Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef oompaloompa het volgende:[..]
Ik kom hier voor de inhoudelijke discussies, die ik regelmatig heb. Er valt alleen niet te discussieren met iemand die zo subjectief met onformatie om gaat. Die bewust informatie negeert als het niet binnen zijn verhaal past en boos wordt wanneer je hem wijst op fouten in zijn redenatie.
Met je zekerheid, stelligheid, gebruik van het woord "feiten", en "wetenschappelijk" creeer je een verwachting die je niet waar kunt maken. Als dat de manier is waarop in BNW discussies gevoerd moeten worden hoor ik het graag, dan pas ik me daarop aan. Alhoewel dat denk ik wel een puinhoop gaat worden wanneer iedereen alles een feit mag noemen, en mensen die het er niet mee eens zijn subjectieve schape en/of trollen.
Ik neem de moeite dingen uit te leggen wanneer mensen er om vragen, ik probeer me aan te passen aan het perspectief wat iemand gebruikt in een thread, en ik hou me buiten threads waar ik niets zinnigs over te zeggen heb (of lees ze mee om er iets van te leren).
Echter, over deze shit heb ik kennis. Wanneer iemand consistent claimt dat zaken anders zijn dan ze zijn, dit presenteert als een feit, en alles wat er over gezegd wordt door anderen negeert, dan ben ik niet altijd even geduldig en vriendelijk. Misschien een zwakte, aan de andere kant ben ik geen oppas, noch middebare-school-docent.