Wil je zeggen dat het wel fatsoenlijk voor elkaar is dan in almelo, sta verdomme vanaf de 'mooie vrouw' vast tot aan die kruising waar de oude Pius stondquote:
Ja daar dus ongeveer maar dan al 4 KM ervoor ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 08:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vast in de Schelfhorst
Daar staat het de laatste tijd altijd vast
Inddquote:Op maandag 20 september 2010 08:47 schreef Mdrop het volgende:
Wel.
[..]
Wil je zeggen dat het wel fatsoenlijk voor elkaar is dan in almelo, sta verdomme vanaf de 'mooie vrouw' vast tot aan die kruising waar de oude Pius stond.
[..]
Ja daar dus ongeveer maar dan al 4 KM ervoor ofzo.
Justin toch, onze biebmutsquote:Op maandag 20 september 2010 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
je kunt wel zien wie de ambtenaar is
Ik ken niet alle voornamenquote:Op maandag 20 september 2010 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Want jullie lezen 'm altijd helemaal door enzo______
Whehehequote:Op maandag 20 september 2010 09:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ken niet alle voornamen, dus heb hem zeer regelmatig nodig ja
.
ik bedoel die spammert/lapohunterquote:Op maandag 20 september 2010 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin toch, onze biebmuts
Dan hebben we het toch allebei over Justinquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel die spammert/lapohunter
hoe heet incolumis dan?quote:
ja, want die heeft de laatste topics geslotenquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hebben we het toch allebei over Justin
maakt niet uit.quote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die is hier bijna nooit
588 welquote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, want die heeft de laatste topics gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |