Wil je zeggen dat het wel fatsoenlijk voor elkaar is dan in almelo, sta verdomme vanaf de 'mooie vrouw' vast tot aan die kruising waar de oude Pius stondquote:
Ja daar dus ongeveer maar dan al 4 KM ervoor ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 08:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vast in de Schelfhorst
Daar staat het de laatste tijd altijd vast
Inddquote:Op maandag 20 september 2010 08:47 schreef Mdrop het volgende:
Wel.
[..]
Wil je zeggen dat het wel fatsoenlijk voor elkaar is dan in almelo, sta verdomme vanaf de 'mooie vrouw' vast tot aan die kruising waar de oude Pius stond.
[..]
Ja daar dus ongeveer maar dan al 4 KM ervoor ofzo.
Justin toch, onze biebmutsquote:Op maandag 20 september 2010 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
je kunt wel zien wie de ambtenaar is
Ik ken niet alle voornamenquote:Op maandag 20 september 2010 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Want jullie lezen 'm altijd helemaal door enzo______
Whehehequote:Op maandag 20 september 2010 09:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ken niet alle voornamen, dus heb hem zeer regelmatig nodig ja
.
ik bedoel die spammert/lapohunterquote:Op maandag 20 september 2010 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin toch, onze biebmuts
Dan hebben we het toch allebei over Justinquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel die spammert/lapohunter
hoe heet incolumis dan?quote:
ja, want die heeft de laatste topics geslotenquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hebben we het toch allebei over Justin
maakt niet uit.quote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die is hier bijna nooit
588 welquote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, want die heeft de laatste topics gesloten
Marionquote:
komt door die lapohunterquote:
het is al bijna weekendquote:
Neen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, moet jij niet wachten tot de LaPo?
Ik ben het helemaal met u eens, nu maar zien dat ik hier intern de Desire nog ergens 'weg kan drukken' en de HD voor mij op kan halenquote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
oei, wat ziet die HTC Desire HD (of Desire Z) er tof uit![]()
een collega de Desire aansmeren en dan de HD (via de zaak) voor jezelf aanschaffen?quote:Op maandag 20 september 2010 09:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met u eens, nu maar zien dat ik hier intern de Desire nog ergens 'weg kan drukken' en de HD voor mij op kan halen.
Je weet het niet.quote:Op maandag 20 september 2010 09:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
TT klopt niet meer,![]()
![]()
![]()
![]()
voor de rest: een goede morgen allemaal
Ik koop altijd telefoons voor kantoor in en die gaan dan later door naar de 'werkplekken', dan moet er maar 1 versneld naar de werkplekkenquote:Op maandag 20 september 2010 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
een collega de Desire aansmeren en dan de HD (via de zaak) voor jezelf aanschaffen?
quote:Op maandag 20 september 2010 09:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik koop altijd telefoons voor kantoor in en die gaan dan later door naar de 'werkplekken', dan moet er maar 1 versneld naar de werkplekken.
Ga er maar wel van uit, tenzij je al jaren een abo hebt en 'm kan verlengenquote:Op maandag 20 september 2010 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik denk alleen dat flink bij zal moeten lappen als de HD straks beschikbaar komtdus misschien is een andere Android-telefoon (of de HTC Desire / HD2) een beter optie
Desire is zeker geen slechte telefoon (Weet niet wanneer je over kunt) en daar kun je echt nog wel even mee door (Gok dat er [dan wel on-officieel] nog wel een Android 3.0 stable mod uit gaat komen voor de 'normale' Desire).quote:Op maandag 20 september 2010 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
ik denk alleen dat flink bij zal moeten lappen als de HD straks beschikbaar komtdus misschien is een andere Android-telefoon (of de HTC Desire / HD2) een beter optie
ik heb 4 jaar lang Hi 20 gehad, nu al bijna 2 jaar Hi 25... en die wil ik weer verlengen, waarbij ik dan ook een sms- en internetbundel neemquote:Op maandag 20 september 2010 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga er maar wel van uit, tenzij je al jaren een abo hebt en 'm kan verlengen
Wat ga je daar per maand ongeveer voor betalen dan?, ik kon namelijk bij mijn abbo (Tmobile, ¤43/Maand) wel kiezen voor dat soort telefoons.quote:Op maandag 20 september 2010 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb 4 jaar lang Hi 20 gehad, nu al bijna 2 jaar Hi 25... en die wil ik weer verlengen, waarbij ik dan ook een sms- en internetbundel neem
zit er nu Android 2.1 op dan? en ik mag over 2,5 week verlegen...quote:Op maandag 20 september 2010 09:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Desire is zeker geen slechte telefoon (Weet niet wanneer je over kunt) en daar kun je echt nog wel even mee door (Gok dat er [dan wel on-officieel] nog wel een Android 3.0 stable mod uit gaat komen voor de 'normale' Desire).
Hi 25 = ¤ 22,45quote:Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat ga je daar per maand ongeveer voor betalen dan?, ik kon namelijk bij mijn abbo (Tmobile, ¤43/Maand) wel kiezen voor dat soort telefoons.
Android 2.2 met HTC Sense.quote:Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
zit er nu Android 2.1 op dan? en ik mag over 2,5 week verlegen...
Oke dan kom je een aardig eind hoor, niet happen op die 'fantastische' aanbieding die ze je telefonisch doen en gewoon naar de winkel en 'eissen' dat je verlengt en dat je dus extra's neemt als je die telefoon mee kunt nemen, ze pakken genoeg marge op de abbo's dat ze dat toe kunnen laten (Ervaringquote:Op maandag 20 september 2010 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
Hi 25 = ¤ 22,45
Onbeperkt (1.000) SMS = ¤ 9,95
Onbeperkt internet = ¤ 2,50 of ¤ 3,74
Totaal = ¤ 34,90 of ¤ 36,14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |