Voor rijbewijs aangifte doen bij de politie en met boete een nieuwe aanvragen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Zoals de TT vermeld ben ik mijn rijbewijs alle kentekenbewijzen en mijn APK verklaring kwijt![]()
Wat moet ik doen?
Nieuwe APK kost 25 euries bij de gemiddelde autoboer.quote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor rijbewijs aangifte doen bij de politie en met boete een nieuwe aanvragen.
Een nieuw kentekenbewijs kun je voor niet idioot veel geld bij de RDW aanvragen.
Geen idee hoe het met APK bewijs zit, maar dat lijkt me niet zo schokkend aangezien de politie gewoon na kan kijken of je auto is gekeurd. Hoogstens lastig als je binnenkort je auto wil verkopen.
Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor rijbewijs aangifte doen bij de politie en met boete een nieuwe aanvragen.
Een nieuw kentekenbewijs kun je voor niet idioot veel geld bij de RDW aanvragen.
Geen idee hoe het met APK bewijs zit, maar dat lijkt me niet zo schokkend aangezien de politie gewoon na kan kijken of je auto is gekeurd. Hoogstens lastig als je binnenkort je auto wil verkopen.
Bel even naar een garage en geef je kenteken door, die kunnen dat zo voor je opzoekenquote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Thanks![]()
kan natuurlijk de auto opnieuw laten keuren maar weet niet hoelang mijn huidige APK nog geldig is.
Als hij niet geschorst oid is geweest, tot de maand van eerste toelatingquote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Thanks![]()
kan natuurlijk de auto opnieuw laten keuren maar weet niet hoelang mijn huidige APK nog geldig is.
goed idee, was er btw ook niet een site waar je at op kan zoeken?quote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef ukker het volgende:
[..]
Bel even naar een garage en geef je kenteken door, die kunnen dat zo voor je opzoeken
rdw site, voertuiggegevens online raadplegenquote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
goed idee, was er btw ook niet een site waar je at op kan zoeken?
Vanaf daar dus even je stappen nagaan. Wel heel toevallig dat ze alle drie gelijk weg zijn.quote:
thanksquote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
rdw site, voertuiggegevens online raadplegen
https://ovi.rdw.nl/ dus
nee hoor, had ze namelijk allemaal in hetzelfde mapje geproptquote:Op maandag 20 september 2010 11:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vanaf daar dus even je stappen nagaan. Wel heel toevallig dat ze alle drie gelijk weg zijn.
Ja. Als iemand kwaad wil kan ie nu je auto stelen, en op zijn naam zetten en dan heb je geen poot om op te staan.quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
nee hoor, had ze namelijk allemaal in hetzelfde mapje gepropt![]()
ohjah dat kentekenbewijs wat je nooit kwijt mocht raken is ook zoek, zitten daar nog consequenties aan of kun je dat ook gewoon opnieuw aanvragen?
En die zaten allemaal in je portefeuille? Niet handig.quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
nee hoor, had ze namelijk allemaal in hetzelfde mapje gepropt![]()
ohjah dat kentekenbewijs wat je nooit kwijt mocht raken is ook zoek, zitten daar nog consequenties aan of kun je dat ook gewoon opnieuw aanvragen?
*Oink oink*quote:Op maandag 20 september 2010 11:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja. Als iemand kwaad wil kan ie nu je auto stelen, en op zijn naam zetten en dan heb je geen poot om op te staan.
Je bent wel een dom varken als je het overschrijvingsbewijs bij de rest van je papieren bewaart, dan verdien je imho niet beter.
ja?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |