-16?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Aangeraden wordt maximaal 4 graden verschil. Dus bijvoorbeeld overdag op 20 betekent 's nachts min 16.
ik heb weinig keus, bovenste etage, enkele beglazing, vol in de windquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
Stelletje watjes.
Gaat pas aan bij vorst (overdag)
Zit je dan heel de avond stil onder zo'n deken? Het is toch hardstikke onhandig als je van je plek af wil, of gewoon je armen wil bewegen, om elke keer jezelf opnieuw onder te nestelen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:27 schreef glaba het volgende:
Wij hebben hem nog niet aangezet. Zitten gewoon onder de dekens. Gaan hem morgen wel aanzetten denk ik.
Ehm nee, zo koud is het hier ook niet. Je kan wel gewoon onder de dekens vandaan. Maar is gewoon lekker onder de dekens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zit je dan heel de avond stil onder zo'n deken? Het is toch hardstikke onhandig als je van je plek af wil, of gewoon je armen wil bewegen, om elke keer jezelf opnieuw onder te nestelen?
Ik houd het echt niet langer dan 2 minuten vol onder zo'n ding iig.
Wij hebben ook bijna dag en nacht de deuren en ramen op de knip staan, luikjes open etc. maar het wordt echt niet heel koud in huis. Het is tot nu toe nog niet onder de 19,5 geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over de ventilatie bij je in huis
Dat heb ik dus ook, i.c.m. kouwelijke buren die volop stokenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wij hebben ook bijna dag en nacht de deuren en ramen op de knip staan, luikjes open etc. maar het wordt echt niet heel koud in huis. Het is tot nu toe nog niet onder de 19,5 geweest.
goed geisoleerde flatwoning, scheelt echt enorm
Hmm ik heb nog steeds geen jas aangehad sinds het voorjaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn de mensen die hier al lopen te rillen en blauwbekken bij 19 graden in huis ook het soort mensen dat nu al (terwijl het 17 graden is buiten) met sjaal en winterjas rondloopt buiten??
Hoe overleven dat soort mensen de winter vraag ik me wel eens af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |