
Nee, een vogel in de apenheulquote:
Leuk huisgenootje?quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Livalo was falafel eten en naar de film met d'r huisgenootje, en kwam nog even hoi zeggen!
Al sla je me doodquote:Op maandag 20 september 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, een vogel in de apenheul
Heule leuke, anders ging ik er niet mee naar de film. Maar 't is wel een vrouwelijk huisgenootje.quote:
Oei, nu ben ik geïnteresseerdquote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Heule leuke, anders ging ik er niet mee naar de film. Maar 't is wel een vrouwelijk huisgenootje.
prima. Maar niet met mijn superdeluxecameraquote:
En terecht. Maar ik ga m'n bed opzoeken, morgen weer kleine kindjes irriteren.quote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, nu ben ik geïnteresseerd
Ik heb medelijden met die kleine kindertjesquote:Op maandag 20 september 2010 23:18 schreef livalo het volgende:
[..]
En terecht. Maar ik ga m'n bed opzoeken, morgen weer kleine kindjes irriteren..
Ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die kleine kindertjes
Kweenie. Ik heb niet zo'n zin in een Utrecht meet. Te vaak gehadquote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Wanneer gaan we weer een keer een meet doen jongens?
Nou, Utrecht op zich is wel leuk, alleen jullie gaan altijd naar de Stairway.quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Ik heb niet zo'n zin in een Utrecht meet. Te vaak gehad
Eindhovenmeet! HJ, SG en ik zijn er dan sowieso.quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Ik heb niet zo'n zin in een Utrecht meet. Te vaak gehad
Wanneer?quote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Beursgebouw is zo'n 90's ding in Eindhoven.
Mark ook well/quote:Op maandag 20 september 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eindhovenmeet! HJ, SG en ik zijn er dan sowieso.
Dibsquote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Heule leuke, anders ging ik er niet mee naar de film. Maar 't is wel een vrouwelijk huisgenootje.
OMG wat vet! Wel fucking duur dus laat maar. Maar vet. Dat wel.quote:Op maandag 20 september 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
http://www.beursgebouw.nl/nl/bezoekers/agenda.php?i=76
Die tijden?quote:Op maandag 20 september 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
http://www.beursgebouw.nl/nl/bezoekers/agenda.php?i=76
quote:
quote:
Moet je rustiger ademen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb vanmiddag gewoon 2 uur lang de hik gehad.
Ja, is het ook! Mijn tante en oom hadden kaartjes bij vakantieveiling, 2 voor 17 euro.quote:Op maandag 20 september 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG wat vet! Wel fucking duur dus laat maar. Maar vet. Dat wel.
Daar komen oude mensen op af.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, Utrecht op zich is wel leuk, alleen jullie gaan altijd naar de Stairway.
Wanneer?quote:Op maandag 20 september 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eindhovenmeet! HJ, SG en ik zijn er dan sowieso.
Ja.quote:
jaquote:
Jaquote:Op maandag 20 september 2010 23:45 schreef TripleP het volgende:
Jaa die komt nu langs bij de herhaling!!!
Beste er van gemaaktquote:Op maandag 20 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
Nijmegen meet was de beste ooit.
Een mini roadtrip met merel en rene,Eten,bier, Poolen met swarma, Bier, discobowlen, bier, autorit naar swarma's huis, bedje klaarmaken, lopend naar de stad, flugel, verder lopen, de kroeg waar swarma en die andere fokker (ben gewoon zijn naam vergeten, niet swine toch?), bier, bier, bier, bier, bier, livalo die het goed kon vinden met rene, bier, bier, bier, knock out in slaap vallen op bed, terugrijden met rene, theedrinken bij merel, en weer naar huis
Huh, was jij erbij?quote:
Sowieso nietquote:Op maandag 20 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
Nijmegen meet was de beste ooit.
Een mini roadtrip met merel en rene,Eten,bier, Poolen met swarma, Bier, discobowlen, bier, autorit naar swarma's huis, bedje klaarmaken, lopend naar de stad, flugel, verder lopen, de kroeg waar swarma en die andere fokker (ben gewoon zijn naam vergeten, niet swine toch?), bier, bier, bier, bier, bier, livalo die het goed kon vinden met rene, bier, bier, bier, knock out in slaap vallen op bed, terugrijden met rene, theedrinken bij merel, en weer naar huis
Ah zo. Ja, dat slapen erbij was wel echt tof. Gewoon een meet in een kroeg is ook leuk, maar dit maakte het wel extra speciaal. Daarom wil ik ook niet echt nog een meet in de stairway, dan wordt het meer van hetzelfde.quote:Op maandag 20 september 2010 23:49 schreef VASND het volgende:
Nee, ik was er niet bij.
Ik bedoel dat je er het beste van gemaakt hebt. Alleen de meet is maar een klein deel.
Voor mij welquote:
Wat dan?quote:
En de Stairway is sowieso kut.quote:Op maandag 20 september 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, dat slapen erbij was wel echt tof. Gewoon een meet in een kroeg is ook leuk, maar dit maakte het wel extra speciaal. Daarom wil ik ook niet echt nog een meet in de stairway, dan wordt het meer van hetzelfde.
Was je niet op de grootste meet ooit, eind december?quote:
Euh, nee? In de stairway bedoel je?quote:Op maandag 20 september 2010 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was je niet op de grootste meet ooit, eind december?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
Als iedereen een meet in [insert zijn/haar dorp/stad] gaat roepen wordt het ook wat simpel he
Redelijk kut ja, niet de beste kroeg ooit.quote:Op maandag 20 september 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En de Stairway is sowieso kut.
Koren van het kaf scheiden, degene die bereid zijn om te reizen zijn meestal ook de moeite om te ontmoeten.quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Dat was echt frustrerendquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Redelijk kut ja, niet de beste kroeg ooit.
Eigelijk moet een meet in een loungebar ofzo gehouden worden, niet de stairway waar de muziek veeeeeeels te hard staat
Jepsquote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, nee? In de stairway bedoel je?
Uhm, het doet een lichtje branden. Was dat ook met jimbo en de more than 9000 condooms?quote:Op maandag 20 september 2010 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMet Erik & de Opblaaspop enzo
Kan best. We waren met 30 ofzo, dus dat kan je niet ontgaan zijnquote:Op maandag 20 september 2010 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhm, het doet een lichtje branden. Was dat ook met jimbo en de more than 9000 condooms?
Toch ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan best. We waren met 30 ofzo, dus dat kan je niet ontgaan zijn
Nobody Beats The Drum in Oss, The Subs in Tilburg.. Allemaal dichtbij maar te ver weg om te fietsen en geen nachtnet.quote:
Ik heb de foto's erop nageslagen en jij was er niet bijquote:
Jawel, zie topic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nobody Beats The Drum in Oss, The Subs in Tilburg.. Allemaal dichtbij maar te ver weg om te fietsen en geen nachtnet.
Klopt, dat is wel zuurquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaja ik zie. Maar niet bij NBTD. Want dat is Oss. Maar je hebt me al wat blijer gemaakt.
Is er zaterdagnacht ook nachtnet eigenlijk? Heb geen izn in om nog een keer ns.nl te openen en jij weet dat vast wel.quote:
Joh, de aanvang is al 10.30, dus rond de lunch is het wel klaar! Geen nachtnet nodigquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahaha zul je net zien natuurljik, handtekenen eens in de twee weken en tijden wisselen steeds door en 8 oktober heb ikhet van 10:45-12:30.
Duhquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is er zaterdagnacht ook nachtnet eigenlijk? Heb geen izn in om nog een keer ns.nl te openen en jij weet dat vast wel.
Ja dat weet ik toch nietttt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhVan donderdag/vrijdag tot zaterdag/zondag was het altijd
Gek.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh, de aanvang is al 10.30, dus rond de lunch is het wel klaar! Geen nachtnet nodig
Je had je Minus kaartje toch al gekocht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch nietttt.Mooizo.
[..]
Gek.Ik heb eigenlijk geen geld trouwens.... en wil ook naar Minus.
Gvd, sta ik daar straks in m'n eentjequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja nee dat wilde ik gaan doen maar ehhhh nee dus. En toen was geld weg en nu is geld op, praktisch. Doe ik als mijn salaris binnen is, da's de 26ste. Of als papa en mama mij weer geld geven voor de maand oktober.
Heb jij al wel een kaartje dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd, sta ik daar straks in m'n eentje
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb jij al wel een kaartje dan?Ik dacht dat jij ook nog niet had.
Oh nasty.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk had ook geen geld, maar liefde aan de credit card, dus ik heb hem toch maar gekocht
Voordat het opeens uitverkocht was en jij alleen moest, was mijn gedachtegang
ING faalt ook altijd op zulke momentenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh nasty.Ik wil eigenlijk geen geld van mijn spaarrekening plukken alweer maar dat moet dan maar even denk ik.
Mijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
Fijn.
True to that.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Ja ok, steedsHet was al een wonder dat het in Eindhoven überhaupt gelukt is!
Het gaat nooit werken tussen onsquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
STEEDS! Jailhouse faalde, Mysteryland faalde, Extrema Outdoro faalde, DV faalde (oke dat kwam door mij maar toch). Alles faalt.
QFT.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het gaat nooit werken tussen ons
Waarom denk je dat ik een week OV heb?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True to that.Wel chill dat mijn OV vanaf 1 oktober geldt, scheelt minstens de helft in kosten van alle feestjes.
Alleen jammer dat niet op donderdag trouwens.
![]()
![]()
kut OV.
Jamaaarrr ik denk dat ik heel vaak naar Amsterdam ga gaan. In het weekend. En de meeste feesten zijn toch op vrijdag/zaterdag want doordeweeks kan ik er vast niet heen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een week OV heb?Ja ok, omdat ik de helft van het jaar in Leiden zit
Maar toch!
Truequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaaarrr ik denk dat ik heel vaak naar Amsterdam ga gaan. In het weekend. En de meeste feesten zijn toch op vrijdag/zaterdag want doordeweeks kan ik er vast niet heen.
Je kan wisselen hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueAls ik kon kiezen had ik dat denk ik ook wel gedaan
Hoewel ik ook best vaak op donderdag ergens heen ga, of gewoon random het land door reis
Chillend in bed liggen met toffe muziekquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en nu ga ik slapen want ik wilde elke dag een kwartier vroeger naar bed maar het is een halfuur later dan gister. En ik heb alle seizoenen van Grey's Anatomy gezien.Wie heeft een alternatief?
Ja, maar ik moet nu elke week naar Leidenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan wisselen hoor.Twee keer per jaar.
Geen toffe muziek want geen muziek hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Chillend in bed liggen met toffe muziek
Nee, je begrijpt me prima.quote:
Waar is je iPodquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen toffe muziek want geen muziek hier.
Oja.quote:
Wat let je?quote:
Elke week naar Leiden moeten let mequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja.Maar ik ga denk ik in bed Bouwfysisch Ontwerpen lezen tot ik niet meer kan en dan in slaap vallen, doe ik nog wat nuttigs.
[..]
Wat let je?Sms maar doeiiii lufjoe
mash_?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb de foto's erop nageslagen en jij was er niet bijToen was mash_ er zelfs nog
Reinquote:
Ah, die!quote:
Ja old Schoolquote:
Ja nu weet ik het! Heb je mijn vogelfoto nog gezien?quote:
Oppassen dat je geen conducteur oid ziet, die gaan zeuren dat je niet mag fotograferen op het station. Ik ga je foto even bekijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het! Heb je mijn vogelfoto nog gezien?
En ik zit te twijfelen of ik misschien eerder naar het station ga om wat mooie mistfoto's te schieten, maar ik vind het een beetje raar staan om meteen camera op het station foto's te nemen
Mag dat niet? Waarom in godsnaamquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen conducteur oid ziet, die gaan zeuren dat je niet mag fotograferen op het station. Ik ga je foto even bekijken
Zal wel een rechten kwestie zijn van de NS uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag dat niet? Waarom in godsnaam
Opzich wel raar, ik heb echt al zoveel foto's gemaakt o stations gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal wel een rechten kwestie zijn van de NS uit
Omdat: Treinspottersquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag dat niet? Waarom in godsnaam
quote:
Zijn hier zoveel belasting ontduikers dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:33 schreef Hyman het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik heb vernomen dat op 30 september a.s. een grote verkeerscontrole wordt gehouden op/nabij/rondom de N302.
Deze controle vindt plaats door de politie in samenwerking met externe partners (zoals de belastingdienst).
Het lijkt me juist jullie hierover te informeren.
Ja, van dat geld kunnen we onze verkeersboetes betalen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zijn hier zoveel belasting ontduikers dan?
Is dat een kraai?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, foto al gezien?
Edit: Deze dus PUB SC [5610] B4rt 15 33n n3rd.
Hardrijbelasting geen boetequote:Op dinsdag 21 september 2010 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, van dat geld kunnen we onze verkeersboetes betalen.
Ben het vergeten, was in de apenheul, dus wel een exotische vogel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is dat een kraai?
Zou eigenlijk eerder gokken op een palm kaketoe omdat hij in een kooi zit en je een kraai niet in een kooi stopt lijkt mij
Maak dan een foto van die ara's die daar vrij rondvliegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben het vergeten, was in de apenheul, dus wel een exotische vogel.
Die vlogen niet los rond? Sowieso is het lastig he, van een vliegende foto een goeie foto te nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maak dan een foto van die ara's die daar vrij rondvliegen
Soms vliegen ze los rond.. Geen idee waar het van af hangt, misschien dat als ze jongen hebben ze vrij mogen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die vlogen niet los rond? Sowieso is het lastig he, van een vliegende foto een goeie foto te nemen.
Verkeerde been dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:07 schreef Goddelijker het volgende:
Ik stap uit bed en in allebei m'n kuiten schiet meteen kramp, ik viel zo weer terug op bed.
Dubbel negatief is positief dus dat verklaard waarom je niet chagrijnig bentquote:
Precies.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dubbel negatief is positief dus dat verklaard waarom je niet chagrijnig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |