Ik niet begrijp.quote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
To stoned of Too stoned, dats de vraag!
"To" is a preposition, introducing a noun ... went to the window; fell to the ground; travel to Paris; very occasionally an adv. ... come to; heave to.quote:
Dat is duidelijker, dank u. Aan jou heb ik watquote:Op maandag 20 september 2010 12:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
"To" is a preposition, introducing a noun ... went to the window; fell to the ground; travel to Paris; very occasionally an adv. ... come to; heave to.
"Too" is an adv., meaning to a greater extent ... too large, too much, too loud; or extremely ... too kind; or also ... I'm coming too; or moreover ... we must consider, too, whether they should be invited.
Beter?:3
Hangt er vanaf of jij vrijgezel bent of niet?quote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dus hieeeeer moet ik zijn als ik leuke eindhovense fokkers wil vinden?
Schijndels :3 - School is in Ehvquote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Uitslag:quote:
Haha, ik wilde hem serieus invullen, maar dat was nogal moeilijk met die antwoorden.quote:
Oh het hangt er vanaf of ik wel/niet vrijgezel ben of jullie wel/niet leuk zijn?quote:Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of jij vrijgezel bent of niet?
Helmonders zijn veul tofferderquote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:38 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oh het hangt er vanaf of ik wel/niet vrijgezel ben of jullie wel/niet leuk zijn?
jij kan niet denken dus je bent afquote:
Een Deja Vú ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef ArTiC het volgende:
ik heb serieus een soort van flash back, alsof ik dit al eens gelezen heb
Zo beter?quote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
To stoned of Too stoned, dats de vraag!
Touchequote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij kan niet denken dus je bent af
waar ik flash back zei bedoel ik deja vú, stop de tijd.quote:
BAM!quote:
Ik gok dan dat je in de stad of op de hurk werkt.quote:Op maandag 20 september 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan naar de mac gaan in m'n pauze
Ja, dat kan ik ook maar ik wil de 12 kilo die eraf zijn er niet weer aan eten!quote:Op maandag 20 september 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Of in Best of ergens langs de snelweg...quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik gok dan dat je in de stad of op de hurk werkt.
Ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
zij bij de ene, ik bij de anderequote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik gok dan dat je in de stad of op de hurk werkt.
Dan bewaar je een helft voor later op de middag!quote:Op maandag 20 september 2010 13:05 schreef Inu het volgende:
De bammetjeszaak hier heeft lekkere, maar vervelende bammetjes... Ze zijn namelijk driedubbel, dus brood - beleg - brood - beleg - brood. Met eentje krijg ik 's middags weer honger en twee is gewoon te veel
Dan eet je anderhalf. Me = genius.quote:Op maandag 20 september 2010 13:05 schreef Inu het volgende:
De bammetjeszaak hier heeft lekkere, maar vervelende bammetjes... Ze zijn namelijk driedubbel, dus brood - beleg - brood - beleg - brood. Met eentje krijg ik 's middags weer honger en twee is gewoon te veel
twaalf! Heb je nog wel een figuur dan? Wel lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 13:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook maar ik wil de 12 kilo die eraf zijn er niet weer aan eten!
heb juist weer een figuur!quote:Op maandag 20 september 2010 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twaalf! Heb je nog wel een figuur dan? Wel lekker
hele foute vraag voor de maandag na de vakantie, mopquote:Op maandag 20 september 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb juist weer een figuur!
hoe is het met jou?
Ik ben in de tussentijd 2x met vakantie geweest, pizza gegeten en prosecco gedronken en ik was niet aangekomen heur.quote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele foute vraag voor de maandag na de vakantie, mop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |