Zelfgemaakte screenshots kunnen toch nog wel?quote:Op maandag 6 december 2010 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet dat ik, aangezien TinEye het halve internet heeft geïndexeerd, nu ook geen screenshots meer kan vragen.
Uiteraard, maar dat is teveel werkquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zelfgemaakte screenshots kunnen toch nog wel?
Maar ik hecht graag aan die ouderwetse waarden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan er ook gewoon vanuit gaan dat iedereen eerlijk is, maar dat is zo jaren '50.
Ben al een tijdje bezig met een leuke te bedenken en ik kom tot de conclusie dat ik geen leuke vragen kan bedenken. En ondertussen ook met andere dingen bezig.quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef hornage het volgende:
Ow, en tussendoor opstarters neerzetten
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef hornage het volgende:
Ach, we mogen best wel een beetje gestapo spelen om de eer van FMT'er met echte kennis hoog te houden
"The Road Warrior" is Mad Max 2, waar uiteraard een vele betere achtervolgingsscene in zit dan in deel 1.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
Mad max ( the road warrior) klopt, de sequels zijn het idd ook niet
al gedaanquote:
estimated delivery date: December 15, 2010quote:
Gewoon tijdens de meet weer ondervragenquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef hornage het volgende:
Ach, we mogen best wel een beetje gestapo spelen om de eer van FMT'er met echte kennis hoog te houden
Helaas, veel cadeautjes vandaag, maar niet DIEquote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef hornage het volgende:
[..]
estimated delivery date: December 15, 2010
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de meet weer ondervragen.
Dank je dude. Fijne vent ben je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Mainport het volgende:
Ik vertrouw die Dragonfodder voor geen cent
En ik pleit voor een verbod op lijstjesvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |