Yeah, en ik kijk erg uit naar het familieweekend, maar ik baal dat ik deze meet moet missen. Ik wilde ze allebeiquote:
Turnnnnn arouuuuuundquote:
ja echtquote:
Hou het familieweekend bij DTHquote:Op maandag 20 september 2010 11:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah, en ik kijk erg uit naar het familieweekend, maar ik baal dat ik deze meet moet missen. Ik wilde ze allebei
Leuk istie he?quote:Op maandag 20 september 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dis eent a luvsong, dis is koetbaaaaai
Evry nauw ent ten ai ket a lidl biet loooooooooooooooooooooooooooooostquote:
Wat piepen jullie dan over mij, je bent gewoon een paar centimeter langer nogquote:Op maandag 20 september 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja echtMijn id kaart zegt 1,83 maar vorige week was ik echt 1,85. Mike is 1,92
Every now and then I get a little bit lonely and you never come aroundquote:
Ja die was ook eng lang. En dunquote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
Muis is volgens mij bijna net zo lang als ik!
En ChipsZak was volgens mij nog langer
Ja ik vinnum leukquote:
lonely and you're never comin'roundquote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Evry nauw ent ten ai ket a lidl biet loooooooooooooooooooooooooooooost
Ik draag geen hakken zodat ik boven iedereen uit tornquote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat piepen jullie dan over mij, je bent gewoon een paar centimeter langer nog
lidl > aldiquote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Evry nauw ent ten ai ket a lidl biet loooooooooooooooooooooooooooooost
Ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die was ook eng lang. En dun
[..]
Ja ik vinnum leuk
quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is ook leukquote:Ja ik vinnum leuk
Ai niet joe nouw toonight! Ent ai niet joe moor ten evahquote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
lonely and you're never comin'round
OH DUS JE VINDT ME DIK?!quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lidl bieten schijnen wel als beste getest te zijn andersquote:
en if joe onlie holt mie tait, wil bie holding on forefferquote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ai niet joe nouw toonight! Ent ai niet joe moor ten evah
Ik heb nog een potje staan, zal ik em tot 28 december bewaren?quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lidl bieten schijnen wel als beste getest te zijn anders
quote:Op maandag 20 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
APK in de buurt? Hij moet een verklaring opnieuw afleggen![]()
Rijbewijs + kentekenbewijzen + APK verklaring kwijt.
Het ligt er niet heel ver vandaan. Wij zitten dan in Weert.quote:Op maandag 20 september 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou het familieweekend bij DTH
Ga je bij Cat op bezoek? Of MrSubtle?quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ligt er niet heel ver vandaan. Wij zitten dan in Weert.
Ik vraag wel meer voor kerst dan enkel datquote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Q vraagt gootsteenontstopper met kerst.
Ik heb maar 1 advies nu:quote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dik.... euhmmm 'gezet'...
Dan kun je toch best een uurtje (of 2) aan komen waaien?quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ligt er niet heel ver vandaan. Wij zitten dan in Weert.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft toch helemaal niet... Vrouwen met een wat voller kontje moeten er ook zijn
Misschien, maar alle vrouwen willen waarschijnlijk dat de andere vrouwen dat zijnquote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft toch helemaal niet... Vrouwen met een wat voller kontje moeten er ook zijn
Ja, het geeft toch heul niet als je een dikke reet hebt. Er zijn genoeg negers mannen die daar van houdenquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het geeft toch heul niet als je een dikke reet hebt. Er zijn genoeg negers mannen die daar van houden
Dankjequote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Qwea het volgende:
Muis heeft heel geen dikke reetOf ik moet mijn bril niet op gehad hebben?
+1 voorspelbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |