Maar als ik er anderhalf eet denk ik niet dat ik 's middags nog trek hebquote:Op maandag 20 september 2010 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan bewaar je een helft voor later op de middag!
Dan leg je die in de koelkast voor de volgende dag?quote:Op maandag 20 september 2010 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar als ik er anderhalf eet denk ik niet dat ik 's middags nog trek heb
dat kan. Maar ik ben vooral niet afgevallenquote:Op maandag 20 september 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben in de tussentijd 2x met vakantie geweest, pizza gegeten en prosecco gedronken en ik was niet aangekomen heur.
Ik koop er gewoon eentje en pak ik 's middags wat ontbijtkoekquote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dan leg je die in de koelkast voor de volgende dag?
maar voor je vakantie toch wel?quote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan. Maar ik ben vooral niet afgevallen
nu even nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar voor je vakantie toch wel?
ben je nog steeds zo fanatiek aan het sporten?
quote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dus hieeeeer moet ik zijn als ik leuke eindhovense fokkers wil vinden?
Maar wat was er nieuw?quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uitslag:
Je bent een echte Sukkel!, een Sjonnie zul je niet snel worden, al zou je het wel graag willen.
Frans-verkrachtersquote:Op maandag 20 september 2010 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar ik flash back zei bedoel ik deja vú, stop de tijd.
Janken danquote:Op maandag 20 september 2010 13:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Frans-verkrachters. Het is dejà vu, stelletje imbecielen
.
Da's niet zo slim. Ik zou meer eten als ik jou was hell, ik zou gewoon meer eten.quote:
quote:
en ik ook want ik moet ook op je stemmen tochquote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]jij gaat op mij stemmen, ik heb een kei koele danoon gemaakt.
En als ik een verre reis win mag je mee!
Mail ik ze een keer is het weer niet goed.quote:
Je moeder.quote:
Wrs komt het eruit als het meer is...quote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's niet zo slim. Ik zou meer eten als ik jou was hell, ik zou gewoon meer eten.
quote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]jij gaat op mij stemmen, ik heb een kei koele danoon gemaakt.
En als ik een verre reis win mag je mee!
ja, dan gaan jullie samen en filmen jullie allesquote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en ik ook want ik moet ook op je stemmen toch
Spreken ze nu ook al Frans in Zweden?quote:Op maandag 20 september 2010 13:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Frans-verkrachters. Het is dejà vu, stelletje imbecielen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |