Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zijn panden, dus soms vier etages/vier woningen tegelijk wat je koopt. Vandaar de prijs.
Het is giga veel geld. Maar weinig aanbod geeft hoge prijzen. Zo werkt de markt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur is
Die keukenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier, een voorbeeld van een woning in Abcoude (onder de rook van Amsterdam). Moet je de staat zien in combinatie met de prijs:
http://www.funda.nl/koop/abcoude/huis-47457173-voordijk-13-14/
Wel leuk ook die natuurfoto's op het eind, dat huis ligt echt onder de a28 namelijk.quote:Mozaïektegeltjes zijn populair hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave douche trouwens:
[ afbeelding ]
En die tegeltjes vind ik trouwens helemaal niet lelijk, vind het best passen daarzo.
Hier te vinden.
Vanwaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Rowlf het volgende:
Een eerste poging, tevens TVP
Een huis met het huisnummer uitgevoerd in buxus struiken in de voortuin.![]()
[ afbeelding ]
LINK
Wie verzint zoiets? Je ziet al voor je dat diegene iedere dag in de weer is met een meetlat en een nagelschaartje om de vorm in de buxusjes te houden...quote:Vanwaar? Vind het wel grappig. Handig als de rijke oom langskomt met de helikopter
![]()
Tja locatie, locatie, locatie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een "pand", is dat dan zo bijzonder? Waar ik woon is vrijstaand praktisch de norm en betaal je een fractie van van wat zo'n "pand" in A'dam kost. Kom, geef nou gewoon toe dat het belachelijk duur is
edit.....zie ineens nog een foto met een goal...had even niet genoeg terug gekekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Rewimo het volgende:
Best merkwaardig om zo'n goal te zien in wat toch erg op een meisjeskamer lijkt
Dat lijkt echt, maar je hebt ook tapijt dat lijkt daarop, of kiezels en dergelijke. Is wel grappig.quote:
Ook vergeleken met de buitenkant, wat een draak van een interieurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Rowlf het volgende:
Was deze al door iemand gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
En dat moois is allemaal te koop voor drie en halve ton...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Rowlf het volgende:
Was deze al door iemand gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
2 pilaren, wat profieltjes van de gamma langs de randen, en een drukke kermisinrichting. Daar blijft dus niks van over als de meubels eruit zijn, en je gaat schilderen/behangen. Dan is 3,5 ton best reëel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef v_ het volgende:
[..]
En dat moois is allemaal te koop voor drie en halve ton...
Dat railsysteem voor lampenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef Hork het volgende:
Effe de boeken netjes neerzetten voor de foto ....
[ afbeelding ]
Sodemieters zeg, slordig van die boeken, maar wat een gaaf huis!quote:
Hier te vindenquote:Buitenruimte
Ligging Aan rustige weg en in woonwijk
Tuin Plaats
Plaats 16 mē (0,04m diep en 0,04m breed)
Ligging tuin Gelegen op het noordoosten bereikbaar via achterom
De ligging is mooi (bos/natuurquote:
Ik vind dat daar best wat opmerkelijkere dingen bij staan dan een typfout..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Tulping het volgende:
Tis geen foto, maar wel redelijk opmerkelijk![]()
[..]
Hier te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |