Wij hebben nog geen haard aan gehad maar de verwarming in de slaapkamer is een week of wat geleden toen de temperatur zo zakte even aangeweest,heel even. Ik moet zeggen het veraangenaamd de slaap kamer wel.quote:Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoorde laatst van een collega dat ze al de verwarming hadden aangehad thuis
Om hier de temperatuur onder de 20 te krijgen moet het buiten toch wel onder de 14 graden zijn voor een dag.
Ik weet niet hoe dit bij jullie zit ?
Ik kan nog niets eens stoken, mijn installatie van de stadsverwarming is helemaal leeg.
Noem het gierig als je wiltquote:Op donderdag 4 november 2010 16:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nogal gierig dus. De kachel gaat hier in de winter aan wanneer ik het koud heb. Hij staat altijd op 18 graden en bij extra koude dagen gaat hij op 22.
Verwarming aan in de slaapkamerquote:Op donderdag 4 november 2010 18:11 schreef rubje het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen haard aan gehad maar de verwarming in de slaapkamer is een week of wat geleden toen de temperatur zo zakte even aangeweest,heel even. Ik moet zeggen het veraangenaamd de slaap kamer wel.
Als het in april een keer 17 graden is omdat het een koude nacht is geweest ga ik niet stoken, dat vind ik onzin.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Wanneer je verwarming uit gaat bepaal je toch niet aan de hand van de tijd van het jaar? Ik relateer dat tenminste gewoon aan de temperatuur buiten.
Natuurlijk is het goedkoper om je kachel ook uit te hebben als het koud is, maar dan zit je in de kou. Je hebt toch een kachel om dat te voorkomen?
Vind ik echt smerig in de slaapkamer en ik word dan met hoofdpijn wakker.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:11 schreef rubje het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen haard aan gehad maar de verwarming in de slaapkamer is een week of wat geleden toen de temperatur zo zakte even aangeweest,heel even. Ik moet zeggen het veraangenaamd de slaap kamer wel.
Mij heb je er gelukkig niet mee, maar trots erop zijn dat je in Maart je kachel uit kan zetten vind ik nogal triest. Als je zo weinig geld hebt dat je dergelijke drastische maatregelen moet treffen, zonde hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Noem het gierig als je wilt
Ik vind 18 graden goed genoeg en mijn vriendin ook, prima dan toch ?
En 22 graden stoken als het extra koud is buiten heeft toch geen nut ?
20 graden = 20 graden.
20 graden op de hoogte en plek in huis waar de thermostaat de temperatuur meet is en blijft 20 graden idd.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Noem het gierig als je wilt
Ik vind 18 graden goed genoeg en mijn vriendin ook, prima dan toch ?
En 22 graden stoken als het extra koud is buiten heeft toch geen nut ?
20 graden = 20 graden.
Suggereer ik ergens dat ik je er mee moet ''hebben'' dan ?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mij heb je er gelukkig niet mee, maar trots erop zijn dat je in Maart je kachel uit kan zetten vind ik nogal triest. Als je zo weinig geld hebt dat je dergelijke drastische maatregelen moet treffen, zonde hoor.
Je huis warm stoken wanneer het buiten koud is heeft zeker nut, je word er warm van. 22 graden = 22 graden, heerlijk warm.
Ja dat is een kwestie van je thermostaat op de juiste plek hangenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
20 graden op de hoogte en plek in huis waar de thermostaat de temperatuur meet is en blijft 20 graden idd.
In wat voor huis woon je dan? Een flat ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
Nope,
eigenlijk zet ik hem nooit aan want ik kan wel iets beters verzinnen om te doen met mijn geld.
Dus gewoon een paar lekkere truien aan, werk kamer deur dicht dan warmt mijn computer de kamer lekker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |