abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87051212
Elvy geweldig O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87051232
Spannend Clubsoda! O+

En wat leuk dat je vanavond nog uit eten gaat, leuk idee!
pi_87051430
Ja, we hebben verder een vrij ruim opgezette bruiloft, met ongeveer 100 mensen die de hele dag meevieren en er dus ook met het eten zijn. Daarom gaan we de avond tevoren nog even wat 'intiemer' eten met onze naasten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87051627
Ohh, mooie foto's Elvy! En wat leuk Clubsoda! Ik hoop dat jullie het vanavond leuk hebben en ook een geweldige dag hebben morgen! :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_87054155
Clubsoda.. veel plezier vanavond! (kijk wel uit met de alcohol ;) )
En morgen natuurlijk enorm genieten!!

Hier is het tweede drama afgewend, Hebben de bruiloft een dagje verschoven zodat zusje-lief niet met d'r tentamens in de knoop hoeft te zitten.. ze heeft alleen op dinsdag en donderdag tentamen.. en onze bruiloft zou op donderdag zijn, dus verplaatst naar woensdag.. kan zij mooi op donderdag d'r tentamen wel doen..

*voelt toch fijn*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:30:36 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:50:10 #211
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_87084605
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:09 schreef Clubsoda het volgende:
Waah, morgen is het zover! *O* Er staat nog genoeg op het programma vandaag: naar de manicure, even langs de locatie om wat spullen neer te zetten, gesprek met de BABS en dan vanavond lekker uit eten met onze ouders en getuigen O+

Elvy, wat zag je er mooi uit! Ik vind je jurk echt heel passend en wat een gaaf idee die paraplu!
Heel veel plezier morgen *O*

En Elvy nog van harte gefeliciteerd ^)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_87087486
Gefelicteerd Elvy. Wat bijzonder, die parasol!

Clubsoda, geniet van jullie dag morgen. Veel plezier!
pi_87088958
Clubsoda een geweldige dag gewenst O+
pi_87088966
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:

Hier is het tweede drama afgewend, Hebben de bruiloft een dagje verschoven zodat zusje-lief niet met d'r tentamens in de knoop hoeft te zitten.. ze heeft alleen op dinsdag en donderdag tentamen.. en onze bruiloft zou op donderdag zijn, dus verplaatst naar woensdag.. kan zij mooi op donderdag d'r tentamen wel doen..

*voelt toch fijn*
dat is toch wel top van jullie!
pi_87131786
Ben 22 September 2010 getrouwd in de Filipijnen en ook nog eens voor de kerk, had beloofd om wat foto's neer te zetten dus bij deze mijn bijdrage aan deze reeks :)

Heb echter hier en daar wat foto's van allerlei facebook accounts moeten halen omdat de officiële foto's nog bij de fotograaf zijn, maar denk dat ik wel een aardig en kort overzichtje heb van onze trouwdag:

^)
Laatste puntjes op de i, en Jeff de fotograaf die al om kwart over 6 's ochtends arriveerde:

Het resultaat en klaar voor de fotoshoot in de tuin.....

Schoonmoeder en zus en op 1 na alle bridesmaids:

De bridesmaids, groomsmen, flowergirls etc.

En toen op naar de Kerk..... helaas geen Citroën DS maar de kleur is goed:

Bij binnenkomst in de Kerk:

Ik was er zelf ook ;) :

Na afloop van de mis... een van de vele honderden foto's:

Aankomst op de receptie:

The prosperity dance:

En de welverdiende rust en blijdschap na afloop:

Als ik zo de foto's terugkijk kan ik me echt alle indrukken nog zo goed herinneren, heb echt een geweldige dag gehad *O*
pi_87147530
Gefeliciteerd Tahiti! Leuke foto's.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:13:54 #217
52229 Chanty
pi_87150462
Wauw dat ziet er wel erg gaaf uit O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:49:26 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87159243
Elvy! Wat zag je er gaaf uit! Mooi en hele coole parasol!! Ben benieuwd naar je verhalen! Veel geluk samen!!
Tahiti, wat heb je een prachtige vrouw! Was er ook familie uit nl. bij?
Gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_87159883
Hehe thanks :)

Helaas was er geen familie uit Nederland bij, mijn moeder heeft een hernia en kan niet 15 uur in een vliegtuig zitten en mijn broer kon er vanwege zijn werk niet bij zijn. Dus was nogal een avontuur om daar alleen heen te gaan en dit mee te maken. Maar heb een geweldige tijd gehad en heb alles maar over me heen laten komen ze hebben daar toch net wat andere tradities en gebruiken als wij hier in Nederland gewend zijn... zoals het vrijlaten van de plus minus 50 vlinders vond ik erg bijzonder O+
pi_87160178
Vond je het niet ontzettend jammer dat er geen familie van jou bij was?
Ziet er wel uit als een hele mooie huwelijksdag!
pi_87160619
Iemand trouwens ervaring met het inloggen op de site van de Honeymoonshop? Wanneer (en hoe) krijg je de gegevens om in te loggen?
pi_87161817
Donderdag de eerste afspraak bij 1 van de 2 mogelijke trouwlocaties. Ik ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat en wat er qua prijs uitkomt.
pi_87162929
Prachtige foto's kom ik tegen zeg!

Ik heb mijn jurk gevonden!

In Donkerbroek zit een bruidsmode winkel die tweedehands jurken verkoopt (www.dress2kill.nl), maar ook jurken opkoopt van zaken die gaan sluiten. Dus alle jurken zijn flink goedkoper! Ik had daar 2 prachtige jurken gevonden die nieuw waren voor nog geen 650 euro compleet met hoepel. Goeie service en een vriendelijke vrouw die het als hobby heeft.

De dag daarna zijn we naar Bruidsmode Lydia geweest in Drachten.(bruidsmodelydia.nl) Wat een vreselijk slechte zaak. Toen ik haar mijn budget noemde sprongen dr ogen haast uit de kassen en begon gelijk dat dat no way haalbaar was. Dus ik wilde alweer opstaan en weggaan. Maar mijn moeder en zus drongen aan dat ik toch even wat ging passen. Ze kwam aan met een jurk van sincerty Deze heb ik aangepast en stond geweldig. Maar hij was flink duurder dan mn budget. (de hoepelrok van 195 euro kon ik dan wel huren voor de helft van de prijs) Ook meldde ze dat het een nieuwe jurk was, maar ik vind het overal op internet, dus zo exclusief is hij helemaal niet :N Ik heb daarna nog een jurk gepast, leek net of er schubben op de rok zaten, zulke vreselijke plooien waren het, en ook lelijke kleuren, totaal niet mijn smaak. Hij stond me ook totaal niet. Daarna kwam ze met nog een jurk aan, maar dan heel strak en nog veel lelijker. Ze luisterde totaal niet naar me en zocht alleen maar dure jurken uit. Want we mochten zelf niet zoeken. "gelievde de jurken niet aanraken" stond er boven de jurken op bordjes. Het was belachelijk allemaal en na een half uur werden we naar buiten gewerkt. Niks geen nette service. Waardeloze zaak en erg duur. Ook betalen de stevigere dames veel meer voor een jurk. Want die hebben meer stof nodig. :X

Daarna zijn we naar Catwalk in Groningen geweest. Gewoon galakleding, maar een blauwzwartejurk kon hem wel eens worden! Een meisje dat me hielp met in en uit de jurk komen en het dichtritsen was geen probleem. En dan zou ik voor 400 euro klaar zijn.
Ik heb hem ook aan de kant laten hangen.

De dag daarna zijn we naar Fidelity in Burgum geweest. Wat een verademing! De hele winkel heb je voor je alleen en de sfeer is heerlijk ontspannen en ze heeft jurken in de prijsklasse van 475 tot 2000+ keuze genoeg en ook in mijn maat! En ik kon hier wel zelf de jurken uitzoeken, Wendy (de eigenaresse) ging koffie en thee zetten en wij konden in alle rust jurken uit het rek halen en op het pasrek hangen.Erg fijn, want dan konden we dus gewoon naar de prijskaartjes kijken en de te dure jurken konden we zo mooi laten hangen.
We hadden zo'n 8 jurken uitgezocht. En de eerste was gelijk zo mooi! Een ivoorjurk met halter. De tweede was ook super en om te voorkomen dat ik straks 5 jurken wilde hebben ging ik keuze's maken tussen steeds 2 jurken. De eerste was mooier, dus de 2e ging weer terug. En toen bij de 5e jurk, keek ik in de spiegel en moest gewoon huilen, Dít WAS hem! Een champagnekleurige jurk (goldflow?) Bestaande uit een effen rok zonder versiering met een druk versierde top met kraag, echt! Hij is ZO mooi! Dus daarna nog een gepast maar die haalde het niet meer bij DE jurk. Daarna heb ik hem nog een keer gepast en was ik al besloten. DIT was hem. Dus gelijk van alles er bij besteld. Torselet, hoepelrok, schoenen waren in de uitverkoop en konden gelijk mee, parels voor in het haar, oorbellen, kousen en zelfs een kouseband. De jurk betaal ik zelf en de rest krijg ik allemaal van mijn moeder en zus. Die wilden heel graag meebetalen O+

Een aanrader de zaak. Ze smeert je niks aan en zo vriendelijk!

Aanstaande donderdag om 13:00 heb ik mn proefkapsel, ik wil het opgestoken wegens de kraag en dan met de parels er in. Ik zie het al helemaal voor me O+ 12 november ga ik de jurk afpassen en leert ze me hoe ik naar de wc moet en hoe ik op een stoel zitten moet _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 04-10-2010 11:58:09 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87163021
Vlinder wat fijn dat je, je droom jurk gevonden hebt O+
pi_87163095
Wat goed Vlindur, je jurk gevonden! Ik heb gisteren ook mijn jurk gevonden, ik had hem al een half jaar in mijn hoofd zitten en nu trok ik hem aan en het was `m gewoon! Ik vind `m wel over de top duur maar mijn moeder vond het geen probleem O+

Maar inderdaad, 5 maanden levertijd op de jurk.. Pffff zeg :{w
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:41:01 #226
52229 Chanty
pi_87163139
Jeetje jij bent heel wat winkels afgeweest. Zonde van die ene winkel. Een dergelijke reactie en 'service' krijgen lijkt me echt niet tof. Maar goed nieuws dat je je jurk gevonden hebt. Heb je er een foto van?
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:54:17 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_87163483
Ooh, jullie hebben allemaal jurken! Wat leuk! *O*

Ik ben benieuwd naar de foto's O-)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_87163577
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Chanty het volgende:
Jeetje jij bent heel wat winkels afgeweest. Zonde van die ene winkel. Een dergelijke reactie en 'service' krijgen lijkt me echt niet tof. Maar goed nieuws dat je je jurk gevonden hebt. Heb je er een foto van?
Ja, ik wilde niet focussen op 1 winkel en heb er dus in totaal 4 gehad. Ik vind het nog meevallen :)

Van mijn jurk met mij er in is een foto, maar die is helaas bewogen en dus onscherp. Op het internet ben ik hem nog niet tegengekomen. Ik kan ook niet gericht zoeken want het vergiet in mijn hoofd is het merk van de jurk vergeten :@ Weet iemand nog sites van jurken? Ik heb volgens mij alles wel gehad ;)

Raissa, ben benieuwd naar jou jurk! O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:39:59 #229
52229 Chanty
pi_87165109
Ik ben wel blij dat ik er na 1 winkel en 1 jurk al uit was :+

Ik heb zojuist contact gehad met de gemeente Rotterdam. Man man, wat een feest is dat :')
De website is zo onoverzichtelijk als het verkeer in [/insert een willekeurige grote stad]. Uiteindelijk gebeld, had ik een vrouw aan de lijn die beweerde dat we onze papieren van de gemeente en getuigen en de betaling moesten doen bij de gemeente waar we in ondertrouw zijn gegaan. Dus ik zeg: dat is apart want onze gemeente zei juist dat we die zaken bij jullie moeten regelen want we trouwen immers in de gemeente Rotterdam en maken dus ook gebruik van een ambtenaar van de gemeente Rotterdam.

Dus zij weer eea uitzoeken (totaal 2 keer) en toen ze voor de derde keer terug kwam, viel de verbinding weg :') Toen heb ik maar opnieuw gebeld maar kreeg natuurlijk iemand anders aan de lijn. Ik het hele verhaal weer uit de doeken gedaan en deze mevrouw verbond mij door met het stadsdeelkantoor Hoek van Holland, waar wij daadwerkelijk trouwen. Die vrouw wist gelukkig wel hoe en wat, echter bleek dat we nog wat zaken moeten regelen waar de trouwlocatie ons op had moeten attenderen :')

Moet in ieder geval een of andere beschikking aanvragen. Eerst maar contact opnemen weer met de trouwlocatie, kijken wat die te melden hebben. Datum is in ieder geval nu ook bij de gemeente Rotterdam bekend en binnenkort dus maar langs in Hoek van Holland om de hele papierhandel in te leveren en geld af te tikken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:01:24 #230
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87168013
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:39 schreef Chanty het volgende:
--knip--
jeetje wat een gedoe :')
ik ben wel blij dat ik in dezelfde gemeente ga trouwen als waar ik woon :D
enige obstakel daarin is het aanvragen van mijn geboorteakte, dat moet ik in den haag doen :)

ow wacht :D dit is mijn 1e post hier in dit topic _O-
ik en mijn aanstaande bruid gaan op vrijdag 22-07-2011trouwen :D is al vastgelegd *O*
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:11:31 #231
52229 Chanty
pi_87168396
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:01 schreef tripack het volgende:

[..]

jeetje wat een gedoe :')
ik ben wel blij dat ik in dezelfde gemeente ga trouwen als waar ik woon :D
enige obstakel daarin is het aanvragen van mijn geboorteakte, dat moet ik in den haag doen :)

ow wacht :D dit is mijn 1e post hier in dit topic _O-
ik en mijn aanstaande bruid gaan op vrijdag 22-07-2011trouwen :D is al vastgelegd *O*
Welkom *O* Wie heeft gevraagd?

Wij wilden aan het strand trouwen en Rijswijk ligt nu eenmaal niet aan het strand dus ja.... dan krijg je dat :+
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:21:32 #232
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87168730
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:11 schreef Chanty het volgende:

[..]

Welkom *O* Wie heeft gevraagd?

Wij wilden aan het strand trouwen en Rijswijk ligt nu eenmaal niet aan het strand dus ja.... dan krijg je dat :+
en het scheveningse en het kijkduinse strand is ook niet echt leuk om aan te zien volgens mij :D

momenteel hebben mijn verloofde O+ en ik een relatie van zo'n 6,5 jaar. We wonen nu ook al ruim 2 jaar samen in de buurt van Dordrecht. Ik heb mijn meisje vorig jaar met hemelsvaart (21 Mei 2009) gevraagd in de duinen bij Den Haag. Dat omdat ikzelf uit den haag kom en ik de duinen een romantische plek vond om haar ten huwelijk te vragen. het vereisde nog wel heel wat planning om alles geregeld te krijgen :D stiekem een ring gekocht en wat bruidsmagazines.

op DE dag zelf hadik als verrassing en extra voorpret nog enkele bruidsmagazines gekocht die ik wou klaarleggen. Hoe doe ik dat zonder dat het zou opvallen? Per ongeluk de autoradio vergeten mee te nemen. Oke, we konden weg. Nog even (proberen) te ontspannen tijdens de rit. Vlakbij de afrit die we moesten hebben, bleek dat we die niet konden nemen en moesten we omrijden. Shit, hoe moet ik nu nou de makkelijkste en kortste route rijden naar de plek die ik in gedachten had, zonder dat het te veel zou opvallen. Na een hele omweg kwamen we uiteindelijk bij de plek die ik in gedachten had. mijn vriendin vond wel dat ik me wel een beetje raar gedroeg, maar ik denk dat ze niet door had wat ik van plan was. We liepen de duinen in en ik begon rond te kijken of ik rustig plekje kon vinden. Daar stonden we dan, midden in de duinen bij Den Haag. Ik begon te praten. Wat ik zei weet ik op dit moment niet meer, maar ik had het niet voorbereid. Ik pakte de ring in mijn jaszak , ging op een knie en vroeg de vraag die ik zo graag wou stellen... Ze zei ja

hehe wordt al snel een aardig verhaal :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:28:21 #233
52229 Chanty
pi_87168965
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:21 schreef tripack het volgende:

[..]

en het scheveningse en het kijkduinse strand is ook niet echt leuk om aan te zien volgens mij :D

momenteel hebben mijn verloofde O+ en ik een relatie van zo'n 6,5 jaar. We wonen nu ook al ruim 2 jaar samen in de buurt van Dordrecht. Ik heb mijn meisje vorig jaar met hemelsvaart (21 Mei 2009) gevraagd in de duinen bij Den Haag. Dat omdat ikzelf uit den haag kom en ik de duinen een romantische plek vond om haar ten huwelijk te vragen. het vereisde nog wel heel wat planning om alles geregeld te krijgen :D stiekem een ring gekocht en wat bruidsmagazines.

op DE dag zelf hadik als verrassing en extra voorpret nog enkele bruidsmagazines gekocht die ik wou klaarleggen. Hoe doe ik dat zonder dat het zou opvallen? Per ongeluk de autoradio vergeten mee te nemen. Oke, we konden weg. Nog even (proberen) te ontspannen tijdens de rit. Vlakbij de afrit die we moesten hebben, bleek dat we die niet konden nemen en moesten we omrijden. Shit, hoe moet ik nu nou de makkelijkste en kortste route rijden naar de plek die ik in gedachten had, zonder dat het te veel zou opvallen. Na een hele omweg kwamen we uiteindelijk bij de plek die ik in gedachten had. mijn vriendin vond wel dat ik me wel een beetje raar gedroeg, maar ik denk dat ze niet door had wat ik van plan was. We liepen de duinen in en ik begon rond te kijken of ik rustig plekje kon vinden. Daar stonden we dan, midden in de duinen bij Den Haag. Ik begon te praten. Wat ik zei weet ik op dit moment niet meer, maar ik had het niet voorbereid. Ik pakte de ring in mijn jaszak , ging op een knie en vroeg de vraag die ik zo graag wou stellen... Ze zei ja

hehe wordt al snel een aardig verhaal :D
Dat valt wel mee, maar hebben uiteindelijk voor het leukste tentje met beste aanbod gekozen. Kijkduin was ook nog een mooi tentje maar deze locatie had wat meer te bieden en is ook goed bereikbaar (oma loopt niet meer zo goed). Een een lekker ruim, rustig strand :Y

Grappig, ik heb mijn vriend 23 mei 2009 gevraagd :D Jij was er dan ook lekker op tijd bij :P Ze had het dus ook nog niet verwacht? O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:46:45 #234
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87169619
nee ze had misschien gedacht dat ik het die zomer misschien zou vragen, maar nog niet op dat moment :D

bereikbaarheid voor oma's is ook heel belangrijk ja :D :Y

hebben wij ook wel rekenig mee gehouden met het kiezen van de locatie :D en het is bij ons op het dorp geworden... was de 2e locatie waarmee we spraken. de eerste locatie benaderde ons zo zakelijk en niet echt persoonlijk en was ook neit echt veel keuze qua taart :') . de ligging was verder wel goed en mooi.
en dezelfde dag hadden we een afspraak met de gekozen locatie en we waren geljik om. Hij zei: we willen en kunnen alles regelen voor je trouwerij, behalve de taart die mogen julie zelf uitzoeken, want je weet zelf wel wat je zou willen. :D
myminicity
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:28:30 #235
52229 Chanty
pi_87171134
Wel fijn als het zo snel duidelijk is. Wij hebben met drie locaties een gesprek gehad waarvan er 1 direct afviel omdat we niet echt vertrouwen hadden in de persoon die het allemaal moest regelen. Kwam ook wat ongeinteresseerd over en zo. Maar de keuze maken tussen de andere locaties was wel lastiger omdat ze beiden plus en minpunten hadden, dus dan moet je echt gaan afwegen.

Maar zo te lezen hebben jullie al een hoop geregeld ook :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:31:55 #236
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87171232
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef Chanty het volgende:
Wel fijn als het zo snel duidelijk is. Wij hebben met drie locaties een gesprek gehad waarvan er 1 direct afviel omdat we niet echt vertrouwen hadden in de persoon die het allemaal moest regelen. Kwam ook wat ongeinteresseerd over en zo. Maar de keuze maken tussen de andere locaties was wel lastiger omdat ze beiden plus en minpunten hadden, dus dan moet je echt gaan afwegen.

Maar zo te lezen hebben jullie al een hoop geregeld ook :P
we hebben nu de:
• trouwdatum,
• trouwjurk.
ja dat is al een aardig lijstje.
we moeten nog wel even goed kijken naar de fotograaf en trouwauto en dan hebben we de dingen die nu echt moeten wel gedaan.
myminicity
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:55:09 #237
52229 Chanty
pi_87172094
Locatie vond ik zelf toch wel een pak van mijn hart :)
Qua grote dingen moeten wij nog de ringen, pak en notaris.

Dan nog wat kleinere zaken als taart, bedankjes, bloemen enz.

Maar tijd zat nog :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:58:44 #238
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87172245
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef Chanty het volgende:
Locatie vond ik zelf toch wel een pak van mijn hart :)
Qua grote dingen moeten wij nog de ringen, pak en notaris.

Dan nog wat kleinere zaken als taart, bedankjes, bloemen enz.

Maar tijd zat nog :D
jaa inderdaad tijd zat :D *O*
pak en ringen moeten wij inderdaad ook nog in de categorie grote dingen :D
myminicity
pi_87215367
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, ik wilde niet focussen op 1 winkel en heb er dus in totaal 4 gehad. Ik vind het nog meevallen :)

Van mijn jurk met mij er in is een foto, maar die is helaas bewogen en dus onscherp. Op het internet ben ik hem nog niet tegengekomen. Ik kan ook niet gericht zoeken want het vergiet in mijn hoofd is het merk van de jurk vergeten :@ Weet iemand nog sites van jurken? Ik heb volgens mij alles wel gehad ;)

Raissa, ben benieuwd naar jou jurk! O+
Mijn moeder bleef maar klikken om te zorgen dat er in ieder geval 1 foto zou zijn waar ik niet bewogen/met ogen dicht/met raar gezicht op zou staan :D Uiteindelijk heb ik dus een boel foto's, was wel blij dat de winkel er niet moeilijk om deed.

Foto's post ik niet i.v.m. vriendje die hier misschien mee lurkt })

Euh sites waar veel jurken staan:
Honeymoonshop.nl
Koonings.com
avenue.nl
debruidslakei.nl
Maar daar heb je vast al gekeken denk ik :)
pi_87221074
Ik werd in afgelopen Juni gevraagd. (:

Kwam toch aan als een verassing haha.
It's a way of dealing with all the feeling. keep believing in dreams.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:41:18 #241
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_87233322
Ik heb zelf momenteel nog geen trouwplannen maar ik heb zaterdag de trouwjurk van mijn schoonmoeder aangehad. Zij is getrouwd in 1985 als ik me niet vergis, en toen was de jurk al een tweedehandsje.. Ze heeft de jurk zowel mij als mijn schoonzusje proberen aan te smeren. Ik heb besloten dat de eer naar mn schoonzusje ging. Heb nog wel voorgesteld de jurk te verwerken in een andere jurk. Ha maar nu willen jullie vast de foto zien, of niet natuurlijk dan even door scrollen..

Is het niet fantastisch.. Ik heb de foto's ook op mn hyves en de reacties zijn prachtig ik laat ze maar mooi in de waan.

Ook al hebben wij nog totaal geen trouwplannen en doordat mijn vriend zijn ouders gescheiden zijn is hij er ook totaal niet happig op ik kan er wel al over nadenken. 1000 euro voor een gala jurk vind ik bijvoorbeeld echt te gek! Mijn galajurk is ook speciaal voor mij gemaakt en die heeft in totaal ook nog geen 100 euro gekost. Daarnaast de familie.. Die zie ik nu ook nooit dus waarom dan wel.. En dan de fotograaf, mijn vader is fotograaf maar dan is het maar net de vraag of hij dat zou willen om dat te doen. Zal wel schelen :p

Toen we deze zomer op Bali waren is wel vaak gevraagd of we er op honeymoon waren. En als ze hoorden dat we niet getrouwd waren of we dan volgend jaar op Bali kwamen trouwen.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_87252871
@ Missamerica: leuk! Wanneer gaan jullie trouwen?

@ Yska: wat een foto! (Of beter: wat een jurk! Ik zou 'm ook aan me voorbij laten gaan ;)).

Ik kreeg van mijn moeder deze foto:

Ik in mijn moeders trouwjurk. De onthoofde begeleider is mijn broer O+ . (Mijn broer is lief O+ )
pi_87265070
@Jentin Volgende zomer pas ;). Duurt nog even. Kan gelukkig alles op tijd uitzoeken!!
pi_87278589
Je hebt inderdaad lekker de tijd :). Heb je al ideeën? Ga je grootsch of juist klein trouwen?
pi_87285597
Volgende week krijgen wij proefstukjes van de taart. Ik ben benieuwd!
Haters gonna hate.
pi_87293050
@Jentin ehmmm. Nou, ik denk wel dat ik het subtiel houd. niet al te groot. moet familie uit Nederland and Canada over laten vliegen. Dus dat wordt al duur zat haha.

Ik zat the denken om aan het strand te trouwen. Of in een park. met veel bloemen.

Kan niet wachten haha.welke achternaam zou ik nou nemen hahah
pi_87315126
Gisteren zijn wij bij de 1e mogelijke locatie geweest. Erg goed bevallen. Nu nog even de offerte afwachten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:33:15 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87315265
Hihi mijn beste vriendinnetje heeft gister haar trouwjurk uitgezocht O+. Was zo leuk!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:19:04 #249
52229 Chanty
pi_87330392
Wij hebben zojuist besloten om niet op 6 juni maar op 3 juni te trouwen :+

De keuze voor 6 juni was voornamelijk economisch, maar aangezien we niet de gehele locatie afhuren, hebben we op de huidige locatie geen bestedingsminimum dus kunnen we de bruiloft net zo goed op een vrijdag houden. Dan kunnen de mensen die van ver moeten komen tenminste ook tot het einde van het feest blijven en/ of hoeven ze de volgende dag niet ook nog vrij te schrijven :)
pi_87338696
steenz & ik zijn verloofd! ^)
Liej
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:51:35 #251
52229 Chanty
pi_87349772
Gefeliciteerd *O* Ben je gevraagd?
pi_87356526
Is het eigenlijk gebruikelijk dat de bruidegom de kleur van de jurk weet? Ik heb net een stukje stof ontvangen van mijn jurk en mijn vriend is doodnieuwsgierig. Komt ook een beetje omdat ik hem heb gezegd dat mijn jurk paars is :')
pi_87356667
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:48 schreef Raissa het volgende:
Is het eigenlijk gebruikelijk dat de bruidegom de kleur van de jurk weet? Ik heb net een stukje stof ontvangen van mijn jurk en mijn vriend is doodnieuwsgierig. Komt ook een beetje omdat ik hem heb gezegd dat mijn jurk paars is :')
Mijn man ging met mijn schoonmoeder een pak uitzoeken en ik heb haar dat staaltje van de stof meegegeven. Zo kon zij bepalen of de kleur van het pak er goed bij zou passen en bleef het voor hem een verrassing.
pi_87357317
Ik ben net voor het eerst jurken gaan passen *)

Ik heb er zeven gepast maar kon eigenlijk na nummer 1 wel ophouden. Werkelijk een bril-jan-te jurk en hij stond belachelijk goed (al zeg ik zelf :') ).

En aangezien hier zover ik weet toch geen kip meeleest (voor wie het ook nog per se geheim moet blijven dan ;)) en er toch nog niets bepaald is (want ik ga binnenkort in een andere zaak ook nog jurken van andere merken passen), show ik 'm hier ook even:

Maar trouwen in het zwart zie ik niet zo zitten. Dus als ie 't wordt, dan in een lichte kleur (ivoor-ish).

O+

Maar in het kader van dunne ijslagen na één nacht heb ik nog geen beslissingen genomen. Ik heb wel al utlieme schoenen gevonden, geloof ik:

pi_87358776
Haha Jentin wat grappig, nog 'geen beslissingen genomen', maar al wél de ultieme schoenen gevonden! O+

Wij zijn vanmorgen weer terug gekeerd van Honeymoon. Ik zag dat er inmiddels een aantal nieuw verloofden en getrouwden bij gekomen zijn, maar helaas ben ik de tel nog een beetje bijster. In ieder geval van harte gefeliciteerd allemaal!
De foto's van Tahiti zijn me wél bijgebleven, leuk om te zien hoe het er daar nou aan toe gaat. Het ziet er uit als een dag die je niet snel zal vergeten!! Uiteraard ook van harte gefeliciteerd!

Er was bij thuiskomst nog geen bericht van de fotografe, dus de officiele foto's laten nog even op zich wachten. Omdat het al met al een wedding-week was denk ik dat het hele verhaal misschien een beetje te lang wordt voor hier. Wie echt geintereseerd is, ik heb alvast een stukje op onze site geschreven: www.LivingEA.com

Een samenvatting van de échte trouwdag:
Het thema van onze dag was:'Better Together', niet alleen wij tweeën, maar ook met en door de mensen om ons heen. We wilden dan ook graag een heel kleine, intieme en persoonlijke bruiloft, en dat is aardig gelukt vinden wij zelf.
De hele dag vond plaats in een lodge die we volledig hadden afgehuurd. Om daar te komen moet je eerst een 1,5 uur hobbelen over een zandweg, maar het landschap en de uitzichten zijn fantastisch.
De ceremonie vond plaats bij een stroompje op een open plek onder een stel bomen, echt het gevoel van een 'regenwoud'. De ceremonie zelf was wat je noemt 'kort maar krachtig' (denk in totaal 3 minuten) maar daar waren we op voorbereid, en daarom hadden we de beide vaders gevraagd een speech voor te bereiden, dat maakte het geheel heel bijzonder. De ambtenaar heeft het in die 3 minuten toch nog voor elkaar gekregen om de hele boel in de war te schoppen, verkeerde papieren, verkeerde getuigen enzovoorts, dus dat moeten we allemaal nog even recht gaan zetten weer, haha TIA! (This Is Africa)

Na de ceremonie was er een toost en gelegenheid tot feliciteren, en daarna vertrokken we allemaal naar een open plek in het bos dichter bij de lodge waar een Bushdiner op ons wachtte. Tussen de gangen door veel speeches, en de volle maan op de achtergrond!

Na het bushdiner was het tijd voor feest! De dansvloer was op de veranda van de lodge, de bar en het loungegedeelte waren binnen bij de open haard!

We hadden een aantal verassingen voor de gasten bedacht, en die waren stuk voor stuk een groot succes. Zo was er voor ieder aanwezig kind een tasje met wat speelgoed en snoepgoed om de ceremonie wat leuker te maken, voor de volwassenen waren er geborduurde zakdoekjes die door heren én dames gretig zijn gebruikt om traantjes weg te deppen. Om lekker cool te blijven waren er ook waaiertjes met op de achterkant wat wist-u-datjes.
Bij het bushdiner waren er daarintegen juist geborduurde dekentjes om warm te blijven en op de dansvloer stond een mand slippers tegen de zere voetjes! De officiele 'give-aways' waren lampjes van gerecyclde koffieblikjes, en het effect van al die lampjes bij het diner (er stond er een op ieders bord) was héél grappig. Bij de bar/ loungearea hing en fotowand met darop van iedere gast minstens één foto en daartussen de tekst 'We are so good together'. Dat was een echt succes!

Nu raak ik toch nog in de verleiding om te vertellen over de 'receptie' de volgende dag die eigenlijk een brunch aan het meer was, en waar wij per boot arriveerden, of over de safari in de dagen daarna waarbij we voor iedere gast een hoedje van palmblad hadden, en een verassings 'bushbreakfast', maar het is nu al een véél langer stuk geworden dan ik van plan was.
Het is wel duidelijk denk ik, wij genieten nog steeds na!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_87359539
elvy ik heb het verhaal op jullie website ook gelezen, echt wat geweldig allemaal O+ O+
pi_87362973
elvy, ik heb even je weblog bekeken, wat een fantastische droombruiloft hebben jullie gehad! Ik weet zeker dat het voor alle aanwezigen een unieke ervaring was! O+
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_87363825
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:29 schreef Jentin het volgende:
Maar in het kader van dunne ijslagen na één nacht heb ik nog geen beslissingen genomen. Ik heb wel al utlieme schoenen gevonden, geloof ik:

[ afbeelding ]
Mooie jurk hoor!

Die schoenen zou ik wel even passen en goed voelen, ik vond zelf schoenen met zo'n missende zijkant erg onprettig zitten..
pi_87379737
Elvy, wat een verhaal en wat een mooie plaatjes!

Raissa: ik heb die schoenen gisteren gepast, het waren mijn 'passchoenen' zeg maar. Ik mocht er zo'n 2,5 uur op rondbanjeren, en dat ging heerlijk. Ik heb de zijkantjes niet gemist in ieder geval. En ze zijn heel zacht van binnen, alsof ze gevoerd zijn ofzo? Maar goed, wie weet wat ik nog tegenkom. Ik vond ze wel erg gaaf in elk geval :).
  Redactie Frontpage / Sport zondag 10 oktober 2010 @ 11:55:37 #260
54593 crew  Olga
Cheese
pi_87379852
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Leigh het volgende:
steenz & ik zijn verloofd! ^)
:o

Gefeliciteerd *O* :*

En ik blijf het tof vinden dat jullie elkaar voor het eerst bij mij ontmoeten :P
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:34:22 #261
52229 Chanty
pi_87453050
Zojuist even de gemeente gebeld en onze nieuwe trouwdatum is geen probleem *O*
Ik heb geen idee hoe ik de fok-wiki moet aanpassen, dus als iemand die dat wel kan de trouwdatum van mij en DirtyHarry zou willen veranderen naar 3 juni 2011? O+

3 juni is overigens de verjaardag van opa die 1,5 jaar geleden overleden is, dus hij is er zo ook nog een beetje bij :) Toen hij ziek werd wist ik al dat ik DiryHarry ten huwelijk zou gaan vragen en het was ook duidelijk dat hij nog maar een aantal weken te leven had. Ik heb hem toen in het ziekenhuis tijdens een van zijn heldere momenten verteld dat ik mijn vriend ten huwelijk ging vragen. Dat vond hij echt geweldig om te horen, hij zei ook dat DirtyHarry een goede man voor mij is O+

Ik drukte hem toen op het hart dat hij het aan niemand mocht vertellen en hij beloofde ook dat hij niemand iets zou zeggen, oma ook niet. Maar omdat hij zo verward was dacht ik dat hij het sowieso snel weer zou vergeten. Maar een week later toen mijn moeder bij hem was (zij wist ook van mijn aanzoeksplan), zei hij nog dat hij het zo leuk vond en het ook aan niemand heeft verteld. Vond ik toch heel bijzonder. Een kleine twee weken nadat ik het hem had verteld, is hij overleden.

Voelde heel erg aan alsof ik net op tijd was met vertellen, de laatste keer dat ik hem zag, twee dagen voor hij stierf, was hij bijna niet meer aanspreekbaar en hallucineerde hij veel. Voelt toch alsof ik een beetje zijn zegen heb meegekregen en dat maakt de keuze voor 3 juni nu nog mooier O+
pi_87467053
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd *O* Ben je gevraagd?
Uhhuh!
Op de avond dat we 5 jaar samen waren (afgelopen vrijdag dus) :D
En zaterdag meteen naar Parijs. We komen net terug :)
Liej
pi_87467095
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:55 schreef Olga het volgende:

[..]

:o

Gefeliciteerd *O* :*

En ik blijf het tof vinden dat jullie elkaar voor het eerst bij mij ontmoeten :P
Very true!
Had ik die bezem bij me :')
Liej
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:52:30 #264
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_87468543
Wow elvy, dat klinkt echt als een sprookje! Gefeliciteerd!
En gefeliciteerd Leigh :D
pi_87485931
Wij zijn eruit qua locatie. En met de gemeente is het ook geregeld.

Alleen trouwen we nu in een andere plaats dan we wonen en nu las ik de site van die gemeente dit over ondertrouw:

De eerste officiële stap is de ‘ondertrouw’. Met ‘ondertrouw’ wordt ook de aangifte geregistreerd partnerschap bedoeld. Dit is het moment waarop wordt vastgesteld of u een huwelijk of een geregistreerd partnerschap kunt en mag aangaan. Daarnaast zullen we een aantal zaken over de ceremonie bespreken en geven wij u hier de gelegenheid om een voorkeur voor een trouwambtenaar uit te spreken.

Het is vereist dat tenminste één van u in plaats X woont en u kunt dit minimaal twee weken en maximaal één jaar van tevoren doen. De aangifte is maximaal één jaar geldig. Om praktische redenen kunt u het beste zes tot acht weken voor de datum van uw huwelijk/geregistreerd partnerschap in ondertrouw gaan.

Moet je dan weer in ondertrouw in de gemeente waar je woont???
pi_87486015
Wij gaan 11 november in ondertrouw, dan zijn we precies 3 jaar bij elkaar O+

Zijn nog aan het kijken voor een goede locatie voor de kleine receptie die we willen houden. We hebben wel al de jurk en accesoires, taart, bedankjes, trouwkaarten, ringen, trouwauto :)
Haters gonna hate.
pi_87487314
@Stansfield: je moet in ondertrouw in de gemeente waar jij of je partner woont...

Mijn vriend woont in Hilversum, daar zijn we in ondertrouw gegaan..

We trouwen in Vollenhove, gemeente Steenwijkerland en daar hebben we volgende week vrijdag een afspraak om alle spullen in te leveren en wat dingen door te spreken :)
pi_87487480
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef progje het volgende:
@Stansfield: je moet in ondertrouw in de gemeente waar jij of je partner woont...

Mijn vriend woont in Hilversum, daar zijn we in ondertrouw gegaan..

We trouwen in Vollenhove, gemeente Steenwijkerland en daar hebben we volgende week vrijdag een afspraak om alle spullen in te leveren en wat dingen door te spreken :)
aha dus in ondertrouw in de gemeente waar je woont, en de huwlijksvoltrekking regel je in de gemeente waar je gaat trouwen.
pi_87488348
Ik heb m'n jurk *O* !
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:08:35 #270
52229 Chanty
pi_87494768
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef Stansfield het volgende:

[..]

aha dus in ondertrouw in de gemeente waar je woont, en de huwlijksvoltrekking regel je in de gemeente waar je gaat trouwen.
Klopt, en dat levert een heel gedoe op :') Tenminste bij ons omdat alle betrokken partijen telkens een ander verhaal ophangen over de procedure :+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:17:24 #271
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_87495110
Mooi verhaal over je opa Chanty, best bijzonder zo met die datum O+
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_87495461
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Jentin het volgende:
Ik heb m'n jurk *O* !
pics??? ;)

ennuh.. gefeliciteerd!!

ik ben wel blij dat wij gaan trouwen in de gemeente waar we wonen.. de ondertrouw is dus ook in dezelfde gemeente.. levert weer 1 stresspuntje minder op ;)

Af en toe denk ik : "nu alleen de jurk nog en dan is het klaar", maar pff.. nog zooveel tedoen! ;)
mijn(ons) lijstje:
- Save-the-date email
- foto's laten maken
- "kaart" opmaken
- email adressen verzamelen
- ceremonie
- Tantes vragen of zij de ceremonie willen "begeleiden"
- met tantes muziek / teksten uitzoeken
- ceremonie boekje maken
- uitnodigingen
-voorkant maken ( O+)
- Tekst bedenken ( wie, wat, waar, verschillende uitnodigingen voor daggasten, ceremonie gasten en receptie gasten)
- definitieve gastenlijst
- Adressenlijst opstellen
- Kleding
- DE jurk vinden
- alle bijbehorende zooi (schoenen, sluier ( op aanvraag O+, de romanticus ;) ), hoedje , goede pantykousen/hold-ups/panty's ( ik heb een hekel an die dingen en om nou de halve dag je panty op te staan hijsen ;( ), evt lingerie)
- HET pak vinden
- de RINGEN
- bestellen en ophalen in londen ( *O* te combineren met bezoekje aan vriendinnetje)
- Een auto
- de bloemen
- alles doorspreken met de ceremonie meester
-kadootjes /bedankjes ceremonie meester & getuigen

en dan ben ik er nog niet! arrgghh..
( ja ja.. nog 7 maanden, maar ik heb graag alles goed geregeld :@ )

[ Bericht 69% gewijzigd door Barretje80 op 13-10-2010 14:40:18 ]

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87508991
Zo... dan kom je er achter hoevel je moet regelen met trouwen (:
pi_87601074
Wij gaan vandaag of morgen eens wandeling doen langs een paar trouwlocaties. Eens zien of het wat is :)
Liej
pi_87601546
Zo Barretje, wat een lijst nog ;)!

Leigh, hebben jullie al een stiekeme voorkeur?

De jurk, ik heb geen goed plaatje. Hij staat nergens online (nee, echt niet, ik heb de fabrikant of hoe je dat ook noemt gemaild voor een plaatje, en dat is echt schuwlelijk :')). En verder heb ik alleen foto's met mezelf erin, en die bewaar ik ook nog even voor mezelf. (Bovendien: de pasjurk was maat 38 en mijn lijf duidelijk niet ;))

Maar ik hou ervan O+ Het passen was ook superleuk, toevallig was ik deze keer alleen met m'n moeder en die moest heel hard huilen, een beetje zo: O+ + :'( + :o + *O* En toen ik gekozen had, kregen we roze champagne en chocolaatjes enzo *) Het is gewoon bijna jammer dat ik m'n jurk nu al heb ;).

Ik heb overigens wel een plaatje van de nummer twee ;):

'Mylie' van Maggie Sottero.
pi_87601746
De nummer 2 is prachtig, Jentin :Y
Ben benieuwd naar de nummer 1! :D

Qua trouwlocatie: nog geen stiekeme voorkeur van ons samen, maar ik heb (natuurlijk :')) al verschillende foto's/informatie gezien/gelezen en heb wel een paar favorieten. En ook een paar afgeschreven ;)
Liej
pi_87603750
Haha, herkenbaar. Ik ben benieuwd; wij waren meteen helemaal verliefd op onze locatie, maar voordat we dit gevonden hadden, vond ik het nog moeilijk kiezen uit al dat moois.

Overigens, hoe zou het met getrouwde vrouw Clubsoda zijn ;)?
pi_87710750
Ik was jullie weer even kwijt!
Ben ook benieuwd naar clubsoda.

en *is even verward*
zijn er ondertussen nog meer mensen getrouwd waar we de foto's van mogen aanschouwen?? *O*

Onze voorbereidingen gaan even in de kast.. eerst moet de keuken geinstalleerd worden.. pfff.. dat soort dingen moet je niet tegelijkertijd willen doen .

Inmiddels zijn m'n vrije dagen voor de huwelijksreis wel goedgekeurd *O*

pi_87712699
Wij hebben bijna alles klaar! *O*

Auto ^O^
Restaurant ^O^
Bruidsjurk ^O^
Fotograaf ^O^
Kaartjes In bestelling
Taart ^O^
Vriend's pak ^O^
Rienks pak moet ook nog.

Missen we verder nog iets?
pi_87712814
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef Vlindur het volgende:

Auto ^O^
Restaurant ^O^
Bruidsjurk ^O^
Fotograaf ^O^
Kaartjes In bestelling
Taart ^O^
Vriend's pak ^O^
Rienks pak moet ook nog.

Ringen?
pi_87712876
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ringen?
BABS??

pi_87713211
Ringen! *O* *O* (Van Desiree) O+

babs? :@ :?
pi_87714739
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef Vlindur het volgende:

Buitegewoon Ambtenaar van de Burgelijke Stand

pi_87741261
M'n vriend opperde eergisteren het idee om op een boot te trouwen :D
(Nu komt ik van vaderskant uit een schippersfamilie, dus het idee staat me best aan) :Y
Liej
pi_87741327
Leigh, dat is wel heel gaaf zeg! :Y

En ja, dan is een babs ook geregeld :) 16:00 staan we hier in Drachten
pi_87743094
Wauw, wat een trouwzaal, Vlindur! :D

@ Boot: Ja, best wel. Moet het allemaal nog uitpluizen, maar er zijn kennelijk voldoende mogelijkheden op dat gebied.
Liej
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:53:08 #287
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_87751478
Jaaa, volgende week donderdag ga ik voor het eerst jurken kijken/passen *O*
Ziggy played guitar
pi_87752987
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef Vlindur het volgende:

Mooie ringen :)
pi_87753250
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa, volgende week donderdag ga ik voor het eerst jurken kijken/passen *O*
oeh O+

Ik hoop zelf ergens in November maar eens te gaan kijken/passen
pi_87758178
Ik dacht dat ik ongeveer wist wat ik wilde qua jurk, maar oef... ik zit zo eens rond te kijken en ben er duidelijk nog lang niet uit :')
Liej
pi_87790876
Weet iemand waar je leuke save-the-date-kaartjes kunt laten drukken zonder al te veel drukkosten? We sturen alleen save-the-date-kaartjes naar daggasten en dat zijn er niet zo gek veel... Iemand tips?
pi_87804502
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand waar je leuke save-the-date-kaartjes kunt laten drukken zonder al te veel drukkosten? We sturen alleen save-the-date-kaartjes naar daggasten en dat zijn er niet zo gek veel... Iemand tips?
Dat vroeg ik me ook al af, nadat ik er gisteren voor het eerst over las in 'Bruid & Bruidegom' :@
Liej
pi_87805942
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Raissa het volgende:
Wij doen een save-the-date email.. scheelt een hoop in drukkosten en postzegels!!

pi_87806129
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Wij doen een save-the-date email.. scheelt een hoop in drukkosten en postzegels!!
Da's ook wel een goede :)

Toen ik het er gisteren met m'n vriend over had - nadat we lazen dat 't verstandig is om die te versturen - zei hij ook al droog: 'gewoon een e-mail naar de gasten die we bij de plechtigheid willen hebben'.
Ik dacht nog: :')

Maar 't is idd een hele kostenbespaarder!
Liej
pi_87806488
Via email vind ik dan weer een beetje cheap :@
En, bijkomend dingetje, niet al onze gasten hebben internet (ja, oké, het is er maar eentje, maar toch ;))
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:11:21 #296
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_87809683
Leigh.. ik weet niet waar jullie wonen, maar wij zijn ook 'Op het water' getrouwd..
In Rotterdam en dat hebben we gedaan bij de Rederij Thor :)

Wij zijn zaterdag alweer 1 jaar en 4 maanden getrouwd.. gosh dat gaat hard ! :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:12:06 #297
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_87809722
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef Vlindur het volgende:

Auto ^O^
Restaurant ^O^
Bruidsjurk ^O^
Fotograaf ^O^
Kaartjes In bestelling
Taart ^O^
Vriend's pak ^O^
Rienks pak moet ook nog.

Bloemen/Corsages ? :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_87813335
Wij hebben welgeteld één save-the-date mailtje verstuurd eigenlijk, de rest van de mensen was via de tamtam al binnen twee dagen op de hoogte geloof ik ;) Uiteindelijk zijn er van de 115 gasten maar 2 mensen niet gekomen omdat ze andere afspraken hadden, en nog wat mensen wegens medische redenen niet, dus het werkte best effectief die tamtam :D

Om op de vraag van Jentin en Barretje terug te komen: het gaat goed! Vandaag teruggekomen van huwelijksreis, wel moe nu van de jetlag maar voldoen, het was prachtig en fijn samen *; Getrouwd zijn is leuk, ik kan het aanraden! *O* Onze dag was prachtig, echt alles klopte en er was niets wat we anders hadden gewild :o Mijn bloemen waren prachtig, mijn vriend ook, het was droog toen we foto's maakten, de kerk was super versierd, de entree in een bomvolle kerk was héél bijzonder, de ambtenaar was geweldig, de locatie had alles perfect geregeld, goed eten, mooie speeches, twee hele lieve ceremoniemeesters die heel veel leuke dingen hadden georganiseerd, allemaal lieve en dierbare mensen en een geweldige sfeer! En mijn lijf werkte mee (6 weken voor de bruiloft geopereerd, het was een beetje de vraag hoe zich zou ontwikkelen), dat was ook een grote opluchting.

En dit weekend staat er een verhuizing op het programma en dan hebben we de life-events wel gehad en gaat de rust wederkeren in ons leven :) Ik heb verder wel teruggelezen maar niets onthouden,sorry, zit een beetje in mijn eigen bubble nog O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87820393
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Leigh.. ik weet niet waar jullie wonen, maar wij zijn ook 'Op het water' getrouwd..
In Rotterdam en dat hebben we gedaan bij de Rederij Thor :)

Wij zijn zaterdag alweer 1 jaar en 4 maanden getrouwd.. gosh dat gaat hard ! :o
Wij wonen in Assendelft (Zaanstad) :)
Had schepen gezien in Muiden. Lijkt me nog steeds erg leuk!
Alleen 't is de hopen dat de bruidegom niet de halve plechtigheid over de rand hangt ;)
Liej
pi_87820428
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Bloemen/Corsages ? :)
Gut, daar zeg je wat... Corsages. Hoe en waar regel je dat, eigenlijk? :@

Wij denken eraan om het qua plechtigheid redelijk simpel te houden. Geen (grote) bloemstukken in de zaal, wellicht niet eens een bruidsboeket. Dan liever een mooie bloem in m'n haar :)
Als de zaal van onze favo trouwlocatie niet alle gasten kan herbergen dan alleen de nabije familie bij de voltrekking en de rest zien we dan bij de receptie.

Dat zijn voorlopige ideetjes, hoor. We zijn er nog láng niet uit :D
Liej
pi_87821106
Corsages bij je bloemist maar volgens mij kun je op van die trouwsites ook zijden corsages bestellen.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')