Heh, dit maakt mijn dag!quote:
Werkelijk iedere keer als ik post-its zie moet ik aan die film denken. En dat is best vaakquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:29 schreef The_Substitute het volgende:
Mira Sorvino: Romy & Michelle's Highschool reunion
* toevoegt aan bucket listquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef DragonFodder het volgende:
Mensen zijn gewoon verwend qua special effects deze tijden.
Overigens kun je delen van de set bewondern in Bavaria Filmstadt in München, blijkt dat de sfinxen in werkelijkheid zo'n halve meter hoog zijn. Ook kun je daar op Falkor vliegen (met ventilator en bluescreen).
Kan me daar niks van herinneren, maar ik denk dat ik die film ook nooit helemaal heb gezien. Alleen het einde.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:24 schreef Sequencial het volgende:
Werkelijk iedere keer als ik post-its zie moet ik aan die film denken. En dat is best vaak
Christie: So, Mi-chelle! What are you up to?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan me daar niks van herinneren, maar ik denk dat ik die film ook nooit helemaal heb gezien. Alleen het einde.
Gevalletje 'door Patch streng opgevoede newbie'quote:Ik wil je trouwens complimenteren met je duidelijke scheiding FMT - slowchat.
Whehe, die film moet ik dan nog eens een keer zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Sequencial het volgende:
Michelle: No. Um, well, ordinarily when you make glue first you need to thermoset your resin and then after it cools you have to mix in an epoxide, which is really just a fancy-schmancy name for any simple oxygenated adhesive, right? And then I thought maybe, just maybe, you could raise the viscosity by adding a complex glucose derivative during the emulsification process and it turns out I was right.
![]()
quote:Volgens mij heeft het er altijd zo ingestaan hoor. In 2007 in elk geval al, volgens de Wiki-geschiedenis.Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Patch het volgende:
Wie heeft die OP aangepast in het sjabloon? En waarom?
Die '2 antwoorden'-regel heb ik het over.
Voorheen was het:
FMT-er mag niet meer dan 2 posts plaatsen als antwoord op een vraag.
quote:Als je nou eens in de Wiki-geschiedenis van de OP kijkt, dan zie je dat het er nota bene in 2006 letterlijk zo is ingezet door Sokolsky.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Patch het volgende:
Nee hoor, het is zo vaak voorgekomen dat FMT-ers al 2 posts hadden geplaatst en moesten wachten totdat de vraagsteller reageerde. Die frustraties van het wachten werden regelmatig gepost.
quote:Dat zal met name geweest zijn als men niet zeker was van het antwoord. Ik vind wel dat er een verschil is tussen 10x gokken en 10 goede antwoorden achter elkaar geven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Patch het volgende:
Nee hoor, het is zo vaak voorgekomen dat FMT-ers al 2 posts hadden geplaatst en moesten wachten totdat de vraagsteller reageerde. Die frustraties van het wachten werden regelmatig gepost.
quote:Nee hoor het kwam ook vaak genoeg voor met dit soort vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zal met name geweest zijn als men niet zeker was van het antwoord. Ik vind wel dat er een verschil is tussen 10x gokken en 10 goede antwoorden achter elkaar geven.
quote:In geval van een 'Noem x films van/met' vind ik het zelf nog wel overkomelijk. Het is tenslotte geen gokvraag, je gaat niet willekeurig films opnoemen omdat een acteur daar misschien wel in voor zou kunnen komen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Patch het volgende:
Ik zie het, maar men kan toch niet meer antwoorden dan 2 posts??
quote:Dit. Helemaal mee eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In geval van een 'Noem x films van/met' vind ik het zelf nog wel overkomelijk. Het is tenslotte geen gokvraag, je gaat niet willekeurig films opnoemen omdat een acteur daar misschien wel in voor zou kunnen komen.
Bij een gokvraag als 'Hoeveel Oscars won Titanic' is het logischer dat je niet in elf posts 1 t/m 11 kan posten, maar dat je je houdt aan de regel uit de OP.
quote:Niet helemaal mee eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In geval van een 'Noem x films van/met' vind ik het zelf nog wel overkomelijk. Het is tenslotte geen gokvraag, je gaat niet willekeurig films opnoemen omdat een acteur daar misschien wel in voor zou kunnen komen.
Bij een gokvraag als 'Hoeveel Oscars won Titanic' is het logischer dat je niet in elf posts 1 t/m 11 kan posten, maar dat je je houdt aan de regel uit de OP.
quote:Ik snap niet hoe dit een gokvraag kan zijn, maar goed. Dan stellen we de discussie uit tot een later tijdstipOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Voor jou en DragonFodder wellicht geen gok-vraag, misschien voor een ander wel.
Als deze vraag op een drukker tijdstip was geweest met meerdere FMT-ers die meededen hadden we volgens mij meer discussie gehad.
Ik vind dat men anderen ook een kans moet geven en daarom zich moet beperken tot 2 posts zonder te editten. Ook bij dit soort vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |