Eerder werd dat altijd door een ander gecontroleerd, of de antwoorder vraagt of iemand dat punt wil toekennen. Zelf toekennen is misschien iets van de laatste maand, en niet goed.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Patch het volgende:
Regel 2 deden we niet zo.
Meestal binnen 24 uur werd het punt al toegekent door een anderre Fokker of door de Antwoorder zelf.
Dit is nou precies wat ik bedoel... maar newbies denken niet op die manier (vooral logisch).quote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tja verdienen... maar als je genoegen neemt met 18 films waarom zou je dan om 20 films vragen... En waarom zou je als Y dan die laatste 2 noemen... en als alle Y's zo denken wanneer stop je de vraag dan? Zou je hem in dat geval dan aan X geven omdat die meer dan de helft goed heeft? Dan had je er net zo goed 11 kunnen vragen... Of stop je hem na een bepaalde tijd en kijk je wie de meeste goed heeft? Dat zal lekker werken voor de snelheid van fmt...
Lijkt me allemaal nogal onnodig complexPunt geven aan degene die hem compleet maakt lijkt mij de duidelijkste/snelste/meest logische oplossing. Maar goed vraagsteller beslist natuurlijk al zou het wel fijn zijn dat in ieder geval duidelijk is wanneer je het punt krijgt
Dat heet acclimatiseren. Hoe vaker mensen hier komen, hoe eerder ze doorkrijgen hoe 't werkt. Dit lijkt me niet iets dat mensen afschrikt en zorgt dat mensen hier niet meer mee willen doen. Tuurlijk krijg je met dit soort vragen; 20+ films ed, dat bepaalde spelers tactisch gaan spelen, door te wachten op antwoorden van anderen, en/of dan hun lijstjes afmaken met andere titels. Ik heb zo zelf ook al veel punten m'n neus voorbij zien gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef wyccie het volgende:
Dit is nou precies wat ik bedoel... maar newbies denken niet op die manier (vooral logisch).
24 uur is wel erg lang.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, diegene die toch het antwoord compleet maakt.
Maar goed, uiteindelijk kom je toch op 'vraagsteller beslist'.
Regel 2 deden we niet zo.
Meestal binnen 24 uur werd het punt al toegekent door een anderre Fokker of door de Antwoorder zelf.
Oei.quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
Als je op de FMT-meet bent geweest ben je geen noob meer.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
Hmm...quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
En ik waardeer het als je een nieuw topic aanmaakt, je vraag heeft de oude volgemaaktquote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef hornage het volgende:
En daarin waarderen we je wel hoor
![]()
Zelfs Patch
Intre, ik vind dat jij altijd aan het zeiken bentquote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Patch, ik vind dat je verschrikkelijk aan het zeiken bent de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |